abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 december 2005 @ 22:00:34 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33485071
Vervolg van Kinderpraatjes [5]

De laatste nog even herhalen

Christan tijdens de gourmet: Oma, is mijn vlees al rijp?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33489416
Ik: "Hoe heet jij?"
Tom: "Tom"
Ik:"En van je achternaam?"
Tom: (kijkt over schouder) "Billen!"
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_33490383
rijmt mooi op Bob Dylan, Tom!
pi_33496498
Hehe, is mn vlees al rijp. Christan was het wel lekker?

Het is toch ook hardstikke logisch Billen, van achteren. Groot gelijk Tom!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_33496962
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:56 schreef bixister het volgende:
rijmt mooi op Bob Dylan, Tom!
Tom Billen
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 29 december 2005 @ 13:16:16 #6
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33502471
Nog niet echt een praatje maar wel een superlief woord
Vorige week waren we bij de groenteboer en Jolie had stiekem een hap genomen van een appel die we nog niet betaald hadden. Ik zei dat het niet mocht en bij het afrekenen zei de groenteboer (die haar waarschijnlijk wat ouder had ingeschat) er ook nog wat van. Hij zei een paar keer: 'appels mag je eerst nog niet opeten, die moet je be......' Jolie reageerde steeds met een verbaasd be????? De groenteboer kreeg schijnbaar door dat ze het niet begreep en vroeg 'wat moet je doen met een appel in de winkel?' waarop Jolie antwoordde met 'ophappelen appele he?'
Iedereen moest lachen en Jolie uiteraard het allerhardst
Nu zegt ze het steeds als ze een appel ziet: mmmmm ophappelen
  donderdag 29 december 2005 @ 13:20:03 #7
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33502595
dat is toch echt een kinderpraatje !!

tom
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 29 december 2005 @ 13:20:27 #8
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33502615
Wat lief.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 december 2005 @ 13:32:13 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33502963
Jolies eerste kinderpraatje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 29 december 2005 @ 13:38:07 #10
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33503188
Ja misschien toch wel
pi_33508728
Tom Billen! Origineel hoor!
Jolie die appels ophappelt.... Lief!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_33508967
Niet echt een kinderpraatje, maar wel leuk:

Mijn ouders hebben 1 dag in de week een peutertje in huis rondlopen, terwijl zijn moeder bij mijn vader de boekhouding doet. Het kereltje vloekte en schold laatst nogal. Niet netjes, maar gelukkig doet hij dat nu niet meer.

Één keer zei hij tijdens het spelen in de keuken: "KUT!"
Mijn moeder probeerde er zo nuchter mogelijk op te reageren en zei: "Wat is kut? Dat speelgoed in je handen? Is dat kut?"
"KUT!" zei hij weer.
"Nee," riep m'n vader vanuit de woonkamer, "dat is mijn speelgoed!"
  vrijdag 30 december 2005 @ 14:52:18 #13
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_33540893
Sta ik vanmorgen met Suus bij de bakker te wachten, voor ons een man en een vrouw. Suus bekijkt de man aandachtig, steekt haar hand uit en al wijzend naar de meneer en roept onwijs hard door de bakkerswinkel heen: "oowww een boef!!!!!!!!!!! De boef van de bloemuh!!! Centjies pikken!!!"

De meneer stond verbaasd om zich heen te kijken en terwijl hij besefte dat ze hem aanwees liep hij rood aan.. net zo rood als ik inmiddels was.

De gelijkenis met de boef (uit de aflevering met Brum, waarin er centjes worden gepikt van het meisje met de bloemen) viel mij ook al op en ik verbeterde Suus dus maar dat het een gewone meneer was... maar dat ie wel heel erg leek op de boef uit Brum!

De meneer kon er toen ook wel redelijk om lachen, maar ik kon redelijk door de grond zakken geloof ik
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_33540965
oh oh oh Suus toch
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_33541228
Suus
Ik zou ook een rooie kop krijgen Ireth!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:00:16 #16
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_33541230
geweldig
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2005 @ 15:13:43 #17
43556 miss_dynastie
pi_33541829
Suus
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:36:12 #18
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_33542622
Wij dinsdag stonden met Amber in de winkel. Er komt een vrouw voorbij met een enorme bontjas aan. Amber wijst naar haar en zegt: "poej!" (poes)

ik vond dat wel haar eerste kinderpraatje
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 30 december 2005 @ 16:02:45 #19
92409 Twinky
Little star.
pi_33543532
mijn oppaskindje (4) ging met haar ouders op herdertjestocht van school. Ik bleef daar om op de kleine te passen omdat hij ziek was. De moeder, dat meisje en ik zaten achter een kopje thee, zegt ze:
'ik weet eigenlijk niet of jij wel mee mag vanavond!'
ik: 'waarom niet dan?'
zij: 'omdat het alleen voor mensen is.'
moeder: 'en wat is Twinky dan?'
kind: 'een oppas!'

  vrijdag 30 december 2005 @ 16:47:04 #20
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_33545301
Suus
patat ftw :)
pi_33550771
Deze hoorde ik vandaag van smurfinnetje. Op het kdv is een jongetje aan het kleuren met wasco op een wit papier.
"Smurfinnetje wil jij voor mij een andere wit pakken deze doet het niet"
S geeft hem een zwart papier en zegt simsalabim nou doet hij het wel...

even later vraagt een meisje om een nieuwe wit, een ander meisje zegt neee dat hoeft niet dat komt omdat je een wit papier hebt. (drie en een half jaar oud!)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 31 december 2005 @ 00:20:30 #22
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33565268
Jasper vanavond: "Mama, als jij en papa nou gaan trouwen hè, mogen Tom en ik dan als een papa verkleed?"

(lees; in smoking)
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_33573863
Myrthe is bij opa en oma die hun huis helemaal in de kerstsfeer hebben. Kerststukjes, lampjes, kaarsjes, glitter en ballen overal. Myrthe loopt rond de tafel en alle spulletjes, roepend 'Af Af Af'. Zou ik iets te vaak afblijven gezegd hebben ? ;-)
  zondag 8 januari 2006 @ 13:10:12 #24
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_33828505
.. ga ik gister op de fiets boodschappen doen met Suus. Zit ze achterop (en dat fiets al zo onwijs eng nadat ik voorrop gewend ben!) continue aan 1 stuk door te zingen. Nu is dat natuurlijk hartstikke leuk, ware het niet dat ze in die beperkte ruimte dankzij de gordeltjes er voor het gemak ook maar bij danst. Met 2 tassen boodschappen aan mijn stuur en een party houdende Suus achterop voelde ik me dus zo dronken als wat. Slingerde van links naar rechts en had dus al een paar keer vriendelijk verzocht of ze stil wou zitten anders werd mama boos of gingen we vallen.

Tijdens "Bim bam bom!" van Vader Jacob ging ze van links naar rechts zwiepen en zo ging ik dus ook, waarna ik uitriep "Suus zit nu potjandorie eens stil! Anders gaan we zo vallen!"

Even bleef het stil achterop.. en toen hoorde ik een gesmoord "mama boos..." achter me.

Had erg veel moeite om mijn lachen in te houden!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_33837175
Mijn achterneefje (6) had zich in de speeltuin pijn gedaan, komt ie bij me: Ik had een hartaanval
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')