abonnement Unibet Coolblue
pi_33650610


goedemorgen
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 08:37:42 #227
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33650705
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 08:26 schreef regenworm het volgende:

[..]

Ik ga ik geen caps meer plaatsen heb mijn eigen topic gemaakt.
Was het gezeur van gisterenavond zat en eigenlijk ben ik nog boos.
Maar goed ben ik even aan het afreageren
Ach niet te druk om maken, van mij mag je ze posten zoals je gisteren al zei als er hier toch niets geluld word, maar er zijn blijkbaar mensen die zich eraan irriteren. En degenen die ze wel leuk vinden om terug te kijken kunnen dan in het topic van jou kijken
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_33650842
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 08:37 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ach niet te druk om maken, van mij mag je ze posten zoals je gisteren al zei als er hier toch niets geluld word, maar er zijn blijkbaar mensen die zich eraan irriteren. En degenen die ze wel leuk vinden om terug te kijken kunnen dan in het topic van jou kijken
Het gaat mij op de manier hoe dit allemaal gaat.
Dat irriteert mij wezeloos normaal met elkaar omgaan is erg moeilijk.
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 08:55:38 #229
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33650851
Cuall gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 09:02:52 #230
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33650929
en post 2300
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_33651150
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:02 schreef Manu82 het volgende:
en post 2300


Op naar de 5000
pi_33651308
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 05:37 schreef Morwen het volgende:

[..]

Niet iedereen kan je liggen

Agree to Disagree
ah rivaaltje was er ook weer zie ik

  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 09:50:11 #233
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33651504
De laatste weken van BB5 heb ik mij nogal negatief uitgelaten over Lieske en heb haar zelfs de bijnaam Mini-Me gegeven. Na een aantal weken van bezinning en terugkijken van tv-uitzendingen moet ik echter toch mijn mening herzien. Lieske is een erg spontane student die, net zoals elk meisje van 19 die van een beschermde (ouders, studentenleven) naar een onbeschermde omgeving (BB-huis) verhuist, nogal onzeker was tussen alle mensen die ouder waren en al veel levenservaring hadden. Er zijn weinig studenten die als ze op kamers gaan niet minimaal 2 keer per week hun moeder bellen om te vragen hoe de was nou ook al weer moest of hoe lang prei nou eigenlijk moet koken. Lieske voelde zich met name in het begin alleen, wat volkomen begrijpelijk is. In het huis waren, behalve kraker Roel, geen andere studenten of leeftijdsgenoten, haar vriendinnen waren er niet meer en ook haar ouders kon ze niet meer bellen tijdens moeilijke momenten. Verder bezit Lieske over veel doorzettingskracht. Waar Nathalie tijdens haar blessure, nog meer dan normaal, de kantjes er vanaf liep, wilde Lieske tijdens haar blessure kost wat het kost mee helpen, wat door BB verboden werd. Tenslotte heb ik geen spijt dat ik haar Mini-Me heb genoemd, maar kan ik het wel positief uitleggen. Lieske had de laatste weken twee vriendinnen gevonden waarmee ze erg goed kon opschieten. Lieske bleef achter hun staan toen ze eruit gestemd waren, terwijl ze beter in de groep was komen te liggen als ze haar vriendinnen zou laten vallen. Ik denk dat dit door haar studentenvereniging komt, waar ze geleerd heeft dat je nooit een vriendin laat vallen.

Ik hoop dat ik nu een beetje de door mij aangerichte schade en mijn grove taalgebruik van de laatste weken BB heb goedgemaakt.
Some memories are best forgotten
Room 23
  dinsdag 3 januari 2006 @ 09:54:46 #234
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33651573
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 08:26 schreef regenworm het volgende:

[..]

Ik ga ik geen caps meer plaatsen heb mijn eigen topic gemaakt.
Was het gezeur van gisterenavond zat en eigenlijk ben ik nog boos.
Maar goed ben ik even aan het afreageren
Goeiemorgen. Vertel us
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_33651692
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:50 schreef Manu82 het volgende:

Ik hoop dat ik nu een beetje de door mij aangerichte schade en mijn grove taalgebruik van de laatste weken BB heb goedgemaakt.
Ik vond je leuker toen je nog gewoon je mening hier neerzette dan na deze sociaal verantwoorde post.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:08:45 #236
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33651771
Zonder allerlei frutsels en tutsels, maar recht vanuit het hart.

Cuall, Kissa, en A-en-M (nog voor gisteren) van harte en maak er een leuke dag van.

was getekend.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 10:17:26 #237
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33651910
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:03 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik vond je leuker toen je nog gewoon je mening hier neerzette dan na deze sociaal verantwoorde post.
Ja, ik verveelde mij en heb mijn mening over Lieske ernstig herzien na het zien van alle afleveringen en dacht dat moet ik dan ook maar mededelen
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_33652004
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:50 schreef Manu82 het volgende:
1. Manu, nog de beste wensen
quote:
De laatste weken van BB5 heb ik mij nogal negatief uitgelaten over Lieske en heb haar zelfs de bijnaam Mini-Me gegeven.
2. Ik noemde haar Lolita Lieske: ze is net zo oud als ik.
Maar ik pretendeer toch wat meer mature te zijn, cq te gedragen
quote:
Na een aantal weken van bezinning en terugkijken van tv-uitzendingen moet ik echter toch mijn mening herzien. Lieske is een erg spontane student die, net zoals elk meisje van 19 die van een beschermde (ouders, studentenleven) naar een onbeschermde omgeving (BB-huis) verhuist, nogal onzeker was tussen alle mensen die ouder waren en al veel levenservaring hadden.
3. Meisjes van 19 zijn over het algemeen een stuk volwassener dan zij hier met haar puberale gedrag toonde.
Ze is wel wat volwassener geworden in BB, dat is ontegenzeggelijk.
Maar je hoeft je mening niet te herzien. Haar ouders zijn hier ook schuldig aan. Die hebben haar altijd als het kleine meisje behandeld: de gevolgen zijn evident.
quote:
Er zijn weinig studenten die als ze op kamers gaan niet minimaal 2 keer per week hun moeder bellen om te vragen hoe de was nou ook al weer moest of hoe lang prei nou eigenlijk moet koken.
4. Nou ik ken er geen een.
Als illustrerende opmerking denk ik dat hij niet goed is.
Mensen die vwo af hebben kunnen voldoende voor zichzelf zorgen.
quote:
Lieske voelde zich met name in het begin alleen, wat volkomen begrijpelijk is. In het huis waren, behalve kraker Roel, geen andere studenten of leeftijdsgenoten, haar vriendinnen waren er niet meer en ook haar ouders kon ze niet meer bellen tijdens moeilijke momenten. Verder bezit Lieske over veel doorzettingskracht.
5. Door haar gedrag bij de 2e fietstest werd de proef niet gehaald.
Haar doorzettingsvermogen is van nul en generlei waarde.
quote:
Waar Nathalie tijdens haar blessure, nog meer dan normaal, de kantjes er vanaf liep, wilde Lieske tijdens haar blessure kost wat het kost mee helpen, wat door BB verboden werd. Tenslotte heb ik geen spijt dat ik haar Mini-Me heb genoemd, maar kan ik het wel positief uitleggen. Lieske had de laatste weken twee vriendinnen gevonden waarmee ze erg goed kon opschieten. Lieske bleef achter hun staan toen ze eruit gestemd waren, terwijl ze beter in de groep was komen te liggen als ze haar vriendinnen zou laten vallen.
6. Daarom alleen al is ze niet geschikt voor BB, is ze een loser.
quote:
Ik denk dat dit door haar studentenvereniging komt, waar ze geleerd heeft dat je nooit een vriendin laat vallen.
7. Dat leer je niet bij de Goningense corpsballenvereniging
quote:
Ik hoop dat ik nu een beetje de door mij aangerichte schade en mijn grove taalgebruik van de laatste weken BB heb goedgemaakt.
Was me niet opgevallen ; ik dacht dat dat je natuurlijke taalgebruik was.
Maar dan krijgen we vanaf nu dus een weldoorvlochten BBN (buitengewoon beschaafd Nederlands), waar we allemaal van kunnen leren?


De punten 2 t/m 7 contemplerend, zouden voldoende moeten zijn jou te overtuigen dat je je mening inzake Lolita Lieske niet hoeft te wijzigen.
Ze was en is en blijft het naïeve (in de zin van onnozele) wicht.

[ Bericht 0% gewijzigd door I_doubt op 03-01-2006 11:24:34 ]
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 10:31:58 #239
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33652171
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:23 schreef I_doubt het volgende:

[..]

1. Manu, nog de beste wensen
[..]

Jij ook nog de beste wensen

2. Ik noemde haar Lolita Lieske: ze is net zo oud als ik.
Maar ik pretendeer toch wat meer mature te zijn, cq te gedragen
[..]

Dat klopt, maar als je in een beschermde omgeving bent opgegroeid, nog nooit wat hebt gedaan en dan toch nog het BB huis indurft vind ik dat redelijk volwassen.

3. Meisjes van 19 zijn over het algemeen een stuk volwassener dan zij hier met haar puberale gedrag toonde.
Ze is wel wat volwassener geworden in BB, dat is ontegenzeggelijk.
Maar je hoeft je mening niet te herzien. Haar ouders zijn hier ook schuldig aan. Die hebben haar altijd als het kleine meisje behandeld: de gevolgen zijn evident.
[..]

Zie antwoord op 2

4. Nou ik ken er geen een.
Als illustrerende opmerking denk ik dat hij niet goed is.
Mensen die vwo af hebben kunnen voldoende voor zichzelf zorgen.

[..]

Over het algemeen zijn er heel veel studenten die hun moeder de was nog laten doen en eten in het universiteitsrestaurant (Mensa, of hoe ze dat bij jullie ook noemen)

5. Door haar gedrag bij de 2e fietstest werd de proef niet gehaald.
Haar doorzettingsvermogen is van nul en generlei waarde.
[..]

Inderdaad viel mij dit ook erg tegen, maar ik vertrouw erop dat dit gewoon een foutje was en dat ze echt helemaal kapot was en niet zoveel vantevoren had bijgeslapen als Ingrid en Roel.

6. Daarom alleen al is ze niet geschikt voor BB, is ze een loser.
[..]

7. Dat leer je niet bij de Goningense copsballenvereniging
[..]

Volgens mij wel, het idee van zo'n ontgroening is het groepsgevoel en misschien heeft ze daar aanleg voor.

Was me niet opgevallen ; ik dacht dat dat je natuurlijke taalgebruik was.
Maar dan krijgen we vanaf nu dus een weldoorvlochten BBN (buitengewoon beschaafd Nederlands), waar we allemaal van kunnen eren?l

Nee, is niet mijn natuurlijke taalgebruik, maar soms moet je wat hardere taal gebruiken om je mening kracht bij te zetten.

De punten 2 t/m 7 contemplerend, zouden voldoende moeten zijn jou te overtuigen dat je je mening inzake Lolita Lieske niet hoeft te wijzigen.
Ze was en is en blijft het naïeve (in de zin van onnozele) wicht.
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 10:43:57 #240
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33652414
Waarom is iedereen zo godsvergeten traag op dinsdagmorgen???
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_33652539
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:43 schreef Manu82 het volgende:
Waarom is iedereen zo godsvergeten traag op dinsdagmorgen???
Ik heb al een topic vol gekregen

Je Poll ( [POLL] Wie vond jij de mooiste BB-vrouw? ) werkt niet gezeik met de server
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 10:50:54 #243
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33652571
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:49 schreef regenworm het volgende:

[..]

Ik heb al een topic vol gekregen

Je Poll ( [POLL] Wie vond jij de mooiste BB-vrouw? ) werkt niet gezeik met de server
Ja, zie het nu ook, zal straks wel weer goedkomen
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_33652666
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:50 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ja, zie het nu ook, zal straks wel weer goedkomen
Het is voor mij een erge makkelijke keuze
  dinsdag 3 januari 2006 @ 11:12:54 #245
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_33653058
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:17 schreef Manu82 het volgende:
Ja, ik verveelde mij en heb mijn mening over Lieske ernstig herzien na het zien van alle afleveringen en dacht dat moet ik dan ook maar mededelen
Geloof je het zelf?
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_33653293
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:17 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ja, ik verveelde mij en heb mijn mening over Lieske ernstig herzien na het zien van alle afleveringen en dacht dat moet ik dan ook maar mededelen
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 11:24:27 #247
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33653327
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:12 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
Gun die jongen nou z'n coming-out moment.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  Moderator dinsdag 3 januari 2006 @ 11:52:17 #248
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33654049
Ah, de 1000 zijn ruimschoots gehaald. Jullie gaan gewoon door.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 11:53:47 #249
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33654090
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:52 schreef Gert het volgende:
Ah, de 1000 zijn ruimschoots gehaald. Jullie gaan gewoon door.
Terug van vakantie???
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_33654283
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:52 schreef Gert het volgende:
Ah, de 1000 zijn ruimschoots gehaald. Jullie gaan gewoon door.
Hai Gert Goeie vakantie gehad?
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')