abonnement Unibet Coolblue
pi_32987895
Ik zag net pas op TV dat er in Tilburg het EK veldlopen bezig is (wist dit niet eerder, terwijl ik nota bene in Tilburg studeer )

Kiplagat won bij de dames. Toch een succesvol jaar voor de Nederlandse atletiek.
pi_32987918
Stomme typo in de topictitel, moet natuurlijk veldlopen zijn.
  zondag 11 december 2005 @ 14:25:49 #3
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_32988050
Kiplagat, is dat weer zo'n staaltje van Keniaanse export? Zoals al die Qatarianen (Qatarezen, Qataren, whatever...)
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_32988087
mja, getrouwd met een Nederlander en toen ook voor Nederland gaan lopen

maar ja, ze wint het toch maar eventjes, netjes
Jack does it in real time...
pi_32988089
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kiplagat, is dat weer zo'n staaltje van Keniaanse export? Zoals al die Qatarianen (Qatarezen, Qataren, whatever...)
Juist. Al is dit toch wel een beetje anders, omdat Kiplagat daadwerkelijk met een Nederlander is getrouwd, waar die Qatarezen het natuurlijk vooral voor het geld doen.
  zondag 11 december 2005 @ 14:32:09 #6
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_32988232
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:27 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Juist. Al is dit toch wel een beetje anders, omdat Kiplagat daadwerkelijk met een Nederlander is getrouwd, waar die Qatarezen het natuurlijk vooral voor het geld doen.
Je weet niet waarom ze met die Nederlander is getrouwd .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_32988284
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:32 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Je weet niet waarom ze met die Nederlander is getrouwd .
Ja, dat soort vragen stelt men zich inderdaad snel af.

Maar lopen voor Nederland is niet zo'n vetpot als lopen voor Qatar of Bahrein
pi_32988291
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:19 schreef Leatherface het volgende:
Ik zag net pas op TV dat er in Tilburg het EK veldlopen bezig is (wist dit niet eerder, terwijl ik nota bene in Tilburg studeer )

Kiplagat won bij de dames. Toch een succesvol jaar voor de Nederlandse atletiek.
Ik blijf dat toch nep vinden. Alle lof voor Kiplagat, dat wel, maar het is een beetje het "koloniaal gewin" van deze tijd. Al is haar situatie niet vergelijkbaar met het uitzoeken van een goed voetballende Ivoriaan voor je beste elftal. Maar de Nederlandse atletiekresultaten liegen er niet om inderdaad. Nu nog eens wat breder op de marathon presteren.
pi_32988333
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:34 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ik blijf dat toch nep vinden. Alle lof voor Kiplagat, dat wel, maar het is een beetje het "koloniaal gewin" van deze tijd. Al is haar situatie niet vergelijkbaar met het uitzoeken van een goed voetballende Ivoriaan voor je beste elftal. Maar de Nederlandse atletiekresultaten liegen er niet om inderdaad. Nu nog eens wat breder op de marathon presteren.
Het is niet alleen Kiplagat natuurlijk. We zijn Rens Blom en Rutger Smith toch zeker niet vergeten?
pi_32988631
Voor degenen die het nog niet gezien hebben of nog een keer willen zien: nu op BBC2.
sig verwijderd door FA
pi_32990051
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:36 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Het is niet alleen Kiplagat natuurlijk. We zijn Rens Blom en Rutger Smith toch zeker niet vergeten?
Dat zeg ik, er zijn wel resultaten. Maar vergeet niet dat Blom al jaren is tegengewerkt door de bond en veel geluk had in Helsinki. Dat is geen verdienste van (maar tot) de Nederlandse atletiek. Smith komt uit de werpschool, dat is in het verlengde van De Bruin. Zo'n estafette ploeg zegt me dan meer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')