Renault was 1 van de eerste zo niet de eerste die zulke zaken op middenklassers leverden. Ook electrische ramen waren uniek. Net zoals de kaartsystemen op de laguna/megane/clio van nu.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Joh, hadden die dingen in begin jaren '80 al centrale deurvergrendeling met afstandsbediening?![]()
M'n broer moest in verband met zijn werk een iets degelijkere auto hebben. En aangezien ik pas één maand mijn rijbewijs heb doet mn vader hem weg (ik verkoop hem voor mijn vader) ik rijdt momenteel met een kadett rond, niet dat mij dat erg veel uitmaakt.quote:Op zondag 18 december 2005 22:18 schreef Krush het volgende:
Gave bak man!
Helaas heb ik geen stalling, anders was ik zeker geïnteresseerd.
Waarom doe je hem weg by the way?
Denk maar niet dat die elektrische ramen van toen zo soepel lopen als tegenwoordig.quote:Op zondag 18 december 2005 22:20 schreef Redux het volgende:
[..]
Renault was 1 van de eerste zo niet de eerste die zulke zaken op middenklassers leverden. Ook electrische ramen waren uniek. Net zoals de kaartsystemen op de laguna/megane/clio van nu.
30 seconden zoekenquote:Op zondag 18 december 2005 23:18 schreef Markster het volgende:
Dope bak. Nog nooit eerder gezien, wat zijn de specs? (pk enzo)
Mijn vader had een renault 18 gts met electrische ramen en centrale deurvegrendeling. De electrische ramen liepen niet echt heel veel anders dan nu hoor, in ieder geval vloeiend en niet schokkerig.quote:Op zondag 18 december 2005 23:17 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Denk maar niet dat die elektrische ramen van toen zo soepel lopen als tegenwoordig.
Die dingen gaan erg langzaam, maarja het gaat toch om het idee hè![]()
Ja zeker, maar op middenklassers werd dat (bijna niet) geleverd.quote:Op maandag 19 december 2005 09:52 schreef BYM het volgende:
Elektrische ramen, bank, spiegels en daken hadden ze in de jaren 50 al hoor
Ja, ik met mijn rijervaring.quote:Op maandag 19 december 2005 21:18 schreef manny het volgende:
jij verkoopt deze auto en rijdt zelf in een kadett.![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:06 schreef Catch22- het volgende:
Mijn oom was op zoek, ik informeer hem ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |