abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 januari 2006 @ 04:52:32 #251
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_33719496
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hee, lekker slapen

En sorry van die emmer enzo
no probs tis al goed enzo

( ga zo.. zag weer vanalles om op te reageren)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 5 januari 2006 @ 04:53:58 #252
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_33719500
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:51 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Pff vind eigenlijk vanalles lekker
Goedzo, hou niet zo van kieskeurige mensen

Ik vind junkfood eigenlijk wel lekker ook al vind ik het leuk om uitgebreid te koken. Ik vind lamsboutjes altijd met wat gebakken aardappeltjes en salade. Gebakken garnalen vind ik ook heel lekker.

Verder plov, koteletti po Kievski en kip met smetana omfg, dan kun je me echt wegdragen

Wegspoelen met echte goeie kvas, natuurlijk

Oh en voor de lunch vind ik tosti's van mijn grilpan erg lekker, met Ham/Kaas....

's ochtends vind ik pannekoek met ei lekker

En mijn favoriete chips is Pringles BBQ en Lay's Cheese/Onion
Confidence through competence
  donderdag 5 januari 2006 @ 04:54:38 #253
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_33719501
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:48 schreef melke het volgende:
Wat vindt jij dan zo leuk aan Parijs Palm? Zijn de andere nachtploegmembers ook al eens in Parijs geweest?
euhm..
1 a 2 maal per jaar ga ik naar Parijs...
Ben er net geweest van 1 t/m 5 december..
Parijs is gewoon gezellig.. met ontzettend veel interessante bouwwerken, kunstopbjecten... etc.
Geweldige sfeer daar! Super lekkere restaurantjes en ook niet onbelangrijk een prettig shopping gehalte
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 5 januari 2006 @ 04:56:30 #254
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_33719507
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:54 schreef MissHobje het volgende:

[..]

euhm..
1 a 2 maal per jaar ga ik naar Parijs...
Ben er net geweest van 1 t/m 5 december..
Parijs is gewoon gezellig.. met ontzettend veel interessante bouwwerken, kunstopbjecten... etc.
Geweldige sfeer daar! Super lekkere restaurantjes en ook niet onbelangrijk een prettig shopping gehalte
Mag ik vragen welk hotel je altijd verblijft? Wij zaten in Hotel Etap Porte d'Montreuil in het oosten. 50 EUR voor prima kamer met tweepersoonsbed, schone badkamer incl. badkuip, iedere dag frisse grote handdoeken.
Confidence through competence
  donderdag 5 januari 2006 @ 04:57:09 #255
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_33719512
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:53 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Goedzo, hou niet zo van kieskeurige mensen

Ik vind junkfood eigenlijk wel lekker ook al vind ik het leuk om uitgebreid te koken. Ik vind lamsboutjes altijd met wat gebakken aardappeltjes en salade. Gebakken garnalen vind ik ook heel lekker.

Verder plov, koteletti po Kievski en kip met smetana omfg, dan kun je me echt wegdragen

Wegspoelen met echte goeie kvas, natuurlijk

Oh en voor de lunch vind ik tosti's van mijn grilpan erg lekker, met Ham/Kaas....

's ochtends vind ik pannekoek met ei lekker
LOL .. nu krijg ik ook alweer van die eet beelden in mijn hoofd....
Mên....... wat dacht je van allerlei heerlijke eigen gebakken cakes/taarten enzo,...
Of van die heerlijke maaltijdsalades als het heet is buiten! Love that
Of een mega steak.. zelfs dat is soms lekker

Ohhhhh ik houd op met dat eten! krijg snaai trek
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 5 januari 2006 @ 04:57:56 #256
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_33719513
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:57 schreef MissHobje het volgende:

[..]

LOL .. nu krijg ik ook alweer van die eet beelden in mijn hoofd....
Mên....... wat dacht je van allerlei heerlijke eigen gebakken cakes/taarten enzo,...
Of van die heerlijke maaltijdsalades als het heet is buiten! Love that
Of een mega steak.. zelfs dat is soms lekker

Ohhhhh ik houd op met dat eten! krijg snaai trek


Pastasalades met ei en tonijn en ijsbersla, heeeeeeeeeeeeeeerlijk, likje pesto erdoorheen

En Ribeye op een grilpan
Confidence through competence
pi_33719514
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:54 schreef MissHobje het volgende:

[..]

euhm..
1 a 2 maal per jaar ga ik naar Parijs...
Ben er net geweest van 1 t/m 5 december..
Parijs is gewoon gezellig.. met ontzettend veel interessante bouwwerken, kunstopbjecten... etc.
Geweldige sfeer daar! Super lekkere restaurantjes en ook niet onbelangrijk een prettig shopping gehalte
Ik ben ook eens in december in Parijs geweest. Ontzettend leuk versierd vanwege de kerst! Het grote minpunt is dat ik nog nooit in een musea in Parijs ben geweest. Dat gaat dit jaar zeker gebeuren. Louvre here I come!
Onderschriftloos
pi_33719519
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:57 schreef MissHobje het volgende:

[..]

LOL .. nu krijg ik ook alweer van die eet beelden in mijn hoofd....
Mên....... wat dacht je van allerlei heerlijke eigen gebakken cakes/taarten enzo,...
Of van die heerlijke maaltijdsalades als het heet is buiten! Love that
Of een mega steak.. zelfs dat is soms lekker

Ohhhhh ik houd op met dat eten! krijg snaai trek
Met jou kan ik praten!
Onderschriftloos
  donderdag 5 januari 2006 @ 04:59:38 #259
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_33719521
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:58 schreef melke het volgende:

[..]

Ik ben ook eens in december in Parijs geweest. Ontzettend leuk versierd vanwege de kerst! Het grote minpunt is dat ik nog nooit in een musea in Parijs ben geweest. Dat gaat dit jaar zeker gebeuren. Louvre here I come!
Louvre is gratis (m)elke eerste zondag van de maand

Ga er wel via de metroingang in want de rij op het plein met de piramides is echt keilang dan

Musee d'Orsay ben ik laatst ook geweest.
Confidence through competence
  donderdag 5 januari 2006 @ 04:59:56 #260
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_33719522
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Mag ik vragen welk hotel je altijd verblijft? Wij zaten in Hotel Etap Porte d'Montreuil in het oosten. 50 EUR voor prima kamer met tweepersoonsbed, schone badkamer incl. badkuip, iedere dag frisse grote handdoeken.
Ja dat mag

Gewoon geen hotel
Wij hebben daar vrienden wonen en daar logeren we dan altijd
Dan kunnen we heerlijk met hun Parijs ontdekken en krijg je de mooiste tours met super uitleg!
( Zij komen dus ook gemiddels 1 a 2 x naar ons toe.. en verblijven dan bij ons.. etc..)
Geweldig als je op die manier een stad kunt ontdekken
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_33719526
Hmm zit ik heel serieus te antwoorden 1 bladzijde terug op stereotomy lees je niet terug
altijd gezellig.
  donderdag 5 januari 2006 @ 05:00:29 #262
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_33719527
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:59 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Ja dat mag

Gewoon geen hotel
Wij hebben daar vrienden wonen en daar logeren we dan altijd
Dan kunnen we heerlijk met hun Parijs ontdekken en krijg je de mooiste tours met super uitleg!
( Zij komen dus ook gemiddels 1 a 2 x naar ons toe.. en verblijven dan bij ons.. etc..)
Geweldig als je op die manier een stad kunt ontdekken
Goeikoop ook, echt supertof zeg!!!
Confidence through competence
pi_33719528
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:46 schreef melke het volgende:

[..]

Waarom trekken mensen hier toch alles in het negatief..... Misschien is dat 'gesloten zijn' wel een deel van m'n karakter? Als niemand mij iets verteld waarom zou ik dan wel iets persoolijk moeten vertellen? Als men me iets vraagt geef ik altijd antwoord. Als men me niets vraagt, tja sorry hoor maar dan hoeft men ook niet te verwachten dat ik mijn levensverhaal hier ga ophangen. Daarbij praat ik genoeg over luchtige dingen en ben ik helemaal niet opzoek naar diepere gevoelens over mezelf of anderen. Voor de zoveelste keer, neem me met een korreltje zout!!
Ik ga het niet meer quoten allemaal, doe het zo maar en even geen smilies want dit meen ik.
Dat je gesloten bent is geen probleem en al helemaal niet voor mij.
Je levensverhaal ophangen, dat is hier in dit topic niet van waarde dus hoeft niet.
Wie het wel doet, wat hij zij doet in het verdere leven is aan de goden overgelevert (moet dat met een t of dt)
Maar door een aantal antwoorden van jou dachten de meeste mensen, er speelt iets meer achter Melke.
Ik wil je niet uitlokken tot uitspraken die je niet wilt doen en diep in hun de anderen ook niet.
HIER niet in iedergeval .

Maar stel je dan (ook als je het niet snapt waarom) een beetje opener op en reageer niet op dingen die je niet snapt.
Lees eerst, laat het op je inwerken en lees nog eens, zo kom je aan je informatie en leer je dingen te begrijpen die je nog niet mee hebt gemaakt
Zeg dan gewoon, Ja er is meer maar dat ga ik jullie niet vertellen.
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_33719531
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Louvre is gratis (m)elke eerste zondag van de maand

Ga er wel via de metroingang in want de rij op het plein met de piramides is echt keilang dan

Musee d'Orsay ben ik laatst ook geweest.
Handige tip! De rij in de piramide is inderdaad altijd lang, maar eigenlijk hoort dat er wel bij he
Onderschriftloos
  donderdag 5 januari 2006 @ 05:03:14 #265
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_33719540
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:52 schreef Yolande het volgende:

[..]

Weer even terug. wat maakt het uit of je jong of wat ouder bent, voor wat oudere mensen is het uiterlijk net zo belangrijk, en ik kan me voorstellen dat je je foto niet in elk subforum wil posten, maar HIER waar mensen toch vrij normaal met elkaar omgaan moet het geen probleem zijn. (ik ging toch ook niet over de zeik omdat je een foto van mij ongevraagd plaatste? )
Oh

Nee, maar de foto stond ik je fotoboek, dus ik denk, dat is gewoon openbaar? Ik bedoelde er niks mee, zoals je wel snapt.

Mja, er zijn wel gewoon foto's van mij op internet te vinden, maar dan moet je wel de goeie zoektermen kunnen invoeren.

Mja ik weet het niet. Anonimiteit? Hm, ik kan er geen eenduidig antwoord op geven.

melke misschien?
Confidence through competence
  donderdag 5 januari 2006 @ 05:04:03 #266
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_33719543
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:58 schreef melke het volgende:

[..]

Ik ben ook eens in december in Parijs geweest. Ontzettend leuk versierd vanwege de kerst! Het grote minpunt is dat ik nog nooit in een musea in Parijs ben geweest. Dat gaat dit jaar zeker gebeuren. Louvre here I come!
Jaaaaa geweldig mooi!!
Hele champs elysee ( typ het vast fout ) afgelopen.. das toch wel een klere eind

Museums zijn er vreselijk veel!! Louvre is perfect om mee te beginnen.. daar was ik ( en nog) mega onder de indruk van .. maar dat geld eigenlijk voor heel Parijs..
Tis allemaal zo groot in verhouding met ons landje.

Afgelopen keer hadden we een mega leuk museum.. dan kreeg je zo;n walkietalkie mee en kon je alles in het nederlands volgen.
Ging over hoe ze in de 16/17 eeuw als rijkeren daar leefden en kunst verhandelden.
Ik moet even een keer nazoeken hoe dat heet als je dat leuk lijkt! is een must do that item
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_33719547
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 05:00 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Maar door een aantal antwoorden van jou dachten de meeste mensen, er speelt iets meer achter Melke. Ik wil je niet uitlokken tot uitspraken die je niet wilt doen en diep in hun de anderen ook niet.
HIER niet in iedergeval .
Dat vind ik niet leuk... Waarom denken ze dat dan en waar komt dat vandaan? Welke antwoorden en waarom zegt me niemand dat als ik er ben? Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik zo gesloten over kom. De meeste posters vragen mij niets, maar hebben blijkbaar wel al een oordeel klaar dat er iets meer speelt achter mij.. Dat is toch niet eerlijk! Ik heb het gevoel dat ik hier bij sommige mensen hartstikke op eieren moet lopen. Ik weet geen eens waar dat vandaan komt...
Onderschriftloos
  donderdag 5 januari 2006 @ 05:05:40 #268
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_33719549
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 05:00 schreef melke het volgende:

[..]

Handige tip! De rij in de piramide is inderdaad altijd lang, maar eigenlijk hoort dat er wel bij he
Wel leuk als je eenmaal binnen bent om die mensen dan te roepen vanuit een raam en zwaaien en dan een foto maken. Zoiets krijg je dan:



(foto genomen vanuit de Napoleon vertrekken)
Confidence through competence
pi_33719553
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 05:04 schreef MissHobje het volgende:
Heb je mail al gekregen?
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  donderdag 5 januari 2006 @ 05:07:07 #270
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_33719554
Ik moet eerlijk zeggen.. Wow wat een kwaliteits posts op dit tijdstip
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_33719556
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 05:04 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Jaaaaa geweldig mooi!!
Hele champs elysee ( typ het vast fout ) afgelopen.. das toch wel een klere eind

Museums zijn er vreselijk veel!! Louvre is perfect om mee te beginnen.. daar was ik ( en nog) mega onder de indruk van .. maar dat geld eigenlijk voor heel Parijs..
Tis allemaal zo groot in verhouding met ons landje.

Afgelopen keer hadden we een mega leuk museum.. dan kreeg je zo;n walkietalkie mee en kon je alles in het nederlands volgen.
Ging over hoe ze in de 16/17 eeuw als rijkeren daar leefden en kunst verhandelden.
Ik moet even een keer nazoeken hoe dat heet als je dat leuk lijkt! is een must do that item
Aaah ik heb zin om naar Parijs te gaan!! Ik ben er eens over heen gevlogen, dan zie je trouwens pas echt hoe groot de stad is. Heel mooi om te zien!
Onderschriftloos
  donderdag 5 januari 2006 @ 05:07:52 #272
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_33719558
Het gekke is dat ik ook eerst iets tegen melke had

Maar nu niet meer hoor
Confidence through competence
  donderdag 5 januari 2006 @ 05:08:14 #273
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_33719560
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 05:06 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Heb je mail al gekregen?
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:45 schreef MissHobje het volgende:
Mail is binnen te gek!!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_33719561
Altijd als ik die piramides zie moet ik aan de Davince Code denken.
Onderschriftloos
  donderdag 5 januari 2006 @ 05:08:54 #275
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_33719562
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 05:07 schreef MissHobje het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen.. Wow wat een kwaliteits posts op dit tijdstip


[TK] 2x Koffiepers

Ik heb zelfs net nog iets op V&A gekocht
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')