abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:36:54 #1
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32873640
Inmiddels heb ik het voorelkaar om te internetten op mijn pda dmv een gprs / dailup verbinding met mijn Nokia 6100.

Aangezien ik niet over een GPRS bundel beschik en iedere maand genoeg belminuten over houd wil ik eigenlijk mijn Email bekijken / Mobiele flitscontroles download met een Dailup naar versatel.

Mijn vraag:
Als ik inbel , gaat de tijd dat ik verbinding met versatel van mijn bel bundel af of word deze appart in rekening gebracht?

Als deze appart in rekening word gebracht kan ik denk ik beter gebruik maken van GPRS
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
pi_32901284
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:36 schreef Speed-Addicted het volgende:
Inmiddels heb ik het voorelkaar om te internetten op mijn pda dmv een gprs / dailup verbinding met mijn Nokia 6100.

Aangezien ik niet over een GPRS bundel beschik en iedere maand genoeg belminuten over houd wil ik eigenlijk mijn Email bekijken / Mobiele flitscontroles download met een Dailup naar versatel.

Mijn vraag:
Als ik inbel , gaat de tijd dat ik verbinding met versatel van mijn bel bundel af of word deze appart in rekening gebracht?

Als deze appart in rekening word gebracht kan ik denk ik beter gebruik maken van GPRS
Wat mij door T-Mobile verteld is toen ik ging internetten op mn laptop via mijn telefoon, is bij een inbelverbinding het gewoon van je minuten afgaat.
Echter hebben die gratis inbelproviders eigen tarieven per minuut.
Dus per minuut betaal je het door de provider gestelde bedrag plus een belminuut.
pi_32901337
bij mij (telfort) gaat het apart. Voor data ( gprs) wordt een apart tarief in rekening gebracht per minuut.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')