abonnement Unibet Coolblue
pi_33009730
selekt vracht, het koeriersbedrijf met de slechtste service EVER wat mijj betreft, maar blijkbaar pikken ze alle pakketjes in tegewooridg. als ikiets bestel inhet buitelnland dan wordt het opeens via dat kutbedrijf verzorgd zodra het in NL is.

zo ligt er dan OPEENS een vaag briefje in je brievenbus, ja we zijn langsgeweest, u was nietthuis, we komen morgen tussen 9 en 5 terug (kortom of je de hele dag naast debrievenbus wil gaanliggen voor het geval dat). bellen voor informatie of een afspraak (er staat niet eens een naam op het achtergelaten kaartje) is mij 1x gelukt (na 30x bellen, werd uberhaupt niet opgenomen).

bij dat ene telefoontje ben ik echt zo onbeschoft afgezeken door iemand die blijkbaar omkwam in de klachten en levensmoe was ("ja als u zo nodig een pakje wil hebben, moet u maar thuis zijn hoor") nee, het pakje kan je niet afhalen, je kan geen afspraak maken en ze hebben geen enkele informatie over het pakje ("we komen langs ena ls U neitthuis bent dan is dat uw probleem " say whaaaat?)

ook al 2x gehad dat een pakketje bijons bezorgd wordt terwijl het voor iemand anders is, nou die kan dan mooi naarzijn spullen fluiten want ik kan dat hele selkt vracht op geen enkele manier meer bereiken.

ik hoorde gisteren dat het telefoonnummer op hetachtergelaten briefje niet eens meer in gebruik is. maar het ergevind ik dus dat ze blijkbaar heel veel orders aan nemen (waaris de TPG?, of pakje uit buitenland werd nog weleens door royal mail keurug bezorgd)

spui hier je gal over deellendedie selektvracht heet, of misschien als je goei ervaringen met ze hebt meld die dan hier.
  maandag 12 december 2005 @ 11:27:25 #2
121248 hydrah
Religion as an Alibi
pi_33009777
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:25 schreef ajuu het volgende:
selekt vracht, het koeriersbedrijf met de slechtste service EVER wat mijj betreft, maar blijkbaar pikken ze alle pakketjes in tegewooridg. als ikiets bestel inhet buitelnland dan wordt het opeens via dat kutbedrijf verzorgd zodra het in NL is.

zo ligt er dan OPEENS een vaag briefje in je brievenbus, ja we zijn langsgeweest, u was nietthuis, we komen morgen tussen 9 en 5 terug (kortom of je de hele dag naast debrievenbus wil gaanliggen voor het geval dat). bellen voor informatie of een afspraak (er staat niet eens een naam op het achtergelaten kaartje) is mij 1x gelukt (na 30x bellen, werd uberhaupt niet opgenomen).
Hier stopte ik echt met lezen, zelfs je verhaal selectief lezen lukte me niet eens
pi_33009856
Al een aantal keer gehad dat er bij de eerste keer gewoon geen briefje in de bus lag en dat het eerste wat je dus meekrijgt van een bestelling een briefje is met daarop de mededeling: "wij zijn voor de tweede keer bij u langs geweest en u was niet thuis. Het pakje gaat nu retour afzender".

Als je daarentegen wel een briefje krijgt met "wij zijn de eerste keer langsgeweest" heeft het in mijn geval altijd geholpen om de volgende ochtend (ik lees post noodgedwongen pas 's avonds) direct naar het lokale depot te bellen om te vragen of ze mijn pakje uit de rit willen halen. Dan willen ze het wel een paar dagen voor je laten liggen zodat je het daar kan ophalen. De gedachtengang dat er altijd wel iemand tijdens kantooruren thuis is om de postbode op te vangen is compleet achterhaald, TPG springt daar wel op in door na twee keer niet thuis het pakje drie weken op het postkantoor/depot te laten liggen, Selektvracht kiest ervoor om behalve bij uitzondering die dienst weg te bezuinigen.

Kort samengevat, als ik bij pakjes (zeker bij pakjes uit het buitenland) kon bijbetalen om te voorkomen dat Selektvracht er met zijn klauwtjes aan komt te zitten, dan zou ik dat doen.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_33009864
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:27 schreef hydrah het volgende:

[..]

Hier stopte ik echt met lezen, zelfs je verhaal selectief lezen lukte me niet eens
nee jouw ondertiteltekst is lekker te lezen wil je zeggen
pi_33009920
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:31 schreef Litpho het volgende:
Al een aantal keer gehad dat er bij de eerste keer gewoon geen briefje in de bus lag en dat het eerste wat je dus meekrijgt van een bestelling een briefje is met daarop de mededeling: "wij zijn voor de tweede keer bij u langs geweest en u was niet thuis. Het pakje gaat nu retour afzender".

Selektvracht kiest ervoor om behalve bij uitzondering die dienst weg te bezuinigen.

Kort samengevat, als ik bij pakjes (zeker bij pakjes uit het buitenland) kon bijbetalen om te voorkomen dat Selektvracht er met zijn klauwtjes aan komt te zitten, dan zou ik dat doen.


ik zag ze van deweek in de straat. heel vaag bestelbusje.
  maandag 12 december 2005 @ 11:36:54 #6
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33009973
Selektvracht? Dat zijn toch van die huisvrouwen en luie alcoholisten die met hun eigen auto op pad gaan om in hun omgeving pakketjes te bezorgen?
pi_33009985
ik heb ook hele slechte ervaring met dit bedrijf. Afspraken komen ze niet na, je krijgt pakjes in de bus die opengescheurd zijn. Als ik kan kiezen dan laat ik het pakket liever door de PTT bezorgen.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_33010117
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:36 schreef BrauN het volgende:
Selektvracht? Dat zijn toch van die huisvrouwen en luie alcoholisten die met hun eigen auto op pad gaan om in hun omgeving pakketjes te bezorgen?
Klopt ja!
  maandag 12 december 2005 @ 11:51:59 #9
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33010312
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:44 schreef tonks het volgende:

[..]

Klopt ja!
Ik wist het!

Ik voel me als koerier - regelmatig voor Deutsche Pakket Dienst - dan ook superieur aan dat Selektvracht tuig.
  maandag 12 december 2005 @ 11:53:09 #10
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_33010343
Misschien zou je bij je volgende bestelling een lesboek nederlands mee laten komen want ik kreeg sterk de neiging om je OP tot leven te wekken om hem daarna weer dood te slaan.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  maandag 12 december 2005 @ 11:55:49 #11
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33010409
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:53 schreef RedDevil085 het volgende:
Misschien zou je bij je volgende bestelling een lesboek nederlands mee laten komen want ik kreeg sterk de neiging om je OP tot leven te wekken om hem daarna weer dood te slaan.
Doe dan! Met je vuige grote muil! Je werkt zeker voor Selektvracht hè?! Zo niet, dan zou je er zo bijpassen! Klootzak!!!!11
pi_33010448
hahahahaha

koerier fight!
pi_33010456
Ik heb 1 keer zelfs meegemaakt dat een pakje op miraculeuze wijze in mijn slaapkamer terecht gekomen was .
Had die Selektvracht flikker zich het appartementencomplex ingebluft en het pakje door een openstaand raampje naar binnen getieft (Een bovenlicht noemen ze zoiets geloof ik, een smal raampje wat boven een ander raam zit) . En ik me maar afvragen waar het pakje bleef, een week later kwam ik het ding pas tegen .
pi_33010490
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:57 schreef blieblie het volgende:
Ik heb 1 keer zelfs meegemaakt dat een pakje op miraculeuze wijze in mijn slaapkamer lag .
Had die Selektvracht flikker zich het appartementencomplex ingebluft en het pakje door een openstaand raampje naar binnen getieft (Een bovenlicht noemen ze zoiets geloof ik, een smal raampje wat boven een ander raam zit) . En ik me maar afvragen waar het pakje bleef, een week later kwam ik het ding pas tegen .
serieus? bizar
  maandag 12 december 2005 @ 12:00:16 #15
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_33010540
Wij hebben altijd DHL, dat is een zeer goede...
Volgens mij zijn het allemaal dochterbedrijven ed.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_33010542
Jupz . Ik zag het ding liggen en heb heel hard na moeten denken waarom ik het in mijn slaapkamer had liggen (was een 1 of ander elektrisch gereedschap van Black & Dekker ). Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik het toch echt niet aangenomen had en er geen kaboutertjes bij mij thuis rondlopen.
pi_33010593
Ach, ik vond het wel humor .
Overigens heb ik het liefst TPG, hoef je niet naar een vaag loodsencomplex op een afgelegen industrieterrein om het pakje op te halen maar kan je gewoon naar het postkantoor. Ik ben namelijk vrijwel nooit thuis onder werk tijd dus kan ik vrijwel altijd dat ding achteraf ergens ophalen.
pi_33010657
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:00 schreef Jo0Lz het volgende:
Wij hebben altijd DHL, dat is een zeer goede...
Volgens mij zijn het allemaal dochterbedrijven ed.
DHLen FEdex zijn erg goed. vooral fedex is professioneel, vriendelijk, geen enkele probleem. selektvracht is dan zeker hun debiele dochter.
pi_33010673
Ik wachtte op een jurkje voor mijn dochtertje. Het pakketje dat kwam was voor de buren, aangenomen maar ze deed geen briefje bij hen in de bus dus voor haar een geluk dat er geen vete is.
Mijn dochtertje staat inmiddels naast me in de deuropening en ik maak de fout door te zeggen : zit eigenlijk op haar jurkje te wachten....maar daar had ze geen pakketje van bij zich....wel had ze net zo'n dochtertje ach schattig och leuk. Jurkje nooit meer gezien ....
pi_33010707
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:05 schreef ajuu het volgende:

[..]

DHLen FEdex zijn erg goed. vooral fedex is professioneel, vriendelijk, geen enkele probleem. selektvracht is dan zeker hun debiele dochter.
Waar DHL en FedEx professionele bedrijven zijn, is Selektvracht de sociale werkplaats.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_33010725
Hier komt UPS altijd
pi_33010786
dat probleem van niet-thuis-zijn heb ik laatst geprobeerd te omzeilen door het pakketje te latenbezorgen op mijn werkadres, waar iig altijd iemand is tussen 9 en 6.

ligt er een briefje in de bus op mijn werk, "we komen weer (?) morgenAVOND tussen 6 en half tien langs"

pi_33010799
"onze" pakket-tpg'er heeft het afgeleerd om in deze wijk vroeg te gaan rijden, het omschrijft zich toch als een 2 verdienerswijk en dus heeft ie volgens mij geregeld dat ie vanaf 15 uur op pad gaat, tot 21.30 uur of zolang er nog licht brandt (ook wel eens kwart over tien open gedaan). Dit vind ik nog steeds zo superflexibel pro-actief dat het me iedere keer weer verbaast.
  maandag 12 december 2005 @ 12:12:56 #24
13973 ranja
image means nothing
pi_33010879
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:57 schreef blieblie het volgende:
Ik heb 1 keer zelfs meegemaakt dat een pakje op miraculeuze wijze in mijn slaapkamer terecht gekomen was .
Dat heb ik nog liever dan een 'retour afzender' briefje... waarvan ik er ook al teveel heb gehad.
Ze krijgen dus alle pakketjes uit de UK en Duitsland, in elk geval de niet-brievenbus pakketjes. Bezorgen bij de buren zoals ze eerder wel eens deden lijken ze nu ook geen zin meer in te hebben, of de buren zijn ook nooit thuis.
Ergste is nog dat ik een donderdags een briefje vind van 'we komen zaterdag tussen 9 en 13 langs' en vervolgens op vrijdag een briefje 'retour afzender ':(
Of dat ze 's avonds zullen komen en dan om 18:01 er staan van 'ja het is toch avond'.
pi_33010917
heb trouwens al eens de PTT/TPG aangeschreven dat het handig zou zijn als de verzender een aantal opties heeft die je bijvoorbeeld op een sticker aan kan kruisen, zoals "alleen 's avonds bezorgen" of zelfs "wordt afgehaald op postkantoor r'dam-daar". Dat zou toch schelen in kosten en efficiency. Nou dat was heel goed bedacht, maar toch gingen ze het niet doen. De reden kan ik echt niet bedenken, al doe ik nog zo mijn best.

kiala is in opkomst, vind ik ideaal. www.kiala.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')