abonnement Unibet Coolblue
pi_35018617
Dat is echt vers.
pi_35020678
Die Farm
pi_35023012
waar staat TTD zijn saved games op eik?
dag
pi_35026559
In de spelmap, bij mij bijvoorbeeld "E:\Games\TTWin95", met extensie .SV1

lijkt me
pi_35029076
Ja, daar ja. Maar je kunt de map ook aanpassen.
pi_35051755
yak! ik heb net even openttd gespeeld. Wat valt dat tegen zeg, ttd als je de graphics van Locomotion gewend bent. Wel super dat de maps 1024*1024 groot kunnen zijn. Het wordt tijd dat Loc eens gepatched wordt zodat je daarmee ook super-maps kan gebruiken. Vliegtuigen zijn nu gewoon compleet overbodig.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_35058981
Nee, vliegtuigen kunnen fucking veel winst maken, some wel 1,5-2 miljoen per jaar, en dat nog rond 1980.
  Lieve Belg maandag 13 februari 2006 @ 22:47:30 #208
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_35059126
quote:
Op maandag 13 februari 2006 22:44 schreef Borkydude het volgende:
Nee, vliegtuigen kunnen fucking veel winst maken, some wel 1,5-2 miljoen per jaar, en dat nog rond 1980.
Ik heb goederentreinen die die winst maken, en spel zonder inflatie
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_35059296
pi_35059432
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
yak! ik heb net even openttd gespeeld. Wat valt dat tegen zeg, ttd als je de graphics van Locomotion gewend bent. Wel super dat de maps 1024*1024 groot kunnen zijn. Het wordt tijd dat Loc eens gepatched wordt zodat je daarmee ook super-maps kan gebruiken. Vliegtuigen zijn nu gewoon compleet overbodig.
Ik ken Locomotion alleen maar van screenshots, maar de graphics van Locomotion lijken me niks anders dan die van Rollercoaster Tycoon...En ik blijf de graphics van TT(D) mooier vinden dan RT óf Loco.
pi_35082563
ey ik heb het spel ook vandaag gesownload...
maar ik ben nu al een paar uur bezig en ik verdien geen geld...
ik heb nu 1 trein en 4 vrachtwagens en dan steeds 2 op het zelfde "rondje"
en als ik dan kijk bij me inkomen per trein of per vervoer komt er niks..
en als ik bij die trein of vrachtwagens kijk staad er wel dat ik verdien...
please help...
pi_35118091
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:05 schreef ShaqAlon het volgende:
ey ik heb het spel ook vandaag gesownload...
maar ik ben nu al een paar uur bezig en ik verdien geen geld...
ik heb nu 1 trein en 4 vrachtwagens en dan steeds 2 op het zelfde "rondje"
en als ik dan kijk bij me inkomen per trein of per vervoer komt er niks..
en als ik bij die trein of vrachtwagens kijk staad er wel dat ik verdien...
please help...
Ben je wel daadwerkelijk goederen/passagiers aan het vervoeren van en naar stations die ze leveren/vragen?
pi_35152050
Ik denk erover dat ik vanavond dit ook maar eens ga beginnen. Alleen heb ik een vraag, is iedereen vanaf het begin begonnen hier of zijn er al zaken dat je dus al iets verder in het spel bent. En heb je de originele versie van TTD nodig?
pi_35153769
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:33 schreef joostingh het volgende:
Ik denk erover dat ik vanavond dit ook maar eens ga beginnen. Alleen heb ik een vraag, is iedereen vanaf het begin begonnen hier of zijn er al zaken dat je dus al iets verder in het spel bent.
Het enige dat verder in het spel kan gebeuren is dat je nieuwe voertuigen krijgt, verder blijft de gameplay van begin tot einde het zelfde. Ik snap je vraag niet helemaal, dus ik hoop dat dit het goede antwoord is.
quote:
En heb je de originele versie van TTD nodig?
Ja
pi_35161102
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:33 schreef joostingh het volgende:
Ik denk erover dat ik vanavond dit ook maar eens ga beginnen. Alleen heb ik een vraag, is iedereen vanaf het begin begonnen hier of zijn er al zaken dat je dus al iets verder in het spel bent. En heb je de originele versie van TTD nodig?
Je hebt een paar bestanden van de originele game nodig
deze zijn
sample.cat
trg1r.grf
trgcr.grf
trghr.grf
trgtr.grf
trgir.grf
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_35162623
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:51:15 ]
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:17:23 #217
91287 F.Z.N.
Fokker Zonder Naam
pi_35164838
Hallo,
vraagje

Ik lees op het tt-forum dat je met openTTD ook met 32bpp kan spelen, alleen de link voor het downloaden is kapoet....

Weet er iemand een andere link?
Je verwacht het niet!!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 23:10:32 #218
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_35206533
Weet iemand of er ook patches voor OpenTTD zijn zodat je de stations kan 'customizen'?
Ik speel nu dus TTDPatch maar dat draait toch net niet zo lekker als OpenTTD dat is echt voor XP gemaakt, maar die stations in TTDPatch kunnen zo mooi worden als je de goede patches hebt. Van die hele vette overkappingen (niet die standaard dingen) en daarnaast nog wat saaie perrons voor goederen ofzo... prachtig is dat.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_35226971
Heeft iemand een (zelf)gecompilede versie van OpenTTD met die path based signalling erin?
pi_35242450
Ik heb het volgende station:


Alle treinen komen aan via een enkel spoor, en verlaten het station weer naar een enkel spoor. Rood is de aankomstroute, blauw is de vertrekroute.
Op de plek van het groene cirkeltje beslist een trein welk perron hij neemt. Dat werkt prima als er 0-3 treinen aanwezig zijn in het station, maar als er 4 treinen aanwezig zijn rijdt de trein rechtdoor, en stopt die bij het volgende stoplicht. Op zich logisch, maar ik wil dat de trein stopt bij het groene cirkeltje, zodat hij het eerste lege perron kiest die er is, in plaats van het perron rechtdoor. Wat voor stoplicht moet ik nou neerzetten bij het groene cirkeltje?

Ik gebruik OpenTTD overigens

-edit-
http://wiki.openttd.org/index.php/Stations
De "Escape Depot"-constructie werkt prima

[ Bericht 14% gewijzigd door Nevermind op 19-02-2006 01:48:47 ]
pi_35247657

deze opzet werkt dan het beste.
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_35251027
Nevermind, als je wat gebouwen/wegen om het station/vliegveld sloopt, kun je de boel iets efficienter aanleggen, waardoor er meer gebouwen, dus meer passagiers komen
pi_35252705
Zijn er meer mensen die last hebben van lag als het spel zo rond 1980 komt met OpenTTD?

Ik speel 7 tegenstanders, 512x512. Het zou dus kunnen dat het te druk word ofzo?
pi_35261737
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:01 schreef MaxMark het volgende:
Nevermind, als je wat gebouwen/wegen om het station/vliegveld sloopt, kun je de boel iets efficienter aanleggen, waardoor er meer gebouwen, dus meer passagiers komen
Er staan nu al 5000 mensen te wachten. Ik laat ze naar het station brengen door een hele hoop bussen
pi_35262698
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:28 schreef Nevermind het volgende:

[..]

Er staan nu al 5000 mensen te wachten. Ik laat ze naar het station brengen door een hele hoop bussen
Meer treinen/vliegtuigen dr laten rijden/vliegen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')