Of een enkelband met een ijzerdraadje dat zich in de loop van de tijd strakker aanspant bij ontsnappingquote:Op zondag 8 januari 2006 19:53 schreef marckvandijk het volgende:
een halsband voor TBS-ers die niet van een bepaald terrein afmogen........Als ze de lijn wel overschreiden wordt de halsband geactiveerd en zal deze de ontploffen
das gemeenquote:Op zondag 8 januari 2006 19:57 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
Of een enkelband met een ijzerdraadje dat zich in de loop van de tijd strakker aanspant bij ontsnapping
Batoru rowaiaru gekeken?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:53 schreef marckvandijk het volgende:
een halsband voor TBS-ers die niet van een bepaald terrein afmogen........Als ze de lijn wel overschreiden wordt de halsband geactiveerd en zal deze de ontploffen
Bestaat al. Een spiegel met een verwarmingselement erachterquote:Op zondag 8 januari 2006 19:43 schreef marckvandijk het volgende:
Mijn Idee:
Een spiegel dat niet beslaat in de badkamer als je je wilt scheren ofzo....... Dat is altijd zo irritant !
Wie volgt
hard top?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:02 schreef SONIC het volgende:
Een kap voor een cabriolet die niet inbraaggevoelig is.
bestaat al.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:03 schreef marckvandijk het volgende:
Nog een idee........Een oprolbare monitor..... je kan hem zo opvouwen en meenemen....Ook handig bv als vervanging van de krant...bouw er een ontvanger in zodat hij automatisch elke dag een nieuwe krant download, ook kan je abbonementen van andere kranten, tijdschriften.
Het is wel mogelijk met polymeren...
Best een goede idee al zeg ik het zelf
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:03 schreef marckvandijk het volgende:
Nog een idee........Een oprolbare monitor..... je kan hem zo opvouwen en meenemen....Ook handig bv als vervanging van de krant...bouw er een ontvanger in zodat hij automatisch elke dag een nieuwe krant download, ook kan je abbonementen van andere kranten, tijdschriften. Je kan er ook gelijk bewegende beelden aan toevoegen zodat je onderwerpen kunt verduidelijken en het interressanter wordt om te lezen.
was voor 25 euro te koop 1 jaar geleden bij de lidl, vond het net te duur om voor de gein te kopen. Je moest hem met de usb voorzien van mp3's en kon dan 1 mp3 laten afspelen als iemand belde.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:05 schreef Foo_niks het volgende:
mp3 deurbel
download de nieuwste jamba voor op je deurbel :Squote:Op zondag 8 januari 2006 20:05 schreef Foo_niks het volgende:
mp3 deurbel ,als een hele industrie op ringtones kan draaien waarom de deurbel dan niet
geheugenstickie in je computer downloaden en inpluggen .
Sieg Heil als je schoonmoeder komt enz.
De mp3-auto-claxon lijkt me wel weer gaaf dan. Op de kosten van je auto zal de meerprijs miniem zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:07 schreef marckvandijk het volgende:
[..]
download de nieuwste jamba voor op je deurbel :S
Dat mag denk ik niet volgens de regels.....het zou kunnen leiden dat iedereen een andere toeter heeft op zijn auto. Niet echt duidelijk meer dan als iemand toetertquote:Op zondag 8 januari 2006 20:09 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
De mp3-auto-claxon lijkt me wel weer gaaf dan. Op de kosten van je auto zal de meerprijs miniem zijn.
Uuuuuuhquote:Op zondag 8 januari 2006 20:03 schreef marckvandijk het volgende:
Nog een idee........Een oprolbare monitor..... je kan hem zo opvouwen en meenemen....Ook handig bv als vervanging van de krant...bouw er een ontvanger in zodat hij automatisch elke dag een nieuwe krant download, ook kan je abbonementen van andere kranten, tijdschriften.
Nee, gewoon een dunne opvouwbare softtop. Niet dikker dan een gewone softtop. Alleen deze is niet met een mes te penetreren.quote:
Als je 'm van kevlar of een vergelijkbaar materiaal maakt wat ook bij kogel- en steekvrije vesten gebruikt wordt, kom je al een aardig end in de goede richting.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:28 schreef SONIC het volgende:
[..]
Nee, gewoon een dunne opvouwbare softtop. Niet dikker dan een gewone softtop. Alleen deze is niet met een mes te penetreren.
Is dat niet te duur?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:32 schreef _Denker het volgende:
[..]
Als je 'm van kevlar of een vergelijkbaar materiaal maakt wat ook bij kogel- en steekvrije vesten gebruikt wordt, kom je al een aardig end in de goede richting.
Kevlar is een vrij duur materiaal. Mijn vinding zou een fractie duurder zijn dan een conventionele kapquote:Op zondag 8 januari 2006 20:32 schreef _Denker het volgende:
[..]
Als je 'm van kevlar of een vergelijkbaar materiaal maakt wat ook bij kogel- en steekvrije vesten gebruikt wordt, kom je al een aardig end in de goede richting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |