abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_32849317
En nog een keer, en nog een keer.. na hoeveel keer kan ik mijn geld terug, of een nieuwe eisen? Mijn samsung leek op het eerste gezicht een leuk ding maar is een regelrecht drama. Als hij werkt is het een leuk ding, maar het wordt deze week de derde keer dat ik hem terug ga brengen. Ik heb hem al langer dan een jaar dus fabrieksgarantie kan ik geloof ik niet op rekenen, maar na hoeveel keer terugbrengen kan ik geld terug, of een nieuwe mobiel gaan vragen?

Iemand hier ervaring mee toevallig? De winkel waarbij ik mijn 06 gekocht heb is Belcompany. Misschien zwerft er hier iemand rond die mij wat info kan geven, thanks alvast!
  maandag 5 december 2005 @ 23:50:16 #2
67643 iDex
opdondertje
pi_32850856
als hij al zo vaak stuk is gegaan, dan zou ik zelf de actie ondernemen, door een brief te schrijven naar samsung, met daarin de uitleg wat er iedere keer is gebeurt, met daarin dat je het toch zonde vind want je vind het toch een leuk product.

een beetje een verhaal van maken.

en eigenlijk vind ik dit probleem meer passen in een ander subforum en dat is werk geld en recht. daar zou je meer informatie kunnen winnen met dit topicje

veel succes
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')