abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 december 2005 @ 23:42:35 #51
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33329174
Middelmatig, had zeker niet gewonnen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 22 december 2005 @ 23:42:49 #52
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33329189
Iedereen welkom op pagina twee.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 22 december 2005 @ 23:42:55 #53
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_33329192
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:38 schreef tanna het volgende:
Beetje domme / late vraag, maar hoe stond Ingrid in de peilingen?
3e
pi_33329235
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:38 schreef tanna het volgende:
Beetje domme / late vraag, maar hoe stond Ingrid in de peilingen?
Eennalaagste, rond de 22%. Ze had het dus echt niet meer gered tegen Joost, nu de stemmen eerlijk leken te zijn.
  Trouwste user 2022 donderdag 22 december 2005 @ 23:44:35 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_33329268
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:38 schreef tanna het volgende:
Beetje domme / late vraag, maar hoe stond Ingrid in de peilingen?
Dat is het rare voor het eerst waren er geen schommelingen.

Ze stond niet hoog, maar had zeker gewonen.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 22 december 2005 @ 23:45:21 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_33329305
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Kolomo het volgende:

[..]

Eennalaagste, rond de 22%. Ze had het dus echt niet meer gered tegen Joost, nu de stemmen eerlijk leken te zijn.
Ja inderdaad maar dat wisten we toen nog niet.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33329325
Dank u allen voor de snelle antwoorden
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
  donderdag 22 december 2005 @ 23:46:57 #58
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33329382
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:44 schreef tong80 het volgende:

Dat is het rare voor het eerst waren er geen schommelingen.
Viel mij trouwens ook op. Misschien omdat er vandaag een notaris bij zat

(Zo stond in de Telegraaf in ieder geval)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 22 december 2005 @ 23:47:17 #59
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_33329398
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:20 schreef avonne het volgende:
Wat een gezeik hier

Lieske zei verschillende keren dat ze buiten hoorde schreeuwen dat ze er toch uit moest.
En TOCH gunt ze Ingrid het geld, want wie er echt wint weten ze toch niet.
Ik ben er van overtuigd dat Lieske meent dat dit bedrag voor Ingrid in de pocket beter is dan de onzekere eindoverwinning.
Ze had ook kunnen zeggen "ik ga voor 30.000" en zo Ingrid kunnen onderbieden. DAN was ze egoistisch geweest, maar nu niet

Nee, dan Joost, die zat naar beneden af te dingen
Daardoor werd het bedrag steeds lager

En het valt me heel erg tegen welke woorden en verwensingen er naar Lieske worden geslingerd door, naar ik dacht, aardige forummers.
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:28 schreef robster16 het volgende:
Sommige mensen hier hebben serieus problemen met zichzelf of een gebrek aan mensenkennis ofzo. IK bedoel, je kan me niet wijsmaken dat je denkt dat Lieske Ingrid dat geld niet heeft gegund. Zet je persoonlijke diepgewortelde haat even opzij en denk eens na zeg. Lieske, die haar verlies het beste opnam van allemaal, terwijl zij met helemaaal niks naar huis gaat. En dan vinden mensen het hier nodig om haar nog even leuk een mes in de rug te steken.. ERRUG laag!

Ik was zelf iemand die Roel er zo snel mogelijk uit wilde, maar mij hoor of zie je ook niet op Roel dansen alsof t een voetveeg is. Jeezus mensen, grow up zeg...
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef StarGazer het volgende:
Wat een kneuzen hier zeg
Lol, alle gasten die iedere avond een stijve van Vliesje kregen en droomden over een overwinning van Vlieske komen nu hun beklag doen over mensen die haar niet uit konden staan.
Alleen omdat ze als enige finalist met lege handen staat
Mijn avond kan niet meer stuk
pi_33331143
"haar niet uit konden staan" vind ik niet erg.
Maar woorden als Kutlieskut, pokkewijf, tyfusslet, kutwijf, tyfushoer, teringhoer, kutsnol en nog meer van die termen hebben mijn avond behoorlijk verpest.

Ik had geen specifieke voorkeur voor een bepaalde winnaar, maar ik baal als een stekker dat een aardig meisje zo onderuit wordt gehaald.

Het heeft mijn avond behoorlijk vergald, terwijl het een leuke en enerverende dag was.
Sterker nog, het heeft mijn plezier in Fok! vergald.

Het is volkomen over de schreef hoe Lieske beschreven is vanavond in de topics. Het geeft niet weer dat er ook leuke dingen waren.

Ik kom hier voor mijn lol, weet je wel. Niet om me te ergeeren.

Aju paraplu, en niet tot ziens
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:41:28 #61
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33331229
quote:
Maar woorden als Kutlieskut, pokkewijf, tyfusslet, kutwijf, tyfushoer, teringhoer, kutsnol en nog meer van die termen hebben mijn avond behoorlijk verpest.
Nou, een sterke uiting op zijn tijd moet kunnen, geef toe dat Tanja bijvoorbeeld je het bloed onder de nagels vandaan haalde*. Sommige mensen echter staan een beetje op repeat. Dat is niet leuk trollen meer, maar gewoon voor vrijwel iedereen vermoeiend.

Als echter alle anderen daar dan maar aan toegeven en oprotten uit frustratie dan blijven alleen de kankeraars over en verandert het forum in een tweede fok.nl frontpage

Dus benader dat soort situaties juist actief als het je aangaat hoe men met elkaar omgaat.

( * = pseudo-psychologisch gokje )
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_33331396
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:47 schreef Oldbie het volgende:

[..]


[..]


[..]

Lol, alle gasten die iedere avond een stijve van Vliesje kregen en droomden over een overwinning van Vlieske komen nu hun beklag doen over mensen die haar niet uit konden staan.
Alleen omdat ze als enige finalist met lege handen staat
Mijn avond kan niet meer stuk
luister nitwit,

Een stijve krijg ik niet en hoef ik ook niet te krijgen van Lieske, en ik verdedig haar hier al vanaf het begin, omdat ik niet inzie waarom ze zo behandeld wordt. Het kind doet niks verkeerd, en als je persoonlijk problemen met haar hebt dan ben in godsnaam man genoeg om dat op een nette manier te verwoorden, zonder er allerlei achterlijke, zieke en lage verwensingen aan vast te plakken waar niemand op zit te wachten...

echt dieptriest, maar goed, karma zal jou nog wel eens flink om de oren slaan met zo'n instelling...
pi_33331585
Volgens mij is er ook nog gemeld nadat Ingrid weg was, dat ze alledrie dachten dat het winnaars waren. Ook Lieske! Joost merkte terecht en gevat op dat er 2 waren die het mis hadden.
Ik vind dat Lieske Ingrid eruit gewerkt heeft met eigen belang. In mijn ogen dacht Lieske dat Ingrid een goede winnares zou zijn en dus een bedreiging voor Lieske. Des te tevredener ben ik dat Lieske er met niets uit is en Ingrid dat bedrag heeft. De manier waarop vind ik minder. Roel is al die tijd in het huis zo geweest, dus dit is geen vreemde actie van hem. Die ging over lijken voor de poen.
Maar ach, hij heeft Dido!
Inspiratieloos!
  Trouwste user 2022 vrijdag 23 december 2005 @ 00:57:13 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_33331677
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:47 schreef robster16 het volgende:


echt dieptriest, maar goed, karma zal jou nog wel eens flink om de oren slaan met zo'n instelling...
Karma Ze zat er toch vanaf het begin in voor het geld ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33337626
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:47 schreef robster16 het volgende:

[..]

luister nitwit,

Een stijve krijg ik niet en hoef ik ook niet te krijgen van Lieske, en ik verdedig haar hier al vanaf het begin, omdat ik niet inzie waarom ze zo behandeld wordt. Het kind doet niks verkeerd, en als je persoonlijk problemen met haar hebt dan ben in godsnaam man genoeg om dat op een nette manier te verwoorden, zonder er allerlei achterlijke, zieke en lage verwensingen aan vast te plakken waar niemand op zit te wachten...

echt dieptriest, maar goed, karma zal jou nog wel eens flink om de oren slaan met zo'n instelling...
Niks aan toe te voegen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_33337838
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:47 schreef robster16 het volgende:
luister nitwit,

Een stijve krijg ik niet en hoef ik ook niet te krijgen van Lieske, en ik verdedig haar hier al vanaf het begin, omdat ik niet inzie waarom ze zo behandeld wordt. Het kind doet niks verkeerd, en als je persoonlijk problemen met haar hebt dan ben in godsnaam man genoeg om dat op een nette manier te verwoorden, zonder er allerlei achterlijke, zieke en lage verwensingen aan vast te plakken waar niemand op zit te wachten...

Wat hij zegt....
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_33337950
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:47 schreef robster16 het volgende:

[..]

luister nitwit,

Een stijve krijg ik niet en hoef ik ook niet te krijgen van Lieske, en ik verdedig haar hier al vanaf het begin, omdat ik niet inzie waarom ze zo behandeld wordt. Het kind doet niks verkeerd, en als je persoonlijk problemen met haar hebt dan ben in godsnaam man genoeg om dat op een nette manier te verwoorden, zonder er allerlei achterlijke, zieke en lage verwensingen aan vast te plakken waar niemand op zit te wachten...

echt dieptriest, maar goed, karma zal jou nog wel eens flink om de oren slaan met zo'n instelling...
Respect!

Ik kots op de gasten die hier bij elkaar komen om effe lekker gemeen en laag te posten over een jong meisje. Wat een kneuzenclubje zeg.. verklaart meteen waarom jullie geen vriendin kunnen krijgen. Achterlijke zweterige kutpubers.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33340436
Ja ingrid heeft lieske wel goed genaaid. Dat geld zou ingrid toch zogenaamd kunnen gebruiken voor haar familie ?

Lieske had het geld moeten pakken en daar heeft ze nu ook spijt van als haren op haar hoofd. De laatste 4 hadden gewoon sowieso prijsafspraken moeten maken, zodat ze allemaal met een dik zak geld naar buiten gaan, wat maakt het uit of je met 70 ruggen naar buiten gaat of met 300?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_33340500
en Ingrid, weet je al wat je met het geld gaat doen?

Nee, nog geen idee! oftewel zo zwaar had ze dat geld ook weer niet nodig
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_33340708
Maar hoezo had die Lieske het geld kunnen nemen Als lieske een bedrag lager had genoemd had lieske het toch gehad (mits Ingrid niet lager bood)
Haleloeja
pi_33340745
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:43 schreef Gelderland het volgende:
Maar hoezo had die Lieske het geld kunnen nemen Als lieske een bedrag lager had genoemd had lieske het toch gehad (mits Ingrid niet lager bood)
dat durfde lieske niet. (stond een veel te grote druk op die kleine meid, bang voor scheve gezichten etc)
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:13:46 #72
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_33343135
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:31 schreef JohnDope het volgende:
Ja ingrid heeft lieske wel goed genaaid. Dat geld zou ingrid toch zogenaamd kunnen gebruiken voor haar familie ?

Lieske had het geld moeten pakken en daar heeft ze nu ook spijt van als haren op haar hoofd. De laatste 4 hadden gewoon sowieso prijsafspraken moeten maken, zodat ze allemaal met een dik zak geld naar buiten gaan, wat maakt het uit of je met 70 ruggen naar buiten gaat of met 300?
230 ruggen? Ik denk dat het wel zeker zou uitmaken hoor .
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:16:52 #73
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33343226
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:31 schreef JohnDope het volgende:
Ja ingrid heeft lieske wel goed genaaid. Dat geld zou ingrid toch zogenaamd kunnen gebruiken voor haar familie ?

Lieske had het geld moeten pakken en daar heeft ze nu ook spijt van als haren op haar hoofd. De laatste 4 hadden gewoon sowieso prijsafspraken moeten maken, zodat ze allemaal met een dik zak geld naar buiten gaan, wat maakt het uit of je met 70 ruggen naar buiten gaat of met 300?
Ik ben blij dat Lieske het geld niet heeft gepakt. Ik gunde het ingrid 10X meer
Maar.. het had pas mooi geweest als Joost 40.000 had gepakt
pi_33344392
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:16 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Ik ben blij dat Lieske het geld niet heeft gepakt. Ik gunde het ingrid 10X meer
Maar.. het had pas mooi geweest als Joost 40.000 had gepakt
Dan had Roel dus gewonnen en hadden ze Ingrid voor lul gezet.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:04:26 #75
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33344619
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:57 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dan had Roel dus gewonnen en hadden ze Ingrid voor lul gezet.
Dat denk ik dus niet...bovendien had Ingrid toch al niet het idee dat ze zou gaan winnen
Ik denk dat ze dit alleen bij Roel wilden doen (dus bewust een persoonsgebonden scenario hebben gemaakt)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')