abonnement Unibet Coolblue
pi_34490853
quote:
Op zondag 1 januari 2006 18:10 schreef Mastertje het volgende:

[..]

Maar die bestaat helemaal niet.
nee
You gotta cry without weeping, talk without speaking, scream without raising your voice.
pi_34490945
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:20 schreef Tobbes het volgende:
Het zit aan je hand en klikt de komende minuut meer dan de afgelopen minuut,

rara wat is het?

klik
gvd k*tkind
You gotta cry without weeping, talk without speaking, scream without raising your voice.
pi_34491004
komt een man bij een vrouw op de koffie, zegt de vrouw: "ja hallo zeg, drink 't nou het zelf maar op! "
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:06:24 #205
40777 Aparteling
Niet eens grappig op internet.
pi_34492584
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:03 schreef Gizmo112 het volgende:

[..]

Deze kan echt niet
Wat is een neger met botkanker?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_34492597
*bedenkt flauwe grappen*...

Komt ie
Een man wordt beschuldigd van een misdaad als hij op een politiebureau wordt aangewezen door een getuige. De politieman vraagt nog eens of de getuige het zeker weet. Die antwoordt stellig (wat een kutwoord ): "Ja, hij heeft het gedaan!"
Zegt de agent: "Met wie?"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog 1:
Een man probeert uit een meelfabriek te ontsnappen door een hooggeplaatst raampje. Hij heeft een soort trap gemaakt van meelpakken, maar eenmaal omhoog geklommen hij merkt dat het raampje te klein is. Hij gaat weer naar beneden en gaat bij de pakken neerzitten.

En nog 1:
1

En nog 1:
Jantje komt thuis met zijn rapport. Hij had geen eentjes in het water laten zwemmen, omdat zijn cijfers wat hoger waren. Hij laat het rapport zien: allemaal vieren. Zegt Jantje vrolijk: "Dat moeten we vieren."

Nog maar 1 dan:
Wat krijg je als je 'meid' omdraait?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste voor nu:
Er stond eens een appelboom vlak naast een snelstromende rivier. Voor de appel die eraan groeit is het tijd om de boom te verlaten. Hij wil niet verdrinken, dus vraagt hij de boom wat hij moet doen. De boom zegt alleen maar: "De appel valt niet ver van de boom."
Dan gebeurt het... Het steeltje breekt, de appel laat los en als in een eindeloze vlucht door het niets valt de appel. De grond komt steeds dichterbij...
Gelukkig, de appel is in het gras gevallen. Hij ligt daar een beetje, hoort hij een paard aankomen. Die zegt: "Als je me tevreden houdt, zal ik je niet opeten." De appel draait zich om om te kijken en kijkt vol in de bek van het paard. Die eet hem op.
Moraal van het verhaal?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:11:07 #207
105100 BlueWolfMans
(;|| (.)| |(.) ||;)
pi_34492760
Hoe heet het bed van een pissebed?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[> Blue Wolf <]
www.pixzel-design.scarslet.nl/
pi_34492789
Komt een hoer bij de tandarts. Zegt ie: Mevrouw u heeft gaatjes, ga maar weer aan het werk!
Huh? Wat? Zegt de vrouw? Wat bedoelt u? Zegt de tandarts: Stil nou maar...praatjes vullen geen gaatjes; piemels wel!
pi_34492867
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:06 schreef Gronnaephos het volgende:
Nog 1:
Een man probeert uit een meelfabriek te ontsnappen door een hooggeplaatst raampje. Hij heeft een soort trap gemaakt van meelpakken, maar eenmaal omhoog geklommen hij merkt dat het raampje te klein is. Hij gaat weer naar beneden en gaat bij de pakken neerzitten.
Een man probeert te ontsnappen uit een mailfabriek. Hij stapelt een enorm aantal meezakken op om door een klein raampje te ontsnappen. Dan wordt hij door zijn baas geroepen dat hij die stapel snel moet opruimen omdat de deur open staat en de zakken mail een gevaar zijn voor de mensen die naar binnen komen.
pi_34493121
Dit is een leuk topic. Kijk wat ik allemaal kan:
Koffiekan, melkkan, theekan.

Maar ik kan ook meer:
IJsselmeer, stuwmeer, vismeer (ik kan verder niks met meer bedenken )

Ja, ik ben nu goed op gang:
Lange gang, schoolgang, slakkengang, paard op de gang

Ik wil nu nog niet kappen:
Boom kappen, afkappen, KKK-kappen.

Ook ga ik nog niet stoppen:
Badstoppen, elektriciteitsstoppen, de bal stoppen.

Zal ik dan maar stoppen? Akkoord:
Politiek akkoord, muzikaal akkoord, Vredesakkoord.
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_34493710
Dit blijft leuk, slechte grappen bedenken...

Een man stapt 's morgens uit bed, maar was vergeten dat hij zijn laminaatvloer nog niet had gerepareerd, er zijn nog wat gaten tussen de planken en je raadt het al: hij slaat de plank mis.
Hij besluit naar beneden te gaan met de trap, maar die werkt niet mee, dus geeft hij een trap en de trap doet het weer. Dan doet hij de koelkast open en ziet dat er een fles uit opspringt. Hij springt omhoog en vangt de fles ketchup (catch up). Hij ziet dat de melk op is en wil er een grap over maken, maar hij bedenkt zich: die is al zo uitgemolken. De man zet een pakje boter op tafel en struikelt, zodat hij met zijn neus in de boter valt. Aangezien hij de laatste tijd toch al niet goed kon poepen, besluit hij de stoel waarover hij struikelde op te pakken en in de gang te zetten. Om de stoelgang te bevorderen. Als hij het ontbijt op heeft, zet hij alles terug in de koelkast. De koelkast doet de volgende zet: schaakmat. De man baalt als een stekker en steekt zijn hoofd in het stopcontact. Dan gaat hij maar naar z'n werk. De man komt op z'n werk en besluit de boel maar snel schoon te maken voor de baas het ziet. Als het eindelijk pauze is, bedenkt hij zich dat hij z'n broodbakje is vergeten, maar die had hij sowieso al nooit bij zich. Boeiend, dacht hij, en ja hoor, hij zat geboeid na te denken over van alles & nogwat. Hij kon alleen niet meer los komen door die boeien. Dus moest zijn baas, de spreekwoordelijke reddingsboei, hem maar ontketenen en weer aan het werk zetten. Uiteindelijk merkte de man ook dat dit verhaal nergens over gaat en zette er een punt achter: .
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:34:50 #212
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_34493760
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:11 schreef BlueWolfMans het volgende:
Hoe heet het bed van een pissebed?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vat em niet echt.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_34493882
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:20 schreef Gronnaephos het volgende:
Dit is een leuk topic. Kijk wat ik allemaal kan:
Koffiekan, melkkan, theekan.

Maar ik kan ook meer:
IJsselmeer, stuwmeer, vismeer (ik kan verder niks met meer bedenken )

Ja, ik ben nu goed op gang:
Lange gang, schoolgang, slakkengang, paard op de gang

Ik wil nu nog niet kappen:
Boom kappen, afkappen, KKK-kappen.

Ook ga ik nog niet stoppen:
Badstoppen, elektriciteitsstoppen, de bal stoppen.

Zal ik dan maar stoppen? Akkoord:
Politiek akkoord, muzikaal akkoord, Vredesakkoord.
Hey, je vergeet wat...
20 watt, 40 watt, 80 watt

en nog iets...
herenfiets, damesfiets, bromfiets

en nu zijn ze allemaal geweest...
suikerfeest, tuinfeest, kutfeest
pi_34494817
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:14 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Hee! Het gaat hier om slechte grappen.

Die van jou is flink lollig.

[off-topic] Waar komt dat '111!one!' vandaan? De meeste inside jokes hier op ONZ ken ik wel maar tijdens deze heb ik waarschijnlijk zitten tukken ofzo. Of misschien was dat net het moment op de dag dat ik ook werkelijk iets deed voor mijn salaris [/off-topic]
Als je Shift en 1 doet krijg je "!" Dus !!111shiftoneone11!!Shiftone
is dus !!!!!!!!!
Steve-O - dinsdag 13 juli 2004 @ 16:17
van mij mag je weer een ban krijgen .
  Moderator donderdag 26 januari 2006 @ 21:00:22 #215
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_34494943
Is er zo'n gast die bovenaan de trap staat...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_34496182
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:37 schreef Fokkedop het volgende:

Hey, je vergeet wat...
20 watt, 40 watt, 80 watt
vinnik beginnen met 'roerbakei' toch een stuk leuker..
pi_34496269
Zit een vrouw bij dokter met een vissenkom. Wordt er ineens op de deur van de wachtkamer geklopt waarna er een koe binnen komt lopen. Zegt die koe: "Sorry, verkeerde mop".

pi_34498824
Gaat zo'n klein meisje naar het bos toe om appeltjes te plukken voor oma, kom ze onder weg een beer tegen. Dus die beer tegen dat meisje : Klein meisje, wat doe je hier, het is hier gevaarlijk waarop het meisje antwoord ja maar ik moet appeltjes zoeken voor oma, waarop de beer zegt : Ok ik zou je niet opeten als je ook 10 appeltjes voor mij meeneemt dus het meisje zegt, nou oke, dan neem ik er ook 10 voor jou mee. Dus het meisje loopt verder en komt een tijger tegen en de tijger zegt : Klein meisje wat doe je hier, het is hier gevaarlijk waarop het meisje weer antwoord: maar ik moet appeltjes zoeken voor oma, waarop de tijger zegt : Ok ik zou je niet opeten als ook 10 appeltjes voor mij meeneemt dus het meisje zegt weer, nou oke, dan neem ik er ook 10 voor jou mee. Het meisje loopt weer verder en Leeuw tegen. Dus die leeuw tegen dat meisje: Klein meisje, wat doe je hier, het is hier gevaarlijk waarop het meisje antwoord : maar ik moet appeltjes zoeken voor oma, waarop de leeuw zegt : Oke ik zou je niet opeten als ook 10 appeltjes voor mij meeneemt dus het meisje zegt weer: nou okeee, ik zou er ook 10 voor jou meenemen. Dus het meisje loopt verder......wordt ze wakker AHAHAHAHAHAHHA !1111!1111
I got the poison.
I got the remedy.
I got the pulsating rhythmical remedy.
pi_34498885

duidelijk?
duidelijk.
verder...
pi_34499425
komt een groene telemarketier bij de dokter. zegt ie: ik heb het me toch groen voor de ogen!!!!!!

Extremistisch gematigd.
pi_34500093
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:37 schreef Fokkedop het volgende:

[..]

Hey, je vergeet wat...
20 watt, 40 watt, 80 watt

en nog iets...
herenfiets, damesfiets, bromfiets

en nu zijn ze allemaal geweest...
suikerfeest, tuinfeest, kutfeest
ik zie de grap niet eens
pi_34500115
Komt een man bij de groenteboer, besteld ie een stel appels, en of ie er een mag proeven, wat toegestaan wordt. "Gatver!" exclameert hij. "Ach," zegt de groenteboer, "Gewoon even door de zure appel heenbijten"

pi_34509288
Een man komt terug van z'n werk en wil de voordeur opendoen. De voordeur lijkt echter een beetje gammel te zitten, maar de man krijgt hem niet zomaar open. Hij neemt een paar passen terug en beukt hard tegen de deur aan. Dan valt hij met de deur in huis.


Er waren eens twee jongetjes aan het knikkeren. Zegt de één tegen de ander: "Als jij deze knikker kunt vinden, mag je al mijn knikkers hebben," en liet daarbij zijn zak vol met glanzende glazen balletjes zien. Het andere jongetje, begerig als hij was, rende achter de zojuist weggegooide knikker aan. Hij liet zijn zakje knikkers liggen. Daarom pakte het ene jongetje die zak knikkers en sneakte ermee weg. Toen had hij dus 2 zakjes knikkers (minus die ene die hij weggegooid had) en de ander geen knikkers (of die ene, als hij hem heeft gevonden). Lullig he

Sorry geen inspiratie nu...
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_34515669
Wat is een fiets in een vierkant tegen de muur?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_34518422
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:53 schreef berc het volgende:

[..]

ik zie de grap niet eens
gelukkig vond je m'n vorige grap leuker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')