abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_33213389
iemand die mij dit uit kan leggen?

in mijn ogen is ze alleen de laatste 2 weken leuk om te zien geweest, daarvoor wat het maar een vreemd wijf.

de laatste 2 weken heeft ze wat grapjes met joost gemaakt die breed werden uitgemolken op tv etc en daardoor ligt ze ineens weer helemaal goed bij het publiek?

ik vind neit dat iemand die maar 2 weken leuk was om te zien het verdient om BB te winnen
hardcoholic
  maandag 19 december 2005 @ 11:36:40 #2
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33213444
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:34 schreef Ferdii het volgende:
iemand die mij dit uit kan leggen?

in mijn ogen is ze alleen de laatste 2 weken leuk om te zien geweest, daarvoor wat het maar een vreemd wijf.

de laatste 2 weken heeft ze wat grapjes met joost gemaakt die breed werden uitgemolken op tv etc en daardoor ligt ze ineens weer helemaal goed bij het publiek?

ik vind neit dat iemand die maar 2 weken leuk was om te zien het verdient om BB te winnen
Mee eens. Ik redeneer over de gehele editie en vond haar voor de laatste 2 weken erg saai. Ik vind Roel over de hele editie de enige terechte winnaar.
pi_33213463
Geen idee. Lange termijn geheugen van de meeste mensen werkt denk ik niet optimaal.
Fok! de Roel(s)
pi_33213480
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:36 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Mee eens. Ik redeneer over de gehele editie en vond haar voor de laatste 2 weken erg saai. Ik vind Roel over de hele editie de enige terechte winnaar.
ik sluit me hierbij aan.
Fok! de Roel(s)
  maandag 19 december 2005 @ 11:37:58 #5
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_33213485
Ik gun het ze geen van allen. Roel is een nietszeggende idioot zonder eigen mening, Lieske doet alsof ze een mening heeft maar kan nog geen volzin zonder geneuzel uit haar mond krijgen, Joost is een typisch D66-er (en nee, dat is geen compliment) en Ingrid is bijzonder vreemd.

Wat voor Ingrid spreekt (en ook ik heb uit pure ellende gestemd in de poll op deze mevrouw) is dat ze een ongelovelijk sarcastisch gevoel voor humor heeft en zo'n beetje haar eigen plan getrokken heeft in het huis. Dat ze een tijd lang iets teveel (understatement) met Chantal is opgetrokken en teveel heeft meegeroddeld is een behoorlijk punt in haar nadeel, maar het is hier kiezen uit vele slechte alternatieven en dan kom je al snel bij haar uit.
  maandag 19 december 2005 @ 11:45:59 #6
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33213648
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:37 schreef Maerycke het volgende:
Ik gun het ze geen van allen. Roel is een nietszeggende idioot zonder eigen mening, Lieske doet alsof ze een mening heeft maar kan nog geen volzin zonder geneuzel uit haar mond krijgen, Joost is een typisch D66-er (en nee, dat is geen compliment) en Ingrid is bijzonder vreemd.

Wat voor Ingrid spreekt (en ook ik heb uit pure ellende gestemd in de poll op deze mevrouw) is dat ze een ongelovelijk sarcastisch gevoel voor humor heeft en zo'n beetje haar eigen plan getrokken heeft in het huis. Dat ze een tijd lang iets teveel (understatement) met Chantal is opgetrokken en teveel heeft meegeroddeld is een behoorlijk punt in haar nadeel, maar het is hier kiezen uit vele slechte alternatieven en dan kom je al snel bij haar uit.
Volkomen mee eensch.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  maandag 19 december 2005 @ 12:00:08 #7
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_33213935
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:34 schreef Ferdii het volgende:
ik vind neit dat iemand die maar 2 weken leuk was om te zien het verdient om BB te winnen
De rest is nog minder dan 2 weken leuk om te zien geweest in mijn ogen
Typische een geval van het minst kwade kiezen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_33214033
Ingrid?
pi_33214036
Kvind zowiezo dat niemand echt het geld "verdiend"..want laten we eerlijk zijn, wat hebben ze nou gedaan?
Tis echt een belachelijk hoge som geld voor een beetje eten, voor de spiegel hangen en vervolgens op de bank hangen.
Dus op zich hebben ze het goed voor elkaar, dat ze daar zitten. Ik maak momenteel nl geen kans op 250.000 euro...*snikt*

Maar als je dan moet kiezen...is Ingrid degene aan wie ik me nu het minst irriteer.
Als je tegen de stroom in zwemt, kom je meer mensen tegen...
pi_33214048
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:37 schreef Maerycke het volgende:
Ik gun het ze geen van allen. Roel is een nietszeggende idioot zonder eigen mening, Lieske doet alsof ze een mening heeft maar kan nog geen volzin zonder geneuzel uit haar mond krijgen, Joost is een typisch D66-er (en nee, dat is geen compliment) en Ingrid is bijzonder vreemd.

Mee eens

Alleen kom ik dan nog niet op Ingrid uit
Variety is the spice of life
  maandag 19 december 2005 @ 12:18:04 #11
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_33214170
Ik gunde het eerst een hele tijd Joost of Lieske de winst, maar de laatste tijd ben ik toch behoorlijk op ze uitgekeken. Ingrid is ook niet de ideale winnaar overigens, omdat ze idd een tijd weinig van zich liet horen, maar nu op het eind komt ze soms erg leuk over en haar humor is weergaloos .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_33214367
Ik ben geen Ingrid-fan hoor.
Ik ben dus de Roel-fan hahahaa.
Maar als die niet mag en kan winnen moet het maar Ingrid worden.
Want die Lieske en Joost heb ik van het begin af aan al heel irritant gevonden.
Groetjessssssss
pi_33221293
Ingrid was inderdaad 10 weken niet te zien en onopvallend.
Ik denk dat ze zich gewoon op de vlakte hield met die dominante personen in huis (Rob, Chantal en Dido).
Nu ze weg zijn heeft ze de ruimte om iets te zeggen, er langer over te praten, haar gedachten op een rijtje te zetten, en dat er ook nog naar haar geluisterd wordt.
Dat had ze wel bij Chantal, maar dat waren vaak gehaaste gesprekken, omdat ze altijd verwachten dat iemand binnen zou komen. Met Joost is het meer grappen maken, met beide jongens Joost en Roel reflecteerd ze over gevoelens en relaties.

Ik denk dat Ingrid gewoon de tijd en ruimte nodig heeft om een aanloop te nemen en iets te zeggen, en doen. In een grote groep zal ze het gevoel hebben snel en bondig te moeten zijn, waardoor ze minder relaxed is. Zich als een bal in een flipperkast voelt met de heen en weer vliegende gesprekken.

Ik vind deze groep van 4 ook prettiger om te volgen bij gesprekken.
pi_33221618
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:18 schreef Falco het volgende:
haar humor is weergaloos .
Das ook maar een kwestie van smaak, ik vind het namelijk platvoers en smakeloos
Variety is the spice of life
  maandag 19 december 2005 @ 19:50:03 #15
16305 Jappie
parttime reverend
pi_33223688
Roel = een slappe zak
Joost = een slappe zak in het kwadraat
Lieske = de veroorzaker van slappe zakken
Ingrid = winnaar

Sim-Pel
pi_33223876
Ik vond haar al leuk vanaf week 2
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_33224717
Ik heb haar ook al vanaf het begin in lijstjes als favoriete vrouw vermeld... alleen vooraf gegaan voor Joost (en Ralph, maar die is er natuurlijk niet meer). Een van die twee mag winnen, wie is me om het even.
  † In Memoriam † maandag 19 december 2005 @ 20:44:03 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_33225285
Ik ben geen Ingrid-fan.

Ik ben eigenlijk fan van niemand, maar w.m.b. mag Joost winnen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 19 december 2005 @ 21:03:07 #19
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_33225936
In principe heeft eigenlijk niemand recht op een prijs op zich ... eigenlijk is het compleet gestoord, zoveel geld winnen met een aantal weken in huis zitten.

Ik kan zo slecht kiezen... ik gun het ze allemaal wel. In die zin... ze hebben echt allemaal zo hun leuke dingen, prestaties en irritante dingen.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
  dinsdag 20 december 2005 @ 00:19:47 #20
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33233820
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:18 schreef Falco het volgende:
....maar nu op het eind komt ze soms erg leuk over en haar humor is weergaloos .
Humor is wat mij betreft het enige argument als ik zou moeten kiezen. Ik wil kunnen lachen. Ingrid was in het begin misschien niet opvallend, maar ze was wel steeds bezig met gein trappen. Ook al was het plat, het was vaak wel leuk. Joost kon het - in het begin - ook aardig. Roel heeft nog nooit iets leuks gezegd. Lieske ook niet, maar als ze wat zegt klinkt het toch wel grappig. En... nog steeds... maakt het me geen drol uit wie er wint.
  † In Memoriam † dinsdag 20 december 2005 @ 10:20:33 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_33238372
Nou, weergaloos?
Vergeleken met de andere bewoners kan ze soms amusant uit de hoek komen, maar veel meer dan dat is het w.m.b. niet.

Of mijn eigen gevoel voor humor moet zoveel hoger ontwikkeld zijn dat ik de humor van haar niet altijd zie, dat kan natuurlijk ook.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 20 december 2005 @ 10:20:53 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_33238378
Reactie van blinky kan weg, koekje-ding.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_33238408
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 00:19 schreef bhs het volgende:

[..]

Humor is wat mij betreft het enige argument als ik zou moeten kiezen. Ik wil kunnen lachen. Ingrid was in het begin misschien niet opvallend, maar ze was wel steeds bezig met gein trappen. Ook al was het plat, het was vaak wel leuk. Joost kon het - in het begin - ook aardig. Roel heeft nog nooit iets leuks gezegd. Lieske ook niet, maar als ze wat zegt klinkt het toch wel grappig. En... nog steeds... maakt het me geen drol uit wie er wint.
Leuke post: Eerst uitleggen hoe je je voorkeur bepaalt en exact uitleggen wie je voorkeur heeft en dan opeens beweren 'dat het je geen drol uitmaakt'....
dan had je die hele post niet geschreven, knul, als het je werkelijk niets uitmaakt...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33238462
Ingrid is de vrouw van mijn dromen!
Voor haar zou ik me willen laten ombouwen tot machoman
En dan zou ik talloze pogingen ondernemen om haar het hof te maken.
Wij zouden bij elkaar komen en wij zouden een heerlijk leven leiden.
En het allermooiste komt nog.
Zij wint BB. Dus kan mijn operatie betaald worden.
  † In Memoriam † dinsdag 20 december 2005 @ 10:26:50 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_33238491
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:25 schreef I_doubt het volgende:
Ingrid is de vrouw van mijn dromen!
Voor haar zou ik me willen laten ombouwen tot machoman
Of zij laat zich weer terug ombouwen tot kerel.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_33238586
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:26 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Of zij laat zich weer terug ombouwen tot kerel.
Precies: het gaat alleen maar om een wormpje.
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:33:20 #27
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_33238604
Zij is de enige die mij echt aan het lachen heeft kunnen maken, onverwachts de afgelopen 2 weken... Enne iemand die grappig is, mag van mij winnen. Ik snap nog steeds niet dat er mensen bestaan die in Roel een winnaar zien....
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
  † In Memoriam † dinsdag 20 december 2005 @ 10:41:25 #28
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_33238745
Als uitlachen ook telt, wint Roel qua humor-factor. Zelden zo'n 'fokking dombo' gezien.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:45:28 #29
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_33238833
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:32 schreef I_doubt het volgende:

[..]

Precies: het gaat alleen maar om een wormpje.
Die gedachte had ik in het begin ook, het is een omgebouwde vent.... maarrrrr.... heb je haar moeder al eens gezien? En verder zijn haar handen te fijntjes, dat was bij Kelly wel heel anders .
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:46:07 #30
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_33238854
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:41 schreef Cynix ® het volgende:
Als uitlachen ook telt, wint Roel qua humor-factor. Zelden zo'n 'fokking dombo' gezien.


inderdaad!

Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:07:38 #31
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_33240984
Ingrid was mijn favoriet in de eerste paar weken.. dat werd wat minder door de manier waarop zij zich liet inpakken door chankwal, maar is nu weer mijn nummer 1 hoor
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 20 december 2005 @ 13:42:20 #32
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33243401
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:22 schreef RM-rf het volgende:
Leuke post: Eerst uitleggen hoe je je voorkeur bepaalt en exact uitleggen wie je voorkeur heeft en dan opeens beweren 'dat het je geen drol uitmaakt'....
dan had je die hele post niet geschreven, knul, als het je werkelijk niets uitmaakt...
Dat ik de ene bewoner leuker vind dan de andere, wil niet zeggen dat het mij uitmaakt wie er wint...
Als me dat wel zou uitmaken, zou ik ook stemmen.
pi_33247966
Ingrid is gewoon vet. ZIj is de enige die naar mijn mening zichzelf is gebleven en had wel grappige dingetjes tussendoor. Misschien is het allemaal wel later gekomen, maar beter laat dan nooit :-P.
Joost irriteert me: té erge uitslover
Roel: to-taal geen aardig figuur, dacht ik in het begin wel.
Lieske mag van mij ook nog wel winnen.
pi_33248185
Ze werd gewoon steeds leuker
pi_33250268
Ingrid is gewoon
Twinning = boring
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:48:41 #36
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_33256085
Ik ben geen fan.. dus van iedereen is sowieso geen sprake..
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_33256869
Ik vind het nog steeds een kudt-wijf.
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:32:20 #38
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33257724
Ik denk dat in de nieuwe spelling "kudt-wijf" zonder koppelteken moet.
  donderdag 22 december 2005 @ 13:34:49 #39
79183 SynXteR
Terug van weggeweest
pi_33306727
omdat ze geil is
Fok! San Andreas Mulitplayer Server: 81.171.99.130:7777
  donderdag 22 december 2005 @ 13:54:14 #40
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33307499
Van mij mag zij, of Joost winnen vanavond...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_33310237
Die moeder is bijzonder leuk. De moeder van Roel is ook leuk, maar die van Ingrid is nog leuker.
pi_33310718
Ingrid gaat winnen!

Die meid is zo gegroeid in het huis, heeft het liefste karakter, en houdt van zwarte humor.

Go INGRID!!!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')