abonnement Unibet Coolblue
pi_33374610


WELKOM IN HET CENTRALE FC DEN BOSCH-TOPIC VAN HET FOK!FORUM

De glansrijke geschiedenis van deze reeks der Bosschenaren .

[Centraal] FC Den Bosch topic
[Centraal] FC Den Bosch topic deel 2!
Het 3e Blue White Army Topic (FCDB)
FC Den Bosch, deel 4
De Koninklijke FC uit 's-Hertogenbosch,Deel 5
[Centraal] Het grote FC Den Bosch-topic, deel 6
Het grote FC Den Bosch-topic deel 7
Het grote FC Den Bosch-topic deel 8
Het grote FC Den Bosch-topic deel 9 (KAMPIOENEN!)
Het grote FC Den Bosch-topic deel 10
Het grote FC Den Bosch topic,Deel 11
Het grote FC Den Bosch-topic deel 12
Het Grote Blue White Army uit Den Bosch Topic,Deeltje 13
Het grote FC Den Bosch-topic deel 14
Het grote FC Den Bosch-topic deel 15
Het grote FC Den Bosch-topic deel 16
Het FC Den Bosch topic #17 We are staying up!
FC Den Bosch topic nummertje 18,Blijven we erin?
Het grote FC Den Bosch-topic deel 19
Het grote FC Den Bosch-topic deel 20
Het GROTE FC Den Bosch Topic,Deel 21,GGD is ook heeeel leuk
Het grote FC Den Bosch-topic deel 22
Het grote FC Den Bosch-topic deel 23
Het kleine FC Den Bosch topic #24 Stelletje lamzakken!
Het grote FC DEN BOSCH topic #25 We komen ALTIJD terug!!
Het grote FC DEN BOSCH topic #26 Wok on
Het grote FC Den Bosch topic # 27: Theo maakt ons kampioen..
Het GROTE fc den bosch topic #28,Vol goede moed.....
Het GROTE FC Den Bosch topic #29
Het grote FC Den Bosch topic #30, Heya de nieuwelingen!
FC Den Bosch #31,We zullen samen winnen en verliezen!
FC Den Bosch #32 - Kampioen 2005/2006
FC Den Bosch #33 Yeahinho, dienblad-hooligan
FC Den Bosch #34 There's only one Blue White Army!
FC Den Bosch #35 - En dat was Biekman... :W
FC Den Bosch #36 - De jeugd heeft de toekomst
FC Den Bosch #37 - Aborah is een Bosschenaar!

De meest fanatieke Fokkers die de FC een warm hart toedragen .

------ ------ ------ ------
-- [ CMT ] ------ [ DutchGooner ] -- [ Dylan Dog ] ----- [ fanneke ] ----- [ LadyFCDB ]

------ ------ ------ ------
[ O-O-S-J ] ---- [ TerroRobbie ] ----- [ tong80 ] ------ [ Yeahinho ] ------ [ Rean.com ]
pi_33376019
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Davids en Aborah vind ik ook de enige huurlingen die wat toevoegen. Dors en Leitoe zijn niet gehuurd overigens, maar er is wel gewoon teveel gehuurd. Huur er maximaal 2 en dan jongens die echt wat toevoegen en haal gewoon spelers die wat toevoegen in plaats van een domme draver als Dors.
Denk je niet dat de technische staf verwacht had dat jongens zoals Rajcomar en Rimkus wat zouden toevoegen bij ons?
Van 2 spelers die voor selectie elftallen uitkomen mag je dat welk verwachten neem ik aan en de meerderheid van de supporters was in het begin ook heel positief toen ze hoorden dat deze 2 werden gehuurd (en over de andere spelers die kwamen over het algemeen ook).
Dat het er dan niet uitkomt kun je moeilijk Fred of wie dan ook verwijten.
Van Davids werd in het begin een beetje lacherig om gedaan, maar die huurling pakt wel weer goed uit.
Bij aankopen doen of spelers huren komt vaak ook een beetje geluk bij kijken.
Soms is het wel eens zo dat een goeie speler het helemaal niet waarmaakt bij een andere club en soms heb je het geluk dat je een onbekende speler aantrekt die het wel goed doet.
Dat is voetbal!
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 december 2005 @ 18:39:15 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_33376647
Leuke TT

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33376924
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:39 schreef tong80 het volgende:
Leuke TT

Credits to Robbie .
  zaterdag 24 december 2005 @ 18:53:41 #5
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33377051
Wel grappig trouwens,ben een beetje door mijn kaartjesboeken aan het bladeren en let dan ook op de toegangsprijzen die we moeten betalen bij sommige clubs.
Toch opvallend wat de duurste club zou zijn als je daar compleet op EV naar toe zou mogen gaan.

15 euro Omniworld
10 euro Emmen
10 euro Excelsior
10 euro Fortuna Sittard
8 euro MVV
7,50 Volendam
7 euro Veendam
6 euro Telstar
6 euro TOP Oss
6 euro Helmond Sport
5,40 Zwolle
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_33377429
Bij de verplichte buscombi (TOP) en autocombi's hebben we korting op het kaartje gekregen he .

Maar wel schandalig van Omniworld ja .
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:08:55 #7
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33377478
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:06 schreef Yeahinho het volgende:
Bij de verplichte buscombi (TOP) en autocombi's hebben we korting op het kaartje gekregen he .

Maar wel schandalig van Omniworld ja .
dat hebben we bij de meeste,ook bij Omniworld,Helmond,Telstar etc.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_33378829
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:16 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Denk je niet dat de technische staf verwacht had dat jongens zoals Rajcomar en Rimkus wat zouden toevoegen bij ons?
Van 2 spelers die voor selectie elftallen uitkomen mag je dat welk verwachten neem ik aan en de meerderheid van de supporters was in het begin ook heel positief toen ze hoorden dat deze 2 werden gehuurd (en over de andere spelers die kwamen over het algemeen ook).
Dat het er dan niet uitkomt kun je moeilijk Fred of wie dan ook verwijten.
Van Davids werd in het begin een beetje lacherig om gedaan, maar die huurling pakt wel weer goed uit.
Bij aankopen doen of spelers huren komt vaak ook een beetje geluk bij kijken.
Soms is het wel eens zo dat een goeie speler het helemaal niet waarmaakt bij een andere club en soms heb je het geluk dat je een onbekende speler aantrekt die het wel goed doet.
Dat is voetbal!
Rimkus komt uit voor een vertegenwoordigend elftal? Niet dat ik je niet wil geloven, maar als ik die jongen zie voetballen dan kan ik me dat nauwelijks voorstellen. Het Nederlands amateurelftal is nog te hoog gegrepen. Bij Sparta was hij vooral reserve. Kan me niet indenken dat bij scouting niet is opgevallen dat die jongen opbouwend onder de maat is, erg onrustig is en verdedigend erg slordig is. Rajcomar vind ik een overschatte prutser, toen hij bij Fortuna speelde heb ik 'm geregeld zien spelen, maar ik heb nooit gesnapt waarom mensen hem een talent noemden.

Jaap Davids was bij Jong Vitesse een van de betere en het blijkt nu dat die jongen moeiteloos mee kan draaien.

Natuurlijk vallen sommige spelers tegen en vallen sommige spelers mee, maar met het oog op volgend seizoen ziet het er somber uit. De betere spelers dreigen te vertrekken en de andere helft van de basis bestaat uit huurlingen, terwijl de andere helft (Dors, Rimkus, Cales en Powel) totaal niets in de Eredivisie te zoeken heeft en ook voor FC Den Bosch tekort komt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33380204
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Rimkus komt uit voor een vertegenwoordigend elftal? Niet dat ik je niet wil geloven, maar als ik die jongen zie voetballen dan kan ik me dat nauwelijks voorstellen. Het Nederlands amateurelftal is nog te hoog gegrepen. Bij Sparta was hij vooral reserve. Kan me niet indenken dat bij scouting niet is opgevallen dat die jongen opbouwend onder de maat is, erg onrustig is en verdedigend erg slordig is. Rajcomar vind ik een overschatte prutser, toen hij bij Fortuna speelde heb ik 'm geregeld zien spelen, maar ik heb nooit gesnapt waarom mensen hem een talent noemden.

Jaap Davids was bij Jong Vitesse een van de betere en het blijkt nu dat die jongen moeiteloos mee kan draaien.

Natuurlijk vallen sommige spelers tegen en vallen sommige spelers mee, maar met het oog op volgend seizoen ziet het er somber uit. De betere spelers dreigen te vertrekken en de andere helft van de basis bestaat uit huurlingen, terwijl de andere helft (Dors, Rimkus, Cales en Powel) totaal niets in de Eredivisie te zoeken heeft en ook voor FC Den Bosch tekort komt.
Momenteel komt hij niet uit voor een vertegenwoordigend elftal, maar heeft dat wel een tijd gedaan, weet alleen niet wanneer.
Rimkus vind ik ook niet zo denderend evenals Rajcomar, maar daar had ik wel veel van verwacht.
En ik ben er van overtuigd dat hij wel goed kan voetballen, alleen het komt er niet uit.
Dat de betere spelers weggaan is en blijft voor een club als Den Bosch iets wat niet te voorkomen is.
Met die huurlingen ben ik in principe ook niet zo blij, maar als je niet veel geld hebt moet je iets.
En ga nou niet lopen zeveren dat je dat verhaal van het geld al tig keer gehoord hebt, want dat kan misschien wel zo zijn, maar de feiten zijn nu eenmaal dat er geen (weinig) geld is.
Ook staan (de betere) spelers niet in de rij om een contract te tekenen bij ons, maar worden dan liever een jaar verhuurd zodat ze bij hun eigen club ook nog een kans hopen te krijgen.
Aborah die voegt nu iets toe, maar dat wis je vantevoren ook niet.
Het blijft gewoon een gok spelers aantrekken.
Dat zie je ook aan Leitoe die nu weinig toevoegd, maar daar had jij in het begin ook een hoge pet van op.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_33380638
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 20:38 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Momenteel komt hij niet uit voor een vertegenwoordigend elftal, maar heeft dat wel een tijd gedaan, weet alleen niet wanneer.
Rimkus vind ik ook niet zo denderend evenals Rajcomar, maar daar had ik wel veel van verwacht.
En ik ben er van overtuigd dat hij wel goed kan voetballen, alleen het komt er niet uit.
Dat de betere spelers weggaan is en blijft voor een club als Den Bosch iets wat niet te voorkomen is.
Met die huurlingen ben ik in principe ook niet zo blij, maar als je niet veel geld hebt moet je iets.
En ga nou niet lopen zeveren dat je dat verhaal van het geld al tig keer gehoord hebt, want dat kan misschien wel zo zijn, maar de feiten zijn nu eenmaal dat er geen (weinig) geld is.
Ook staan (de betere) spelers niet in de rij om een contract te tekenen bij ons, maar worden dan liever een jaar verhuurd zodat ze bij hun eigen club ook nog een kans hopen te krijgen.
Aborah die voegt nu iets toe, maar dat wis je vantevoren ook niet.
Het blijft gewoon een gok spelers aantrekken.
Dat zie je ook aan Leitoe die nu weinig toevoegd, maar daar had jij in het begin ook een hoge pet van op.
Hij heeft weleens wat jeugdinterlands gespeeld, heb het net even nagekeken via Google. Kan me haast niet voorstellen dat dat als linksback is geweest, ik vind 'm echt heel erg zwak. Bij Sparta speelde hij in de GGD ook maar 'n twaalftal wedstrijden volgens mij. Van Rimkus had ik meer verwacht, maar dan ook puur op basis van het feit dat hij jeugdinterlands heeft gespeeld, ik had hem nog echt vaak zien voetballen. De scouts wel mag ik aannemen. Rajcomar vind ik overschat, altijd al gevonden.

Dat de betere spelers weggaan is inderdaad niet te voorkomen, maar het is zeker wel zorgwekkend. Stel dat Beekmans en Verhaegh worden verkocht, wat blijft er dan nog over van het elftal als je de huurlingen niet mee zou tellen (die gaan immers waarschijnlijk ook allemaal weg). Spelers als Powel, Dors, Rimkus, Raymaekers, Haemhouts en Cales. Daar win je de oorlog echt niet mee.

Een speler die je huurt moet ook gewoon betaald worden, net zoals een transfervrije speler. Je ziet het nu dat veel mensen geen binding hebben met het elftal en dat het elftal niet geweldig bezig is, ondanks al die zogenaamd talentvolle huurlingen. Aborah deed het prima bij Jong Ajax en zat daar zelfs dicht tegen de A-selectie aan vorig seizoen en begin dit seizoen. Zo'n speler is een toegevoegde waarde voor FC Den Bosch, dat weet je vantevoren. Enige gevaar was wellicht arrogantie of het te licht oppakken van voetballen in de GGD.

Dat er geen geld is is een dooddoener. Telkens weer verstopt het bestuur zich achter een lijk in de kast. Die praatjes kennen we nu wel. Al verschillende malen is gezegd dat we gezond zijn en 3 jaar terug zou er gebouwd gaan worden, we waren toen immers schuldenvrij en konden gaan bouwen. Dan ga je vol voor promotie en eenmaal in de Eredivisie roep je dat het nog te vroeg is, nadat er wat miskopen zijn gedaan. Na de degradatie roep je vervolgens dat je meteen terugwilt, wat matige aankopen en het is nog te vroeg om te promoveren en dan wordt er vervolgens nog een blik huurlingen opengetrokken. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Het gekloot met supporters en het slechte spel trekt ook niet bepaald veel publiek en sponsors aan, Biekman had vorig seizoen voor een habbekrats verkocht moeten worden aan Excelsior en overal mislukte prutsers als Cales kunnen zomaar een 3-jarig contract tekenen...

Leitoe valt tegen inderdaad, al krijgt hij ook wel weinig krediet van Theo Bos. Eerlijk is eerlijk, ik had meer verwacht van Leitoe, maar aan de andere kant is hij ook absoluut beter dan Cales en Dors.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33380789
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 20:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat de betere spelers weggaan is inderdaad niet te voorkomen, maar het is zeker wel zorgwekkend. Stel dat Beekmans en Verhaegh worden verkocht, wat blijft er dan nog over van het elftal als je de huurlingen niet mee zou tellen (die gaan immers waarschijnlijk ook allemaal weg). Spelers als Powel, Dors, Rimkus, Raymaekers, Haemhouts en Cales. Daar win je de oorlog echt niet mee.
Dors is ook gewoon gehuurd toch? Daarnaast zal Powel vertrekken, en met de rest win je inderdaad de oorlog niet (zelfs niet van Omniworld ).
pi_33381783
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 20:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]Rajcomar vind ik overschat, altijd al gevonden.
Hij speelt idd belabberd, maar kan me niet voorstellen dat hij niet kan voetballen, want Foppe de Haan is ook niet achterlijk.
Die heeft meestal heel goeie kijk op talenten, kijk maar naar RvN, Huntelaar, Vairinen etc.
quote:
Een speler die je huurt moet ook gewoon betaald worden, net zoals een transfervrije speler.
Transfervrije spelers zijn vaak of slechte spelers of die hebben geen interesse om bij ons te komen spelen.
Jij denkt dat het allemaal zo makkelijk is om een speler naar Den Bosch te halen, maar zo simpel is het niet hoor.
Denk dat er achter de schermen met genoeg goeie spelers is gesproken die om de een of andere reden niet haalbaar bleken te zijn voor FC Den Bosch.
Maar zoiets komt niet altijd naar buiten en daar hebben de meeste dus geen inzicht in.
quote:
Je ziet het nu dat veel mensen geen binding hebben met het elftal en dat het elftal niet geweldig bezig is, ondanks al die zogenaamd talentvolle huurlingen. Aborah deed het prima bij Jong Ajax en zat daar zelfs dicht tegen de A-selectie aan vorig seizoen en begin dit seizoen. Zo'n speler is een toegevoegde waarde voor FC Den Bosch, dat weet je vantevoren. Enige gevaar was wellicht arrogantie of het te licht oppakken van voetballen in de GGD.
Leitoe was vantevoren voor jou ook een zekerheidje, maar dat is ook niet uitgekomen.
Rajcomar voor de meeste ook (nee voor jou niet), maar heeft ook niet kunnen brengen wat er van hem verwacht werd.
Dus je kunt er nooit met zekerheid iets over zeggen of ze wel iets toevoegen, dat is altijd afwachten.
quote:
Dat er geen geld is is een dooddoener. Telkens weer verstopt het bestuur zich achter een lijk in de kast. Die praatjes kennen we nu wel. Al verschillende malen is gezegd dat we gezond zijn en 3 jaar terug zou er gebouwd gaan worden, we waren toen immers schuldenvrij en konden gaan bouwen.
We zijn nu ook gezond en dat willen ze nu ook graag zo houden lijkt me.
Geen uitgaven doen die er niet zijn.
Je ziet dat bij meerdere clubs die paniekaankopen gedaan hebben en zich zodoende zwaar in de schuld hebben gestoken.
Geef mij maar een paar jaar eerste divisie met een beperkt budget dan 2 jaar in de eredivisie en het jaar daarop failliet.
En als dat dan moet met allemaal huurlingen dan moet het maar.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_33381830
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 20:56 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Dors is ook gewoon gehuurd toch? Daarnaast zal Powel vertrekken, en met de rest win je inderdaad de oorlog niet (zelfs niet van Omniworld ).
Dorst heeft toch voor 1 seizoen getekend bij ons? Ik denk dat Powel uiteindelijk bij gebrek aan concrete belangstelling wel bij zal tekenen. Op basis van de cijfers zal er best interesse voor hem zijn, maar als ze hem daadwerkelijk zien voetballen dan is die interesse zo verdwenen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33382005
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 21:36 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Hij speelt idd belabberd, maar kan me niet voorstellen dat hij niet kan voetballen, want Foppe de Haan is ook niet achterlijk.
Die heeft meestal heel goeie kijk op talenten, kijk maar naar RvN, Huntelaar, Vairinen etc.
[..]
Die spelers zijn allemaal gehaald door Riemer v/d Velde, dat is ook meteen de grote man achter het "succes" van Heerenveen. Foppe de Haan is de trainer die niet het optimale heeft gehaald uit het aanwezige materiaal. Overigens werd Rimkus volgens mij geselecteerd voor vertegenwoordigende elftallen toen Marc Wotte het daar voor het zeggen had. Dat denk ik, ik steek er m'n hand niet voor in het voor.
quote:
Transfervrije spelers zijn vaak of slechte spelers of die hebben geen interesse om bij ons te komen spelen.
Jij denkt dat het allemaal zo makkelijk is om een speler naar Den Bosch te halen, maar zo simpel is het niet hoor.
Denk dat er achter de schermen met genoeg goeie spelers is gesproken die om de een of andere reden niet haalbaar bleken te zijn voor FC Den Bosch.
Maar zoiets komt niet altijd naar buiten en daar hebben de meeste dus geen inzicht in.
[..]
Er zijn heel veel spelers transfervrij. Sterker nog: anno 2006 kan bijna geen club zich het veroorloven om een transfersom te betalen voor een speler. Zelfs Eredivisieclubs halen vooral transfervrije spelers. Ik zeg niet dat het makkelijk is om spelers naar de FC te halen, maar hetgeen dat wordt gehaald is vaak heel erg matig. Vorig jaar gedegradeerd en dit seizoen valt het ook allemaal wat tegen. Als er toch zo weinig budget is, dan snap ik niet dat een overal uitgekotste Cales zomaar een 3-jarig contract kan tekenen, terwijl hij bij geen enkele club echt veel heeft gepresteerd.
quote:
Leitoe was vantevoren voor jou ook een zekerheidje, maar dat is ook niet uitgekomen.
Rajcomar voor de meeste ook (nee voor jou niet), maar heeft ook niet kunnen brengen wat er van hem verwacht werd.
Dus je kunt er nooit met zekerheid iets over zeggen of ze wel iets toevoegen, dat is altijd afwachten.
[..]
Dat klopt, alleen heeft Leitoe niet het krediet gehad wat mensen als Rajcomar, Dors en Cales wel hebben of hebben gehad. Ik vraag me af hoeveel mensen die juichend reageerden op de komst van Rajcomar hem echt vaak hebben zien voetballen. Op basis van zijn status als jeugdinternational werd juichend op zijn komst gereageerd, maar supporters van FC Utrecht (ook hier op Fok) wisten wel beter.
quote:
We zijn nu ook gezond en dat willen ze nu ook graag zo houden lijkt me.
Geen uitgaven doen die er niet zijn.
Je ziet dat bij meerdere clubs die paniekaankopen gedaan hebben en zich zodoende zwaar in de schuld hebben gestoken.
Geef mij maar een paar jaar eerste divisie met een beperkt budget dan 2 jaar in de eredivisie en het jaar daarop failliet.
En als dat dan moet met allemaal huurlingen dan moet het maar.
We zijn al tijden gezond, afgaande op de woorden van het bestuur. Na de degradatie onder Vloet zouden we gaan bouwen, vervolgens worden er steeds tegenstrijdige zaken geroepen en lopen woorden en daden ook totaal niet parallel met elkaar. Op zo'n moment is het bestuur totaal niet meer geloofwaardig. In het jaar Eredivisie was er behoefte aan een scorende spits en toen werd Jochen Janssen gehaald... dan had je net zo goed Derk Schut en Hilmi Mihci kunnen houden bijvoorbeeld, dat is nog goedkoper ook.

Met huurlingen schiet je weinig op. Volgend seizoen kunnen we weer vanaf nul beginnen, plus dat vrijwel niemand binding heeft met dit huurlingenlegioen. Als we het dan toch zo stellen dan heb ik liever een kwalitatief minder elftal dat er 200% voor gaat, dan 'n stel afgedankte en lamme huurlingen die rondlopen met de instelling van een verkouden WSD-er.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33382453
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 21:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Die spelers zijn allemaal gehaald door Riemer v/d Velde, dat is ook meteen de grote man achter het "succes" van Heerenveen. Foppe de Haan is de trainer die niet het optimale heeft gehaald uit het aanwezige materiaal. Overigens werd Rimkus volgens mij geselecteerd voor vertegenwoordigende elftallen toen Marc Wotte het daar voor het zeggen had. Dat denk ik, ik steek er m'n hand niet voor in het voor.
En Foppe heeft daar natuurlijk geen aandeel in gehad in het aantrekken van die spelers.
quote:
[..]

Er zijn heel veel spelers transfervrij. Sterker nog: anno 2006 kan bijna geen club zich het veroorloven om een transfersom te betalen voor een speler. Zelfs Eredivisieclubs halen vooral transfervrije spelers. Ik zeg niet dat het makkelijk is om spelers naar de FC te halen, maar hetgeen dat wordt gehaald is vaak heel erg matig. Vorig jaar gedegradeerd en dit seizoen valt het ook allemaal wat tegen. Als er toch zo weinig budget is, dan snap ik niet dat een overal uitgekotste Cales zomaar een 3-jarig contract kan tekenen, terwijl hij bij geen enkele club echt veel heeft gepresteerd.
Cales snap ik ook niet echt, maar hij zal iets hebben waar de trainer of Fred van gecharmeerd is.
quote:
[..]

Dat klopt, alleen heeft Leitoe niet het krediet gehad wat mensen als Rajcomar, Dors en Cales wel hebben of hebben gehad. Ik vraag me af hoeveel mensen die juichend reageerden op de komst van Rajcomar hem echt vaak hebben zien voetballen. Op basis van zijn status als jeugdinternational werd juichend op zijn komst gereageerd, maar supporters van FC Utrecht (ook hier op Fok) wisten wel beter.
Ik heb hem ook nooit zien voetballen (live), alleen in samenvattingen op tv.
Maar als je jeugdinternational bent moet je voor FC Den Bosch begrippen toch een aardig balletje kunnen trappen.
quote:
[..]
We zijn al tijden gezond, afgaande op de woorden van het bestuur. Na de degradatie onder Vloet zouden we gaan bouwen, vervolgens worden er steeds tegenstrijdige zaken geroepen en lopen woorden en daden ook totaal niet parallel met elkaar. Op zo'n moment is het bestuur totaal niet meer geloofwaardig. In het jaar Eredivisie was er behoefte aan een scorende spits en toen werd Jochen Janssen gehaald... dan had je net zo goed Derk Schut en Hilmi Mihci kunnen houden bijvoorbeeld, dat is nog goedkoper ook.
We zijn ook gezond, alleen zijn de inkomsten niet zo groot dat we goede aankopen kunnen doen.
Nee ze moeten ook geen dingen zeggen die niet waargemaakt kunnen worden, maar ik denk dat het vooral verwachtingen zijn die uitgesproken zijn en dingen die ze hopen.
Schut vond ik ook jammer dat die weg ging/moest, maar die liep schijnbaar de kantjes eraf op de training en lag niet zo goed in de groep.
Mihci lag in de clinch met het toenmalige bestuur, dat kun je dit bestuur niet aanrekenen.
quote:
Met huurlingen schiet je weinig op. Volgend seizoen kunnen we weer vanaf nul beginnen, plus dat vrijwel niemand binding heeft met dit huurlingenlegioen. Als we het dan toch zo stellen dan heb ik liever een kwalitatief minder elftal dat er 200% voor gaat, dan 'n stel afgedankte en lamme huurlingen die rondlopen met de instelling van een verkouden WSD-er.
Als ze er dit seizoen allemaal jeugdspelers inzetten die er nog lang niet aan toe zijn, dan word je misschien wel troosteloos laatste en verlies je bijna alle wedstrijden.
Dan had je iedereen eens moeten horen, dan werd er geschreeuwd dat er nieuwe spelers bij moeten komen, desnoods maar huurlingen.
Kortom: als het slecht gaat doe je het toch nooit goed, wat je ook doet.

en nu kap ik ermee, krijg pijn in m'n vingers van al dat typen
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_33382784
1)De spelers werden vooral gehaald door Riemer en het scoutingsapparaat. Al teveel invloed daarin dicht ik Foppe niet toe. Hij werd immers ook opgezadeld met een assistent (Suurbier) waar hij niet op zat te wachten en die hij weggepest heeft.

2) Dat houdt hij dan heel goed verborgen. Als je weinig te makken hebt dan ga je toch niet dit soort spelers voor drie jaar vastleggen en dat ook nog eens in een vroeg stadium. Dit zijn niet de spelers waar de clubs voor in de rij staan en die je perse moet vastleggen omdat ze anders hogerop gaan.

3) Dat zou je zeggen. Ik vraag me echt serieus af of hij als linksback heeft geacteerd in Jong Oranje. Ik vind hem namelijk echt een hele slechte back. Bij Sparta speelde hij vorig seizoen niet echt veel.

4) Als je iets uitspreekt dan moet je er ook naar handelen vind ik en het uitdragen. Zomaar wat dingen roepen werkt toch als een boemerang. Ik hoor veel te vaak tegenstrijdige berichten van het bestuur. Daar wordt het bestuur niet echt geloofwaardiger van. Tegenwoordig neem ik alles wat Fred en het bestuur roepen maar met een korreltje zout, echt serieus kan ik ze niet meer nemen. Helaas.

5) Schut liep de kantjes eraf op de training, dat klopt ook, maar in de wedstrijden ging hij er wel voor. Daarnaast zijn er sinds het vertrekt van Schut wel meer spelers geweest die de kantjes er flink vanaf hebben gelopen en nog steeds lopen. Ook in wedstrijden, dat neem ik spelers nog het meest kwalijk. In een wedstrijd moet je je 200% kunnen inzetten, sommige spelers doen dat echter nooit. Mihci is door Vloet verwijderd volgens mij. Vloet was aan het einde van het seizoen echter weer weg. Daarnaast hadden we Mihci dat seizoen ook best goed kunnen gebruiken.

6)Allemaal jeugdspelers is het andere uiterste. Ik bedoel gewoon 'n team met 2 huurlingen en voor de rest eigen spelers, ook een paar jeugdspelers in de selectie zoals Plet, Peters, Meulemans, Thenu, El Makrini en Koc.... Transfervrije spelers en goede jeugdspelers met inzet zijn zeker niet minder dan 'n aantal lamzakken die nu in de basis staan. Nu is er ook vrijwel niemand tevreden, de trainer ook niet. Reken maar dat die baalt.

Wel leuk zo'n discussie
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33383405
3) Ik had het over Rajcomar.
4) Heb je wel gelijk in, maar het meeste wat je hoort komt uit de krant en die schrijven niet altijd de waarheid of schrijven de helft maar op.
In het Blue Life Magazine zijn ook soms dingen geroepen die niet verstandig zijn, dat klopt.
5) Was inderdaad Vloet.
Was ook blij dat ie opgetyft was die Vloet, met dat kutvoetbal dat ie speelde.
Ja je haalde er wel punten mee, maar het was niet om aan te zien.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_33383815
3) Ok, Rajcomar heb ik bij Fortuna een paar keer zien voetballen (live). Toen vond ik hem al een overschatte kwast.
4) Klopt, maar ik had het onder andere ook over het Blue Life Magazine inderdaad... Er worden veel tegenstrijdige dingen geroepen door het bestuur. Voor mij zijn ze dan ook totaal niet meer geloofwaardig, Fred ook niet trouwens.
5) Ik had er gemengde gevoelens bij. Dat we zo'n voetbal speelden begreep ik wel, we hebben d'r ook redelijk wat punten meegehaald. Meer dan onder het aanvallende voetbal onder Wisman. Ik vond het wel dom dat Vloet Mihci wegstuurde, dat hij heibel maakte gedurende de nacompetitie en dat hij af en toe rare wissels had.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33386183
Maar al met al zijn we met dit team wel nog als enige club uit de GGD thuis ongeslagen. Hadden wat meer overwinningen. Maar het is toch zeker geen onverdienstelijk resultaat.
pi_33389199
Daar koop je dus echt niets voor als je al zo ver achter staat op de koploper.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33390473
Over de huurlingen: Dors valt tegen, Rajcomar ook maar dat vind ik echt een speler met potentie, zo jammer dat het publiek hem steevast afzeikt. Vorm is gewoon een betere keeper dan Van Strien, dus die doet het behoorlijk. Leitoe is als invaller behoorlijk, Davis en Aborah zijn echte versterkingen.

Het gerucht over Beekmans heb ik via-via, maar wel redelijk betrouwbaar. Het zingt al een paar maanden rond trouwens.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33390501
Dors is niet gehuurd, neemt niet weg dat hij wel gewoon tegenvalt en lijkt te beschikken over oneindig veel krediet bij de technische staf.

Die potentie van Rajcomar vind ik wel meevallen. Als hij niets zal veranderen aan zijn instelling, dan wordt het 'n speler voor 'n laagvlieger in de Gouden Gids Divisie. Dat hij wordt afgezeken vind ik ook niet zo raar. Daar heeft Prince het zelf toch naar gemaakt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33410466
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 20:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij heeft weleens wat jeugdinterlands gespeeld, heb het net even nagekeken via Google. Kan me haast niet voorstellen dat dat als linksback is geweest, ik vind 'm echt heel erg zwak. Bij Sparta speelde hij in de GGD ook maar 'n twaalftal wedstrijden volgens mij. Van Rimkus had ik meer verwacht, maar dan ook puur op basis van het feit dat hij jeugdinterlands heeft gespeeld, ik had hem nog echt vaak zien voetballen.
Lorenzo Rimkus was volgens mij in de jeugd een middenvelder en ik dacht zelfs een aanvallend ingestelde. In ieder geval middenvelder.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33416720
quote:
Op maandag 26 december 2005 11:31 schreef methodmich het volgende:

[..]

Lorenzo Rimkus was volgens mij in de jeugd een middenvelder en ik dacht zelfs een aanvallend ingestelde. In ieder geval middenvelder.
Dan valt hij me aanvallend gezien zelfs tegen. Met een omgeturnde back is niet veel mis (Verhaegh, Snoyl), mits ze aanvallend wel wat toevoegen en verdedigend niet te slordig zijn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33417960
quote:
Op zondag 25 december 2005 03:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daar koop je dus echt niets voor als je al zo ver achter staat op de koploper.
In principe niet nee, maar het thuispubliek heeft weinig te klagen. Het voetbal is niet altijd even goed maar er worden wel altijd punt(en) gepakt. Helaas niet aan de de toeschouwersaantallen terug te zien. En ondanks de mindere helden als Rajcomar, Dors en Cales kunnen we met de toppers gewoon meekomen. Sterker nog als we die onnodige verlies en gelijkspellen (dordrecht, telstar, veendam, eagles) gewoon hadden gewonnen stonden we "gewoon" rond plek 1 2 3.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')