abonnement Unibet Coolblue
pi_36891671
Dan laat Roman hem uitschakelen door de Russische mafia denk ik. Oh nee, heeft ie geen banden mee.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 19 april 2006 @ 19:31:07 #252
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37104616
Nieuws op vi.nl
quote:
Floro openbaart plannen Real: Gerrard, Adriano

19/4/2006 14:52

Technisch directeur Benito Floro heeft zijn lijstje met nieuwe krachten neergelegd bij leiding van Real Madrid. De pijlen moeten gericht worden op Steven Gerrard, Adriano en Bernd Schuster.

Floro deed niet geheimzinnig over de wensenlijst die hij heeft aangeboden aan voorzitter Fernando Martín en diens bestuursgenoten. 'Mijn advies luidt: geef prioriteit aan het halen van een sterke aanvaller als Adriano en een kwaliteitsmiddenvelder voor het geval Zinedine Zidane vertrekt', vertelde hij tegen radiostation Cadena Ser.

'Steven Gerrard is een middenvelder die ik op mijn lijstje heb gezet. De club heeft hem de afgelopen jaren ook tevergeefs proberen te halen', geeft hij de interesse voor de Liverpool-vedette toe. En bij mutaties wat betreft spelers blijft het niet, als het aan Floro ligt. De technisch directeur suggereerde Getafe-trainer Bernd Schuster als vervanger van Juan Ramon López Caro.

Een maand geleden kwam Real Madrid nog met een lijst van zeven kandidaten naar buiten. Eentje kan daaraan worden toegevoegd. 'De naam van Schuster komt voor op het lijstje, omdat in het geval López Caro niet doorgaat hij de ideale man iemand is, die het Spaanse voetbal goed kent en een visie heeft die past bij de speelstijl van Real.'
Bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=78865/sc=77fb5a

Het is toch te gek voor woorden dat VI nog denkt dat dit nieuwe plannen zijn. Dit is juist de reden dat hij heeft aangegeven niet verder door te gaan bij de club. Hij wilde Schuster en de president wil dat niet. Omdat hij vind dat hij de keuze moet maken als technisch directeur (waar die gelijk in heeft) gaat ie weg. Die lijst van 7 is pas na dit nieuws naar buiten gebracht.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 19 april 2006 @ 19:42:11 #253
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37104983
Zonde als Adriano en Gerrard naar Madrid zouden gaan.


Adriano moet naar AC Milan!

Liverpool FC = Gerrard.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_37105028
Toch is Adriano wel een serieuze kanshebber om de nieuwe spits van Real te worden. De geruchten over een ruil tussen hem en Ronaldo worden steeds sterker. Ronaldo is niet blij in Madrid, Adri is niet blij in Milaan.

Gerrard mag gewoon niet weg. En Schuster, tja, hij doet het redelijk bij Getafe maar ik betwijfel of hij het bij Real kan.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_37105061
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:42 schreef Corksterr het volgende:
Liverpool FC = Gerrard.


Maar Adriano gaat echt wel niet naar AC Milan. Dat hebben de Nerrazurri Vieri ook nog lang niet in dank afgenomen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:26:23 #256
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37157196
De kranten melden dat RM zich serieus wil melden voor Henry.. Ik heb er m'n vraagtekens bij.. hijs natuurlijk heel goed maar begint oud te worden en ik vind het persoonlijk een arrogante hond. Heb liever een jonge speler die nog voor de toekomst gebruikt kan worden.

Del Bosque heeft in een persconferentie de indruk gewekt dat ie waarschijnlijk niet terug zal keren zoland FM president is. Hij zegt "in de z'n eerste persconferentie noemde hij me Vicente en 2 weken later Del Bosque" wat erop zou wijzen dat er sprake was van een breuk.

Het is behoorlijk interessant om te weten wat er is gebeurd tijdens een vergadering die enkele dagen nadat FM aangesteld was als president heeft plaats gevonden. Del Bosque, Hierro, Camacho en president FM waren o.a. aanwezig om ze eventueel te polsen voor een comeback bij de club. Het idee was dat deze 3 mannen het nieuwe project zouden lijden maar alle 3 lieten al snel blijken dat ze geen interesse hadden. Nu heeft Del Bosque gezegt dat hij niet terug gaat omdat FM het nieuwe project ook wil doen met de personen die de afgelopen 3 jaren voor alle elende hebben gezorgd (Butrageno o.a.).

Hij zegt ook dat Lorenzo Sanz een goed mens is en de club prima heeft achter gelaten nadat ie niet herkozen was als president (met zulke woorden laat je de mensen natuurlijk blijken dat je wel terug zou keren als hij president is.. promotie voor de volgende campagne ).

Het is eigenlijk te gek voor woorden dat FM door wil drammen ten koste van alles. Hij lijkt er van buitenaf op dat niemand in het bestuur hem steunt. Ik hoop dat ie verkiezingen opstelt van de zomer maar heb er weinig vertrouwen in. Je hoort ook niet echt veel dat de supporters dit eisen.. en zolang die geen herrie gaan schoppen voelt ie natuurlijk weinig druk.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:44:14 #257
113682 WeebI
Wee Bull
pi_37157713
Sanz terug, ik ben voor

zag sowieso al niks in Pérez, en dat liet ie uiteindelijk ook zien.

Martín leek me eerst wel een goeie, maar het lijkt er op dat het allemaal loze praatjes zijn en hij gewoon maar doet waar ie zin in heeft.

Het is nog lang niet voorbij
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:29:26 #258
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37158949
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:26 schreef jojomen4 het volgende:
en ik vind het persoonlijk een arrogante hond.
Dan moet ie toch prima bij Real passen toch?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:53:40 #259
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37180290
As meld dat woensdag tijdens een vergadering met de directie toch bekend zal worden gemaakt dat er verkiezingen zullen zijn aan het einde van dit seizoen.

Ramón Calderón, Martínez Laredo, Lorenzo Sanz, Arturo Baldasano en Fernando Martín. Tevens denkt ene Juan Palacios er aan ook mee te doen in samenwerking met oud wereldkampioen rally Carlos Sainz.

Ben benieuwd wat ze allemaal zullen aanbieding om gekozen te worden.

Verkiezingen zouden iig wel goed zijn!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_37180306
Zidane gaat stoppen met voetballen?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 22 april 2006 @ 12:01:59 #261
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37181704
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Zidane gaat stoppen met voetballen?
Yup! Aankomende woensdag heeft ie een persconferentie gepland! Waarschijnlijk om aan te geven dat ie stopt na het WK. Ik denk de goeie keuze... waarom nog een jaar blijven bij Real als het waarschijnlijk toch weer geen prijs gaat pakken. Jammer van de afgelopen 3 jaren voor hem maar hij heeft toch nog vaak mooie dingen kunnen laten zien.

Zidane Voor mij is er nu een top6 van beste ooit..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:19:43 #262
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37183457
'Zidane stopt na WK met voetballen'

Uitgegeven: 22 april 2006 13:02

AMSTERDAM - Zinedine Zidane stopt na het wereldkampioenschap in Duitsland met voetballen. Woensdag geeft de Fransman een persconferentie, waarbij hij zijn afscheid aankondigt. Dat meldt de Spaanse sportkrant Marca zaterdag. De 33-jarige middenvelder van Real Madrid liet eerder weten zijn carrière volgend jaar te willen beëindigen. Zidane heeft bij Madrid nog een contract tot het einde van volgend seizoen.

'Zizou' won met Frankrijk het WK van 1998 en het EK 2000. Na Euro 2004 besloot hij te stoppen als international, maar een jaar later stelde hij zich weer beschikbaar voor Les Blues. In de 99 interlands die hij tot nu toe speelde, maakte hij 29 doelpunten. In Duitsland wil hij nog een keer de wereldtitel in de wacht slepen.




Zidane werd in 1998, 2000 en 2003 uitgeroepen tot Fifa Wereldvoetballer van het Jaar. Hij begon zijn professionele voetbalcarrière in 1988 bij het Franse Cannes. Via Bordeaux kwam hij in 1996 terecht bij Juventus. Met de Italiaanse grootmacht won hij twee landstitels. In 2001 stapte hij over naar Real Madrid. Meteen in zijn eerste jaar in Spaanse dienst veroverde hij de Champions League. Ook werd hij met Madrid een keer landskampioen.
pi_37183497
Vind ik een goed besluit, ik hoop voor hem dat hij mooi afsluit.
That's all folks!
pi_37183645
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 12:01 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Yup! Aankomende woensdag heeft ie een persconferentie gepland! Waarschijnlijk om aan te geven dat ie stopt na het WK. Ik denk de goeie keuze... waarom nog een jaar blijven bij Real als het waarschijnlijk toch weer geen prijs gaat pakken. Jammer van de afgelopen 3 jaren voor hem maar hij heeft toch nog vaak mooie dingen kunnen laten zien.

Zidane Voor mij is er nu een top6 van beste ooit..
Ja toch wel goed dat hij stopt, hij is over zn hoogtepunt heen. Tijd voor Robinho om zijn positie over te nemen.

Zidane
2-1 tegen Leverkusen
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:46:56 #265
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37184022
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 13:28 schreef EKterror het volgende:

[..]

Ja toch wel goed dat hij stopt, hij is over zn hoogtepunt heen. Tijd voor Robinho om zijn positie over te nemen.

Zidane
2-1 tegen Leverkusen
Hij wint voor Frankrijk de WK-finale '98.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_37240506
Au revoir Zizou
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:26:58 #267
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37291111
Het is dus officieel. De 6de grootste speler ooit stopt ermee... Goed moment.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_37291159
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:26 schreef jojomen4 het volgende:
Het is dus officieel. De 6de grootste speler ooit stopt ermee... Goed moment.
Zinedine
pi_37291725
Stopt ie met een nieuwe WK titel?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 27 april 2006 @ 10:35:56 #270
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37337721
Nou! Martin is afgestapt als president en op dit moment is het Luis Gómez Montejano die de president is.. dit zal iig zijn tot 2 juli, dag waarop de verkiezingen worden gehouden.

Martin kreeg uiteindelijk maar 1 stem voor en 15 tegen in de vergadering van gisteren.. opvallend aangezien de kenners dachten dat ie iig 5 stemmen voor zou krijgen (o.a. van Butrageno) zodat ie volgens de regels president zou mogen blijven.

Martin vroeg uiteindelijk nog aan de directie dat ze hem dit seizoen iig al zouden laten maken en dit najaar zou die dan verkiezingen opstellen.. hij voegde eraan toe dat ie Henry al aan zich gebonden had voor komend seizoen.. maar dit mocht niet baten.

Op naar de verkiezingen! Ben benieuwd wat de beloftes zijn en wie wat mee wil brengen.. Laten we iig elke avond bidden dat het een succesvolle president wordt die veel priijzen pakt!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_37338704
quote:
hij voegde eraan toe dat ie Henry al aan zich gebonden had voor komend seizoen..
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  donderdag 27 april 2006 @ 14:28:59 #272
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37344626
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:14 schreef WeebI het volgende:

[..]

Henry wil je niet?

Ikke niet iig.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_37344693
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:28 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Henry wil je niet?

Ikke niet iig.
Ik hoef hem niet, maar ik wil ook niet dat ie naar Barcelona gaat eigenlijk. Henry is 26 keer beter dan die A'apo.

Maar om een beetje te gaan smijten met loze beloftes als deze vind ik erg laag van Martín, daar doelde ik eigenlijk op met die kotssmiley.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  donderdag 27 april 2006 @ 14:33:22 #274
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37344765
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:31 schreef WeebI het volgende:

[..]

Ik hoef hem niet, maar ik wil ook niet dat ie naar Barcelona gaat eigenlijk. Henry is 26 keer beter dan die A'apo.

Maar om een beetje te gaan smijten met loze beloftes als deze vind ik erg laag van Martín, daar doelde ik eigenlijk op met die kotssmiley.
waar slaat dat A'apo nou weer op? Hoe weet je dat het loos was?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_37344847
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:33 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe weet je dat het loos was?
Dat is een veronderstelling.

En ik noem Eto'o A'apo omdat ik hem op een aap vind lijken, en omdat ik mensen wil laten zien dat dat niet met racisme verbonden is.

Volgens de massa:

Als ik zeg dat Eto'o een aap is ben ik een racist.

Als ik zeg dat Messi een aap is ben ik een Real Madrid fan.

Als ik zeg dat pakweg een Cristiano Ronaldo een aap is is er niks aan de hand.


Slaat nergens op.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')