abonnement Unibet Coolblue
pi_32871840
Ik ben opzoek naar een nieuw speeltje om mee te bellen en ik twijfel tussen de 6270 en de N70.



of de



alle uitgebreide specs:
www.newmobile.nl
Krijg de links helaas niet gekopieerd hierheen.

Wie o wie kan mij vertellen wat de betere keuze is...
Liefde is niet blind, het is achterlijk
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:06:20 #2
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_32872755
Samsung D600 nemen
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_32873629
ik zou de N70 nemen, erg goede reviews en bij mijn weten is die andere op dit moment nog niet verkrijgbaar.
pi_32873669
Ik hoef geen samsung, leuk toestel, maar niet mijn merk.

Die 6270 is ook tot mijn grote verrassing te koop bij GSM-track, bij die N70 ben ik bang dat dat afdekkapje aan de achterkant bij mij na 2 weken eraf ligt
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_32873686
Ik zou de Sony Ericsson W900i nemen over een tijdje. Om ook maar fijn een alternatief te noemen
pi_32875912
Overigens heb ik voor mijn werk de ipaq hw6515 en die kan ik echt aanraden.

Ik had eerst zoiets, wat moet ik in godsnaam met zo'n groot ding maar man o man wat is ie handig, vooral de ingebouwde GPS antenne is super
pi_32912174
Ik zou gaan voor de n70, omdat de n70 met de nieuwe symbian versie werkt.
pi_32923538
Vergelijkingen van Smartphones en 'Dumb' phones
url
pi_32923599
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:41 schreef erikh het volgende:
Overigens heb ik voor mijn werk de ipaq hw6515 en die kan ik echt aanraden.

Ik had eerst zoiets, wat moet ik in godsnaam met zo'n groot ding maar man o man wat is ie handig, vooral de ingebouwde GPS antenne is super
Heel erge bagger camera, zeer matig 240x240 scherm, oud OS wat overigens ook totaal niet geschikt is voor die resolutie. Met andere woorden, al je programma's zien er ruk uit of er wordt gewoon 80 pixels aan de onderkant weggelaten. Saaiste toestel wat ik eigenlijk in mijn handen heb gehad als reviewer.

Welke prioriteiten stelt de TS overigens? Een echt (erg) goed OS draaien met echte programma's, GPS-navigatie en alle voordelen van een Smartphone in het algemeen? Of een mobieltje met een basic agenda, goed scherm en een goede camera? (camera's van beide toestellen zijn overigens erg goed)
url
pi_32930090
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:07 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Heel erge bagger camera, zeer matig 240x240 scherm, oud OS wat overigens ook totaal niet geschikt is voor die resolutie. Met andere woorden, al je programma's zien er ruk uit of er wordt gewoon 80 pixels aan de onderkant weggelaten. Saaiste toestel wat ik eigenlijk in mijn handen heb gehad als reviewer.

Welke prioriteiten stelt de TS overigens? Een echt (erg) goed OS draaien met echte programma's, GPS-navigatie en alle voordelen van een Smartphone in het algemeen? Of een mobieltje met een basic agenda, goed scherm en een goede camera? (camera's van beide toestellen zijn overigens erg goed)
Een goede camera voor een telefoon dan he . Ik vind het nog steeds bagger als je die foto's bekijkt.
pi_32931058
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:07 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Heel erge bagger camera, zeer matig 240x240 scherm, oud OS wat overigens ook totaal niet geschikt is voor die resolutie. Met andere woorden, al je programma's zien er ruk uit of er wordt gewoon 80 pixels aan de onderkant weggelaten. Saaiste toestel wat ik eigenlijk in mijn handen heb gehad als reviewer.

Welke prioriteiten stelt de TS overigens? Een echt (erg) goed OS draaien met echte programma's, GPS-navigatie en alle voordelen van een Smartphone in het algemeen? Of een mobieltje met een basic agenda, goed scherm en een goede camera? (camera's van beide toestellen zijn overigens erg goed)
Camera is inderdaad bagger maar als je goede foto's wilt maken ga je dat toch echt niet met je mobieltje doen. 240x240 scherm vind ik best ok hoor alhoewel ik moet toegeven dat ik nog geen extra applicaties geinstalleerd heb.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')