abonnement Unibet Coolblue
pi_33549948
Het mocht ff duren maar hier is ie dan, het nieuwe deel van de 170-reeks!
Deeltje 41 alweer, op naar de 100!

DnB-Addicts Crew® logo, ontworpen door H4ze!


Intro
In dit topic kunnen alle DnB-fanaten zich uitspreken over aankomende events, releases, producers, dj's etc etcp, met betrekking tot Jungle/Drum 'n Bass. Verder is dit topic de thuisbasis voor de DnB-Addicts Crew®, de groep diehard DnB liefhebbers op dit forum! Lid worden van de crew is heel simpel, copy/paste de volgende text en gebruik hem als ondertitel: DnB-Addicts Crew®.
Wel ff netjes toestemming vragen aan 1 van The Nine anders loop je het risico gebanned te worden!


Members
* E_Motion
* mrcool
* WeirdMicky
* reem
* Junglist4Real
* Tranceptor
* Sjoewe
* Tu5
* Rock-shocker
* JohnnyKnoxville
* Phreaky_professor
* H4ze
* DJ_Robbie
* MissMSX
* Theeboon
* Yorrit
* JesusThePimp
* Goofup
* Marcek
* Thomas B
* Aragorntje
* Praag
* Tiim
* Nicon
* Gekke_Sandra
* TheSeeker_NL
* H-blast
* Ritchie
* Christine
* G-Sas
* Flavour

Lokatie van de Addicts



Algemene Linkjes
[DnBforum.n] Hier vind je werkelijk alles wat je over dnb wilt weten.
[DnB Woordenboek] In DnBland worden veel termen gebruikt, hier kan je de betekenis opzoeken.
[Drum&Bass Arena] Britse site omtrent DnB (wel een tikje commercieel).
[Dogs on Acid]DE headzsite van Engeland. Op DOA zijn ook veel dubs en nieuwe releases te beluisteren.
[Roll Da Beatz] Discography van zo ongeveer elke DnBartiest, voorheen bekend als Tarzan.
[DnBagenda] Op de Future Research site, een totaal overzicht van aankomende DnBfeestjes in Nederland
[Discogs] Op deze site kan je je vinylcollectie online gooien, en een handige "vinylwannahaves"lijst aanmaken.
[RuffRhythmz] Een hele berg DnB sets.
[Lower Depths] Alles over de producers Digital en Spirit!


Belangrijke Labels
[Timeless] Function / L Plates / Timeless Label website
[Full Cycle]Roni Size / Krust / Die / Suv
[Metro Recordings] Matrix / Optical / Danny J
[True Playaz] Hype / Zinc / Hazard / Pascal
[Black Sun Empire] Black Sun Empire, Nederlands trots!
[Moving Shadow] Dom&Roland / EZ Rollers / Omni Trio
[Ram Records] Andy C / Fresh / Moving Fusion / Shimon
[Renegade Hardware] Renegade Hardware / Trouble on vinyl / Renegade Recordings Label website
[Commercial Suicide] Label van Klute.
[Metalheadz] Geen uitleg nodig....


Streams
[Bassdrive]
[Jungletrain]
[DnBradio
[DnBTV]

DnB-Addicts Crew @ Soulseek
-mrcool [SLSKname = mrcool]
-TheSeeker_NL [SLSKname = TheSeeker^]
-Theeboon [SLSKname = Theeboon]
-Junglist4Real [SLSKname = Junglist4Real]
-WeirdMicky [SLSKname = WeirdMicky]
-Tranceptor [SLSKname = subatomic]
-E_Motion [SLSKname = Hajimemashite]
-H4ze [SLSKname = [haze] ]
-Praag [SLSKname = Tiamatix]
-Nicon [SLSKname = Nicon]
-marcek [SLSKname = marcek]
-Vortix [SLSKname=Vortix]
-Sjoewe [SLSKname=Sjoewe]


Extra aandacht voor...
In elk nieuw topic wordt er een producer, organisatie of dj in het zonnetje gezet. Hieronder een lijst van dj's/producers die al voorbij zijn gekomen:

* Optical
* Ram Trilogy
* Dom & Roland
* Ill.Skillz [2x]
* Twisted Individual
* Calibre
* Technical Itch
* Black Sun Empire
* Wildchild
* DJ Marky
* Gridlok
* Raiden [2x]
* Chris SU
* Crossfire
* Bong-Ra
* DJ Nubian
* Dieselboy
* Paradox
* Ram Jam World
* Amit
* E-Z Rollers
* Doc Scott
* Adi-J
* AK1200
* Digital
* Seiji
* Muffler
* Konflict
* Metalheadz
* Future Prophecies
* Critical Levels
* Concord Dawn
* Panacea
* Evol Intent
* Good Lookin'
* Nu:Logic
* IchiOne
* The Upbeats

Zoals gebruikelijk word er in ieder topic een DJ/producer in het zonnetje gezet! Dit deel zet ik de mannen van
The Upbeats maar eens in het zonnetje!



De uit Wellington (Nieuw-Zeeland) komende T.Snake & D.Wolf hebben elkaar leren kennen op school en zijn later het duo The Upbeats begonnen!

De releases van The Upbeats zijn te vinden op labels als Renegade Hardware, BC Presents, Hostile en Virus. Die op Virus is als het goed is nog niet uitgebracht, ben er iig al wel erg benieuwd naar. De sound van The Upbeats doet me een beetje denken aan Concord Dawn, die overigens ook uit Nieuw-Zeeland komen. In een interview met T.Snake werd hem gevraagd hoe hij hun muziek het best kan omschrijven:
" We try not to get pinned down to writing a particular “style” of drum and bass, but we’re def always looking to inject a high impact energy into our tunes. Also like to make our drums feel organic and large."

Dat wat die energie betreft is ze wel aardig gelukt, ik noem de op BC Presents uitgebrachte Slit! Meesterlijke tune imho! De flipside van die release, Fill Me in, ook een dikke tune, heeft er mede voor gezorgd dat de mannen achter BC Presents zich meer gingen interreseren in de producties van The Upbeats. Sindsdien hebben ze dan ook een aantal van hun releases uitgebracht op hun label.
Beluister allebei deze nummers hier.
Ze halen hun inspiratie uit mensen als Kemal & Rob Data, Klute, Ed Rush & Optical, BC en opmerkelijk ook uit Beck en Radiohead. Ze zouden graag nog eens willen samenwerken met Calyx, Gridlok, Klute, Teebee & Hive. Gridlok samen met The Upbeats, dat belooft een bak gecontroleerde chaos te worden! Hun beste tune tot nu toe vind ik toch wel View From Inside, uitgebracht op Hostile in augustus dit jaar. Vocale DnB weet me altijd weer te raken, en al helemaal als er een goede beat onder zit en het lekker melodieus klinkt! Moet deze plaat nog steeds op vinyl zien te bemachtigen, misschien dat iemand hier er me nog aan kan helpen? Beluister hem hier.

Check hier voor alle tunes van The Upbeats!

Ik wens bij deze alvast alle addicts een goede jaarwisseling toe en dat 2006 maar een goed jaar zal worden vol met nieuwe dikke releases en hopelijk ook veel nieuw talent!



Je kunt deze OP hier vinden en/of editten.

[ Bericht 1% gewijzigd door mrcool op 31-12-2005 01:39:18 ]
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33550751
-niet meer nodig-

[ Bericht 81% gewijzigd door mrcool op 30-12-2005 19:12:51 ]
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33552362
Zie hier dat Q-Project nog nooit in het zonnetje is gezet, schande!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33562291
Maar Q-Project is dan ook ERG lelijk.
pi_33567535
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:19 schreef spinor het volgende:
Maar Q-Project is dan ook ERG lelijk.
Q is idd lelijk, maar zijn producties zijn formidabel imho!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33569275
Ik verveelde me dus heb de URLs van alle 40 vorige deeltjes ff bij elkaar gezocht, ze staan op volgorde dus neem maar mee naar het volgende deel.
Vergeet dan niet dit topic er ook bij te zetten, and so on, and so on...

One-Seventy Intalex - Drum & Bass
170-Intalex DnB part II | "Waar is Marcus??"
170-Intalex DnB part III | The Nine
170-Intalex IV-Play It Loud! DnB
170-Intalex DnB Part V | Rewind!
170-Intalex DnB Part VI | Blacked Out
170 Intalex D&B Deel VII | Soul:ution
170 Intalex DnB Deel VIII | Feel The Pressure Drop
170 Intalex DnB Deel IX | We want your soul
170 Intalex DnB Deel X | Time to get Grimey
170 Intalex DnB Deel XI | Original Jungle Sound
170 Intalex DnB Deel XII, 12th session.
170 Intalex DnB XIII | Jungle Jihad....
170 Intalex DrumNBass part XIV: Hail 2 da amen!
170 Intalex Drum&Bass Part XV: Return of the Headz
170 Intalex Drum-N-Bass Part XVI: Addicts® Unite
170 Intalex Drum'n'Bass pt. XVII: MassiveJungle!
170 Intalex Drum 'n Bass Pt. XVIII | Mass Hysteria
170 Intalex Drum 'n Bass Pt. XIV | DnB Taking Over
170 Intalex Drum-n-Bass Part XX | 20th anniversary!
170 Intalex Drum-n-Bass Part XXI | Intaleggs easter vibes!!
170 Intalex Drum 'n Bass Part XXII | DieselPower
170 Intalex Drum 'n Bass Part XXIII | Sidearm Turntableism
170 Intalex Drum & Bass pt. XXIV | - eXcXsIVe Beatz -
170 Intalex Drum & Bass pt. XXV || Speakerfreaker!
170 Intalex Drum & Bass pt. XXVI | Where are the Headz?
170 Intalex Drum 'n' Bass pt. XXVII || Meet tha Drumz.
170 Intalex Drum n Bass pt.XXVIII || Here comes the Trouble!
170 Intalex Drum n Bass pt.XXVIX : Illusion Of Time
170 Intalex Drum n Bass pt.XXVIIX : The Raw CUT!
170 Intalex Drum N Bass part 31: Renegade Snares!
170 Intalex Drum N Bass part XXXII: Drum Funk!
170 Intalex Drum N Bass part XXXIII: =>Total Confusion!
170 Intalex Drum 'n' Bass pt. 34: Critical levels.
170 Intalex Drum 'n' Bass pt. 35: Concord Dawn
170 Intalex Drum 'n' Bass pt. 36: Panacea
170 Intalex Drum 'n' Bass pt. 37: Evol Intent
170 Intalex Drum 'n' Bass pt. 38: Good Lookin'
170 Intalex DnB part 39: Nu:Logic
170 Intalex Drum 'n' Bass part 40: IchiOne

Na dit helse karwei besluit ik dat ik wel een dikke joint verdient heb!

[ Bericht 26% gewijzigd door mrcool op 31-12-2005 03:05:22 ]
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33576821
Rustig hier! Zijn alle addicts soms buiten rotjes afsteken?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33578106
ja en dan in een ritme..
pi_33578155
Dus die kindjes hier voor de deur zijn eigenlijk gewoon producers?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33587699
jup..dus niks afpakken he
pi_33588650
saaie muziek
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_33591687
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:11 schreef amornl87 het volgende:
saaie muziek
Saai?
Na Sade is Jungle toch wel mijn ding....
Forza DnB dus!

P.s. "Hoorde dat Winston Bogarde een poging waagt de DnB scene in Holland groter te maken?"
Gehoord van iemand....zal wel nietige uitspraak zijn...
Goed 2006.

En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  zondag 1 januari 2006 @ 16:24:51 #13
128707 Bonny_DuctTape
Zo Solo Als Han
pi_33603871
om toch nog ff antwoord te geven op een vraag uit de vorige editie:
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:14 schreef MissMSX het volgende:
Iemand nog naar ML geweest gister?
Heb ik wat gemist?
ML was veeeelst te druk, damn wat was dat klote. Je kon echt nergens enigzins staan zonder dat je rug, armen en benen tegen andere mensen werden aangedrukt. Erg, erg naar Hoewel de muziek nog wel enigzins ok was.

O en natuurlijk een fijn 2006 en blablabla

[ Bericht 9% gewijzigd door Bonny_DuctTape op 01-01-2006 16:48:27 ]
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
pi_33605627
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:11 schreef amornl87 het volgende:
saaie muziek
Wat doe je in dit topic dan als het toch saaie muziek vind?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33605800
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:44 schreef mrcool het volgende:

[..]

Wat doe je in dit topic dan als het toch saaie muziek vind?
Wat een onwijs voorspelbare reactie, jullie houden van drum n bass toch, ik vind het allemaal hetzelfde klinken, dan zeg jij van nee het is helemaal niet allemaal hetzelfde, en dan geef je een link van iets of dan noem je wat op, kan toch?
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_33605814
Jullie kunnen mij probere te bekere
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_33605954
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:52 schreef amornl87 het volgende:

[..]

Wat een onwijs voorspelbare reactie, jullie houden van drum n bass toch, ik vind het allemaal hetzelfde klinken, dan zeg jij van nee het is helemaal niet allemaal hetzelfde, en dan geef je een link van iets of dan noem je wat op, kan toch?
Uiteraard is mijn reactie zeer voorspelbaar, maar daar vraag je dan ook wel een beetje om he? Maar je vind het dus allemaal hetzelfde klinken zeg je? Dan ben ik wel benieuwd wat je dan precies gehoord hebt, heb je namen?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33606024
geef gewoon wat name
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_33606045
tvp
pi_33609036
quote:
Op zondag 1 januari 2006 18:05 schreef amornl87 het volgende:
geef gewoon wat name
Ik vroeg geloof ik aan jou of je weet wat je hebt gehoord, maar goed... Voor namen moet je ff kijken in de OP. Daar staan er sowieso al een aantal.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33609465
Ook in het nieuwe jaar een tvp
pi_33616189
Happy newyear 2 ya all!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33616320
Gelukkig nieuw jaar dnb bitches
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_33616347
Ok dan, was al bang dat alle addicts het niet hadden overleefd !
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33616366
blerk!
  maandag 2 januari 2006 @ 12:57:18 #26
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33622406
quote:
Op zondag 1 januari 2006 18:05 schreef amornl87 het volgende:
geef gewoon wat name
D-Bridge-Love's Ugly-Child

Technical Itch-The Ruckus

En als je die twee tunes hetzelfde vind klinken ben je gewoon doof

Muziektechnisch gezien klinkt dan namelijk ook alle rock hetzelfde, of alle hiphop of alle... whatever.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33625305
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:57 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]


En als je die twee tunes hetzelfde vind klinken ben je gewoon doof
Identiek!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33630311
Nicon, ik moet ff zeggen dat je mix 'gruwelijk!' zijn naam eer aan doet!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33634636
Amen, brother van The Winstons! Het is verdomme toch een catchy tune!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33634731
Ja, beste wensen en zulks.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_33654045
hee D&B verslaafden, weet iemand hoe de drum & bass remix van Welcome to Jamrock heet?
pi_33655408
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:52 schreef amornl87 het volgende:

[..]

Wat een onwijs voorspelbare reactie, jullie houden van drum n bass toch, ik vind het allemaal hetzelfde klinken, dan zeg jij van nee het is helemaal niet allemaal hetzelfde, en dan geef je een link van iets of dan noem je wat op, kan toch?
Alsof iedereen meteen zin heeft om jou er van te overtuigen dat het vet is. Ik weet niet hoor, maar mij kan het persoonlijk geen zak schelen of jij het wel of niet tof vindt. Als ik op het Ajax-forum (bestaat dat uberhaupt?) post dat ik voetbal geen ruk aan vind verwacht ik ook niet dat mensen me gaan proberen te overtuigen dat het wel degelijk leuk is. Waarschijnlijk zegt men dan ook: "wat doe je hier dan?" en dat is volledig terecht.
pi_33655928
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:36 schreef spinor het volgende:

[..]

Alsof iedereen meteen zin heeft om jou er van te overtuigen dat het vet is. Ik weet niet hoor, maar mij kan het persoonlijk geen zak schelen of jij het wel of niet tof vindt. Als ik op het Ajax-forum (bestaat dat uberhaupt?) post dat ik voetbal geen ruk aan vind verwacht ik ook niet dat mensen me gaan proberen te overtuigen dat het wel degelijk leuk is. Waarschijnlijk zegt men dan ook: "wat doe je hier dan?" en dat is volledig terecht.
reageer gewoon niet op die gast. loopt in andere topics ook alleen maar een beetje irritant en vooral dom te doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door jimjim1983 op 03-01-2006 12:59:02 ]
pi_33656076
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:52 schreef amornl87 het volgende:
Wat een onwijs voorspelbare reactie, jullie houden van drum n bass toch, ik vind het allemaal hetzelfde klinken


Klinkt ongeveer hetzelfde als: alle blonde vrouwen zien er hetzelfde uit.

Ik heb hier even zitten lachen om deze opmerking. Hou op, ik kom niet meer bij van die gozer!
pi_33661024
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:36 schreef spinor het volgende:

[..]

Alsof iedereen meteen zin heeft om jou er van te overtuigen dat het vet is. Ik weet niet hoor, maar mij kan het persoonlijk geen zak schelen of jij het wel of niet tof vindt. Als ik op het Ajax-forum (bestaat dat uberhaupt?) post dat ik voetbal geen ruk aan vind verwacht ik ook niet dat mensen me gaan proberen te overtuigen dat het wel degelijk leuk is. Waarschijnlijk zegt men dan ook: "wat doe je hier dan?" en dat is volledig terecht.
Amen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  woensdag 4 januari 2006 @ 02:28:13 #36
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33682669
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:57 schreef -Wolf- het volgende:

[..]



Klinkt ongeveer hetzelfde als: alle blonde vrouwen zien er hetzelfde uit.

Ik heb hier even zitten lachen om deze opmerking. Hou op, ik kom niet meer bij van die gozer!
Draai danwel Jungle EN DnB maar geloof me ECHTE DnBHeadz weten dat de sjit NIET HETZELFDE klinkt.
Amen en Amen en Amen en Amen en Amenbeat 2 that!!!!
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_33682732
Ik hoor vaak mensen zeggen dat ze van Drum & Bass houden en dan komen ze met Jungle aanzetten.
  woensdag 4 januari 2006 @ 07:42:50 #38
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33684665
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 02:32 schreef -Wolf- het volgende:
Ik hoor vaak mensen zeggen dat ze van Drum & Bass houden en dan komen ze met Jungle aanzetten.
Drum 'n' Bass had in zijn huidige vorm niet bestaan zonder Jungle en de twee stromingen hebben zwaar met elkaar te maken, dus ik kan die uitspraak wel begrijpen.

Jungle is vet Zit naar mijn meningn veel meer energie en afwisseling in dan in veel van de hedendaagse DnB.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33687973
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:57 schreef -Wolf- het volgende:

Klinkt ongeveer hetzelfde als: alle blonde vrouwen zien er hetzelfde uit.
Dat is ook zo.
pi_33687999
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:21 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat is ook zo.
Ze zien er wel allemaal blond uit ja.
pi_33688169
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:22 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Ze zien er wel allemaal blond uit ja.
Ik bedoel maar.
  woensdag 4 januari 2006 @ 13:15:21 #42
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33691615
OK , voor de (intellectuelen) onder u;

Drum and Bass is een muziekstijl die in de jaren 90 opgekomen is en nu (begin 21ste eeuw) nog steeds grote bekendheid geniet. Het genre staat ook wel als Drum 'n' Bass bekend, of zelfs als DnB. De stijl wordt vooral gekenmerkt door haar ritmisch slagwerk (drum) en het gebruik van lage tonen (bass) als belangrijkste onderdeel van de melodie in de muziekstijl. De breakbeat, een gebroken vierkwartsmaat die afwijkt van het standaard 4/4 beat van de meeste dancemuziek is typerend voor deze muziekstijl. Drum and Bass is ontstaan uit de nieuwe combinatie breakbeat en Jungle die is ontstaan niet lang na de jungle zelf. Jungle uit zich meer in het gebruik van complexe ritmes, en Drum and Bass houdt zich meer bezig met het dans aspect van de muziek.

Verder boeit me de historie en verdeling niet. DnB is lekker en verslavend maar Jungle blijft toch mijn ding.

what about de Nederlandse DnB scene? (Om de Jungle scene maar helemaal te vergeten )

grtn.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  woensdag 4 januari 2006 @ 13:46:31 #43
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33692872
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:15 schreef h_vreman het volgende:

what about de Nederlandse DnB scene? (Om de Jungle scene maar helemaal te vergeten )

grtn.
Genoeg te doen hoor: www.dnbforum.nl/partyagenda
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 4 januari 2006 @ 14:19:49 #44
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33693945
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:46 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Genoeg te doen hoor: www.dnbforum.nl/partyagenda
Ja Ik bedoel meer qua artiesten/producers. Black Sun Empire zijn niet de enigste toch?
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_33706388
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:52 schreef jimjim1983 het volgende:
hee D&B verslaafden, weet iemand hoe de drum & bass remix van Welcome to Jamrock heet?
  woensdag 4 januari 2006 @ 21:00:43 #46
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33707536
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 14:19 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Ja Ik bedoel meer qua artiesten/producers. Black Sun Empire zijn niet de enigste toch?
Not even by a long shot.

BSE
Martyn
Panda
Noisia/Drifter
Deputy Dogs Crew

Je moet alleen wat beter je best doen. Maar er zijn veel GOEDE Nederlandse producers, die mijns inziens veel leukere dingen doen dan Dutch DnB Celebs Noisia en Black Sun Empire...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 4 januari 2006 @ 21:02:15 #47
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33707613
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:31 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]
Ik niet in elk geval. Maar kijk eens even rond op de sites www.rolldabeats.com en www.discogs.com en je komt er echt wel achter
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33707881
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 21:02 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Ik niet in elk geval. Maar kijk eens even rond op de sites www.rolldabeats.com en www.discogs.com en je komt er echt wel achter
thanks. rolldabeats vond niks maar discogs vond dit: Dubwize (3) - Jamrock / Soundboy misschien dat dat 'm is.

wat vinden jullie hier eigenlijk van breakcore? hoorde het laatst op een krakersfeest en vond het eerst wel geinig maar het eindigde al snel in een abnormale teringherrie.
pi_33707907
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 21:00 schreef Rock-shocker het volgende:

Je moet alleen wat beter je best doen. Maar er zijn veel GOEDE Nederlandse producers, die mijns inziens veel leukere dingen doen dan Dutch DnB Celebs Noisia en Black Sun Empire...
Lenzman is toch ook een nederlander? tenminste dat hoorde ik van iemand.
of is dat dan weer geen producer? snap er de ballen van.
pi_33708808
Noisia & BSE komen me af en toe wel de neus uit.
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:33:34 #51
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33710197
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 21:10 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Lenzman is toch ook een nederlander? tenminste dat hoorde ik van iemand.
of is dat dan weer geen producer? snap er de ballen van.
Oooh ja je vroeg om producers. Voor zover ik weet DJ't Lenzman alleen. Maar daar kan ik me in vergissen hoor. Er zijn een hele hoop Nederlandse DnB DJ's, producers, en MC's.

Kijk voor een (overigens niet compleet) overzicht op www.dnbartist.nl
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 5 januari 2006 @ 02:22:53 #52
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_33718213
Lenzman produceert ook ja.
[b]@RemiLehmann[/b]
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:31:07 #53
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33728406
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 21:58 schreef -Wolf- het volgende:
Noisia & BSE komen me af en toe wel de neus uit.
Daarom d8 ik eigenlijk na al die meuk (repect hoor... ) eindelijk eens wat liquid van Nederlanders of misschien nogwel wat Jung.........(durf het niet te schrijven). Ach kword oud.....
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:48:41 #54
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33728964
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:31 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Daarom d8 ik eigenlijk na al die meuk (repect hoor... ) eindelijk eens wat liquid van Nederlanders of misschien nogwel wat Jung.........(durf het niet te schrijven). Ach kword oud.....
Liquid wordt er ook wel gemaakt in Nederland hoor. Alleen wat minder. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat vooral de harde beukherrie hier razendpopulair is. Ook naar goede liquidfeestjes moet je bijna zoeken...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:17:55 #55
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33735194
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:48 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Liquid wordt er ook wel gemaakt in Nederland hoor. Alleen wat minder. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat vooral de harde beukherrie hier razendpopulair is. Ook naar goede liquidfeestjes moet je bijna zoeken...
Njah beuken is ook wel lekker maar van zo'n hele set....knap er snel vanaf.
Niet dat liquid de hele avond door vermakend is. Als men nu eens van alles wat zou draaien; Liquid, Dark, Clown, Jungle (Amen) en dat afwisselen......
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_33738446
Vandaag wat vloeibaar vinyl binnen gekregen:

-31R022
-CRUNCH001
-MASH03
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33739438
Junglist4Real, kom eens ff online op SLSK, heb nog een hoop downloads van je niet binnen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33745891
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:31 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Daarom d8 ik eigenlijk na al die meuk (repect hoor... ) eindelijk eens wat liquid van Nederlanders of misschien nogwel wat Jung.........(durf het niet te schrijven). Ach kword oud.....
Liquid vind ik maar slaapverwekkend.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 01:39:38 #59
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33753167
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:10 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Liquid vind ik maar slaapverwekkend.
Lekker afwisselen, step is ook wel lachn.

Werd er laatst op gewezen dat Bong-Ra ook Jungle zou zijn; wat vinyl beluisterd maar breakcore is toch niet mijn ding. Echte Jungle vinyl buitenom Remarc die aan te raden is ?
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  vrijdag 6 januari 2006 @ 02:19:34 #60
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_33753803
Congo Natty!
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 8 januari 2006 @ 15:38:57 #61
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33833376
Zondagmiddagbumpomdatikmeverveeleneigenlijkmoetstuderen.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33834065
Same here, zucht.

Ik heb wat vette liquid aanraders nodig, maar ik ben daar nogal kritisch in... ik vind het gros van de liquid funk van vandaag de dag geen DROL meer aan... al die dubby troep en eeuwige amens met veel te diepe bassen komt me de strot uit. Waar ik naar op zoek ben is een zooi tracks die een beetje klinken als het ouwe spul van Marcus Intalex & ST Files, of als Sonic - Heatwave, of als Zero Tolerance & Calibre - Layd off, of als Fellowship - Goodman, of als Carlito & Addiction - Just Wanna Be, enz. Als er rhodes, zwoele strings, wahwah-gitaartjes, funky basslines en house vocals in zitten vind ik het vet. Wie weet er nog wat meer nummers in die stijl?
  zondag 8 januari 2006 @ 21:27:04 #63
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33845782
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:02 schreef spinor het volgende:
Same here, zucht.

Ik heb wat vette liquid aanraders nodig, maar ik ben daar nogal kritisch in... ik vind het gros van de liquid funk van vandaag de dag geen DROL meer aan... al die dubby troep en eeuwige amens met veel te diepe bassen komt me de strot uit. Waar ik naar op zoek ben is een zooi tracks die een beetje klinken als het ouwe spul van Marcus Intalex & ST Files, of als Sonic - Heatwave, of als Zero Tolerance & Calibre - Layd off, of als Fellowship - Goodman, of als Carlito & Addiction - Just Wanna Be, enz. Als er rhodes, zwoele strings, wahwah-gitaartjes, funky basslines en house vocals in zitten vind ik het vet. Wie weet er nog wat meer nummers in die stijl?
Laatste spul van Fabio was wel ok. Heb het ff keer gehoord, zwarte vinyl hoes.
je bedoelt met die geen Drol aan DnB voornamelijk het label Hospital ?
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  maandag 9 januari 2006 @ 03:06:51 #64
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_33856008
Vette "liquid"

>> marcus intalex - afrikaa
>> commix - urban legends
>> dbridge & commix - providence
>> dbridge - love's ugly child
>> cyantific - quiet star
>> total science - living with beaker
>> chase & status - love's theme
>> raw q - vital soul

Niet allemaal even recent, maar wel steengoed.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_33858783
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:27 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Laatste spul van Fabio was wel ok. Heb het ff keer gehoord, zwarte vinyl hoes.
je bedoelt met die geen Drol aan DnB voornamelijk het label Hospital ?
Ja, het is voornamelijk hospital die de suffe troep uit brengt. Maar ook Soul:R vind ik niet echt geweldig meer, hoewel daar af en toe nog wel een hele mooie release op uitkomt (zumbar/temperance).
quote:
Op maandag 9 januari 2006 03:06 schreef reem het volgende:
Vette "liquid"

>> marcus intalex - afrikaa
>> commix - urban legends
>> dbridge & commix - providence
>> dbridge - love's ugly child
>> cyantific - quiet star
>> total science - living with beaker
>> chase & status - love's theme
>> raw q - vital soul

Niet allemaal even recent, maar wel steengoed.
Thanks, ik zal ze eens checken. Ik ken geloof ik alleen die love's ugly child maar eerlijk gezegd vind ik die uiteindelijk toch ook een beetje ondermaats... enorm schraal geproduceerd.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 00:13:01 #66
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33889326
[quote]Op maandag 9 januari 2006 10:16 schreef spinor het volgende:

[..]

Ja, het is voornamelijk hospital die de suffe troep uit brengt. Maar ook Soul:R vind ik niet echt geweldig meer, hoewel daar af en toe nog wel een hele mooie release op uitkomt (zumbar/temperance).
[..]

Over soul:r ben ik het met je eens. Hospital vind ik wel erg goed...blij dat we niet alles even goed vinden.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_33891242
quote:
Op maandag 9 januari 2006 03:06 schreef reem het volgende:

>> total science - living with beaker
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33902488
wanneer is weer 's dungeons & dj's in utrecht?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 16:15:39 #69
74671 h_vreman
true Junglist
pi_34050368
Major league avonturen nog in Nederland of is het nu Melweg in A'dam ?

greetz
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  zondag 15 januari 2006 @ 12:23:24 #70
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_34078993
Gebeurt niet echt veel hier lately
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_34079182
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:23 schreef Rock-shocker het volgende:
Gebeurt niet echt veel hier lately
Niet bepaald nee, winterslaap misschien?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 15 januari 2006 @ 12:56:35 #72
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_34080027
Dat zal het zijn ja
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_34120782
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 16:15 schreef h_vreman het volgende:
Major league avonturen nog in Nederland of is het nu Melweg in A'dam ?

greetz
ML in de Melkweg....
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
  maandag 16 januari 2006 @ 15:39:32 #74
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_34123496
Klute - Leaning Curve / Hell hath no Fury - Commercial Suicide.

LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_34123906
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 01:39 schreef h_vreman het volgende:


Werd er laatst op gewezen dat Bong-Ra ook Jungle zou zijn; wat vinyl beluisterd maar breakcore is toch niet mijn ding. Echte Jungle vinyl buitenom Remarc die aan te raden is ?
check www.ragga-jungle.com
pi_34141361
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:39 schreef reem het volgende:
Klute - Leaning Curve / Hell hath no Fury - Commercial Suicide.

LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr
Hell Hath No Fury is zo'n meesterlijke track, helaas nog niet zien liggen in de platenzaak! Nummer doet me denken aan Omni Trio in de vroegere dagen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34141632
Watskebeurt met www.rolldabeats.com
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 16 januari 2006 @ 23:00:21 #78
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_34141700
Ja inderdaad, echt vaag. Doet al een paar dagen geen reet meer...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_34142048
Vandaag aangeschaft:

-David Carbone_Enamorada [31R031] 12"
-Sonic_Tenshi [SPACER012] 12"
-Sonic_Come On Baby [SPACER013] 12"
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34159655
Heb de muur boven mijn gear ff opgefrist!

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34161378
Cool. Net als in de winkel.
pi_34161793
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:20 schreef spinor het volgende:
Cool. Net als in de winkel.
Gekocht bij de Waaghals! Wel prijzig, 35 euro per tien, ook per stuk te krijgen voor 3,50 euro. Die kerel bij de Waaghals vertelde me er ook ff bij dat hun de enige zijn die het verkopen.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34161831
is dat inclusief platen
pi_34161869
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:32 schreef Yorrit het volgende:
is dat inclusief platen
Hm, ff denken hoor....uiteraard niet!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34162182
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:31 schreef mrcool het volgende:

[..]

Gekocht bij de Waaghals! Wel prijzig, 35 euro per tien, ook per stuk te krijgen voor 3,50 euro. Die kerel bij de Waaghals vertelde me er ook ff bij dat hun de enige zijn die het verkopen.
Dat is niet heel goedkoep nee. De Waaghals in Nijmegen toevallig?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 15:58:04 #86
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_34162709
ja.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_34164010
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:43 schreef spinor het volgende:

[..]

Dat is niet heel goedkoep nee. De Waaghals in Nijmegen toevallig?
Ja, ik heb er 10 in Nijmegen gekocht en 10 in Arnhem. In Nijmegen hadden ze er nog maar 10 liggen! In Deventer zit ook nog een Waaghals! Weet iig zeker dat ze die dingen in Arnhem en in Nijmegen verkopen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:19:56 #88
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_34172981
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:39 schreef mrcool het volgende:
Heb de muur boven mijn gear ff opgefrist!

.....
ziet er tof uit

waren mijn platen maar zo netjes opgeruimd

2 nieuwe aanwinsten btw :

TIP018 Technical Itch- Life Of Sin (Limewax Remix) / Judge
TIP019 Technical Itch - Haunted / Wraith
pi_34173653
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:19 schreef marcek het volgende:

[..]

waren mijn platen maar zo netjes opgeruimd
14 euro hout en een paar schroefjes!

[ Bericht 22% gewijzigd door mrcool op 17-01-2006 20:34:00 (?) ]
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:37:25 #90
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_34173863
ga over niet al te lange tijd samenwonen , moet ik mijn vriendin lief aankijken
pi_34173898
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:37 schreef marcek het volgende:
ga over niet al te lange tijd samenwonen , moet ik mijn vriendin lief aankijken
En je vriendin vind die muziek ook goed?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:31:19 #92
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_34176428
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef mrcool het volgende:

[..]

En je vriendin vind die muziek ook goed?
yep , aint i lucky
pi_34176475
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:31 schreef marcek het volgende:

[..]

yep , aint i lucky
Dan heb je idd geluk, de mijne vind er weinig aan! Zal nog leuk worden als we ooit gaan samenwonen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:40:35 #94
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_34176839
maar toch houd je onvoorwaardelijk van der neem ik aan


mijn vriendin moet niet zoveel van liquid hebben .
die wil liever de technical itch , dillinja en consorten stijl horen.


word leuk voor de toekomstige buren
pi_34177049
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:40 schreef marcek het volgende:
maar toch houd je onvoorwaardelijk van der neem ik aan


mijn vriendin moet niet zoveel van liquid hebben .
die wil liever de technical itch , dillinja en consorten stijl horen.


word leuk voor de toekomstige buren
Oh zeker houd ik onvoorwaardelijk van haar, daar neemt haar smaak voor muziek niets aan af! Liquid!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34202874
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34224177
Oudje:

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 19 januari 2006 @ 09:23:12 #98
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_34231321
Maar da's geen American Girl
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_34239925
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:23 schreef Rock-shocker het volgende:
Maar da's geen American Girl
Klopt!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34240075
dr zijn vast wel wat addicts die dit kunnen waarderen: LTJ Bukem voor slechts 5 eurotjes

Maandag 30 januari:
Legendary Monday: Subtronics
Off_Corso/Rotterdam/23:00-04:00/E 5
LTJ Bukem, MC Conrad, Msc & D-Virus, Lounge hosted by Supernatural Svendex & Brownie, VJ Phonk
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:26:42 #101
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_34240544
ik zal er zijn!
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_34244273
Spinor, jij kon mij aan FOKUZLTD004 helpen?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34260551
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:14 schreef Yorrit het volgende:
dr zijn vast wel wat addicts die dit kunnen waarderen: LTJ Bukem voor slechts 5 eurotjes

Maandag 30 januari:
Legendary Monday: Subtronics
Off_Corso/Rotterdam/23:00-04:00/E 5
LTJ Bukem, MC Conrad, Msc & D-Virus, Lounge hosted by Supernatural Svendex & Brownie, VJ Phonk
Kut. Dan zit ik in Praag. Hier had ik best wel heen gewild voor 5 eurootjes.
pi_34272954
He hoi hallo,

Utrecht Tivoli

vr 27 01
ZAAL OPEN
23:00 UUR
AANVANG
23:00 UUR
ENTREE
¤10,00
quote:
BLACK OUT drum 'n' bass

line up: BAD COMPANY (maldini) - uk, ILLSKILLZ (Raw.Full & D.Kay back to back) - at, BSE (Semi live) - nl, MC DRAGOON - de, DJ MOS - nl

GELDIG MET PAS IN UTRECHT!

Er is er een jarig en dat is Black Out! Drie jaar alweer. Er is maar één act die het optreden van Bad Company op de vorige verjaardag van Black Out kan overtreffen, en dat is... Bad Company! Dit trio met zijn post-apocalyptische beats staat daarom vanavond weer in Tivoli. Ze nemen het op tegen de nieuwkomers van Illskillz, bestaande uit de dj's/producers Dkay en Rawfull. Deze keizers van de Oostenrijkse drum & bass-scene gaan bewijzen dat ze niet zomaar in de belangstelling van Moving Shadow staan. Black Sun Empire, dj Mos en MC Dragoon gaan vervolgens door tot het TL-licht aangaat!
Gezellig in de kroeg zitten + communiceren met pre-teens, is best oke.
pi_34273124
ja en daarna kan je door naar de Poema om tot 08:00 door te gaan met de gasten van de UM en CE
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:34:15 #106
51748 H4ze
wait...what?
pi_34278706
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:14 schreef Yorrit het volgende:
dr zijn vast wel wat addicts die dit kunnen waarderen: LTJ Bukem voor slechts 5 eurotjes

Maandag 30 januari:
Legendary Monday: Subtronics
Off_Corso/Rotterdam/23:00-04:00/E 5
LTJ Bukem, MC Conrad, Msc & D-Virus, Lounge hosted by Supernatural Svendex & Brownie, VJ Phonk
Vet idd, zag een postertje hangen bij de HRO. Ben altijd op dinsdag vrij, maar 't kan zijn dat er op die dag dan wel net een tentamen geplanned is... Zal ff checken nog.
*BURP*
pi_34278863
Als er iemand belangstelling heeft in zo'n ophangsysteem dan geef het maar ff door, ik kan het dan wel eventueel gaan halen in Nijmegen. Dan stuur ik het wel op. Per 10 verpakt voor 35 euro, ook per stuk te krijgen voor 3,50 euro!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:40:38 #108
51748 H4ze
wait...what?
pi_34278931
Kut trouwens dat Rolldabeats het al een tijdje niet doet Ik merk nu pas hoeveel gebruik ik er eigenlijk van maakte..
*BURP*
pi_34279171
Ja, idd, ik mis hem nu toch ook al een hele tijd!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:05:24 #110
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_34281753
bij wat kleine opruimwerkzaamheden kwam ik zowaar wat liquid tegen in mijn bak
pi_34281932
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:05 schreef marcek het volgende:
bij wat kleine opruimwerkzaamheden kwam ik zowaar wat liquid tegen in mijn bak
Welke?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  vrijdag 20 januari 2006 @ 18:07:23 #112
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_34314595
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:09 schreef mrcool het volgende:
Spinor, jij kon mij aan FOKUZLTD004 helpen?
Ik heb gisteren mijn platen weer eens opgeruimd en het lijkt erop dat ik zelf ook alleen maar een enkele testpress heb (en die is aardig verneukt al). Dus ik ben of wat kwijt, of ik heb gewoon alle fulls weggegeven.
pi_34315311
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:08 schreef spinor het volgende:

[..]

Ik heb gisteren mijn platen weer eens opgeruimd en het lijkt erop dat ik zelf ook alleen maar een enkele testpress heb (en die is aardig verneukt al). Dus ik ben of wat kwijt, of ik heb gewoon alle fulls weggegeven.
Ok, jammer!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34317465
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:08 schreef spinor het volgende:

[..]

Ik heb gisteren mijn platen weer eens opgeruimd en het lijkt erop dat ik zelf ook alleen maar een enkele testpress heb (en die is aardig verneukt al). Dus ik ben of wat kwijt, of ik heb gewoon alle fulls weggegeven.
En nu in lekentaal zodat ik ook mee kan lullen.
pi_34317940
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:33 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

En nu in lekentaal zodat ik ook mee kan lullen.
Zo moeilijk is het nou ook weer niet! Testpress, het woord zegt het al, een testdruk, nog niet uitgegeven, op vinyl gezet om te testen op publiek e.d. Met een full bedoelt ie gewoon de officiele release, zoals jij en ik hem in de winkel zouden kopen!
Geloof dat dit het rijtje zo ongeveer is: dubplate -> testpress -> promo -> full release.
zeker weten doe ik het niet...

[ Bericht 9% gewijzigd door mrcool op 21-01-2006 19:06:10 ]
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34318518
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:49 schreef mrcool het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het nou ook weer niet! Testpress, het woord zegt het al, een testdruk, nog niet uitgegeven, op vinyl gezet om te testen op publiek e.d. Met een full bedoelt ie gewoon de officiele release, zoals jij en ik hem in de winkel zouden kopen!
Geloof dat dit het rijtje zo ongeveer is: dubplate -> testpress -> promo -> full release.
zeker weten doe ik het niet...
eigenlijk had ik al zo'n idee. maarre.... waar passen de dubplates in het rijtje?

aha, ik zie het al.
pi_34318551
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:06 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

waar passen de dubplates in het rijtje?
U bedoelt?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34318605
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:07 schreef mrcool het volgende:

[..]

U bedoelt?
ik keek scheel of jij hebt stiekem zitten editen.
pi_34318662
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:09 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

ik keek scheel of jij hebt stiekem zitten editen.
Denk dat dat gelijktijdig was, jij quote mij terwijl ik aan het editen was!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34319250
Volgende week een Techno/DnB feestje in Praag. Ben benieuwd. Allemaal onbekende Tsjechische DnB-DJ's. Van de Techno-DJ's ken ik er wel een paar.



Techno+DnB feestjes vind ik echt geweldig! Best of both worlds!
pi_34319428
Mij zou je de hele avond kunnen vinden in de Jungle Space!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 22 januari 2006 @ 21:52:07 #123
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_34359291
OK, Fckn Wckd* is terug voor 2006! Sorry, de onderstaande info is in het Engels, maar ik ben te lui om het te vertalen

Saturday, february 18th @ 013 Tilburg
Line-up: Klute (Commercial Suicide - UK), MC Quest One, Tek, Kj3ld, John Doe and 7e Hemel DJ’s.

Klute (Commercial Suicide - UK)
Klute is one of the busiest people in drum&bass. He produces some of the best drum&bass available. His music is very varied: from deep and rolling tunes with an uplifting vibe to dancefloor stormers with punkrock vocals. His latest release perfectly captures the essence of Klute’s music. At fckn wckd* Klute will play a two hour dj set packed with heavy tunes. People that have seen Klute in action before, know what we’re talking about. Come and see!

MC Quest One (Amsterdamaged / IchiOne)
Within no-time MC Quest One has conquered the Netherlands. His dry but deep voice and his ability to hype up any crowd have made him very popular. Last month he won the award for best drum&bass MC at the Dutch drum&bass Awards.

Your residents (fckn wckd*)
John Doe, Kj3ld and Tek haven been quite busy with stuff outside of drum&bass the past few months, but in the meanwhile we’ve made big plans for 2006. During the first fckn wckd* of 2006 they’ll give you a hint of what is yet to come!

7e Hemel DJ’s (Funk-a-Flex)
The 7e Hemel DJ’s are world famous within the city of Nijmegen. They had their own clubnight called Funk-a-Flex, are residents at club Doornroosje and are playing throughout the country. Breakbeats al night long (hiphop / funk / breakbeat)

Info
Date: saturday, February 18th, 2006
Time: 22.00 - 03.45
Party: fckn wckd* drum&bass
Venue: 013, Veemarktstraat 44, Tilburg.
Tickets: ¤6,00 || ¤6,70 during presale
Presale: only @ 013 Boxoffice, See 013 website for details.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_34361654
Als er nog bekenden vanuit Nijmegen met de auto gaan ben ik erbij, ik wil Klute wel graag zien.
pi_34361791
Klute, hier moet ik bij zijn!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 22 januari 2006 @ 23:55:47 #126
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_34364149
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:48 schreef spinor het volgende:
Als er nog bekenden vanuit Nijmegen met de auto gaan ben ik erbij, ik wil Klute wel graag zien.
Jeroen zal wel gaan, jesse misschien ook?
[b]@RemiLehmann[/b]
  maandag 23 januari 2006 @ 09:14:31 #127
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_34369361
Raaah weer een goede reden om naar het Tilburgse af te reizen! Eens even kijken of ik tegen die tijd kan.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 23 januari 2006 @ 12:57:32 #128
128707 Bonny_DuctTape
Zo Solo Als Han
pi_34374775
Klute is zeker vet en dat voor maar 6 euro. Ken niet veel van hem maar heb een live set van een optreden in New Oreans en die is zeker gaaf..Ben nog nooit in de 013 geweest, beetje goed geluid aldaar?

[ Bericht 32% gewijzigd door Bonny_DuctTape op 23-01-2006 13:04:45 ]
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
  maandag 23 januari 2006 @ 13:23:18 #129
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_34375584
Ja. De Zaal is uitgerust met een Soundsystem dat ontworpen is voor een ruimte die twee keer zo groot is. Het kan hard zonder dat het haar zuiverheid verliest.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_34384051
Reem, kun je zodra er een time-table is voor die avond hem ff hier posten?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 23 januari 2006 @ 17:44:06 #131
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_34384361
kj3ld, tek, klute, john doe
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_34386621
Ok, ik kan hier dus uit opmaken dat Klute sowieso pas na middernacht begint?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34390136
www.rolldabeats.com is eindelijk weer online!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 24 januari 2006 @ 00:34:50 #134
128707 Bonny_DuctTape
Zo Solo Als Han
pi_34400132
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:23 schreef reem het volgende:
Ja. De Zaal is uitgerust met een Soundsystem dat ontworpen is voor een ruimte die twee keer zo groot is. Het kan hard zonder dat het haar zuiverheid verliest.
Dat is zeker mooi
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
  dinsdag 24 januari 2006 @ 00:46:07 #135
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_34400360
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:55 schreef mrcool het volgende:
Ok, ik kan hier dus uit opmaken dat Klute sowieso pas na middernacht begint?
Iets na twaalven geloof ik.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_34421427
Kun je nou tegenwoordig op RdB ook al je collection bijhouden?

----
Back from the dead

We're back!

Apologies for the downtime. We've had some server problems but the site has now moved to a new host and is back online.

The forum and collection are temporarily disabled. They will be returning very soon
---
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:02:20 #137
51748 H4ze
wait...what?
pi_34421567
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:27 schreef mrcool het volgende:
www.rolldabeats.com is eindelijk weer online!
Hell Yeahhh!!
*BURP*
pi_34523837
Iemand enig idee hoe het nummer heet wat nu gedraaid word op Bassdrive? Iets met i like to watch u sleep at night. Vrouwelijke vocalen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:10:09 #139
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_34524682
Misschien Sardi-What a Night?
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_34525298
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:10 schreef Rock-shocker het volgende:
Misschien Sardi-What a Night?
Nee, die bedoel ik helaas niet.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34525336


Kutlink. 11 februari feestje met Pendulum, Fresh, Mampi Swift, schijnt vooral voor Engelsen te zijn ofzo? Wie gaat?

Vette line-up in ieder geval, maar ja volgens Partyflock ook 40 euro.

[ Bericht 13% gewijzigd door Tranceptor op 27-01-2006 18:41:49 ]
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:12:03 #142
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_34526364
pricey , mampi is wel een nice dj though
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:23:02 #143
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_34530724
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef mrcool het volgende:

[..]

Nee, die bedoel ik helaas niet.
Hmmkay. Wel een vette plaat though
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_34578168
eingenzinnig..............huh?!?!?!
  zondag 29 januari 2006 @ 13:44:16 #145
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_34578287
Nice.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_34586972
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:38 schreef mrcool het volgende:
Iemand enig idee hoe het nummer heet wat nu gedraaid word op Bassdrive? Iets met i like to watch u sleep at night. Vrouwelijke vocalen!
Iemand? Ik moet dit nummer hebben!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 30 januari 2006 @ 01:05:34 #147
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_34602216
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:41 schreef fsleeking het volgende:
[afbeelding]
Als ie net zo goed draait als in Eindhoven twee jaar terug, dan mag 'ie van mij lekker in Engeland blijven, met z'n kutmuziek.
[b]@RemiLehmann[/b]
  maandag 30 januari 2006 @ 07:46:15 #148
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_34604355
quote:
Op maandag 30 januari 2006 01:05 schreef reem het volgende:

[..]

Als ie net zo goed draait als in Eindhoven twee jaar terug, dan mag 'ie van mij lekker in Engeland blijven, met z'n kutmuziek.
True. Maar de rest van de line-up is nice.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 30 januari 2006 @ 12:02:20 #149
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_34608795
Dát zeker!
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_34616894
Ben op zoek naar nog een nummer met samples van het Kronos Quartet uit de film Requim for a Dream. Die strings enzo...
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 30 januari 2006 @ 17:26:08 #151
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_34618409
als je een audiofile kunt sturen met wat je bedoelt...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_34618481
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:39 schreef mrcool het volgende:
Ben op zoek naar nog een nummer met samples van het Kronos Quartet uit de film Requim for a Dream. Die strings enzo...
GMS- Juice by GMS

Dat is wel psytrance, maar daar zit ie wel in.
pi_34618572
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:26 schreef reem het volgende:
als je een audiofile kunt sturen met wat je bedoelt...
-edit-

[ Bericht 16% gewijzigd door mrcool op 30-01-2006 17:48:39 ]
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34619003
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:26 schreef reem het volgende:
als je een audiofile kunt sturen met wat je bedoelt...
Hier kun je het origineel beluisteren: http://www.radioblogclub.(...)r_a_dream_soundtrack
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34619093
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:29 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

GMS- Juice by GMS

Dat is wel psytrance, maar daar zit ie wel in.
Grappig nummer maar na 1x heb ik hem wel gehoord!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34639708
Er is wel een nummer van Evol Intent met wat stukken tekst uit die film.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:12:02 #157
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_34644838
herken het niet mr cool....
[b]@RemiLehmann[/b]
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:07:16 #158
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_34646490
Waarom is discogs down

Heb ik eindelijk weer eens plaatjes gekocht ( ) doet die kutsite het niet.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:56:04 #159
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_34647957
waarvoor heb je die site dan nodig?
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_34647985
ze collection update natuurlijk!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:35:31 #161
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_34649183
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:57 schreef Yorrit het volgende:
ze collection update natuurlijk!
Precies.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_34653887
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 09:05 schreef spinor het volgende:
Er is wel een nummer van Evol Intent met wat stukken tekst uit die film.
Dat klopt, dat is Where's The Score? Die heb ik op plaat!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34653893
Hier werkt Discogs gewoon!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 31 januari 2006 @ 18:24:44 #164
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_34654201
Hij is inderdaad weer up ja
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 18:58:18 #165
51748 H4ze
wait...what?
pi_34655421
Ik heb btw voor een projectje op school een eigen platendatabase ontwikkeld (in php+mysql omgeving). Hij werkt goed Staan nu alleen nog veel nutteloze SQL queries in die toch niemand gebruikt, dus ik ga 'm wanneer ik tijd heb ff aanpassen. Ik laat tegen die tijd wel weten wanneer ie online staat, dan kunnen de geinteresseerden 'm downloaden
*BURP*
pi_34694231
Morgen ff kaartjes halen voor de 18de! Na lange afwezigheid zal ik er weer een keer bij zijn! Klute mag ik natuurlijk niet missen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34694691
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:12 schreef reem het volgende:
herken het niet mr cool....
Kan ik in Nijmegen ergens kaartjes kopen voor fckn wckd de 18de?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:46:48 #168
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_34695491
nee, alleen in tillieburg, sorry
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_34705412
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:46 schreef reem het volgende:
nee, alleen in tillieburg, sorry
Ook niet te reserveren via TicketService ofzo?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34713819
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:58 schreef H4ze het volgende:
Ik heb btw voor een projectje op school een eigen platendatabase ontwikkeld (in php+mysql omgeving). Hij werkt goed Staan nu alleen nog veel nutteloze SQL queries in die toch niemand gebruikt, dus ik ga 'm wanneer ik tijd heb ff aanpassen. Ik laat tegen die tijd wel weten wanneer ie online staat, dan kunnen de geinteresseerden 'm downloaden
Cool, dat lijkt me best handig.
pi_34714020
tvptje
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_34716983
ik wil voor een feestje zaterdag ff een cd'tje met vette jungle hebben, liefst met reggae invloeden, zouden de kenners misschien een paar nummers weten? (moet wel te downloaden zijn )
pi_34717186
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:36 schreef jimjim1983 het volgende:
ik wil voor een feestje zaterdag ff een cd'tje met vette jungle hebben, liefst met reggae invloeden, zouden de kenners misschien een paar nummers weten? (moet wel te downloaden zijn )
http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html ...leer je meteen wat bij.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_34717251
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:41 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html ...leer je meteen wat bij.
ah thanks, maar daar staan maar 7 titels bij
pi_34717366
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:43 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ah thanks, maar daar staan maar 7 titels bij
Ik ben zelf niet echt into jungle Wellicht weten anderen nog wat songs.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_34720205
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:41 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html ...leer je meteen wat bij.
Ik mis breakcore!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:03:24 #177
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_34721529
En terecht.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_34721571
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:03 schreef Rock-shocker het volgende:
En terecht.
Hoort er ook gewoon tussen als je denkt alle genres op te kunnen sommen.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:12:14 #179
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_34721779
Absoluut. Maar dat neemt neit weg dat Breakcore je reinste baggerherrie is, en een belediging voor dat wat ooit Jungle heette. Maar dat is maar mijn bescheiden mening
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_34721818
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:12 schreef Rock-shocker het volgende:
Absoluut. Maar dat neemt neit weg dat Breakcore je reinste baggerherrie is, en een belediging voor dat wat ooit Jungle heette. Maar dat is maar mijn bescheiden mening
Ik ben er ook niet weg van maar moet eerlijk zeggen dat ik erger gehoord heb.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34728689
maar heeft iemand nog wat leuke Jungle titels voor me? het liefst met zo zwaar mogelijke bass
pi_34728797
Misschien bad company - mo' fire ( )eib( radio mix). Is dat eigenlijk echte jungle? Ben niet zo goed in nummers in hokjes stoppen.
pi_34911299
OMFG, wat blijft die beat in het nummer Mine [Reel Time] toch vet! *URL
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34914460
hej..ik ga in maart 2 dagen naar Antwerpen en het leek me wel leuk om daar s de drum n Bass scene te verkennen..al heb ik niet echt het idee dat het daar onwijs leeft ofzo..
Heb tijdje zitten zoeken op internet,maar kom geen plekken tegen waar ze dat draaien..weet iemand toevalling een leuk adres ?
pi_34914630
hm..petrolclub.be heeft wel iets op de agenda staan zie ik
Heb het idee dat drum 'n bass nog een beetje slapende is daar
pi_34915147
Belgie heeft Crossfire!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 9 februari 2006 @ 23:02:42 #187
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_34919618
info over belse scene

www.breakz.be
[b]@RemiLehmann[/b]
  vrijdag 10 februari 2006 @ 00:49:57 #188
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_34923775
Drum 'n Bass leeft juist hartstikke in Belgie
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  vrijdag 10 februari 2006 @ 02:53:05 #189
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_34926009
Tek draait ook weer in België binnenkort als het goed is.

Maar eerst fckn wckd* met klute op zaterdag 18 februari!
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_34927165
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 02:53 schreef reem het volgende:


Maar eerst fckn wckd* met klute op zaterdag 18 februari!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34933343
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:36 schreef jimjim1983 het volgende:
ik wil voor een feestje zaterdag ff een cd'tje met vette jungle hebben, liefst met reggae invloeden, zouden de kenners misschien een paar nummers weten? (moet wel te downloaden zijn )
downloaden is best lastig.
maar zoek deze cd: http://www.discogs.com/release/263947 vette oldschool jungle
of deze ook errug vet http://www.discogs.com/release/183739

mixen kan je ook vinden op www.ragga-jungle.com
pi_34947368
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:02 schreef reem het volgende:
info over belse scene

www.breakz.be
Die had ik ook al gevonden idd, met Andy C 10 febr., maar rond 24 maart is er niks helaas
  woensdag 22 februari 2006 @ 10:29:37 #193
62130 Iridian
Skullfucked~
pi_35358027
Zaterdag PRSPCT invites Therapy Sessions!
Don't change yourself, just lie.
pi_35360182
het is stil hier...
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:21:36 #195
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_35362894
Hmja, luister niet zoveel DnB meer de laatste dagen. Veel hiphop eigenlijk.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 22 februari 2006 @ 15:13:09 #196
51748 H4ze
wait...what?
pi_35366768
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:21 schreef Rock-shocker het volgende:
Hmja, luister niet zoveel DnB meer de laatste dagen. Veel hiphop eigenlijk.
same goes for me.
*BURP*
  woensdag 22 februari 2006 @ 15:23:50 #197
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_35367048
Nu wel weer Bassdrive even opstaan. Fijne rolleratmo's.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_35856232
Rustig hier de laatste tijd!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  woensdag 8 maart 2006 @ 21:58:34 #199
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_35860782
Ja. Gebeurt echt geen fuck. Iedereen in zijn winterslaap of zo?
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:48:00 #200
51748 H4ze
wait...what?
pi_35881252
Voor m'n drumnbass needs zit ik eigenlijk toch meer op dnbforum/doa/andere grote sites ipv hier
*BURP*
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:35:38 #201
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_35882881
ik luister anders dagelijks nog vele uurtjes dnb.
pi_35885308
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:48 schreef H4ze het volgende:
Voor m'n drumnbass needs zit ik eigenlijk toch meer op dnbforum/doa/andere grote sites ipv hier
Schande!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:03:48 #203
51748 H4ze
wait...what?
pi_35885687
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:35 schreef -Wolf- het volgende:
ik luister anders dagelijks nog vele uurtjes dnb.
Ja ik ook nog wel hoor, maar wel goed afgewisseld met andere genres. Ik probeer sowieso ook weer minstens 1 uurtje per dag te mixen, maar dit lukt dus jammer genoeg niet altijd
*BURP*
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:18:47 #204
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_35886071
wat heb ik vandaag geluisterd:

drum & bass
russische muziek
jazz
blood hound gang
techno
Estse muziek
Rammstein
Daft Punk

Variatie ten top! En zo zou het leven ook moeten zijn, lekker gevarieerd!
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:26:19 #205
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_35886265
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:03 schreef H4ze het volgende:

[..]

Ja ik ook nog wel hoor, maar wel goed afgewisseld met andere genres. Ik probeer sowieso ook weer minstens 1 uurtje per dag te mixen, maar dit lukt dus jammer genoeg niet altijd
Ik kom er ook amper meer aan toe. Dinsdagmiddag wel weer een uur staan mixen, maar meestal kom ik niet boven de een a twee uur mixen per week uit.

Het is wel veel leuker sinds ik er minder tijd voor heb
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:36:33 #206
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_35888550
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:20 schreef mrcool het volgende:
Rustig hier de laatste tijd!
*meld

druk bezig geweest de laatste tijd ,met het verkrijgen van mijn eigen drumnbass paleisje in utrecht
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:15:11 #207
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_35889956
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:36 schreef marcek het volgende:

[..]

*meld

druk bezig geweest de laatste tijd ,met het verkrijgen van mijn eigen drumnbass paleisje in utrecht
dnb-party @ your place?
  donderdag 9 maart 2006 @ 23:03:00 #208
51748 H4ze
wait...what?
pi_35896415
count me in
*BURP*
  donderdag 9 maart 2006 @ 23:05:35 #209
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_35896483
  • Sin & Muffler - Bad Bwoy Sound
  • Electrosoul System - Dirty Blue
  • Unknown Error - Shadows
  • Evol Intent - Flipside (feat. Blip)
  • Future Prophecies - Dreadlock

  • Noisia & The Upbeats - Sacrifice
  • Corrupt Souls - Samsara
  • Pacific - Want You So Bad
  • Sunchase - Next Rhythm
  • Prolix & Nocturnal - Crater

    MIjn voorlopige top 10 van deze maand (random order). Lekker hoor!
  • pi_35934974
    Yay, hij is nu toch uit: Corrupt Souls - Skyclad / 01: Sentinel
      maandag 13 maart 2006 @ 20:56:35 #211
    74671 h_vreman
    true Junglist
    pi_36003192
    SARDI ft. Kristie "What a night" Renegade

    Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr liquid.......
    En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
    Doom |
      maandag 13 maart 2006 @ 22:33:26 #212
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_36006922
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 20:56 schreef h_vreman het volgende:
    SARDI ft. Kristie "What a night" Renegade

    Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr liquid.......
    Lekkere plaat inderdaad, had alleen wat meer bass in gemogen
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      maandag 13 maart 2006 @ 23:29:39 #213
    124197 -Wolf-
    Got milk?
    pi_36009103
    ik heb het niet zo op liquid.
      maandag 13 maart 2006 @ 23:39:58 #214
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_36009430
    Komt nog wel. Ik luisterde toen ik net begon ook alleen maar ragherrie
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      maandag 13 maart 2006 @ 23:42:23 #215
    124197 -Wolf-
    Got milk?
    pi_36009505
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 23:39 schreef Rock-shocker het volgende:
    Komt nog wel. Ik luisterde toen ik net begon ook alleen maar ragherrie
    bij mij is het juist andersom gegaan.
      dinsdag 14 maart 2006 @ 00:10:38 #216
    14509 reem
    Correspondent in Buenos Aires
    pi_36010380
    www.soulr.co.uk

    klik op 'radio'

    en check marcus intalex' laatste mix.

    heerlijk!
    [b]@RemiLehmann[/b]
      maandag 20 maart 2006 @ 18:11:49 #217
    42530 Jerruh
    I'm rocking one leg!
    pi_36206506
    op aanwijzing van yorrit:

    zijn hier Breakbeat/Jungle Deejays?

    als er enthousiaste mensen bij zijn wie het wat lijkt, kom maar op!.
    put
    your
    clothes
    on!
    pi_36315579
    Misschien dat jullie kunnen helpen?

    Ik zoek een oud(er) drum & bass nummer. Ik denk zeker wel 5 jaar geleden. In de break hoor je een trompet riedeltje dat omhoog gaat. Ik kan het niet anders beschrijven. Hier een nagespeeld stukje:

    http://members.home.nl/rcbaumer/cheap.mp3

    Supercheap ingespeeld, maar misschien weet iemand 'm!
    pi_36318435
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 00:05 schreef MaartenHG het volgende:

    Supercheap ingespeeld, maar misschien weet iemand 'm!
    Idd supercheap ingespeeld! Kan je helaas niet verder helpen!
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
    pi_36321643
    t komt me wel bekend voor!
    maar kan geen naam drbij krijgen....
    pi_36325858
    Het komt me bekend voor, volgens mij is het van High Contrast, maar ik kan me vergissen...

    Hospital-plaat anyway.
    pi_36336906
    Zijn er hier al mensen die www.rolldabeats.com gebruiken om hun collectie bij te houden?
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
    pi_36360761
    Jah Promise!

    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      zondag 26 maart 2006 @ 12:28:35 #224
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_36374164
    Jah!
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      zondag 26 maart 2006 @ 17:29:39 #225
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_36382047
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 19:16 schreef mrcool het volgende:
    Zijn er hier al mensen die www.rolldabeats.com gebruiken om hun collectie bij te houden?
    Nope, werkt 't een beetje goed? Maar kga ws sowieso m'n eigen gemaakte platendatabase gebruiken en deze koppelen aan m'n toekomstige (portefolio) website
    *BURP*
      dinsdag 28 maart 2006 @ 14:26:48 #226
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_36433586
    Zo ik heb weer een stapeltje platen gekocht. Waaronder Bizzy B's Science EP P5. Wat gaat die gast lekker te keer zeg
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_36433969
    ja dies vet
      dinsdag 28 maart 2006 @ 14:41:04 #228
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_36434080
    Zekers.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      woensdag 29 maart 2006 @ 01:10:15 #229
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_36452527
    Hehe ja ik heb 'm ook al een tijdje. Echt supervette tunes, vooral die met die westside gangsta dinges introotje
    *BURP*
      woensdag 29 maart 2006 @ 09:01:12 #230
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_36454923
    Die is cool ja
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      woensdag 29 maart 2006 @ 17:47:03 #231
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_36468444
    Ga je zaterdag nog naar Ichi One btw?
    *BURP*
      woensdag 29 maart 2006 @ 17:55:35 #232
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_36468701
    Ik wel ja, op kosten van een vriendin van mij, bij wijze van verjaardagscadeau
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      woensdag 29 maart 2006 @ 20:50:11 #233
    14509 reem
    Correspondent in Buenos Aires
    pi_36473719
    Ik ben jaloersch op jullie! Komende 5 zaterdagen moet ik allemaal werken
    [b]@RemiLehmann[/b]
      donderdag 30 maart 2006 @ 00:02:38 #234
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_36480726
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 20:50 schreef reem het volgende:
    Ik ben jaloersch op jullie! Komende 5 zaterdagen moet ik allemaal werken
    He, dat suckt. Dus je bent ook niet bij Red Zone op het Lichtplein als ik dat zo snap?
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      donderdag 30 maart 2006 @ 00:54:45 #235
    14509 reem
    Correspondent in Buenos Aires
    pi_36481914
    Nou, dat is overdag hè? Ik werk in doornroosje, dus dat is 's nacht's. Maar ik denk dat ik na een tentamenweek + doordeweekswerken + 29 april van 22.00 - 06.00 werken en de volgende middag om 13.00 bij familie zijn, dat feestje op het lichtplein moet gaan missen.
    [b]@RemiLehmann[/b]
      donderdag 30 maart 2006 @ 09:28:52 #236
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_36484777
    Hmm dat is jammer... Was vorig jaar erg gezellig daar.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_36484836
    quote:
    Op donderdag 30 maart 2006 09:30 schreef Tranceptor het volgende:
    Ik werk in overdag, maar niet bijster veel. Maar ik denk dat ik na een tentamenweek, onderhouden enig sociaal leven + doordeweeks scriptie schrijven en veel lezen + in de weekenden nog bezig en niet eens geld, elk feestje moet gaan missen.
    pi_36518226
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 20:50 schreef reem het volgende:
    Ik ben jaloersch op jullie! Komende 5 zaterdagen moet ik allemaal werken
    Dus dan moet je ook werken tijdens dat hardcore feest?
      zondag 2 april 2006 @ 17:19:41 #239
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_36582067
    IchiOne was weer leuk
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      zondag 2 april 2006 @ 20:18:49 #240
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_36587447
    Ja zucht het plan was dus om ook lekker te komen en m'n weekend compleet te maken. Helaas computerprobs, gegevens die verloren zijn gegaan, en die ik dus als een #@$#@ opnieuw moest maken voor komende week. Voortaan dus echt backups op 999 verschillende plaatsen. Maar goed, de JT stream hield me sterk.

    De volgende is die grote in juni geloof ik he? Die van 10 uur lang Die van vorig jaar was echt fckn cool, en dat gaat die van dit jaar weer worden.
    *BURP*
    pi_36588076
    Toch ook maar hier eens wat posten

    IChiOne was ongelovelijk gaaf

    De volgende editie is niet die in juni , maar op 4 mei in de melkweg.

    http://www.dnbforum.nl/in(...)splay;threadid=28866
    Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
    Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
    pi_36589992
    Wanneer is er weer 's een goed breakcore feest?
      maandag 3 april 2006 @ 01:17:52 #243
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_36597306
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 20:36 schreef Zeurberus het volgende:
    Toch ook maar hier eens wat posten

    IChiOne was ongelovelijk gaaf

    De volgende editie is niet die in juni , maar op 4 mei in de melkweg.

    http://www.dnbforum.nl/in(...)splay;threadid=28866
    so ja idd, die was ik vergeten. 4 mei..hmm..m'n oma is dan jarig. Moet ff zien dus. Maar wtf, zeer nette line up seba = held!
    *BURP*
    pi_36605518
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 21:27 schreef Thomas B. het volgende:
    Wanneer is er weer 's een goed breakcore feest?
    Breakcore part2
      donderdag 6 april 2006 @ 16:44:15 #245
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_36712111
    Nog mensen hier die zaterdag naar major league gaan?
    *BURP*
      donderdag 6 april 2006 @ 17:08:13 #246
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_36712986
    Ik niet in elk geval. 22ste weer naar Reactiv, 29ste koninginnedag in Eindhoven en misschien Hilversum en 4 mei Amsterdamaged vs IchiOne
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      donderdag 6 april 2006 @ 17:21:28 #247
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_36713474
    het is geen dnb , maar toch even de vermelding dat dj krush 31 mei (melkweg) en 1 juni (tivoli/de helling)
    in nederlands is
      donderdag 6 april 2006 @ 17:24:06 #248
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_36713565
    Oh damn daar moet ik eigenlijk wel naartoe. Krush is geniaal!
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      donderdag 6 april 2006 @ 19:12:56 #249
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_36716756
    en de entree is nog maar 10 euro ook
    ik heb kaarten voor tivoli/de helling.


    dj krush dj/live is iig een aanrader
    pi_36717540
    Die beat in No More van Krush is echt uberlomp!
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      vrijdag 7 april 2006 @ 12:07:46 #251
    124197 -Wolf-
    Got milk?
    pi_36734232
    cyantific and logistics - flashback

    lekker!
    pi_36739818
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 12:07 schreef -Wolf- het volgende:
    cyantific and logistics - flashback

    lekker!
    Beiden vloeibare helden!
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
    pi_36790519
    afgelopen vrijdag weer naar blackout geweest, voor mij een van de hoogtepunten wat betreft m'n bezochte feestjes

    heb alleen een vraagje, heeft iemand énig idee van die die pulp fiction remix is?? ik heb em een keertje eerder gehoord tijdens john B @ dingeons & dj's, maar zit nog steeds met de vraag.... iemand??
      zondag 9 april 2006 @ 13:52:56 #254
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_36790653
    Alex Reece-Pulp Fiction?
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_36790808
    nopes.. dat is em niet...

    hij begint exact hetzelfde als het origineel:

    "everybody cool, this is a robbery!!!"

    incl die scene uit de film dus... en daarna knallen
      zondag 9 april 2006 @ 14:09:12 #256
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_36791039
    Zwaar overrated trouwens, Tarantino.

    Mijn mening
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_36791129
      zondag 9 april 2006 @ 14:56:03 #258
    124197 -Wolf-
    Got milk?
    pi_36792333
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 13:58 schreef mithrandirrr het volgende:
    nopes.. dat is em niet...

    hij begint exact hetzelfde als het origineel:

    "everybody cool, this is a robbery!!!"

    incl die scene uit de film dus... en daarna knallen
    geen remix van dat nummer van Fun Lovin' Criminals? Scooby Snacks?
    pi_36808327
    hello people, ik heb laatst voor het eerst mijn portie drum en bass gehad, genaamd Pendulum, hebben jullie misschien nog aanraders van iets dat er een beetje er op lijkt of iets in die trend?
    pi_36808576
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 23:04 schreef zBus het volgende:
    hello people, ik heb laatst voor het eerst mijn portie drum en bass gehad, genaamd Pendulum, hebben jullie misschien nog aanraders van iets dat er een beetje er op lijkt of iets in die trend?
    Welkom

    Eens even kijken wat jij nog meer zal kunnen waarderen, net zo vroluk en uptempo:

    - Dylan
    - Gein
    - Limewax
    - Robyn Chaos
    - Thrasher

    Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
    Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
      zondag 9 april 2006 @ 23:16:09 #261
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_36808751
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 23:10 schreef Zeurberus het volgende:

    [..]

    Welkom

    Eens even kijken wat jij nog meer zal kunnen waarderen, net zo vroluk en uptempo:

    - Dylan
    - Gein
    - Limewax
    - Robyn Chaos
    - Thrasher

    geen slechte keuze , al komt dit niet echt in de buurt van pendulum

    hier zou je hem nog mee kunnen afschrikken

    fresh en meer dingen van het breakbeat kaos label zal zowieso beter in zijn straatje liggen
    pi_36809378
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 23:16 schreef marcek het volgende:

    [..]

    geen slechte keuze , al komt dit niet echt in de buurt van pendulum

    hier zou je hem nog mee kunnen afschrikken

    fresh en meer dingen van het breakbeat kaos label zal zowieso beter in zijn straatje liggen
    Ervaring leert mij dat de kennismaking met dnb als volgt gaat:

    1. Men begint met de wat toegankelijkere meuk genaamd clownstep , waarvan de hoofdverspreiders bekend staan als Pendulum
    2. Daarna begint men het genre dnb een beetje door te spitten en komt men uit bij de neurofunk/technoid.
    3. Men wilt harder en harder en komt uit bij Core gebeuren.
    4. Men verafschuwd liquid
    5. Men komt erachter dat liquid toch wel wat meer diepgang heeft dan het zinloze gebeuk.
    6. Men besluit uitsluitend te luisteren naar de 'diepere' en meer 'underground' producties. Mainstream dnb is niet langer goed genoeg.
    7.Geen idee , ik kom zelf tot stap 6

    Ik zie dit schema bij meerdere mensen terug komen

    Ik help hem dus een paar stappen over te slaan

    [ Bericht 5% gewijzigd door Zeurberus op 09-04-2006 23:43:11 ]
    Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
    Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
    pi_36811195
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 14:09 schreef Rock-shocker het volgende:
    Zwaar overrated trouwens, Tarantino.

    Mijn mening
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
    pi_36811218
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 23:38 schreef Zeurberus het volgende:

    [..]

    Ervaring leert mij dat de kennismaking met dnb als volgt gaat:
    Bij mij was het Roni Size & Reprazent, Omni Trio en Breakbeat Era!
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      maandag 10 april 2006 @ 01:31:22 #265
    124197 -Wolf-
    Got milk?
    pi_36811706
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 23:38 schreef Zeurberus het volgende:

    [..]

    Ervaring leert mij dat de kennismaking met dnb als volgt gaat:

    1. Men begint met de wat toegankelijkere meuk genaamd clownstep , waarvan de hoofdverspreiders bekend staan als Pendulum
    2. Daarna begint men het genre dnb een beetje door te spitten en komt men uit bij de neurofunk/technoid.
    3. Men wilt harder en harder en komt uit bij Core gebeuren.
    4. Men verafschuwd liquid
    5. Men komt erachter dat liquid toch wel wat meer diepgang heeft dan het zinloze gebeuk.
    6. Men besluit uitsluitend te luisteren naar de 'diepere' en meer 'underground' producties. Mainstream dnb is niet langer goed genoeg.
    7.Geen idee , ik kom zelf tot stap 6

    Ik zie dit schema bij meerdere mensen terug komen

    Ik help hem dus een paar stappen over te slaan
    Bij mij was het:

    1. Dnb wordt genegeerd: daar kan je toch niet op dansen die rare herrie?
    2. Gratis kaartje voor een drum & bass feest - hey! leuk publiek! en drum & bass is toch best leuk/ dansbaar!
    3. Op zoek naar inspiratie kom je uit bij dit topic.
    4. Bij toeval download je een mix van de Russische DJ Pavel Burakov AKA Paul B. Voor iemand die voorheen voornamelijk Techno luisterde een schot in de roos. Een mix van Neurofunk, Trancestep & Techstep.
    5. Besloten wordt om je te verdiepen in de Oost-Europese dnb-scene.
    6. Liquid feesten worden slecht gewaardeerd.
    7. Je besluit uitsluitend te luisteren naar de 'diepere' en meer 'underground' producties. Mainstream dnb is niet langer goed genoeg.

    Producties van Pendulum vind ik persoonlijk soms best leuk, maar vaak ook slaapverwekkend.
    pi_36811790
    Nog zoiets leuks
    3 jaar geleden naar eerste feest geweest (Structure in Tivoli) en meteen verkocht. Mezelf gezworen niet te verdiepen in de muziek. Het moest speciaal blijven en ik wilde me niet verdiepen zodat ik elke dj en of style wel goed zou vinden.

    Daar sta je dan 3 jaar later achter je eigen decks allerlei soorten drum & bass te mixen (of in ieder geval een poging daartoe)
    Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
    Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
      maandag 10 april 2006 @ 09:24:24 #267
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_36813971
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 00:55 schreef mrcool het volgende:

    [..]

    Die gast wordt echt verafgood alsof het de nieuwe Scorcese is. En dat haalt 'ie bij lange na niet. Dus wat dat betreft is 'ie overrated in mijn opinie. Daarmee zeg ik niet dat ik zijn films kut vind, dat zeker niet. Maar overrated vind ik 'm wel

    Goed, ontopic: ratelende amens a la Bizzy B en ouwe Digitals zijn de shit
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      maandag 10 april 2006 @ 15:53:17 #268
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_36824913
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 09:24 schreef Rock-shocker het volgende:

    [..]

    Goed, ontopic: ratelende amens a la Bizzy B en ouwe Digitals zijn de shit
    Hell jes! Maar verder ook zeker Spirit niet vergeten. Echt, je wil niet weten hoevaak ik Speedlife nog draai
    *BURP*
      maandag 10 april 2006 @ 17:22:00 #269
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_36828050
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 00:56 schreef mrcool het volgende:

    [..]

    Bij mij was het Roni Size & Reprazent, Omni Trio en Breakbeat Era!
    ik ben begonnen bij de oude jungle sound en
    via urban takeover ,innercity life en ni ten ichi ryu naar de metalheadz platinumbreakz verzamelaars , naar de torque sound van nico en kornuiten. (torque is 1 van mijn favoriete lps )

    verder naar de neurofunk of (whatever het naampje is) van wormhole , tot ik besloot dat alles door mekaar mij meer aan stond.
    toen kwamen de andere dingen ook de bak in , met zelfs een sporadisch liquid plaatje.

    mijn vriendin is begonnen in mijn platenbak bij dillinja pendulum en de technical itch en daar ook blijven hangen , liquid is niet aan haar besteed.


    bij mij zijn vooral de dagen van de urban takeover sound op feestjes in de melkweg met chaos en l-dopa blijven hangen , met hier en daar wat congo natty en kornuiten tunes er doorheen.
      maandag 10 april 2006 @ 21:10:25 #270
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_36835941
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 15:53 schreef H4ze het volgende:

    [..]

    Hell jes! Maar verder ook zeker Spirit niet vergeten. Echt, je wil niet weten hoevaak ik Speedlife nog draai
    Die plaat is ook zo ontzettend bruuuuuuuut
    Op een PA lijkt het wel techno, zo hard zijn de subs
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_36836145
    Ik vind altijd weer grappig om te zien hoe de diehard dnb-fans, van vroeger toen er nog gaten in de breakz zaten, altijd weer afgeven op Pendulum. Pendulum is net als Sub Focus, Fresh en nog wel meer figuren gewoon een groep jongens die muzikale dnb maakt geschikt voor de dansvloer. Muziek hoeft niet donker, duister en mysterieus te zijn om goed te zijn en Pendulum maakt gewoon klasse dansmuziek.

    Het hele 'begrip' van zogenaamde clownstep is alleen maar uit de kast gehaald door diehard (since 1864) drum en bass-liefhebbers die af willen geven op de nieuwe garde producers. Dat is in ieder genre weer hetzelfde. Ik vind het een beetje sneu eigenlijk.

    Ik luister zelf zo'n beetje alles, als het goed is dan is het goed. Ik zet net zo makkelijk Future Prophecies op als Pendulum om weer via Cyantific bij Breakage uit te komen. Goede muziek is goede muziek.
      maandag 10 april 2006 @ 21:24:00 #272
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_36836518
    Ik vind wat Pendulum en consorten maken gewoon niet zo boeiend, het is niet dat ik mijn drum 'n' bass alleen maar zo rauw en hard mogelijk wil, integendeel. Mijn platenkast bewijst dat wel. Bij mij zul je geen PRSPCT-waardige platen aantreffen hoor.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      maandag 10 april 2006 @ 21:52:15 #273
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_36837765
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 21:15 schreef Tranceptor het volgende:
    Ik vind altijd weer grappig om te zien hoe de diehard dnb-fans, van vroeger toen er nog gaten in de breakz zaten, altijd weer afgeven op Pendulum. Pendulum is net als Sub Focus, Fresh en nog wel meer figuren gewoon een groep jongens die muzikale dnb maakt geschikt voor de dansvloer. Muziek hoeft niet donker, duister en mysterieus te zijn om goed te zijn en Pendulum maakt gewoon klasse dansmuziek.

    Het hele 'begrip' van zogenaamde clownstep is alleen maar uit de kast gehaald door diehard (since 1864) drum en bass-liefhebbers die af willen geven op de nieuwe garde producers. Dat is in ieder genre weer hetzelfde. Ik vind het een beetje sneu eigenlijk.

    Ik luister zelf zo'n beetje alles, als het goed is dan is het goed. Ik zet net zo makkelijk Future Prophecies op als Pendulum om weer via Cyantific bij Breakage uit te komen. Goede muziek is goede muziek.
    iemand met hetzelfde idee als mij , trouwen?

    in mijn platenbakken zal je ook de meeste stijlen terugvinden en dat vond ik nou zo leuk aan die vroegere melkweg sfeer , alles kon en mocht door mekaar gedraaid worden


    en idd de uitspraak , Goede muziek is goede muziek , is wat mij betrefd perfect van toepassing
    pi_36837768
    het verbaasd mij ook altijd dat pendulum op de veel forums wordt afgezeken, maar als het dan gedraaid wordt op een feest gaat 9/10 het dak er af.... dan zie ik toch érg weinig mensen stil staan
      maandag 10 april 2006 @ 21:53:29 #275
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_36837813
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 21:52 schreef mithrandirrr het volgende:
    het verbaasd mij ook altijd dat pendulum op de veel forums wordt afgezeken, maar als het dan gedraaid wordt op een feest gaat 9/10 het dak er af.... dan zie ik toch érg weinig mensen stil staan
    dit gebeurd al jaren met dillinja , ok de beste man herhaald vaak hetzelfde kunstje
    maar dit kunstje is verdomd lekker om te horen , en bijna altijd moddervet geproduceerd.
    pi_36854028
    26 mei weer MajorLeague, melkweg Amsterdam met Technical Itch,Friction en X-plorer..
    wel aardig..
      dinsdag 11 april 2006 @ 14:11:15 #277
    42530 Jerruh
    I'm rocking one leg!
    pi_36854477
    zo, ik ben ook weer blij! ben in contact gekomen met een aantal drum&bass deejays uit rotterdam, en optech, en ze hebben veel zin om op ons feest te komen draaien!!!! word gaaf!
    put
    your
    clothes
    on!
    pi_36855424
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 17:22 schreef marcek het volgende:

    [..]

    naar de torque sound van nico en kornuiten. (torque is 1 van mijn favoriete lps )
    Die heb ik ooit eens op CD gekocht! Technoooollllllooooooggggyyyyyy!!!!
    En Damn Son, met samples van Raekwon (Wu-Tang)
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      dinsdag 11 april 2006 @ 17:13:42 #279
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_36860011
    laat technology nou niet op de lp staan

    typisch zo een lp die ik nooit weg zou doen
    pi_36860096
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 14:11 schreef Jerruh het volgende:
    zo, ik ben ook weer blij! ben in contact gekomen met een aantal drum&bass deejays uit rotterdam, en optech, en ze hebben veel zin om op ons feest te komen draaien!!!! word gaaf!
    optech is vet
      dinsdag 11 april 2006 @ 23:55:17 #281
    102885 Nicon
    DnB-Addicts Crew®
    pi_36874293
    brrrraaaaaappppppppp.........!!!!!!!

    sjow ik ben er ook weer eens een keer haha

    alles goed mensen?
    Next up @:
    16.04 Rotnodin @ Chebébé, Utrecht
    22.04 Instinct @ Fascinus, Sassenheim
    25.04 Royal & Raw @ jungletrain.net
      woensdag 12 april 2006 @ 00:36:27 #282
    14509 reem
    Correspondent in Buenos Aires
    pi_36875560
    Zaterdag overigens weer fcknwckd* met Alpha Omega (live!). Dat lijkt mij zeker de moeite waard om voor naar Tilburg te komen. Entree is een miezerige ¤5. Ik zal natuurlijk ook weer draaien
    [b]@RemiLehmann[/b]
      woensdag 12 april 2006 @ 00:47:37 #283
    102885 Nicon
    DnB-Addicts Crew®
    pi_36875837
    jammer dat ik dan in dan in groningen zit wegens familie verplichtingen

    dat word alpha omega in de rebound nog een keer zien
    Next up @:
    16.04 Rotnodin @ Chebébé, Utrecht
    22.04 Instinct @ Fascinus, Sassenheim
    25.04 Royal & Raw @ jungletrain.net
    pi_36878238
    Gaat er hier nog iemand toevallig naar Noisia in P3 (Purmerend) vrijdag?

    als hij moonway renegade niet draait, ga ik hem slaan
    pi_36894758
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 00:36 schreef reem het volgende:
    Zaterdag overigens weer fcknwckd* met Alpha Omega (live!). Dat lijkt mij zeker de moeite waard om voor naar Tilburg te komen. Entree is een miezerige ¤5. Ik zal natuurlijk ook weer draaien
    ik zou ook graag komen, maar zit dan op paaspop... mooi balen, want anders had ik het kunnen combineren met goa feestje in tilburg...
      woensdag 12 april 2006 @ 22:33:22 #286
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_36904525
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 21:52 schreef mithrandirrr het volgende:
    het verbaasd mij ook altijd dat pendulum op de veel forums wordt afgezeken, maar als het dan gedraaid wordt op een feest gaat 9/10 het dak er af.... dan zie ik toch érg weinig mensen stil staan
    Dat komt omdat er op dnb fora zowat alleen maar gefrustreerde, niet met de tijd meegaande headz zitten

    Hehe nee, ik kan ook prima los gaan op enkele pendulum nummertjes hoor Ben iedere maand te vinden bij Classified. Nu wordt daar echt vanalles en nog wat gedraaid, maar das ook altijd vet los gaan op de pendulum/fresh achtige nummers. Altijd erg gezellig (gaan meestal ook vrienden mee die niet erg dnb minded zijn).

    Maarrrr dan is het gewoon de algehele sfeer (bier, hasj, mensen & muziek) die mij los laten gaan hehe. Als ik op een avond als Ichi One oid sta, dan is het vaak ook puur de muziek die me gewoon in een euforie brengt als 't ware

    Verder valt 't me op veel fora trouwens wel op, dat de pendulum lovers die er zitten errug snel op hun teentjes getrapt zijn als iemand een nieuw nummer van hun kut vind ofzo. Trek het je dan gewoon niet zo aan. Als je 't tof vind, dan vind je 't tof, luister je er naar en geniet je van die nummers op feesten.
    *BURP*
      zondag 16 april 2006 @ 16:54:27 #287
    102885 Nicon
    DnB-Addicts Crew®
    pi_37009628
    nee man pendulum is gewoon dik SCHIJT! it's all about the Subfocus
    Next up @:
    16.04 Rotnodin @ Chebébé, Utrecht
    22.04 Instinct @ Fascinus, Sassenheim
    25.04 Royal & Raw @ jungletrain.net
    pi_37009956
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 22:33 schreef H4ze het volgende:
    Verder valt 't me op veel fora trouwens wel op, dat de pendulum lovers die er zitten errug snel op hun teentjes getrapt zijn als iemand een nieuw nummer van hun kut vind ofzo. Trek het je dan gewoon niet zo aan. Als je 't tof vind, dan vind je 't tof, luister je er naar en geniet je van die nummers op feesten.
    Ik vind die nieuwe Bi-polar remix van Pendulum helemaal niks, net zoals het nummer Through the Loop.

    Damn, Noisia was wel vet maar er waren maar 10 anderen in de P3. Het was echt te sneu voor woorden, zo slecht was de muziek niet.
      zondag 16 april 2006 @ 17:14:14 #289
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_37010172
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 17:06 schreef Tranceptor het volgende:

    [..]

    Ik vind die nieuwe Bi-polar remix van Pendulum helemaal niks, net zoals het nummer Through the Loop.

    Damn, Noisia was wel vet maar er waren maar 10 anderen in de P3. Het was echt te sneu voor woorden, zo slecht was de muziek niet.
    Ach, iig genoeg dansruimte dan
    *BURP*
      zondag 16 april 2006 @ 22:10:11 #290
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_37017913
    Hoeveel films zijn er die elke zichzelf respecterend junglist gezien moet hebben? Ik begin met Dune.

    "I must not fear. Fear is the mind-killer..."
    "Some thoughts have a certain sound."
    "From my dreams... So... beautiful."

    En natuurlijk Arakkis.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      maandag 17 april 2006 @ 01:21:52 #291
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_37022929
    Twelve Monkeys --> Nucleus & Paradox - Dilettantes
    *BURP*
    pi_37023684
    Wie opent de volgende?
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      maandag 17 april 2006 @ 02:44:27 #293
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_37023928
    helleuw puristjes

    SHE is druk doende haar verloren spullen weer aan te vullen en stuitte op een shitload aan albums van offshore label.

    Iemand bekend? en moeite van het downen waard? Ik heb ze volgens mij in veeeer verleden weleens beluisterd maar kan me even niet voor de geest halen of ik het nu wel of niet kick vond.

    Thnx alvast
      maandag 17 april 2006 @ 02:46:49 #294
    124197 -Wolf-
    Got milk?
    pi_37023951
    Muzieksmaak aan het uitbreiden SHE of was je stiekem altijd al een dnb-head?
      maandag 17 april 2006 @ 02:48:10 #295
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_37023965
    Ik heb in een ver verleden nog weleens wat hier gepost hoor
    Toevalligerwijs de laatste paar weken access tot wat betere bronnen en eindelijk een goede storage plek gevonden waar ik het veilig kan stellen...dus ben inderdaad druk bezig om weer te verzamelen

    24/7
    pi_37023996
    Offshore? Downen die handel!
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      maandag 17 april 2006 @ 02:53:35 #297
    124197 -Wolf-
    Got milk?
    pi_37024012
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 02:48 schreef SHE het volgende:
    Ik heb in een ver verleden nog weleens wat hier gepost hoor
    Toevalligerwijs de laatste paar weken access tot wat betere bronnen en eindelijk een goede storage plek gevonden waar ik het veilig kan stellen...dus ben inderdaad druk bezig om weer te verzamelen

    24/7
    wat is je slsk? je kan wel wat dnb van mij downloaden.
      maandag 17 april 2006 @ 02:59:33 #298
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_37024065
    Staan een shitload aan albums...alles?

    Zeg even welke dan kan ik ze queuen voor het slapie doen

    pi_37024126
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 02:59 schreef SHE het volgende:
    Staan een shitload aan albums...alles?

    Zeg even welke dan kan ik ze queuen voor het slapie doen

    [afbeelding]
    Download gewoon alles, kun je altijd nog weggooien wat je niet mooi vind! Slaap lekker DnB-chick!
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      maandag 17 april 2006 @ 03:06:43 #300
    124197 -Wolf-
    Got milk?
    pi_37024135
    voorlaatste post!
      maandag 17 april 2006 @ 10:04:01 #301
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_37025508
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 01:21 schreef H4ze het volgende:
    Twelve Monkeys --> Nucleus & Paradox - Dilettantes
    Die samples komen toch echt uit Apocalypse Now dude

    "Every time I think I'm gonna wake up, back in the jungle"

    En dan die vage beat die ik nog steeds niet kan mixen
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')