abonnement Unibet Coolblue
pi_33496712
Op de site waar ik voor mijzelf de livestreams bij elkaar had gezet (www.4streams.tk) is nu (09.27 uur) geen beeld . . . wel keiharde radio en het geluid van de lui die daar nu aan het verbouwen zijn.

Jammer dat er geen beelden zijn. Een gemiste kans voor Endemol, gratis real-life soap.


Rudibu

[ Bericht 17% gewijzigd door Rudibu op 29-12-2005 09:33:48 ]
In those days spirits were brave, the stakes were high, men were real men, women were real women and small furry creatures from Alpha Centauri were real small furry creatures from Alpha Centauri.
pi_33496856
Waarschijnlijk zijn de camera's voor onderhoud weggehaald.
  donderdag 29 december 2005 @ 09:55:38 #3
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_33497087
Vreselijke muziek
pi_33497136
quote:
Op donderdag 29 december 2005 09:27 schreef Rudibu het volgende:
Op de site waar ik voor mijzelf de livestreams bij elkaar had gezet (www.4streams.tk) is nu (09.27 uur) geen beeld . . . wel keiharde radio en het geluid van de lui die daar nu aan het verbouwen zijn.

Jammer dat er geen beelden zijn. Een gemiste kans voor Endemol, gratis real-life soap.


Rudibu
Waarom een gemiste kans? ze verdienen er immers niets mee?

Puur voor de mensen als jij zou het mooi zijn, niet voor Endemol
Trots van het Noorden!
pi_33504476
quote:
Op donderdag 29 december 2005 09:59 schreef Kriebbel het volgende:[..]Waarom een gemiste kans? ze verdienen er immers niets mee?
Juist, ze verdienen er niets mee . . .
Het was overigens niet echt heel erg serieus bedoeld


Rudibu.
In those days spirits were brave, the stakes were high, men were real men, women were real women and small furry creatures from Alpha Centauri were real small furry creatures from Alpha Centauri.
pi_33505042
Als ze het beeld aanlaten is het toch geen verrassing meer.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')