abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 december 2005 @ 11:45:55 #1
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33303426
Een gezoem dringt mijn hersenpan binnen, het hart reageert door sneller te kloppen. M'n ogen doen een eerste poging om zich te openen, het lukt niet echt. Het gezoem houdt aan, het bewustzijn dringt zich op. Fuck het is de telefoon. Welke klootviool haalt 't in z'n botte hersens om mij op een dag als vandaag uit m'n nest te bellen?

De voicemail neemt op en ik draai mezelf om. Probeer weer te slapen, maar het besef dringt zich op dat het de laatste dag is. De allerlaatste dag, een afsluiter van een belangrijke periode in mijn leven. Ik schiet m'n 'huispak' aan en sta op. Eerst de krant en een kop koffie. De krant kan me echter niet boeien en ik hou mezelf niet meer in. Een kwartier wakker en ik start de computer op...


Na het opstarten blijkt de SC al in het 998'ste topic te zitten. Een paar die-hards zijn wakker gebleven om Cuall haar 1000ste topic te gunnen. Dat zijn nou míjn users. De users waar ik de afgelopen vier maanden zoveel plezier aan heb beleefd. Ook wel wat kopzorgen, maar dat hoort er allemaal bij als je een 'moderator in opleiding' bent. Bottomline is dat ik bij ieder van hen een warm gevoel krijg. Als ze vanaf morgen uitwaaieren over het world wide web zal ik ze zeker gaan missen. Ik slik....

Ik zie m'n slotjesknop en besef dat ik deze binnenkort kwijt ben. Dat blauwe kleurtje is een deel van me geworden en het zal vreemd zijn als ik weer zwart word. M'n medemodjes waar ik zoveel lol mee heb beleefd en vooral CW die precies de gevoelige snaar wist te raken door me op het juiste moment peptalks te geven. Wat zal ik de gesprekjes via mail en de Crewchat missen. Er onstaat een brok in m'n keel....

Vervolgens de streams aan. Ik zie de bewoners die ik in de afgelopen maanden zo heb leren kennen de laatste spullen inpakken. Er bekruipt me een ongemakkelijk gevoel bij het besef dat ik ze vandaag voor het laatst in hun normale doen zal zien. Vanaf een uur of tien vanavond is het huis dat ik als mijn thuis ben gaan beschouwen niet meer dagelijks voor mij beschikbaar. De brok die in mijn keel zit wordt weer iets groter.

En dan vind ik het filmpje van PC-eend. Ik zie de mensen die de afgelopen maanden dagelijks mijn leven bepaalden op de stem van Ramses voorbij komen. Ik hou het niet meer en de brok in m'n keel is niet meer weg te slikken. Een eenzame traan baant zich een weg over m'n linkerwang. Mijn god wat ga ik die mensen missen.

Rikkert, wie kent 'm eigenlijk nog? Hij is niet blijven hangen, maar z'n 'hulde' leeft in mijn herinnering voort alsof het pas gisteren was dat ik het voor het laatst hoorde.
Ralph, Mijn lieve Ralluf Liefde op het eerste gezicht. Planten in de douche en pas praten zodra de drank in de man is. Maar o wat was het een leuke jongen. Mijn brandje mag hij iedere dag blussen...
Linda, wat heb ik om die griet gelachen. Wat een heerlijk mens is het toch. Hoerenfeest en zoenen als je dronken bent. Ik herkende mezelf in haar, zelfs het accent voelde vertrouwd. Zo jammer dat ze zo snel al weer vertrok.
Tanja, een lastig mens wat wel wat vuur in het huis bracht. Haar sukkel/pukkel ruzie met Rob doet me nog steeds glimlachen. Het feit dat ze me een kijkje gunde in één van de meest intieme momenten van haar leven zorgt ervoor dat ook zij een plekje heeft gekregen in m'n hart.
Menno, de jongen die ik pas ging waarderen toen hij zo onder vuur lag. Wat was ik boos op Nathalie na het voeten-incident. En wat bleek hij toch een ontzettend toffe peer te zijn toen hij zich later op Fok vertoonde.
Chantal, Haar Gna gna gna galmt nog na in m'n hoofd. Wat een vreselijk mens, maar het hartje bleek toch kleiner. Zónder haar was BB heel anders geweest.
Rob, ach ja, Rob. Over hem wil ik het niet meer hebben, ik mocht 'm niet.
Dido, ontluikende liefde waar ze keer op keer 'klaar' mee was. Uiteindelijk toch weer aan toegaf en vervolgens in de anonimiteit van de slaapkamers verdween. Zouden zij en Roel het gaan redden ná het huis? Ik denk het niet...
Nathalie, Haar eerste inbreng in het huis was het overgooien van een sinaasappel om elkaars namen te leren kennen. Hoe kleuterschool dacht ik toen nog. Later begon ik haar te waarderen. Die waardering hield op toen ze Nemo bevuilde en ze heeft het nooit meer goedgemaakt.

En dan de vier finalisten. Lieske, onze goedlachse groningse die overduidelijk de benjamin van het stel is gebleven. Wat heb ik me geërgerd aan haar gewauwel, maar wat was ze soms ook ontroerend lief. Ze ís gewoon 19 en inmiddels het kleine zusje geworden wat ik nooit heb gehad. Roel, had potentie, maar verknalde het door als een hondje achter Dido aan te rennen. Zijn agressieve blik maakte me soms wat angstig. Maar hij herstelde zich op het moment dat z'n grote liefde naar huis vertrok. Hij houdt van haar, daar ben ik wel van overtuigd. En dan Ingrid, die in het begin niet goed uit de verf kwam, maar naarmate het programma vorderde gewoon een tof wijf bleek te zijn. Ik heb dubbel gelegen om haar gesprekje met Joost. En haar humor zal ik zeker missen. Voor mij is ze de winnaar van BB5.

En dan de gedoodverfde winnaar. Onze eigen Triangeljosti. Joost, soms ADHD, maar ook behoorlijk in de knoop over z'n gevoelens voor zijn 'Bren'. Wat gun ik hem toch dat leuke leven met z'n meisje. Ondanks z'n drukheid gaf hij toch wat extra's aan BB dit keer. Het was er een stuk saaier op geworden zonder hem......

Ik sluit af met de woorden van een liedje dat Joost vanochtend zong. Hoe wáár kan het zijn?

"Is dít dan het einde van het feest? Wil jij dan soms beweren, dat er nooit iets is geweest. Maar wat je niet hebt gehad, raak je ook niet kwijt...........

Voltooid Verleden Tijd"

Hoe beleefde jij BB, schrijf hier je eigen column voor het nageslacht
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33303708
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:45 schreef flugeltje het volgende:
Een gezoem dringt mijn hersenpan binnen,

[KNIP]

"Is dít dan het einde van het feest? Wil jij dan soms beweren, dat er nooit iets is geweest. Maar wat je niet hebt gehad, raak je ook niet kwijt...........

Voltooid Verleden Tijd"

Hoe beleefde jij BB, schrijf hier je eigen column voor het nageslacht
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33303727
Het is bijna gebeurd en gedaan. De finale van BB is vanavond. De winnaar is bijna bekend. De streams gaan vanavond uit.

Voor de bewoners van BB komt nu een andere tijd. Een tijd zonder BB.
Maar ook voor de mensen die de streams gevolgd hebben komt er nu een andere tijd.

Het zal vreemd zijn allemaal. Geen streams meer. Geen verslagen over wat wie gezegd heeft. Geen caps. Het enige wat ons nog rest is een leeg gevoel. Maar ook een periode waarin we met meer of minder plezier de streams bekeken hebben. Elkaar in de diverse BB5 topics gesproken hebben. Tussendoor wat tijd om een beetje lol te maken met de anderen.

Net als de BB-bewoners hebben een aantal Fok!-bewoners vrienden gemaakt. Vrienden die nu misschien weer veraf komen te staan, die uit het oog verloren raken. Voor sommigen onder ons ook vrienden waar ook na BB5 nog contact mee onderhouden zal worden. Het is naar ons idee een periode geweest waar vooral ook plezier de boventoon gevoerd heeft.

Dit jaar voor het eerst hebben wij zelf de live-streams gevolgd en voor het eerst ook naar BB-forums gekeken. We kwamen op Fok! terecht. Hebben eerst even wat mee gelurkt. Maar op een gegeven moment begon het allemaal te kriebelen. De vingers wilden ook reactie geven op dingen die we zagen. Dingen op de streams, maar ook dingen in de BB5-topics. Hoe verslavend iets kan worden is misschien wel opgevallen. Ook wij werden behoorlijk besmet met het BB5-virus en het Fok!-virus. Indien mogelijk wilden we de mensen die niet in de gelegenheid waren om te kijken toch op de hoogte houden van de dingen die gebeurden. Van af en toe een berichtje ging het over in uren tikwerk en foto’s plaatsen (iets wat we ook hier geleerd hebben). Zo hebben we onze verslagen wat meer kleur proberen te geven.

De dankbare en warme reacties die we hebben ontvangen in de tijd dat we actief waren hebben ons goed gedaan. En ons daardoor ook extra gemotiveerd om “tot de laatste snik” door te gaan. Ook in de laatste periode, waar we persoonlijk veel werkzaamheden voor onze ouders moesten verrichten, hebben we toch zoveel mogelijk geprobeerd onze hobby voort te zetten.

Als er weer een BB komt en we zijn in de gelegenheid, zullen we ongetwijfeld weer terug komen om weer verslagen te maken.

Iedereen nogmaals bedankt voor de gezellige tijd. En wie weet zien of spreken we elkaar nog eens. (Ik denk ook wel dat we in de afkick-periode ons gezicht nog eens laten zien )
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  donderdag 22 december 2005 @ 12:01:29 #4
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_33303805
Prachtig geschreven allebei(drie).... Ik ga eens op zoek naar inspiratie
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_33303946
quote:
Na het opstarten blijkt de SC al in het 998'ste topic te zitten. Een paar die-hards zijn wakker gebleven om Cuall haar 1000ste topic te gunnen. Dat zijn nou míjn users. De users waar ik de afgelopen vier maanden zoveel plezier aan heb beleefd. Ook wel wat kopzorgen, maar dat hoort er allemaal bij als je een 'moderator in opleiding' bent. Bottomline is dat ik bij ieder van hen een warm gevoel krijg. Als ze vanaf morgen uitwaaieren over het world wide web zal ik ze zeker gaan missen. Ik slik....
Dus jij stelt je boven ons...
Valt me tegen van je Flugel
  donderdag 22 december 2005 @ 12:07:24 #6
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33303973
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:06 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Dus jij stelt je boven ons...
Valt me tegen van je Flugel
Je weet precies wat ik bedoel Bocaj....

Het was juist heel lief bedoeld....

Zelfde categorie als:

Míjn mannetje
Míjn vriendinnetjes

etc etc
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33304024
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:07 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Je weet precies wat ik bedoel Bocaj....

Het was juist heel lief bedoeld....

Zelfde categorie als:

Míjn mannetje
Míjn vriendinnetjes

etc etc
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33304054
Tja, aan alle leuke dingen komt een eind. Toch snel gegaan 4 maanden
  donderdag 22 december 2005 @ 12:11:00 #9
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_33304063
joh, ff kappe nou, hoor....
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
pi_33304163
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:07 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Je weet precies wat ik bedoel Bocaj....

Het was juist heel lief bedoeld....

Zelfde categorie als:

Míjn mannetje
Míjn vriendinnetjes

etc etc
Goed, dan heb ik je verkeerd begrepen...
  donderdag 22 december 2005 @ 12:17:22 #11
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33304227
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:15 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Goed, dan heb ik je verkeerd begrepen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 22 december 2005 @ 12:21:53 #12
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_33304321
Een nieuwe TV zender werd gepresenteerd... half verveeld keek ik naar de te verwachten programma's en met een schok zat ik recht overeind... Hoorde ik nu echt Big Brother voorbij komen? Een korte sprint naar Fok bevestigde wat ik al hoopte: BB kwam er weer aan...

Zoals zovelen was ik na BB3 afgehaakt. BB4 kon me nog maar matig boeien en meer dan af en toe een uitzending heb ik er niet van gezien.. maar de sabatical die na BB4 volgde heeft geholpen. Oook het afschaffen van het "rijk en arm"gedeelte ontving ik als goed nieuws.

Tijdens BB1 had ik Mr.Zapp waardoor ik 24 uur kon meekijken mijmerde ik.. Ik overwoog zelfs de aanschaf van een Versatel-pakket toen ik ontdekte dat dankzij de zegeningen van Internet ook daar de streams te volgen waren. Mijn dag kon niet meer stuk.... Ik wist alleen toen nog niet wat ik nu wel weet: Streams volgen en Fokken is de pest voor je sociale leven... In no-time liep het uit de hand... uren aan een stuk staarde ik naar 4 kleine schermpjes met mensen waar ik afwisselend van hield of intens haatte... en hetzelfde gebeurde op het forum. De reeks "commentaren op de streams" werd al snel mijn thuisbasis. We hebben samen gelachen, samen gescholden.. Tanja en Rob die als ze in beeld kwamen mij al op stoom brachten werden door enkele standvastige helden toch keer op keer weer verdedigd, vaak tot mijn ergernis

Tot en met de exit van Chantal was ik niet weg te slaan bij de PC, maar vlak daarna kreeg mijn verslaving een dip. Ik kon de overgebleven lamstralen nauwelijks nog maar verdragen, maar gelukkig was Fok de baken in die moeilijke tijd. Door drukte in (wat overgebleven is van) mijn prive-leven werd ik gedwongen 2 weken alleen maar te lurken. En nog steeds kwamen er nieuwe users bij die hun eigen, vaak scherpe kijk op de zaken loslieten.

Tijdens de finaleweek kon ik gelukkig weer volop meedoen en nu, nog maar een paar uur voor de finale, dringt het besef door dat het na vanavond echt voorbij is. Er zal vast nog wel wat nagekletst worden op het forum, maar uiteindelijk gaan we ieder weer onze eigen weg. Hooguit nog een kleine stuiptrekking als BB-Vips van start gaat en dan weer wachten op BB6.

Dit was het eerste jaar dat ik BB combineerde met Fok en ik weet nu al dat ik niet kan wachten op BB6. Ik ga de hard-core-users hier vreselijk missen.
Lovebear , Snaptnix , flugeltje (in no-time een geweldig modje ), Muizemeis (waar ben je gebleven ), Cuall (eng mens ) en alle anderen die BB5 op Fok maakten tot wat het werd: Bedankt..
oh.. en bewoners natuurlijk ook bedankt
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 22 december 2005 @ 12:22:49 #13
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_33304346
Ik ben heel enthousiast begonnen met kijken en commentaar geven , maar ben ergens onderweg de lust verloren, kijk eigenlijk al weken niet meer, Vind de mensen in het huis zo vreselijk saai en nietszeggend. was dus eigenlijk zelf uitgebept
pi_33305263
Jezus, het is maar een nep tv-programma hoor.
En Lieske moet winnen (Is geen Groningse meer, komt uit Enschede )
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 22 december 2005 @ 14:02:19 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33307770
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:45 schreef flugeltje het volgende:

Ik zie m'n slotjesknop en besef dat ik deze binnenkort kwijt ben. Dat blauwe kleurtje is een deel van me geworden en het zal vreemd zijn als ik weer zwart word. M'n medemodjes waar ik zoveel lol mee heb beleefd en vooral CW die precies de gevoelige snaar wist te raken door me op het juiste moment peptalks te geven. Wat zal ik de gesprekjes via mail en de Crewchat missen. Er onstaat een brok in m'n keel....
Kijk even in MED, er is nog een vacature
Verder moet je jouw stukje iet lezen als je net het Ramses filmpje hebt gezien
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_33309656
Tja, wat moet ik zeggen, ik ben iemand van weinig woorden, maar zal een poging doen.

Ik zat lag net een paar dagen plat met een hernia toen ik een mailtje van Sanne kreeg: of ik alsjeblieft mee wilde helpen in dit forum want Tinkerbell was gestopt. Na enig twijfelen (qua onhandig met laptop en veel moeten rusten) heb ik toch 'ja' gezegd. Inmiddels liep dit forum al als een trein dankzij Sanne, Ripley en Tinkerbell.
Nou, daar heb ik geen moment spijt van gehad... het liep direct van een leien dakje, de samenwerking was heerlijk. San, love you!
Vervolgens moest Sanne helaas afhaken wegens fikse RSI-klachten en een paar weken later was daar flugeltje, die ik natuurlijk al kende als user, ik wist dat het zou klikken en dat deed het zéker! Met regelmaat kon ik bij haar klagen als m'n herstel maar niet opschoot, dit heeft me echt geholpen.

BB zelf, tja, ik moet bekennen dat ik het dit jaar een stuk minder vond, meest kleurloze bewoners, saaie regie.... geen dynamiek.

Goed, waarom heb ik dan tóch zo genoten hier?
Dat zijn dan toch de users, en damn, ik zou over iedereen wel een apart verhaaltje kunnen tikken...
Wat een verschillende persoonlijkheden bij elkaar; de grootbekken waren dit jaar goed vertegenwoordigd, maar als puntje bij paaltje kwam, en je ze leerde kennen moest je constateren dat het toch ook maar watjes zijn.
Een grote groep ronduit lieve users, bij wie nooit een onvertogen woord zou vallen. Eentje met een obsessie voor kleine piemels, eentje die graag mocht schreeuwen dmv caps, Lieske-lovers én haters waren er ook veel. Een user met een laag zelfbeeld heb ik hier ook zien groeien..
Een groepje met hun eigen speltopic waardoor hier heel wat lachsalvo's te horen waren. Tjonge, wat een scherpte in dat topic, volgend jaar hebben jullie carte blanche!
APK een speciaal bedankje voor het élke nacht openen van van een vers streamverslagen-topic, met altijd een lieve smiley voor mij erbij. En dan ook nog Pinball voor z'n scriptje, deze houden we erin bij BB6.

Kortom: ik neem dus niet alleen afscheid van BB maar van een flinke groep vrienden.
Natuurlijk (en gelukkig) gaat het 'gewone' leven straks gewoon weer door, maar dit vergeet ik niet.

Bedankt Sanne, Ripley en flugel voor de geweldige samenwerking. En alle users voor hun bijdrage aan een succesvol en gezellig BB5!

Toch beetje lang geworden.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2005 @ 22:52:30 #17
128220 Peter6000
pi_33326808
Op 24 augustus begon Big Brother, min of meer bij toeval ontdekt, en na 10 minuten wist ik al: dit is zo leuk, hier ga ik me erg mee vermaken de komende maanden. De eerste nacht meteen al doorgestreamd, een geweldig gesprek tussen Dido en Menno, waarbij Menno helemaal onder tafel werd gepraat.
Die huilbui van Lieske, op die zonnige zondagmiddag, toen ze heimwee had en terug naar Groningen wilde. De bewoners bleven tot oktober in zomerkleding in de tuin.
De vele leuke streamavonden, en natuurlijk ook de saaie momenten waarop er niets gebeurde.
Big Brother was onlosmakelijk verbonden met Fok, zonder het forum zou ik niet gekeken hebben.

Zoveel mooie streammomenten, Tan en haar worsteling een plekje in de groep te veroveren, de feestjes en Ralph met zijn plantjes in de badkamer, Linda die bezopen was, Roels rookopdracht, de 24 uurs weekopdrachten, en de gezellige en humoristische momenten op de SC.

Persoonlijk vond ik Ruud de Wild in ieder geval mijn juiste toon raken.
En Joost won BB2005, ik vond het een schitterende einde, echt een waardige afsluiting.
De enige anti-climax voor mij zijn de negatieve reakties hierop op Fok, maar iedereen heeft recht op zijn/ haar mening.

Tot 12 januari, bij de streams van Hotel Big Brother.
Ik verheug me nu al op: Viola Holt DBK
  donderdag 22 december 2005 @ 23:13:54 #18
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33327807
Zo ik zal ook maar eens een stukje schrijven. Na alle BB's gevolgt te hebben kwam John de Mol op de proppen met het programma dat voor Talpa een kijkcijferkanon moest worden. Ik had er zelf persoonlijk heel veel zin in.

Zo begon de eerste dag van BB. Zelf zat ik de hele dag aan de streams gekluisterd. En maar aapjes kijken ik vond en vind het nog steeds geweldig. Na twee maanden gestoei met Fok! kreeg ook ik het voor elkaar een Fok!user te worden.

Daarmee starte voor mij het leven als streamer. Met regelmaat droeg ik mijn steentje bij aan streamverslagen en iedere dag bleef ik genieten van de bewoners en de streamverlagen van anderen. Hierbij wil ik CartWoman, Sanne en M-en-A erg bedanken voor hun mooie streamverslagen.
Het enige wat ik nog miste waren leuke plaatjes in mijn streamverslagen. Van M-en-A kreeg ik door hoe dit moest. Dit zorgde ervoor dat mijn verslagen compleet werden.

Zo nu even over mijn BB5 ervargingen: Persoonlijk vond ik dit weer een erg leuke BB serie. Het enige wat ik erg gemist hebt waren leuke weekopdrachten, hier had Hummy best iets creatiever in mogen zijn en wat extra gangmakers in de groep was ook leuk geweest. We moesten het nu namelijk alleen maar met Joost doen. Ook heeft Big Brother ervoor gezorgt dat ik pas echt van het aapjes kijken begon te genieten toen Tanja eruit was. Het is volgens mij een erg grote fout geweest om haar in het huis te plaatsen. Ze heeft vaak de stemming in de groep doen kelderen.
Na dit vertrek begon Big Brother voor mij echt te leven zoals ik al zij. Zo heb ik genoten van Joost die altijd de groep weer op stelten wist te zetten, zo deed hij dit ook op een serieuse manier. En wist het scherm mij nog steeds te boeien bij een mislukte bonenopdracht.

Verder wil ik nog even alle medestreamers bedanken voor de mooie verslagen.

Ik hoop jullie allemaal weer te treffen in Januarie en mischien wel bij een BB6. (Mijn voorkeur gaat uit naar een nieuwe BB the Battle.

Tot ziens allemaal
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:14:11 #19
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33330445
Geachte forummers, forumsters,

er zijn er diverse te noemen die meer posts in dit forum hebben dan ik. Desondanks wil ik mij toch nog even tot jullie richten op deze memorabele avond.

Ten eerste wil ik iedereen in dit forum bedanken. Iedereen? Nee, niet iedereen. Een paar mensen kunnen sterven aan de griep wat mij betreft. Maar dat laat alleen maar meer zien waar het bij BB om gaat: mensen met hun emoties en meningsverschillen. Het feit dat een kleine groep van bewoners vier maanden lang pittige discussies uitlokt, geeft aan dat het BB concept zeer geslaagd is. Ik heb dubbel gelegen om de discussies om niets, de X-rated caps, de verslagen, en de fakes die ik flink naar vrienden en kennissen geforward heb. Het was ook een aangenaam schokje om te ontdekken dat ik hier qua leeftijd nog in de middenmoot zit. Hoe dan ook, ik hoop jullie hier weer terug te zien bij een volgende editie van BB.

Ik wil tevens mijn respect betonen aan het BB productieteam. Meer dan voorgaande jaren was de uitvoering zeer sterk, en je kan het niet met de gemaakte keuzes eens zijn, maar dat hier innovatieve, interactieve kwaliteits TV is geleverd staat buiten discussie.

Wat mij betreft waren de bewoners grotendeels top dit jaar dus ook de bewoners geef ik een woord van dank. Bij de twee voorgaande BB's ben ik vrij snel afgehaakt. Ik weet me er ook weinig meer van te herinneren; het maakte blijkbaar weinig indruk. Maar dit jaar vond ik dat BB vol zat met interessante, humoristische personen die elk toch een eigen manier hadden van omgaan met de situatie zodat er altijd wel wat over te discussieren was. Ik heb het dan ook best intensief gevolgd en leefde van tijd tot tijd erg met ze mee. Dit had ik zelf eigenlijk niet verwacht. Of dit dan aan het concept ligt, de casting, ik weet het niet. Misschien is het een kwestie van geluk hebben. Ik ben benieuwd welke bewoners we de komende tijd in de media zullen zien. Ik hoop dat Joost iets met TV gaat doen. Ik zie wel een carriere voor hem als reporter, presentator of quizmaster. Roel zal ongetwijfeld doorgaan met z'n muziek en misschien dat ie door de BB-bekendheid wel bij een major label gesigned wordt.

Al met al was het een geslaagde Big Brother en ik ben niet echt een fokker maar vond ook het BB5 forum een succes.

Het ga jullie goed!
S.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 23 december 2005 @ 17:19:46 #20
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33348707
BB-junkies.

Brood met pindakaas en uien is lekker. Josti-flip. Muziek. Scheten branden. Winnie-de-Poo pakketjes maken is zwaar werk. Babykamer. Voetveegincident. Hoerenfeest. Dido is Roos. Menno is geen homo. Het dekseltje moet altijd op het boterkuipje. Ingrid was nooit een man. Exit. Geheime kamer. Dood is dood. Roel was een stoere kraker. Nathalie is Calimero. Poef. Rob is de oude zemelaar. Joostbrood. Schelden is normaal. Rose en bier. We noemen ze Chan, Ing en Lies. Borstplaat. Memory-spel. Joost is een pik. Nemo is vies. Het is uit met Ralph. Mevrouw zuuuurtje. Brenda is mooi. Geheime missie. Niet Janneke. Gerard Joling. Vijftigduizend-euro-opdracht. Iwan. Huisje. Arbeidsinspectie. Lieske kan zeuren. Open nominaties. Kipfile's. Cash & Joost. Museum. Live-uitzending. Bonen sorteren en aardappels schillen. Bikini. Boodschappen. Chantal neemt waar. Tric-trac. Pukkel op je kop. Teringdwerg. Rookpolitie. Linda helpt een handje. Muis. Vuurkorf. Nep sigaret, nepdrol, nepuitslag. Fakepics. Bubbelen. Blauw zand. Knipperlichtrelatie. Chocoladevla.

Terugblikken.

En zo begint dag 1 buiten het huis van Big Brother...
pi_33348824
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:45 schreef flugeltje het volgende:

knip

Hoe beleefde jij BB, schrijf hier je eigen column voor het nageslacht
Oh Flugeltje, nou moet ik ook een beetje huilen

Ik ga mijn afscheidsspeech nu niet schrijven, ik ben té emotioneel, maar ik denk dat het wel zal helpen om afscheid te nemen
Ik moet eerst mezelf weer terug zien te vinden
pi_33373392
BB zit er weer op.
Die gekke’JOSTIFLIP” Joost, Onzekere, maar toch wel leuke gekke Ingrid, Studentenmeisje Lieske, Krakertje Roel, Deze 4 vormden de finale. Met Joost de Josti als uiteindelijke winnaar, ik kan er wel mee leven.
En verder natuurlijk niet te vergeten de Icequeen Dido, Dido-kloon Nathalie. Mankpoot en kastpsychopaat Rob, ‘GNAGNA’ Chantal, de arme alleen in de groep staande Menno, feestbeest Linda, en de kort van stof zijnde Ralph, en als eerste verliezer Rikkert. Echter er was 1 hele groot fout in deze BB de zwangere Tanja, als ik de bevalling had willen zien, kijk ik wel naar dat programma. Daarvoor stem ik niet af op BB. Kan voor haar en de kleine Josc alleen maar hopen dat dat ze de kleine meid een gelukkig thuis kan geven.

De finale is voorbij…. En wat een rare finale was het dit jaar. Winnaar Joost al onthaald, verliezer Roel nog in het huis… Tijdens de aftiteling mochten we nog net zien hoe ook hij het huis verliet.
Het is over en uit, echt afgelopen….
Ik blijf dat vreemde lege gevoel maar houden wat zich van me meester heeft gemaakt na de finale. Geen streams meer, niks meer om echt over te discussiëren hier. Wat nu….

In een klap het besef dat het je de laatste maanden wel erg heeft bezig gehouden. En dan eigenlijk nog niet eens door BB zelf. Zonder Fok had ik deze keer BB niet uitgezeten. Fok was de welkome afleiding op de dooie momenten, de users hier. Gekke users, lieve, uers, users met een grote mond, maar allemaal op hun eigen manier hoorden ze hier thuis. Allemaal waren ze hier met maar 1 reden, samen praten over wat je bezighoudt, BB…. Allemaal mensen met wie je in die tijd een band hebt opgebouwd. Users die je (bijna) elke dag wel even zag. Dat gemeenschappelijke valt ineens weg, wat nu? Ieder gaat straks weer z’n eigen weg, de een zal je tussendoor nog tegenkomen en spreken. De ander niet en zie je misschien weer hier verschijnen tijden een eventuele BB6.

Ik zal ze zomaar niet vergeten alle leuke en lieve momenten hier op het forum. Ik neem zomaar een kleine greep. Het user servival spel, het hield een aantal van ons lekker bezig tijdens de saaie momenten. De grote monden van APK en bommie, de kusjes van beertje, onze notaris cuall (die haar janden meer dan vol had om dat zooitje ongeregeld in het gareel te houdn) het hoorde er allemaal bij. Die gekke flugel die zelfs als ze weg was voor haar werk even dagelijks haar stem uit kwam brengen, gewoon geweldig om te zien.

Dan natuurlijk ook nog “de nacht van cuall” op weg naar de 1000. Het was een lange nacht, het was een erg korte nachtrust, maar het was het allemaal meer dan waard. Want wat een opening voor de 1000e was het uiteindelijk.

En niet te vergeten “de naad van Nath” geweldige timing van onze eigen ForeverBlue

De lieve meelevende reacties toen m'n kleine meid even erg ziek werd en het niet zo lekker ging. De mensen die gelijk met goede raad op de proppen kwamen. Een voor een nog hartstikke bedankt.
Maar ook de mindere dingen, het opstappen van Scan na de discussies.

Kwam hier egens in september als newbie per toeval binnenwaaien. Vond het vanaf dag 1 hier leuk vertoeven.
De vaak grandioze fakes, de leuke stats. M-en-A en alle anderen met hun grandioze streamverslagen, wat een werk hebben ze geleverd. Muerte, FB en nog vele andere, bedankt voor de vaak leuke caps (hopelijk is er bij de volgende BB inmiddels een medicijn gevonden tegen het dubbele capvirus). Het goeie werk van de mods. De leuke filmpjes van PC-eend. Allemaal redenen waarom het hier leuk was tijdens BB. Daarvoor "HULDE"

De die-hards. Ik ga ze stuk voor stuk missen. Lovebear, cuall, teamlead, M-en-A, gekke bommie, demins, flugel, CartWoman, WickedAngel, FB, Muerte, Manu en vele anderen… Iedereen bedankt voor de leuke tijd hier.


Allemaal fijne feestdagen en hopelijk tot snel weer ziens (tijdens BB hotel wellicht)


[ Bericht 1% gewijzigd door Snaptnix op 24-12-2005 16:56:57 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')