abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33276112
sluit ik toch zomaar het topic...
hieronder mijn laatse reactie dus
zie alleen dat ik de titel niet helemaal goed neergezet heb.. en kan het zelf niet aanpassen

hmm miss_b: is het geen optie om af en toe bij mensen op bezoek te gaan met dieren?
nou wee tik wel dat hoop katten er niet zo op gesteld zijn
maar er zijn ook wel katten die het helemaal geen probleem vinden

of is het vervoer nog te zwaar?

zou bijna zeggen "breng maar bij mij" maar ook ik werk fulltime
de prikkels van andere dieren zijn er wel tho.. 3 katten in huis zegmaar

waar woon je eigenlijk?
kan misschien wel keertje met een kat op bezoek komen.. ik heb een kat die namelijk geen problemen heeft met bezoekjes aan andere mensen
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_33276568
hmm kan een moddereter er een SC topic deel 46 van maken?
jobensaskia.nl
pi_33276604
Kiekeboe ! dEUS en ik komen hier even naar het nieuwe topic kijken:

Goede titel Uhmmie, hier gaat het alvast stukken beter, het geboefte heeft al sinds de nacht van maandag op dinsdag niet gespuugd, alleen dEUS 1x gisterochtend. Vandaag stoppen we met de pilletjes om te zien hoe het gaat.

Lady-wrb; wat is er aan de hand geweest met Doerak ?

Miss_B: Ik hoop zo dat Smokey bij jullie thuis kan komen, wij hebben het kleine grut natuurlijk in dezelfde periode in huis gekregen en ik dacht dan; stel dat het Flynn, stel dat het dEUS was... en dan zou je hem ook nog niet eens bij je kunnen houden...
pi_33276767
TT aangepast

Doerak, wat goed he
pi_33276927
bluezzje \o/
dank u wel

en idd.. ik hoop echt dat het bij iedereen goed komt pumpkin
dat zou nou eens mooi zijn met kerst
jobensaskia.nl
pi_33277193
De dierenarts zei gisteren dat hij in principe bij ons thuis kan komen. Maar dan moet je hem wel zelf eten geven 's ochtends en dan de hele dag (overdag vanaf half 8 tot 6 uur) in de bench doen en dan de rest van de avond los met de verdeling van minimaal 3x eten geven op een avond.
Dat kan wel. Maar dat vind ik gewoon zielig...
En daarbij zet je zelf alles opzij voor hem. Ik zou het wel willen, maar ik denk mijn vriend niet. En ik vind dat je er met zijn tweetjes achter moet staan. Want anders gaat het straks nog spanningen leveren in je relatie (iets wat het nu al een klein beetje doet)..

En Uhmmie ik woon in Den Haag.. Ik zou het wel een keertje willen proberen, maar dan eerst even overleggen met mijn vriend.
Het vervoer is gelukkig niet meer te zwaar dat kan hij wel aan.. Dus dat is geen probleem.
We denken op dit moment over alle opties na. In ieder geval al heel lief van je Deze optie ga ik in ieder geval even neerleggen bij mijn vriend.
De buren hebben 4 katten en een hond, maar ze zeggen zelf al de oudste 2 katten moesten al niets hebben van de jongste 2 (1 pers van ruim 15 maanden en 1 pers van 12 maanden geloof ik) dat ze er een hard hoofd in hebben dat dat goed zou gaan. Zij werken ook niet fulltime, maar ik krijg al veel steun van ze. Heb het idee dat ik ze niet kan vragen om smokey in huis te nemen...

En gisteren bij de DA had ik hem weer in me handen. Hij had net veel gelopen dus hij was moe. Ligt hij helemaal lekker te slapen in mijn armen. Dat is zo mooi en zo lief en tegelijkertijd kan ik er wel om huilen. Het is ook zo moeilijk.. Hij is zo tevreden met wat hij heeft op dit moment, maar hij kan de basis dingen niet zelf. Om heel eerlijk te zijn is mijn lieve kleine katertje gewoon een kasplantje, dat niet overleeft op dit moment als ik hem geen eten en drinken geef. En dat is zo moeilijk. Daar raak ik zo bijna overstuur van. (ook nu weer)... Je zit ook vaak te denken van; had ik maar dit... of had ik maar dat.. of kon ik maar geld betalen en dan zou alles goed komen.
Het is en blijft op dit moment nog steeds een zorgenkindje.
Je moet er met zijn tweetjes (dus mijn vriend en ik) achter staan. En op dit moment wil ik alles blijven doen, maar mijn vriend bekijkt het allemaal wat realistischer en vindt dat het wel erg lang kan duren. En als je er niet meer met zijn tweetjes achter kan staan... Moeten we dus kijken naar alle andere mogelijke opties.

Pff... Blijf het maar moeilijk vinden. En dan vooral de momenten waarop je jezelf wel weer voor je kop kan slaan met het idee van; waarom moest ik die deur nou dichttrekken...

Wat een leuke foto Pumpkin_ruby.. En denk daar maar niet te vaak over en knuffel ze maar heel veel in iedere geval.!
=^.^=
pi_33278448
misschien eens kijken of het kan
abby kan goed aan de lijn.. en zolang ze aangelijnd blijft is ze vrij rustig
en je vriend heeft natuurlijk gelijk dat het heel lang kan duren
en al die tijd.. zul je je 100% in moeten zetten.. minimaal
dus wat dat betreft is het allemaal zo moeilijk

maar als je het leuk vind dat ik een keer langs kom met de poes.. dan kan ik eens kijken of ik vriendjelief zo ver krijg dat ie meegaat
dan kan ik met de auto en is het allemaal wat practischer

laat maar weten wat je wil en wat je gaat doen

*kus voor smokey*

enneh.. ik denk dat je het jezelf niet kwalijk moet nemen
het is gebeurd nu. en je kan er niets meer aan doen
en smokey wordt ook niet beter van schuldgevoel
wel van aandacht en liefde.. dus dan kan je je daar beter op concentreren.
jobensaskia.nl
pi_33278912
Wat is er allemaal gebeurt dan:?

Ik lees hier jullie berichten. En echt leuk lijken deze me niet.
Shit voor jullie.
Sterkte
pi_33281433
Doerak !

*bijlezen gaat*
I bet you are flying inside.
  woensdag 21 december 2005 @ 18:47:55 #10
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33282700
Ja tis jammer dat mijn katten (en honden btw) niet gediend zijn van ander katten-bezoek Anders hadden we Smokey wel kunnen opvangen, ik zal eens voor je rondvragen of iemand nog een zieltje kan opvangen of was het helemaal niet de bedoeling dattie uiteindelijk weggaat ?

Doerak

Inmiddels is Poes alweer ruim 2 weken weg, nergens te bekennen, alle instanties gebelt om dr als vermist op te geven ed, asiels weer allemaal gebeld, zelfs de gemeente reiniging (tsja je weet niet ) Zelfs bij die kutto geweest die dr toen aant voeren was met dr straat enzo, maar ook zij had dr al een poos niet gezien Bijna elke avond lopen we het halve dorp door te fluiten, en als we met de auto ergens heen gaan zit ik aant raam geplakt of ik dr misschien zie liggen ergens in de berm
Lijkt wel alsof ze gewoon van de aardbodem verdwenen is, laat ik dr daarvoor chippen GVD !
Hoop maar dat ze bij iemand ergens warm binnen zit, en niet ergens als een vlekje op de weg ligt
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33288375
Ach ach, poes toch... kom terug
Vreselijk als katten niet terug komen.
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 21:26:58 #12
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33288464
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Kiekeboe ! dEUS en ik komen hier even naar het nieuwe topic kijken:
[afbeelding]

Lady-wrb; wat is er aan de hand geweest met Doerak ?
bij doerak is vorig jaar chronisch nierfalen gekonstateerd
ze is toen op een streng dieet gezet met medicatie.
in januari was ze zo achteruit gegaan dat de dierenarts er geen heil meer in zag en meteen maar tot inslapen wilde overgaan
na een smeekbede om toch nog iets te proberen heeft hij vocht toegediend en de medicatie aangepast. daarna is ze toch weer opgeknapt . zeker toen van het voorjaar de kuikens (mijn huidige kippen) hun intrede deden. ze heeft ze betutteld en bewaakt tot ze volwassen waren.
tegenwoordig houdt ze zich bezig met postsorteren (ze ligt graag op pakjes en in dozen).
ze is oud en stijf en slaapt het liefst op tafel. (iets wat ze nooit gedaan heeft, en ook eigenlijk nooit mocht, maar nu wordt toegestaan omdat zij het is )
ze is van de zomer 18 geworden, iets wat we in januari niet durfden hopen. en ze zit nog steeds vol pit. we zijn zo blij dat ze nog steeds in redelijke gezondheid bij ons is.
lange termijnplanning zit er niet meer in. we genieten van elke dag die ze in goede gezondheid bij ons is, met in ons achterhoofd dat het elk moment ineens om kan slaan.
ik heb dr nu 18,5 jaar en ik ben zooo aan dr gehecht.
pi_33288616
Doerak

En Poes kom alsjeblieft terug Het lijkt me vreseiljk als je niet weet waar je beestje is...... sterkte nonneke

En Miss_B ik weet niet zo goed wat ik er verder op moet zeggen, dus gewoon sterkte met alles en kom op smokey!

Obelix zit nu lekker aan een berg andijvie Ik ben de hele dag bij hem dus het gaat best goed met hem!
pi_33290735
Doerak met de kuikentjes herinner ik me nog wel. Wist alleen niet dat ze zo ziek geweest was.

Ik hoop maar dat poes gauw weer opduikt !
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2005 @ 07:51:45 #15
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33299003
jeeee nonneke is poes al zo lang weg
ik zou gek worden van ongerustheid.
misschien zit ze bij iemand binnen>
pi_33299295
Poes .

Ik heb gisteren nog even 2 adreskokertjes gekocht. Sinds de zomer heeft Spike thuis een halsband om met een adreskoker, omdat hij een paar keer was weggeglipt. Spike is ook wel gechipt, maar de meeste mensen hebben zelf geen chiplezer, dus mocht ie weglopen en ergens aankomen, dan weet men wat sneller waar hij vandaan komt. Niet dat Spike hem sinds de halsband nog gepeerd is, maar gewoon voor mijn eigen geruststelling .

Vorige week was het kokertje er tijdens het wandelen af gevallen (ringetje ervan is kapot gegaan oid) en het kokertje lag 10 min later in de brievenbus. Had me voorgenomen om rap een nieuwe te halen, maar dat liep nog wat vertraging op . Zo stond ik dus eergisteravond met hond bij de AH te wachten op een vriend van me, ik moest even 5 min naar binnen daar en wil mijn hond niet alleen buiten laten.

Nou afijn, ik loop de AH weer uit, zie ik een witte hond voorbijvliegen (zoals alleen Spike dat kan ). Zonder tuigje . Ik kom buiten, pluk de hond van de straat en zie mijn beste vriend in totale ontreddering staan, in zijn hand de riem en zijn tuigje (nog helemaal dicht en op slot ). Spike was waarschijnlijk geschrokken van een jongen die met zijn brommer (zonder de motor aan) langsliep en heeft zich vakkundig uit zijn tuig weten te wurmelen. 't Was vrij druk op straat, auto's, fietsen, maar gelukkig is iedereen ongedeerd gebleven, we konden er vrij snel ook weer om lachen. .
I bet you are flying inside.
pi_33300173
Whew wat een schrik zeg! Maar gelukkig niets gebeurd met Spikeje!
pi_33300516
Jeetje Spike toch
  donderdag 22 december 2005 @ 13:55:41 #19
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33307543
Spike toch gelukkig maar dat er verder niks ernstigs is gebeurt ! (tijd voor ander tuigje wellicht ? )

Ja ik hoop ook maar dat Poes dan bij iemand binnen zit, lekker warm op een kussentje oid, en dat ze geaait wordt, en lekker bordje eten enzo.... Ik wordt helemaal kotsmisselijk bij het idee dat ze nooit meer thuis komt, en gelukkig hebben we het al 2x meegemaakt Alleen de zwart-witte katten lijken hier in het blok (!) te verdwijnen ofzo al jaaaaaaren
En kzit ook ontiegelijk met de tijd van het jaar, in de zomer is het natuurlijk ook verschrikkelijk dat ze weg is, maar ik heb dat 'liever' klinkt beetje krom, hoop dat jullie ut wel snappen dan nu, met regen, en hagel, en kou, wind, en dan heb ik het nog niet eens over vuurwerk, laat staan Oud en Nieuw om 12 uur
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33308824
Hè bah Nonneke Die laaste zin, niet bepaald waar ik op zit te wachten als ik een 'vrolijk' F&F SC topic open...

Even als antwoord van iemand die gereageerd had het vorige SC topic op mijn post: Ja, ik wil wel meer/nieuwe foto's maken, maar het probleem is een beetje dat ik dus verhuisd ben, (de hele reden dat ik Pien heb) en ik geen onbeperkte toegang meer heb tot mijn moeders digitale camera. De enige camera die nu in huis is, is die in de Sony Ericson w800i van Mystikvm, maar die heeft de telefoon ook gewoon wel eens nodig.

Ik zal zien of ik hem binnenkort eens tijdelijk kan ontvreemden.

p.s. ik maak me geen zorgen over Pien met oud en nieuw, ze is al 11 jaar, ze heeft het ongetwijfeld minstens 10 keer eerder meegemaakt.
And the druids turn to stone...
  donderdag 22 december 2005 @ 15:52:02 #21
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33311519
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:34 schreef Panthera1984 het volgende:
Hè bah Nonneke Die laaste zin, niet bepaald waar ik op zit te wachten als ik een 'vrolijk' F&F SC topic open...

Even als antwoord van iemand die gereageerd had het vorige SC topic op mijn post: Ja, ik wil wel meer/nieuwe foto's maken, maar het probleem is een beetje dat ik dus verhuisd ben, (de hele reden dat ik Pien heb) en ik geen onbeperkte toegang meer heb tot mijn moeders digitale camera. De enige camera die nu in huis is, is die in de Sony Ericson w800i van Mystikvm, maar die heeft de telefoon ook gewoon wel eens nodig.

Ik zal zien of ik hem binnenkort eens tijdelijk kan ontvreemden.

p.s. ik maak me geen zorgen over Pien met oud en nieuw, ze is al 11 jaar, ze heeft het ongetwijfeld minstens 10 keer eerder meegemaakt.
Sorry

Ja nieuwe Pientje foto's lijkt me een goed idee ! (ik zal eens voor je kijken btw, moet ergens nog een 2e digicam hebben liggen......) En Hoop voor Pientje dat ze niet al te veel last heeft van O&N

Hmhmhm net Amivedi maar weer gebelt, zie op de site staan dat ze een zwart witte kat hebben gevonden in 'Flevoland' (heel irritant dat ze er geen plaats bij zetten !), tekening klopt vaag wel, maar niet helemaal, niet dat ik me er veel van aantrek, vorige keer dat ze was weggelopen (en in asiel terrecht kwam) hadden ze dr opgegeven als kater ja geen wonder dat ik mn kat niet kan vinden.... ik zoek een POES geen kater
Dus ik heb een klein beetje hoop....beter trappen ze dat niet de grond in straks als Amivedi terug belt.....

Helaas.....was een poesje van 9 weken

[ Bericht 4% gewijzigd door Nonneke op 22-12-2005 16:02:12 ]
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33313130
Poes

Xena mag dus alleen nog maar op het balkon (die afgezet is zodat ze niet naar de buren kan sneaken) en alleen aan een tuigje in de tuin.
Omdat ik ook 2 katten heb gehad die ik nooit meer terug heb gezien

Vandaag een kattenluik gekocht voor in de balkondeur
Nu maar hopen dat we het niet verpesten, dat gat in de deur zagen Zou net iets voor ons zijn
pi_33321036
Nonneke, wat ontzettend k*t dat Poes weg is Ik hoop heel erg voor je dat ze terugkomt

Spike Je laat je baasje wel weer schrikken zeg

Doerak Stoer beest!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_33325334
Nonneke... Ik ga nu voor je duimen dat Poes weer snel terecht komt... Wat balen is dat zeg

En thanks voor alle lieve medelevens.. Nonneke het idee om misschien Smokey te plaatsen in een ander huis gaan we pas echt over nadenken in de eerste weken van januari. Maar in ieder geval al heel lief dat je in je omgeving wilt kijken voor eventuele 'opvang' plaatsen..
Wij waren vandaag even bij de Dierenarts en deze meldde ons dat er vandaag een hele lieve vrouw was gekomen. Zij zag Smokey en was op slag verliefd op hem (wie niet). Zij bood aan: als wij er toch over nadachten om Smokey weg te doen... dan konden we haar bellen. De dierenarts kent haar ook goed en heeft het aan ons voorgelegd. Wij hebben dus in ieder geval ook al een adresje hier in Den Haag mocht het zo zijn dat we op deze manier beslissen.
Dat wil nog niet zeggen dat we al besloten hebben hoor... Wil haar sowieso nog even zien, maar eerst nog even de paar weken afwachten!
Zij is namelijk maar max 4 uur per dag weg, heeft nog een asielkat en een teckel thuis. Dus met de aandacht en zorg komt het dus wel goed..!
Dus toch nog een beetje 'goed' nieuws deze dagen...

Maaarr..... Smokey probeert nu ook naar links te lopen. En komt nu ook overal zelf uit als hij vastzit. En begint steeds meer uit een bakje te eten. Dus misschien is het niet eens nodig!
Wat een happy nieuws allemaal..

Nu maar zorgen dat Nonneke ook maar snel goed nieuws krijgt!

Enn Bluezz succes met het kattenluikje
=^.^=
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2005 @ 01:26:41 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_33332574
Miss_B heb je al eens gedacht aan kattenzorg wat er in Den Haag zit?

Mijn moeder heeft door eigen ziekte kattenzorg aan huis gehad terwijl ze dus gewoon thuis was, diegene van kattenzorg kwam iedere dag de kattenbak verschonen en ze kwam 2x per dag voor de kippies
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')