abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 24 maart 2006 @ 00:18:36 #251
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_36315894
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 22:58 schreef hello_goodbye het volgende:
Hm, tja,ik ben grafisch vormgever van beroep dus misschien wat kritischer dan de gemiddelde lezer...

Edit:
Zeg nou zelf: dit is toch een afgrijselijke typografie en lay-out?!?!?!? (Ik heb maar ff een link gepost i.v.m. de breedte...)

http://i22.photobucket.com/albums/b302/JvanE/Example.jpg

De tekst zit veel te dicht op elkaar en tekst en lijnen die niet lijnen... YIKES!
Ik heb er nogmaals naar gekeken en ik vind dat je helemaal gelijk hebt.
Gelukkig is de tekst zeer interessant en neem ik dat alles voor lief. (ook dat ie zo ver uit mijn boekenkast steekt)
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
  zaterdag 25 maart 2006 @ 17:59:06 #252
140747 Grafhond
Amsterdamse!
pi_36359368
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:20 schreef PimD het volgende:
In april komt The Capitol Albums II uit.
[..]

Dat EMI zelf nou eindelijk eens de boel fatsoenlijk gaat remasteren. Dubbel-cd's met de mono/stereo versies van de albums, aangevuld met outtakes/live-materiaal zie ik wel zitten
Was de kwaliteit van die eerste geremasterde Capitol albums niet heel erg teleurstellend?
  Moderator zaterdag 25 maart 2006 @ 18:47:44 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36360671
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 00:18 schreef Price het volgende:

[..]

Ik heb er nogmaals naar gekeken en ik vind dat je helemaal gelijk hebt.
Gelukkig is de tekst zeer interessant en neem ik dat alles voor lief. (ook dat ie zo ver uit mijn boekenkast steekt)
Haha, samen met mijn Anthology steekt ie inderdaad ver uit mijn boekenkast
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_36360924
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:59 schreef Grafhond het volgende:

[..]

Was de kwaliteit van die eerste geremasterde Capitol albums niet heel erg teleurstellend?