abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 21 december 2005 @ 00:00:46 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_33262879
...nu bij die laatste vier zaten ipv Ingrid, Joost, Lieske en Roel nu? Wat zou er dan gebeuren in die laatste week?

Fantaseer en speculeer er maar op los

Linda zou het lange tijd prima naar haar zin hebben gehad, maar steeds meer zich te gaan vervelen. Ik denk dat ze ook meer en meer heimwee zou krijgen naar Roosendaal en op een net voor het eind van het programma een rare blunder (vast iets met drank) maakt, waardoor ze niet meer zo populair is bij de kijker thuis .

Ik denk dat Rikkert zich ontwikkeld heeft van een grijze muis tot een toffe wijze jongen, de rots waarop je kunt vertrouwen. Hij is goeie maten met Ralph, die boordevol humor blijkt te zitten en nog eens heel zorgzaam is. Het zal dan ook tussen die twee gaan wie er met de poen (in dit scenario maar een schamele 200.000 euro) ervan doorgaat. Met een nipte voorsprong van 3% weet Ralph te winnen en wordt winnaar van Big Brother 5 !

En oja, Tanja zit lekker met Joscelyn haar tijd uit in die ene kamer. Zij en de rest van de bewoners ontlopen elkaar de godganse tijd. Ze heeft al verschillende waarschuwingen gehad, maar nog nooit een sanctie. De 3 andere finalisten snappen daar niks van en mijden daarom elk contact met haar . De sfeer in de laatste week is eigenlijk om te snijden!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 21 december 2005 @ 00:01:10 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_33262892
Maar eigenlijk zou het er nog saaier aan toe gaan, vrees ik !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 21 december 2005 @ 00:17:19 #3
50279 avdbree
Zeg maar Twan.
pi_33263240
'Schamele' 200.000 euro? 't Is een stuk meer dan in BB1 werd weggegeven.
....
pi_33263537
Ik kijk Big Brother weleens, maar ik vind het de laatste tijd toch wel erg saai hoor! Er gebeurt helemaal nix meer, iedereen zit te wachten tot het einde (misschien wel logisch),

Maar ik denk dat als er 4 andere in hadden gezeten dan die er nu in zitten denk ik dat het een stuk spannender was geweest
  woensdag 21 december 2005 @ 18:31:08 #5
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_33282231
Het liefste had ik Rikkert, Linda, Chantal en Ingrid bij elkaar in de finale gezien. Weet niet of dat saai zou zijn geweest, maar die vier had ik het het meeste gegund.
Afrika Paprika
pi_33283376
Was wel leuk geweest als Linda er met Roel nog ingezeten had. En Dido lekker thuis kijken naar de extra hand die onder Roel's deken verdwijnt.
Tanja: Ik zou het zo weer doen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')