abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:32:55 #101
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_33761238
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:31 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Ik kan lezen...
je blijft me verbazen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 12:33:30 #102
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33761262
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:32 schreef teamlead het volgende:

[..]

oke.. wie doet Bart?
kan niet veel over hem vinden, misschien in de archieven?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_33761271
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:30 schreef flugeltje het volgende:

[..]

deze beter?

[afbeelding]
ja, ook valt er niet veel van te maken.
pi_33761286
ben ik ook weer

(goh ik dacht dat het forum al dicht was)
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:35:40 #105
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33761331
In het archief van Fok niet te vinden, op z'n site geen biografie.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:35:48 #106
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33761336
Hoi Bartoli

We zijn nog open, gaan vandaag wél dicht overigens. Tijdstip is nog niet bekend
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:36:15 #107
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_33761353
Bart:



"Soms vraagt iemand hoe het nu met mij en Sabine is. Dan vraag ik altijd: hoe is het dan met jouw ex?"

Hoe lang in BB1:
"Tot het einde, dus 106 dagen. Ik heb gewonnen!"

Leven na BB:
"Nadat ik zelf honderden keren ben geïnterviewd, wilde ik wel eens kijken hoe het aan de andere kant van de tafel in zijn werk gaat. Ik ben nu dus bezig met een journalistieke carrière, samen met mijn inmiddels goede vriend Willem Oltmans. Ik heb een tijd voor 3FM gewerkt, een paar modellenklussen gedaan en een tijdje evenementen georganiseerd, maar daar ligt mijn roeping niet echt."

Je favoriete BB-bewoner?
"Ik vond Sabine natuurlijk een heel leuke bewoner, daarna Anouk die in plaats kwam voor Mona en Bianca. Van BB3 vond ik Ed erg leuk, maar ik heb weinig van BB3 gezien en dan alleen nog maar met het geluid uit, dan hoefde ik Kelly tenminste niet aan te horen! Wat ze met BB3 hebben gedaan, vond ik in niets meer lijken op de BB waar wij inzaten. BB3 stond in geen verhouding tot BB1 en dat kwam door de mensen die erin zaten. Wij hadden geen flauw idee, de mensen van BB3 wisten dondersgoed waar ze mee bezig waren. De magie van het spel is weg, omdat de bewoners van BB3 exact wisten hoe ze met de camera's om moesten gaan. Bij BB2 was dat nog niet zo aan de orde, omdat het concept vrijwel gelijk was gebleven, maar bij BB3 ging het erom dat de mensen zich profileerden, want daar werden ze uiteindelijk voor beloond.

Je minst favoriete BB-bewoner?
"Ik had een bloedhekel aan Bianca, maar ik ga nu zelfs naar haar bruiloft en we zijn goede vrienden. Wij lagen elkaar als een vrachtwagen die met honderd kilometer per uur over de weg dondert tegenover een klein egeltje dat over wil steken. We hebben er toen niets aan gedaan om het beter met elkaar te vinden. We dachten: over 100 dagen zijn we er uit en komt het wel goed. En dat is gebeurd".

Wat vond je het leukst aan BB?
"Ik vond het concept erg leuk, heb me prima vermaakt. De hele tijd niksen en er dan ook nog geld voor krijgen. Ik vond dat ik in de bevoorrechte positie zat van vakantie vieren met af en toe een tegenprestatie als een weekopdracht. Het was een galante gevangenis. In de tijd van echte ridders en jonkvrouwen werden er ook vaak mensen gegijzeld, die wel van alle gemakken in het kasteel zelf, gebruik konden maken. Zo voelde ik me een beetje".

Wat vond je het moeilijkst aan BB?
"Wat me wel dwarszit? De vijftien kilo die ik in het huis ben afgevallen. Da’s nooit meer goed gekomen! Elk keer nomineren en wachten op de uitslag, kostte me een kilo! Er is zes keer iemand genomineerd en zes keer iemand weggestemd, da’s al 12 kilo. Klinkt het als Big Diet? Had ik makkelijk kunnen winnen, ook al had ik niet zo veel overgewicht. Ik denk dat BB1 zenuwslopender en beter voor de lijn was dan Big Diet. Nu ik er wel eens tapes van terug zie, denk ik: wat saai, er gebeurt geen fuck!"

Heb je nog contact met andere BB-bewoners ?
"Ja, ik zie de meesten nog regelmatig. Van BB2 zie ik Ferdi, Robin en Georgie wel eens, net als Bianca en Hieke. Daniëlle, Diane en Andries van BB3 kom ik ook wel eens tegen".

Wat is de meest opmerkelijke dat iemand tegen je heeft gezegd over jouw deelname aan BB?
"Een van onze grootste fans is een meisje in een rolstoel. Ze zei: In de tijd dat jullie in BB zaten,lag ik in het ziekenhuis met allemaal helse pijnen en operaties. Ik heb ieder dag gekeken en ik heb er vreselijk om gelachen en vergat ik alle pijn. Jullie waren een soort medicijn. Dat is wel een van de betere dingen die ik heb gehoord. Mensen die nu nog op me afkomen naar aanleiding van BB, zijn over het algemeen erg beschaafd, lief en begripvol. Soms vraagt iemand nog wel eens hoe het nu met mij en Sabine is. Dan wijs ik ze fijntjes op het feit dat de liefdesaffaire van haar en mij al tweeëneenhalf jaar gelden afgelopen is. En dan vraag ik ook altijd even ‘Hoe is het dan met jouw ex?"

Heb je nog BB-schnabbels?
"Nu niet meer echt, het brengt niet al te veel meer op".

Zou je nog meedoen, nu je weet wat BB inhoudt?
"Ik heb Hummie alweer gebeld: 'Mag ik ook in BB4?' Maar dat was een grapje, zoals je begrijpt".

Als je alles opnieuw zou mogen doen, wat zou je dan anders doen?
"Nee, want mijn gedrag was blijkbaar een succesformule."

Wat heb je met het geld gedaan?
"Waarom wil iedereen dat toch weten? Nou, ik heb weinig nodig, geen dure smaak. Het geld staat op de bank en daar maak ik af en toe iets van op. En zo veel is het nou ook weer niet. Mensen die een huis hebben, hebben veel meer!"

Wat vind je van de andere BB-winnaars?
"In BB 3 was ik eigenlijk voor Ed! Net als BB2: toen was ik voor Robin, ook toen al lang bekend was dat hij niet zou winnen. Ik vond de uiteindelijke winnaars niet de juiste. Ik vond het wel apart dat achtereenvolgens een biseksueel meisje en een lesbisch meisje wonnen. Ik vond Sandy kleurloos, maar ik ken haar verder niet hoor, en ik heb BB3 niet veel gezien, dus ik kan niet zo goed een oordeel daarover geven. Alleen met het geluid uit heb ik gekeken".
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 12:37:04 #108
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33761379
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:35 schreef PH52 het volgende:
In het archief van Fok niet te vinden, op z'n site geen biografie.
ik kom ook de hele tijd uit op z'n eigen site en voor de rest niks, maar hij heeft toch bij vrij veel programma's meegedaan, misschien dat we daar ergens wat kunnen vinden...
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_33761380
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:35 schreef flugeltje het volgende:
Hoi Bartoli

We zijn nog open, gaan vandaag wél dicht overigens. Tijdstip is nog niet bekend
Als we zo doorgaan dan komt er een nog een nieuwe topic achteraan.
pi_33761404
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:36 schreef ChantalC het volgende:
Bart:

[afbeelding]

Nu de biografie nog...
Verdomme ChantalC begin je nu ook al caps te plaatsen
pi_33761414
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:31 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Alleen Bart nog... En nummer 8 is nog niet bekend, dus dat wordt later nog aanpassen.
Laatste naam (the Big Boss) kan ook niet bekend zijn, omdat deze iedere week wisselt volgens mij. Had ik iig ergens gelezen.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_33761420
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:35 schreef flugeltje het volgende:
Hoi Bartoli

We zijn nog open, gaan vandaag wél dicht overigens. Tijdstip is nog niet bekend
Hai Flugel

alweer wat opgeknapt?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:38:44 #113
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_33761435
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:38 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Laatste naam (the Big Boss) kan ook niet bekend zijn, omdat deze iedere week wisselt volgens mij. Had ik iig ergens gelezen.
iedere week een ander geloof ik

* hoopt nog steeds op een week John en een week Hummie
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:39:14 #114
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33761450
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:38 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Hai Flugel

alweer wat opgeknapt?


Voel mezelf al weer iets beter idd... tnx for asking
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33761463
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:34 schreef Bartoli het volgende:
ben ik ook weer

(goh ik dacht dat het forum al dicht was)
Hoi Bartoli ja dacht ook al dat ik op zoek moest naar het nieuwe subforum, maar deze was tot m'n grote verbazing nog steeds open.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:40:04 #116
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33761472
Die bio van Bart is niet gemakkelijk hoor, alleen dat stuk wat Chantal al had heb ik kunnen vinden...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:40:21 #117
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_33761482
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:40 schreef flugeltje het volgende:
Die bio van Bart is niet gemakkelijk hoor, alleen dat stuk wat Chantal al had heb ik kunnen vinden...
ja, ,ik kom ook al niet verder
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:41:55 #118
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_33761524
Bart Spring in 't Veld was de winnaar van de eerste Nederlandse Big Brother-competitie. Na de overwinning verhuisde hij uit Roelofsarendsveen naar de wijk Kanaleneiland in Utrecht. Hij presenteert al enige jaren het uiterst populaire jeugdprogramma Rauwkost, eerst op Stadsomroep Utrecht, inmiddels op RTV Utrecht. Daarnaast is hij correspondent voor het Utrechts huis-aan-huisblad Ons Utrecht.
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:42:28 #119
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33761546
deze is ook wel leuk

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 12:42:40 #120
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33761554
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:40 schreef teamlead het volgende:

[..]

ja, ,ik kom ook al niet verder
in welke programma's heeft hij ooit meegedaan dan?

Bobo's in the bush ofzo?
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:42:59 #121
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33761560
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:41 schreef ChantalC het volgende:
Bart Spring in 't Veld was de winnaar van de eerste Nederlandse Big Brother-competitie. Na de overwinning verhuisde hij uit Roelofsarendsveen naar de wijk Kanaleneiland in Utrecht. Hij presenteert al enige jaren het uiterst populaire jeugdprogramma Rauwkost, eerst op Stadsomroep Utrecht, inmiddels op RTV Utrecht. Daarnaast is hij correspondent voor het Utrechts huis-aan-huisblad Ons Utrecht.
Kijk, dáár hebben we wat aan

Nu nog een geboortedatum zien te vinden....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:44:13 #122
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_33761599
En van de site van RTV Utrecht:

UTRECHT - Twee medewerkers van RTV Utrecht zijn enige tijd vastgehouden nadat ze over het hek van paleis Soestdijk waren geklommen. Presentator Bart Spring in 't Veld (foto) en een cameraman, waren opnamen aan het maken voor het jongerenprogramma Rauwkost en wilden een sticker aan de muren van het paleis plakken.



Of het duo nog een straf boven het hoofd hangt, is nog niet bekend. De bewaking neemt de zaak, volgens de politie, in ieder geval hoog op.
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_33761606
He? We zijn er nog?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_33761607
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:39 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Hoi Bartoli ja dacht ook al dat ik op zoek moest naar het nieuwe subforum, maar deze was tot m'n grote verbazing nog steeds open.
ben blij dat je er nog bent saptnix

je gaat wel mee naar HBB of nie?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:44:57 #125
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33761624
en deze... Iew

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')