abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2005 @ 20:05:22 #101
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32899836
Pfff, gedoe met toiletpapier.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_32899860
Ongebruikte velletjes WC-papier in de afvalemmer.

Nou, nou, nou. De wereld vergaat .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2005 @ 20:06:20 #103
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32899865
Ah, morgen ruzie over de laatste restjes tabak in het noodrantsoen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 7 december 2005 @ 20:06:24 #104
2651 svann
night-hawk
pi_32899868
Leuk, de shag is bijna op.
Roel wordt humeurig.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_32899872
lekker ruzie in de tent een keer
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 7 december 2005 @ 20:06:38 #106
1464 ART
FOK!member
pi_32899873
Go Roel! Get them!!!
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_32899884
whahahah die Roel wordt die ff dik in de zeik gezet door Ingrid en Lieske, wat zal die balen later dat hij ooit aan dit programma heeft meegedaan, op straat moeten zijn "matties" hem vast niet meer na deze wanvertoning
Viper 4 life
  woensdag 7 december 2005 @ 20:09:35 #108
2651 svann
night-hawk
pi_32899945
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:07 schreef Showtime het volgende:
whahahah die Roel wordt die ff dik in de zeik gezet door Ingrid en Lieske, wat zal die balen later dat hij ooit aan dit programma heeft meegedaan, op straat moeten zijn "matties" hem vast niet meer na deze wanvertoning
Hij is er niet eentje van op straat.
Hij is knap elitair, hoor.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_32899947
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:07 schreef Showtime het volgende:
whahahah die Roel wordt die ff dik in de zeik gezet door Ingrid en Lieske, wat zal die balen later dat hij ooit aan dit programma heeft meegedaan, op straat moeten zijn "matties" hem vast niet meer na deze wanvertoning
Vandaag blijkt het al een ordinaire roddelnicht te zijn, en morgen wordt 'ie ook nog es gedisst door Lieske en Inge.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 7 december 2005 @ 20:10:44 #110
128678 CGJung
Live with Passion
pi_32899975
Deze uitzending heeft me alleen maar verliefder gemaakt op Ingrid!

Sorry, maar ik kan het gewoon niet helpen. Op dit moment zijn er maar twee bewoners waarmee ik een normaal gesprek zou kunnen voeren, nl. Lieske en Ingrid. Joost lijkt zijn verstand te hebben verloren of probeert de buitenwereld te laten wennen aan zijn homosuele kant (niks mis mee!). Dido, Natalee en Roel zijn alleen maar bezig met zichzelf en zullen dat ook altijd blijven doen.

Helaas voor mij heeft ook deze uitzending mij niet duidelijk gemaakt wie de winnaar is!

Het is ook jammer dat de finale op 22 december is. Ik ben dan met vakantie in het buitenland, da's op zich niet errug, maar dan maak ik de finale niet live mee!
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
pi_32900005
Roel verliest op KO van Ingrid en Lieske.Roel ga aub bij Dido klagen dat zij veel rookt.
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2005 @ 20:13:52 #112
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32900063
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:10 schreef CGJung het volgende:
Op dit moment zijn er maar twee bewoners waarmee ik een normaal gesprek zou kunnen voeren, nl. Lieske en Ingrid. Joost lijkt zijn verstand te hebben verloren of probeert de buitenwereld te laten wennen aan zijn homosuele kant (niks mis mee!)...
Niks mis mee, maar je zou er geen normaal gesprek mee kunnen voeren?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 7 december 2005 @ 20:14:15 #113
6941 APK
Factual, I think.
pi_32900075
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:10 schreef CGJung het volgende:

Het is ook jammer dat de finale op 22 december is. Ik ben dan met vakantie in het buitenland, da's op zich niet errug, maar dan maak ik de finale niet live mee!
Joh, wees blij.

Wat een sloot bagger, zeg. Het duurt allemaal veel te lang.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 7 december 2005 @ 20:16:32 #114
1464 ART
FOK!member
pi_32900120
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:07 schreef Showtime het volgende:
whahahah die Roel wordt die ff dik in de zeik gezet door Ingrid en Lieske, wat zal die balen later dat hij ooit aan dit programma heeft meegedaan, op straat moeten zijn "matties" hem vast niet meer na deze wanvertoning
Even resumeren hoor:

Roel heeft 10.000 in de pocket
Roel ligt nagenoeg iedere nacht naast Dido met prospect op meer

En Lieske?
Lieske is verworden tot een gefrustreerd mieperig meisje dat mokkend toeziet hoe anderen lol hebben en zich alleen nog met cynische grapjes of misplaatse bravoure over dom corpsballengedrag in Groningen overeind probeert te houden. Ze hyperventileert als ze paar centen moet verstoppen en is nauwelijks op de proef gesteld door BB (trekt ze natuurlijk niet, weet BB ook, dus pikt BB op Roel, omdat die weet dat hij dat wel overleeft).

Roel roelt!
(en zorgt tenminste voor reuring in het huis)
Het is het Gesprek waar het om draait
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 december 2005 @ 20:17:30 #115
862 Arcee
Look closer
pi_32900140
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:14 schreef APK het volgende:

[..]

Joh, wees blij.

Wat een sloot bagger, zeg. Het duurt allemaal veel te lang.
Ja, ze hadden gewoon die 15e aan moeten houden.
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2005 @ 20:18:23 #116
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32900164
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:14 schreef APK het volgende:
Wat een sloot bagger, zeg. Het duurt allemaal veel te lang.
Ok, ik zal de finale ff samenvatten: Dido is Roel vergeten op het moment dat ze het huis uit wiebert. Natte Lie pakt 50 ruggen voor een vrijwillige exit en Joost pakt de tonnetjes. Roel blijft zitten met 2.500 ¤. Op 50 euro na, die Rob gepikt heeft.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_32900170
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:09 schreef svann het volgende:

Hij is er niet eentje van op straat.
Hij is knap elitair, hoor.
Je hebt gelijk hij zit natuurlijk binnen in de koffieshop.
En elitair is hij daar zeker, hij krijgt als een van de weinige de beste wiet daar.

Kom op zeg, omdat je een wo studie volgt en je ouders in pak in de studio zitten betekent niet meteen dat je een lidmaatschap hebt op de plaatselijke golfbaan.

Lekker chillen in de discotheken met je homeys, als ik hem tegenkom in Rotterdam is het eerste waar ik aan zal denken "het schoothondje van Dido".
Viper 4 life
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2005 @ 20:20:15 #118
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32900211
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:16 schreef ART het volgende:
Roel ligt nagenoeg iedere nacht naast Dido...
Nou, wat een feest.
quote:
...met prospect op meer
No way. Hij is in principe al gedumpt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_32900238
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:10 schreef CGJung het volgende:
Deze uitzending heeft me alleen maar verliefder gemaakt op Ingrid!

Sorry, maar ik kan het gewoon niet helpen. Op dit moment zijn er maar twee bewoners waarmee ik een normaal gesprek zou kunnen voeren, nl. Lieske en Ingrid. Joost lijkt zijn verstand te hebben verloren of probeert de buitenwereld te laten wennen aan zijn homosuele kant (niks mis mee!). Dido, Natalee en Roel zijn alleen maar bezig met zichzelf en zullen dat ook altijd blijven doen.

Helaas voor mij heeft ook deze uitzending mij niet duidelijk gemaakt wie de winnaar is!

Het is ook jammer dat de finale op 22 december is. Ik ben dan met vakantie in het buitenland, da's op zich niet errug, maar dan maak ik de finale niet live mee!
Zegt veel over jezelf dat die 2 de enige zijn,leuke gesprekstof geef dat
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 7 december 2005 @ 20:22:28 #120
1464 ART
FOK!member
pi_32900260
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:20 schreef Cynix ® het volgende:


No way. Hij is in principe al gedumpt.
We'll see
(denk het ook hoor, maar soms twijfel ik daaraan)
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_32900288
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:16 schreef ART het volgende:

[..]

Even resumeren hoor:

Roel heeft 10.000 in de pocket
Roel ligt nagenoeg iedere nacht naast Dido met prospect op meer

En Lieske?
Lieske is verworden tot een gefrustreerd mieperig meisje dat mokkend toeziet hoe anderen lol hebben en zich alleen nog met cynische grapjes of misplaatse bravoure over dom corpsballengedrag in Groningen overeind probeert te houden. Ze hyperventileert als ze paar centen moet verstoppen en is nauwelijks op de proef gesteld door BB (trekt ze natuurlijk niet, weet BB ook, dus pikt BB op Roel, omdat die weet dat hij dat wel overleeft).

Roel roelt!
(en zorgt tenminste voor reuring in het huis)
@ ART Vergeet ook niet even te melden dat zijn broertjes wel raad met Menno weten!Echt wreed boeiend.
  woensdag 7 december 2005 @ 20:25:25 #122
1464 ART
FOK!member
pi_32900338
Ja, was ik vergeten. Thanks!
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_32900465
Goed punt van Lieske:We zien een andere Roel dan de eerste weken.
pi_32900491
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:16 schreef ART het volgende:

[..]

Roel roelt!
(en zorgt tenminste voor reuring in het huis)
Roel werd in deze uitzending wel heel erg uit de wind gehouden hoor!

mezelf maar ff crosspostend uit de SC:
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:14 schreef dijkhuis het volgende:
Wat een genante BB uitzending daarnet zeg!

Voor veel streamers was het goede gesprek tussen Roel en Lieske zondagnacht bij de vuurkorf een van de beste gesprekken van de afgelopen weken. Dat roel de volgende ochtend tegen dido zei dat hij er geen reet aan vond met Lieske, en dat hij haar naar huis bed gestuurd had, kostte hem bij veel streamers veel van zijn credits. Verontwaardiging alom dat hij zo stond te liegen.

Echter, in de BB uitzending van vandaag, laten ze alleen zien dat roel tegen lieske zegt dat er grote verschillen tussen hun zijn, en dat ze naar bed moet gaan als ze moe is. Niets van dat gezellige gesprek, en met deze uitzending lijkt het alsof Roel volledig de waarheid sprak tegen Dido...

HALLO BB, kun je het nog meer verdraaien? Sorry hoor, maar dat was voor veel streamers het meest opvallende van de afgelopen dagen, en dan laat je het zo zien???

Sorry, maar dit moest ik ff kwijt!
  woensdag 7 december 2005 @ 20:38:55 #125
2651 svann
night-hawk
pi_32900685
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:18 schreef Showtime het volgende:
Kom op zeg, omdat je een wo studie volgt en je ouders in pak in de studio zitten betekent niet meteen dat je een lidmaatschap hebt op de plaatselijke golfbaan.
Ik bedoel een elitair soort kraker; met een selekt groepje mooie gebouwen kraken, dure apparatuur bezitten en optredens verzorgen.
En inderdaad ouders met slappe was, die hem wel vanalles toe zullen stoppen.
Ik bedoel maar... hij weet nauwlijks hoe een wasmachine werkt, kan niet koken...
quote:
Lekker chillen in de discotheken met je homeys, als ik hem tegenkom in Rotterdam is het eerste waar ik aan zal denken "het schoothondje van Dido".
Zeg dat! Een watje dat een stoere uitstraling probeert te hebben.
Hij zal best creatief zijn, maar hier kan dat niet erg tot zijn recht komen.
In plaats van met zijn muziek is hij nu uren stompzinnig met Dido bezig.
Hij kan hem natuurlijk ook niet even peren.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')