abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 mei 2006 @ 19:11:32 #126
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_38094699
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:09 schreef Coelho het volgende:

[..]

ben ik er nog steeds niet uit wat je nu wel bedoelde
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:33 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Waar weg, Mediamarkt??
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:47 schreef Palomar het volgende:

[..]

jep, ze hadden daar 3 modellen (van Krups en Magimix), maar die waren volgens een verkoopster allemaal hetzelfde, behalve de kleur en design.
Het lijkt me aardig duidelijk wat ik bedoelde........
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  maandag 22 mei 2006 @ 19:21:23 #127
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_38095063
weg=dan in jouw dialect?
  maandag 22 mei 2006 @ 19:23:11 #128
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_38095117
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:21 schreef Coelho het volgende:
weg=dan in jouw dialect?
Dat zal dan wel, ik bedoelde "waar weg", in de zin van "waar heb je hem gekocht".
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_38107009
hopelijk komen ze morgen mijn bestelling brengen (al denk ik dat t woensdag wordt)
suck my asshole taco bender
pi_38111457
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:19 schreef Thorical het volgende:

En voor mensen die denken dat je Senseo kan vergelijken met Nespresso laat je smaakpapillen maar eens nakijken.
Net zoals mensen die denken dat dit de echte, de lekkerste koffie is.

Het is duur in de aanschaf, maar als je een goede machine van bv. Jura of Saeco of zo aanschaft krijg je de echte koffie zoals het 'hoort', en de gebruikerskosten daarna zijn een stuk lager dan van zo'n nespresso apparaat, terwijl je de keuze hebt uit nog veel meer verschillende soorten en merken koffiebonen.

Nespresso gaat gewoon om het gemak, is duur per bakkie koffie en de smaak is zeker niet slecht, maar is niet de hoofdprioriteit van het systeem - daar waar dat mbt de marketing uiteraard wel beweerd wordt.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_38116557
Wat is het eigenlijk voor onzin dat je op die site alleen met creditcard kunt betalen als je wat cups wilt bestellen??? Waarom moet het allemaal zo moeilijk. Ik heb geen creditcard, dus nu kan ik kennelijk niet bestellen. Ik zal dat telefoonnummer eens proberen, maar om nou elke keer te moeten bellen als ik wat cups wil bestellen vind ik ook niet erg praktisch.

Waarom verkopen ze dat spul nietg ewoon in de supermarkt...........
pi_38117090
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:33 schreef Palomar het volgende:
Wat is het eigenlijk voor onzin dat je op die site alleen met creditcard kunt betalen als je wat cups wilt bestellen??? Waarom moet het allemaal zo moeilijk. Ik heb geen creditcard, dus nu kan ik kennelijk niet bestellen. Ik zal dat telefoonnummer eens proberen, maar om nou elke keer te moeten bellen als ik wat cups wil bestellen vind ik ook niet erg praktisch.

Waarom verkopen ze dat spul nietg ewoon in de supermarkt...........
Je bestelt de eerste keer op rekening via de telefoon. Je krijgt dan ook een klantnummer. Met dit klantnummer meld je je aan voor een internetaccount en de tweede bestelling kun je gewoon via internet doen. Je kunt dan ook op rekening bestellen
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 mei 2006 @ 11:54:41 #133
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38117236
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 07:52 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Net zoals mensen die denken dat dit de echte, de lekkerste koffie is.

Het is duur in de aanschaf, maar als je een goede machine van bv. Jura of Saeco of zo aanschaft krijg je de echte koffie zoals het 'hoort', en de gebruikerskosten daarna zijn een stuk lager dan van zo'n nespresso apparaat, terwijl je de keuze hebt uit nog veel meer verschillende soorten en merken koffiebonen.

Nespresso gaat gewoon om het gemak, is duur per bakkie koffie en de smaak is zeker niet slecht, maar is niet de hoofdprioriteit van het systeem - daar waar dat mbt de marketing uiteraard wel beweerd wordt.
Ooit de onderhoudskosten van een Jura gezien? Daarnaast, als de instellingen van de Jura niet goed zijn, is de koffie ook niet te zuipen (helaas ervaring mee).
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:28:29 #134
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_38118496
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:54 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ooit de onderhoudskosten van een Jura gezien? Daarnaast, als de instellingen van de Jura niet goed zijn, is de koffie ook niet te zuipen (helaas ervaring mee).
en dat is dan weer het gemak van een nespresso systeem: daar is niet zoveel in te stellen.
Smaak is verder goed hoor moet ik zeggen.

Maar met een 'echte' machine kan je als je het allemaal goed instelt natuurlijk meer bereiken. En je hebt dan meer mogelijkheden met de soorten koffie.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 mei 2006 @ 12:32:12 #135
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38118601
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:28 schreef Againzender het volgende:

[..]

en dat is dan weer het gemak van een nespresso systeem: daar is niet zoveel in te stellen.
Smaak is verder goed hoor moet ik zeggen.

Maar met een 'echte' machine kan je als je het allemaal goed instelt natuurlijk meer bereiken. En je hebt dan meer mogelijkheden met de soorten koffie.
Ben ik volledig met je eens... Ik ga thuis op dit moment voor het gemak van Nespresso. Twaalf soorten koffie om te kiezen en zelf bepalen hoeveel water ik erdoor laat lopen.

Op het werk van mijn vriendje (en mijn toekomstige werk) staat een zeer goed onderhouden en perfect afgestelde Jura, tot nu toe de beste koffie die ik ooit gedronken heb.

Helaas is het zo dat ik bij de thuisgebruikers van Jura eigenlijk nog nooit een goed afgestelde machine ben tegengekomen. Steeds krijg ik zelfs senseo-onwaardige koffie voorgeschoteld en dan vind ik het zonde om een Jura te hebben staan.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_38119814
voor mij persoonlijk gaat t om de combinatie gemak en lekkere koffie, daar scoort een nespresso heel erg hoog mee, ook de verschillende smaken/sterktes kan ik wel waarderen...

t alleen online bestellen vind ik niet storend ze leveren behoorlijk snel, altijd voorraad.
@palomar : je kan ook per acceptgiro betalen, dat is de optie "binnen 30 dagen"
suck my asshole taco bender
pi_38121423
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:49 schreef Quispi het volgende:

[..]

Je bestelt de eerste keer op rekening via de telefoon. Je krijgt dan ook een klantnummer. Met dit klantnummer meld je je aan voor een internetaccount en de tweede bestelling kun je gewoon via internet doen. Je kunt dan ook op rekening bestellen
Ik heb net al gebeld en ze zou mn account gereed maken voor acceptgiro. Voordat ik belde had ik me nl. al geregistreerd op de site en dat moest eerst weer gedelete worden door iemand die er pas later op de dag weer is Daarna zou ik dus wel de optie 'acceptgiro' moeten krijgen...

We zullen zien... ik vind het wel veel administratieve rompslomp voor een paar f***ng koffiedopjes
pi_38124821
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:59 schreef Palomar het volgende:

[..]

Ik heb net al gebeld en ze zou mn account gereed maken voor acceptgiro. Voordat ik belde had ik me nl. al geregistreerd op de site en dat moest eerst weer gedelete worden door iemand die er pas later op de dag weer is Daarna zou ik dus wel de optie 'acceptgiro' moeten krijgen...

We zullen zien... ik vind het wel veel administratieve rompslomp voor een paar f***ng koffiedopjes
http://www.nespresso.com/(...)n.html?ref=AMSTERDAM

volgende keer naar de pc hooft om je cups tehalen?
suck my asshole taco bender
pi_38126476
das wel een eindje fietsen vanuit groningen

Ik kan nog steeds niet b estellen trouwens. Zal er wel op uitkomen dat ik nog een keer moet bellen en weer al mn gegevens door moet geven etc. etc. zucht.

[edit] Heb net weer gebeld en het is eindelijk geregeld. Heb mn bestelling meteen geplaatst.

[ Bericht 16% gewijzigd door Palomar op 23-05-2006 17:31:58 ]
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:32:29 #140
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_38372156
Iemand die hier al de grand cru limited editionvan 2006 Amarelo al geproeft? Moet bijna nieuwe capsules bestellen en vraag me of hoe jullie deze smaak waarderen en het de aanschaf waard is.
pi_38374364
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:32 schreef Black-Hole het volgende:
Iemand die hier al de grand cru limited editionvan 2006 Amarelo al geproeft? Moet bijna nieuwe capsules bestellen en vraag me of hoe jullie deze smaak waarderen en het de aanschaf waard is.
ik heb m thuis, heb er al een gedronken, weet niet zo goed meer hoe en of wat
ik zal m vanavond ff testen
suck my asshole taco bender
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:45:13 #142
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_38375017
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:26 schreef Remco_h het volgende:
ik heb m thuis, heb er al een gedronken, weet niet zo goed meer hoe en of wat
ik zal m vanavond ff testen
Cheers
pi_38385808
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:45 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Cheers
lekkere volle koffie smaak, qua sterkte een middenmoot, frisse nasmaak beetje licht citroen achtig, wel lekker
suck my asshole taco bender
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:21:47 #144
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_38386905
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:56 schreef Remco_h het volgende:

[..]

lekkere volle koffie smaak, qua sterkte een middenmoot, frisse nasmaak beetje licht citroen achtig, wel lekker
Maar eens twee doosjes van bestellen dan om het te proberen. Gelukkig is het geen 'slappe' bak.
pi_38442336
Wat voor kopjes gebruiken jullie voor je Nespresso? Ik gebruik gewoon mn Senseo-kopjes (passen ook precies onder de nespresso) en doe die voor ong. 3/4 vol. Ik vind het dan nog best smaken en dan heb je even wat meer dan zo'n piepklein espresso-kopje.
Of is dit absoluut not done?
  donderdag 1 juni 2006 @ 17:03:12 #146
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_38442615
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 16:56 schreef Palomar het volgende:
Wat voor kopjes gebruiken jullie voor je Nespresso? Ik gebruik gewoon mn Senseo-kopjes (passen ook precies onder de nespresso) en doe die voor ong. 3/4 vol. Ik vind het dan nog best smaken en dan heb je even wat meer dan zo'n piepklein espresso-kopje.
Of is dit absoluut not done?
je bakkie wordt een stukje slapper op die manier....
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 1 juni 2006 @ 17:26:33 #147
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_38443384
Ik gebruik de 2 espresso kopjes die bij mijn machine zaten. Voor de cappucino heb ik ook de Nespresso kopjes gekocht. Was nogal lastig om kopjes met de juiste inhoud te vinden namelijk. (meestal te groot, dus te slappe koffie)
  donderdag 1 juni 2006 @ 17:29:05 #148
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_38443457
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 16:56 schreef Palomar het volgende:
Wat voor kopjes gebruiken jullie voor je Nespresso? Ik gebruik gewoon mn Senseo-kopjes (passen ook precies onder de nespresso) en doe die voor ong. 3/4 vol. Ik vind het dan nog best smaken en dan heb je even wat meer dan zo'n piepklein espresso-kopje.
Of is dit absoluut not done?
Als je espresso langer laat doorlopen lossen er allerlei bitterstoffen op uit de koffie die anders minder meekomen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 1 juni 2006 @ 17:30:03 #149
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_38443499
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:26 schreef Black-Hole het volgende:
Ik gebruik de 2 espresso kopjes die bij mijn machine zaten. Voor de cappucino heb ik ook de Nespresso kopjes gekocht. Was nogal lastig om kopjes met de juiste inhoud te vinden namelijk. (meestal te groot, dus te slappe koffie)
mooie kleine espressokopjes zijn idd moeilijk te vinden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 1 juni 2006 @ 19:14:02 #150
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_38447271
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

mooie kleine espressokopjes zijn idd moeilijk te vinden.
Bij de Hema hebben ze leuke in lekker felle kleuren voor dagelijks gebruik

Verder gebruik ik senseo kopjes voor de lungo's
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')