Ja, nu ontkom je er niet aan om zelf eens iets te gaan doen, in plaats van als een zoutzak te gaan liggen tot een echte vent van vlees en bloed je van de wereld pomptquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:11 schreef lamaris het volgende:
Maar het is toch 'anders'; je moet immers zelf bewegen dus wordt niet echt 'geneukt'.
Hehe, ik lig vrijwel nooit op mijn rug tijdens de sexquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:18 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, nu ontkom je er niet aan om zelf eens iets te gaan doen, in plaats van als een zoutzak te gaan liggen tot een echte vent van vlees en bloed je van de wereld pompt![]()
![]()
gelukkig maarquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:42 schreef lamaris het volgende:
[..]
Hehe, ik lig vrijwel nooit op mijn rug tijdens de sex![]()
Dat idee heb ik wel gezien met hele grote boxen, op de bas dingen, weet ik veel hoe het heetquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:57 schreef DemonRage het volgende:
Moet je 'm op een raam plakken, je vriendin er overheen schuiven en dan de muziek zo hard zetten dat de ramen trillen.
Het valt wel heeeel erg op.
subwoover?quote:Op maandag 12 december 2005 12:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel gezien met hele grote boxen, op de bas dingen, weet ik veel hoe het heet
Dildo op dat bas ding, muziek goed aan en de dame scheen het niet echt als onprettig te ervaren zeg maar
subwooferquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:05 schreef punkjunk het volgende:
[..]
subwoover?
wow, das wel heel weird voglens mij![]()
ik vind het een originele vindingquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:28 schreef Dr.Dre het volgende:
Mijn vriendin heeft een groite dildo met zuignap gekocht en middels die zuignap kun je 'm b.v. op een deur of ander gald oppervlak bevestigen. Dan gaat ze op handen en knieëen ervoor zitten, neukt de dildo als het ware en ik ga dan voor haar staan en dan pijpt ze me. Op die manier is het van twee kanten lekker gevuld en kan ze haar trio-fantasie (die ze overigens nooit echt zou willen uitvoeren...) enigzins beleven...Iemand ook ervaringen hiermee??
Iets op je conus monteren lijkt me niet slim...quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:27 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
"conus" is volgens mij het woord dat je zoekt...
in de badkamer lijkt me zo'n ding ook wel grappig... hoewel ik m'n goeie geld in de speelgoedwinkel waarschijnlijk aan andere dingen uit zou geven..
Misschien gaat het om de conus van de woofer? Een subwoofer is ook gewoon een speaker dacht ik, alleen dan in het groot. Als je ze open maakt zit er iig altijd gewoon een speaker in.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:33 schreef Sauve_moi het volgende:
[..]
Iets op je conus monteren lijkt me niet slim...
grote kans dat je je speaker sloopt..![]()
daarbij geeft de subwoofer(bas-tonen) meer trillingen...
(neem dat maar aan van een bassist)![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |