abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_33775596
Gert Timmerman

Gert is geboren op 8 juni 1935 en scoorde zijn eerste grote hit in Nederland al in 1960 als vertolker van "Blume von Tahiti" waarvan meer dan 100.000 exemplaren over de toonbank gingen.
Zijn grootste successen behaalde hij echter als Gert van het duo Gert & Hermien met oa. het onverwoestbare "alle duiven op de dam"

In 1974 bekeerde Timmerman zich tot het christendom. Frappant is dat de eerste LP met geestelijk repertoire, "Daarom ben ik blij", een verkoop haalt van meer dan 100.000 exemplaren en wederom wordt beloond met een gouden plaat. Het paar sloot zich aan bij de baptisten, en hoewel ze veelvuldig optraden voor de Evangelische Omroep stokte hun muzikale carrière. Na een verblijf in Israël in 1977 keerden ze weer naar Overijssel terug. In 1990 traden ze tot veler verbazing op met de Achterhoekse band Normaal en in 1993 volgde een comeback. Hun geloof hadden ze weer afgezworen, en Timmerman gaf zelfs toestemming voor een fotoreportage van zijn dochters Sandra en Sheila in het mannenblad Playboy. De successen van weleer behaalde het duo echter niet meer.

Hermien overleed in 2003 en Gert timmert sindsien solo aan de weg
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 januari 2006 @ 21:35:22 #2
862 Arcee
Look closer
pi_33780381
Komt hij in HBB.
Interessant.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:40:39 #4
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33780420
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:39 schreef Bengeltje het volgende:
Komt hij in HBB.
Interessant.
Dat meen je niet !
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_33780609
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:40 schreef PH52 het volgende:

[..]

Dat meen je niet !
Idd.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:49:33 #6
18772 pos
@@sweet@@
pi_33780681
Ik dacht dit is een topic van tong...
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:49:39 #7
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33780685
Ik had al zo'n vermoeden.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_33780869
Ik vind hem en vreselijk eng.
pi_33782208
Ik dacht dat ie dood was

Maar dat was dus Hermien
pi_33782543
Ik hoop dat er geen kinderen in dat huis zitten.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 23:00:22 #11
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33783270
Mwah... .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 23:10:43 #12
521 ruby
Hell yeah!
pi_33783612
Ook weer zo'n wereldster van formaat.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_33785348
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:39 schreef Croupouque het volgende:
Ik hoop dat er geen kinderen in dat huis zitten.
Wie weet wat er uit de gesprekken tevoorschijn komt, die 2 snollen vertrouw ik ook niet hoor
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_33785399
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:55 schreef kissa het volgende:
Ik vind hem en vreselijk eng.
Waarom, hij zong zo mooi,
Ik heb eerbied voor jouw grijze haren

Toch iets mis mee
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_33785542
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:00 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Wie weet wat er uit de gesprekken tevoorschijn komt, die 2 snollen vertrouw ik ook niet hoor
Nou ik ook niet, volgens mij hebben die een erg ruime fantasie
pi_33785691
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef cuall het volgende:

[..]

Nou ik ook niet, volgens mij hebben die een erg ruime fantasie
Ja en vooral een playboy fantasie $$$$$$$
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:41:08 #17
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_33786597
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:39 schreef Croupouque het volgende:
Ik hoop dat er geen kinderen in dat huis zitten.
Nou, de laatste geruchten waren toch dat die dochters alles verzonnen hadden, dacht ik.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_33792461
Gaat ie nog wel wat zingen?
pi_33876022
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 10:47 schreef Urquhart het volgende:
Gaat ie nog wel wat zingen?
Zit je daar echt op te wachten dan?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 9 januari 2006 @ 19:46:14 #20
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_33876688
Ok we zetten in:

Alle duiven op de dam, shalalalie shalalala... (wie volgt?)
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_33893110
quote:
Een verzoening tussen zanger Gert Timmerman en zijn dochters lijkt definitief verkeken. Dochters Sandra en Sheila hebben geen goed woord over voor het ultimatum dat hen is gesteld. Gert Timmerman liet drie maanden geleden weten dat het goed kon komen tussen hem en zijn dochters: maar wel als ze vóór 1 januari tot verzoening kwamen.

Sandra en Sheila willen vader Timmerman niet meer zien

Genoeg van Gert!

"Je stelt je dochters toch geen ultimatum"

Die tijd is verstreken en voor Gert is het duidelijk: Afgelopen week begon zijn nieuwe leven. Samen met Babs, de vrouw met wie hij in de lente van 2002 trouwde. Dochter Sheila is ook duidelijk: "Ik hoef hem niet meer te zien. Dat is zeker." De dochters Sandra en Sheila beschuldigden Gert zes jaar geleden van onder andere incest. Ook zou hij Hermien, zijn toenmalige vrouw die in mei 2003 overleed, hebben geslagen. "Niets van waar", roept Gert sindsdien.

De meiden hebben geen goed woord over voor het ultimatum dat hen is gesteld. Sheila: "Het zijn stomme uitspraken van hem. Je stelt toch geen ultimatum? Wat ben je dan voor vader? Mijn deur is nog nooit op slot geweest voor hem. Als hij ons wil zien, kan hij komen hoor, alhoewel ik niet kan zeggen dat ik hoop dat hij dat ook echt doet. Van ver hoeft hij niet te komen. Hij woont gewoon acht kilometer verderop. Maar als hij aanbelt, zal ik de laatste zijn die de deur voor zijn neus dichtslaat."

Stress
Gert wil niet aan de telefoon komen, maar Babs wil er wel over praten. "Voor Gert blijft het gevoelig", zegt ze. "Hij wil er niks meer over kwijt. Gert heeft een hartinfarct en darmbloeding gehad. Van alle stress. Het spijt ons geweldig. Ook voor de kleinkinderen. Maar we kunnen er niet ons hele leven mee blijven zitten. Ooit moet je een streep zetten om verder te gaan. Wij zijn een nieuw leven begonnen. Maar we missen ze geweldig." Om daaraan toe te voegen: "Als er ooit berouw is, is er vergeving mogelijk."

Maar van Sheila hoeft het allemaal niet: "Eigenlijk wil ik helemaal geen verzoening. Ik wil hem niet meer terugzien. Het doet al zeer genoeg allemaal. Wat niet wegneemt dat ik een vader mis. Ik kan er niet hatelijk tegenover staan. Was het maar waar. Ik zou de haat wel willen opbrengen, maar het is toch je vader."
Babs heeft nóg wat gehoord: "Het verhaal gaat dat Sandra en Sheila destijds 20.000 gulden hebben opgestreken om het leugenverhaal te vertellen."
De vrouw van Gert zal haar echtgenoot de komende weken enorm missen als hij in het Big Brother-huis zit, zo vertrouwt ze me toe. "Samen hebben we nog een lied geschreven. Speciaal voor het programma. Ik de tekst. Gert de muziek. De opbrengst van het lied gaat naar het Rode Kruis. We hopen op een opbrengst van minstens zes cijfers. Het heet Mappa Mondo. Dat is Italiaans. Het betekent wereldkaart."

Psycholoog
Sheila heeft nog steeds veel last van het gedrag van haar vader. "Ik ben de laatste tijd veel naar de psycholoog gegaan. Voor het eerst in mijn leven. Nu we ouder zijn, zie je pas hoe ongezond er met ons is omgegaan. Er is veel te veel gebeurd. Het blijft gewoon zeer doen. Maar ik heb nu de kans om mezelf te vinden." Ze is niet verbaasd dat het conflict de afgelopen maanden weer op scherp is gezet. "Ineens is hij er weer heel erg mee bezig. Het is gewoon narcisme van hem. Er is weer een cd uit. Hij gaat deze week meedoen aan Hotel Big Brother. Het gaat hem om de aandacht, want hij durft gewoon niet te komen."



Babs en Gert: "Als er ooit berouw is over het leugenachtige incestverhaal, dan is vergeving mogelijk."


"Babs is de kwade genius die ons buiten de deur houdt", vindt Sheila (rechts). Links op de foto staat zus Sandra.

Volgens haar is alle ellende begonnen toen Babs, de nieuwe vrouw van Gert, in beeld kwam. "Zij is de kwade genius die ons buiten de deur houdt", tiert ze. "Sinds hij met haar is, komen we geen stap verder. Daardoor hebben we al meer dan vier jaar geen enkel contact meer. Persoonlijk hebben mijn zus Sandra en ik op neutraal terrein contact met Gert gehad. Dat ging eigenlijk best goed. Alles werd gewoon bij de naam genoemd. Al was een bekentenis van Gert kennelijk te veel gevraagd. Maar we waren best ver in die gesprekken."
Volgens Babs raaskalt Sheila echter: "We hebben gigantisch veel pogingen ondernomen om tot een vergelijk te komen", huilt ze. "Maar Sheila en Sandra komen maar niet. Mochten ze ooit anders willen, dan zien we wel. Maar dat is van later zorg."
bron
pi_33936913
Familie leed.
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:52:50 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33938775
Babs is de kwade genius!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_33940565
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_33992365
laat de duiven maar los Gert
The Power of Humanity
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')