abonnement Unibet Coolblue
pi_33654108






Het is zover, de Battlefield 2 spelende leden van BoF hebben vanaf nu een eigen topic! Het oude centrale topic kreeg teveel slowchat neigingen. Vandaar dat we nu hier verder gaan!

We zijn alweer een tijdje bezig en we hebben sinds een paar maanden onze eigen ranked server.

Eén keer per 3 maanden maken de leden van BoF een bedrag van 15,- euro over naar UnleashMitch (a.k.a FJD) die er dan voor zorgt dat alles terecht komt bij I3d waar wij de server huren! De server gaat binnenkort zijn 2e periode in en we hopen dit zo nog even vol te houden!

Binnenkort komt zelfs de eerste add-on uit die de meeste van ons zullen kopen. De add-on zal ook op onze server gespeeld kunnen worden, I3d heeft ons toegezegd dat we kunnen wisselen van Bf2 standaard naar de add-on Special Forces.




Het Bf2 topic is door ons lange tijd gebruikt als topic voor vragen en opmerking over Bf2 maar na een tijdje kwamen er persoonlijke dingen in zoals ruzies binnen de clan en vooral leuk offtopic gelul over van alles en nog wat.

Mogen we dan wel vragen stellen over Bf2?
Ja uiteraard mag dat! Bij voorkeur alleen vragen die met de clan te maken hebben.
Voor echte vragen moet je dus in het centrale Bf2 topic zijn!

Jullie zijn geen echte clan!
Inderdaad! We zijn welliswaar geen volwaardige clan maar eerder een zooitje ongeregeld dat regelmatig de eigen server opzoekt en gewoon voor de lol speelt.

Clanwars?
Dat hebben we geprobeerd maar we zijn zo goed dat ze of niet komen opdagen of dat er van onze kant maar 2 leden komen opdagen! We doen hier dus niet meer aan! We zijn een funclan met de nadruk op plezier maken! Het blijft immers een spelletje!




De volgende leden (die zijn of haar statsignature hebben upgeload op het aparte BoF forum) zijn allemaal lid van BoF. Dit is dus de rankstand binnen BoF zelf. Escape is op dit moment de #1 van BoF.


















We hebben ook 2 huisvrienden die veel op onze server spelen en hier veel posten! Dat zijn: Postman & Atreidez. Beiden respectievelijk lid van de Fight or Die en van de Zero Barrier clan.




Servernaam: Band of Fok!kers
IP adres v/d server: 84.244.130.114
Port: 16567

Teamspeak server: 85.92.128.91:8767
Wachtwoord: FOK!

Xfire: Alle leden gebruiken Xfire, contact een admin voor een xfirenaam. Xfire is erg handig voor het joinen van een server waar een vriend van je speelt of het aanspreken van een admin met de vraag om een plaatsje vrij te maken op onze server. Xfire is hier te downloaden.

Website: Band Of Fok!kers.nl




Battlefielfd 2 centrale topics:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
37 38 39 40 41 42 43


Battlefield 2 Band Of Fok!kers topics:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10



De openingspost kan hier gevonden worden!


[ Bericht 1% gewijzigd door Incolumis op 03-01-2006 16:41:24 ]
pi_33654198
Leuke titel
pi_33654235
pi_33654256
kan een modje niet effe de OP aanpassen, kutlinkjes naar plaatjes :s
pi_33654349


Schaamteloze tvp
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_33654377
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:03 schreef UnleashMitch het volgende:


Schaamteloze tvp
pi_33654393
Maar incolumis ben je morgen ook vrij?
pi_33654414
ik ben de komende tijd wel vrij (werkloos)
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:14:40 #9
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_33654691
Die titel..
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:16:15 #10
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_33654745
Die badge voor de ground defense is echt heel klote, je moet zo ongelovelijk lang gebruik er van maken.
Ik kan me voorstellen dat als je vaak commander bent je die tijd wel haalt, maar ik speel nooit commander en heb dan ook pas 1,85 uur en 110 kills. Dus voordat ik 15 uur in zo'n ding zit...
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:25:45 #11
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_33655026
De OP is verneukt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_33655107
Hahaha leuke titel en een erg mooie OP
pi_33655128
een noob die niet snapt hoe plaatjes posten werkt...
In de ban van de mods.
pi_33655442
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
De OP is verneukt.
Frank jongen..reageer nuw wens wat enthousiaster.. Enneh kom weer eens BF2 spelen. We missen je.

Ik heb ook die extreme 3D pro en na wat uren oefenen ben ik er echt wild van. Die sticks zonder veer-weerstand vind ik vreselijk. Die extreme vind ik een heerlijk ding maar ja een mening is natuurlijk persoonlijk en dus voor iedereen anders. Verder hoor ik jullie over het stilhangen van een heli terwijl dat iets is dat ik altijd probeer te vermijden eigenlijk. Waar ik me bij het chopperen en jetten nog het meeste over erger is die mensen die als gunner instappen en dan niet weten hoe de TV guided of the laser lock missile werkt.. Aaaargh Dan kan ik mijn joystick wel opvreten. Ook andersom is het irritant als iemand met een attackheli constant vlaggen gaat lopen veroveren of iemand die met de bomber een dogfight gaat doen.
Als je met die Su-34 gewoon recht over het veld vliegt heeft die laserlock gewoon 100% hitrate

Die Inco kreeg gisteren weer een berg badges zeg..Voor mij is dat weer weken geleden man. Heb er eigenlijk nooit op gelet maar nu het ter sprake komt en ik die site ken waar je kunt zien wat je hebt en wat je er nog voor moet doen om een bepaalde badge te halen ga ik toch een spieken.

Wat ook wel weer eens leuk is om te doen, nu het weer erg druk is op de server met Boffers, is om weer echte squads te vormen van TS-ers en dan als squad opereren. We spelen nu wel erg veel samen maar buiten de samenwerking aan boord is er weinig sprake van samen opereren. We moeten nu topch wel een niveau hebben samen waar we een map mee kunnen ownen. Je ziet trouwnes nu al wel dat de Boffers allemaal hoog eindigen.
pi_33655487
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:28 schreef rihago het volgende:
een noob die niet snapt hoe plaatjes posten werkt...
Als format c: al een 48 uur ban geeft wat geeft dit dan?
pi_33655650
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:28 schreef rihago het volgende:
een noob die niet snapt hoe plaatjes posten werkt...
Verder nog wat nuttigs te melden ?
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_33655794
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:28 schreef rihago het volgende:
een noob die niet snapt hoe plaatjes posten werkt...
nee de vorige topic was vol, dus ik heb de vorige OP gequote, en dan krijg je dus urls, geen zin om al die links te veranderen.
en je bent zelf een noob, noob.
pi_33655835
btw wie is nou joranh1980? niemand kent em, hij praat niet, zit niet op irc/ts, en we hebben al regelmatig tegen hem aan zitten lullen dattie hier meot komen, en dan nog niks. volgende keer krijgt ie een ban....
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:52:17 #19
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33655897
OP gefixed, ik stel voor de OP op wiki.fok.nl te zetten trouwens, makkelijker qua onderhoud.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:54:32 #20
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_33655980
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:37 schreef jpjedi het volgende:
Je ziet trouwnes nu al wel dat de Boffers allemaal hoog eindigen.
Ja vind je het gek, tegenwoordig speelt iedereen met een BoF tag
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_33656021
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:37 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Frank jongen..reageer nuw wens wat enthousiaster.. Enneh kom weer eens BF2 spelen. We missen je.

Ik heb ook die extreme 3D pro en na wat uren oefenen ben ik er echt wild van. Die sticks zonder veer-weerstand vind ik vreselijk. Die extreme vind ik een heerlijk ding maar ja een mening is natuurlijk persoonlijk en dus voor iedereen anders. Verder hoor ik jullie over het stilhangen van een heli terwijl dat iets is dat ik altijd probeer te vermijden eigenlijk. Waar ik me bij het chopperen en jetten nog het meeste over erger is die mensen die als gunner instappen en dan niet weten hoe de TV guided of the laser lock missile werkt.. Aaaargh Dan kan ik mijn joystick wel opvreten. Ook andersom is het irritant als iemand met een attackheli constant vlaggen gaat lopen veroveren of iemand die met de bomber een dogfight gaat doen.
Als je met die Su-34 gewoon recht over het veld vliegt heeft die laserlock gewoon 100% hitrate

Die Inco kreeg gisteren weer een berg badges zeg..Voor mij is dat weer weken geleden man. Heb er eigenlijk nooit op gelet maar nu het ter sprake komt en ik die site ken waar je kunt zien wat je hebt en wat je er nog voor moet doen om een bepaalde badge te halen ga ik toch een spieken.

Wat ook wel weer eens leuk is om te doen, nu het weer erg druk is op de server met Boffers, is om weer echte squads te vormen van TS-ers en dan als squad opereren. We spelen nu wel erg veel samen maar buiten de samenwerking aan boord is er weinig sprake van samen opereren. We moeten nu topch wel een niveau hebben samen waar we een map mee kunnen ownen. Je ziet trouwnes nu al wel dat de Boffers allemaal hoog eindigen.
Mee Eens!! Maar hoe stuur je zo'n TV Guided nou precies?? Sowieso moet je in het vierkantje blijven wil je hem kunnen afschieten maar dan? hoe sturen...? Sommige zie ik hele bochten en wegen afleggen?? Is dat gewoon met de muis of de looptoetsen.. Meestal w8 ik gewoon totdat die heli er goed voor hangt.. Laatst nog heel eventjes met Domo meegevlogen en toen ging het wel redelijk met die tv guided.. Alleen soms schiet hij dus niet en klik ik me rot... de laadtijden tussen die dingen duren ook vaak erg lang!

Verder moeten we idd eens meer squads vormen en met name alle BoFfers in EEN team proberen wanneer dat kan. Wellicht eens met zn allen een andere server opzoeken op een visitekaartje af te geven ??

Laatst werkte teamspeak niet bij mij, althans me BF ging enorm haperen terwijl teamspeak aanstond. Teamspeak zelf ook trouwens. Erg vreemd, heb er nooit last van gehad. Misschien was het tijdelijk, laten we het hopen.
BF2: Diamond3d
pi_33656085
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ja vind je het gek, tegenwoordig speelt iedereen met een BoF tag
Lol, dat is wel waar.. soms zie ik namen dan denk ik van wie ben jij dan weer !! Laatst eentje: llueasgo1980 ofzo? In ieder geval iets met een 8 in zijn naam. Ansjo en Veermans kon ik ook nog niet, toevallig zie ik die hier laatst posten. En Mark1986? 85? Onder welke naam post die hier? of post hij niet...

Oja iemand een site waar alle medals, badges, ranks, weapons etc staan?
BF2: Diamond3d
pi_33656157
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ja vind je het gek, tegenwoordig speelt iedereen met een BoF tag
Ik stel voor om morgen daar definitief een einde aan te maken, ben morgen vrij.
Dus alle mensen waarvan ik nog nooit een geschreven woord op het forum heb gezien gaat eruit, we hebben het er allang over gehad maar er worden geen daden verrricht.

Dus mensen die een BoF tag hebben en die dit lezen maar zich nog NOOIT hebben voorgesteld hebben vandaag nog de tijd om dat te doen, anders is het over.

Amen
pi_33656219
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:57 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]


Oja iemand een site waar alle medals, badges, ranks, weapons etc staan?
http://www.ultimategroover.com/
http://ubar.bf2s.com/
pi_33656309
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:59 schreef escape_nl het volgende:
Ik stel voor om morgen daar definitief een einde aan te maken, ben morgen vrij.
Dus alle mensen waarvan ik nog nooit een geschreven woord op het forum heb gezien gaat eruit, we hebben het er allang over gehad maar er worden geen daden verrricht.

Dus mensen die een BoF tag hebben en die lezen maar zich nog NOOIT hebben voorgesteld hebben vandaag nog de tijd om dat te doen, anders is het over.

Amen
Ik ben er morgen ook, houden we grote schoonmaak en verwijderen we meteen alle inactieve accounts op t forum

Iedereen akkoord ?
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')