abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 december 2005 @ 15:52:53 #1
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32837309
Op de diverse fora schieten de fantopics van Ton Ojers uit de grond als paddestoelen in de herfst.

Dan kan Fok! natuurlijk niet achter blijven.

Velen dichten hem een glansrijke carriere toe op de landelijke televisie, maar waarom ?

Ton is een lopende karikatuur.
Zijn haar is het meest opvallend, het uitgezakte geblondeerde permanentje MET uitgroei wordt in een matje gedragen, zijn stropdassen zijn sinds 1996 nergens meer te koop.

Met onvervalst amsterdams accent geeft hij een frisse en eigenzinnige kijk op voetbal, stopt zijn mening niet onder stoelen of banken en spaart niemand.
Dit levert vaak leuke TV op.

Uitspraken als:
"Ik ben een favoriet van v Bommel" (ik vind v Bommel goed)
"Dit zijn voor Ome Louis toch niemendalwedstrijdjes tegen RBC"
komen uit zijn mond.

RTV Noord-Holland Sport en ik dacht TV Flevoland zijn nu in het bezit van deze analist, wie weet klopt de landelijke TV straks bij hem aan de deur !

Ben jij ook fan of vind je hem helemaal niets, laat het hier weten !
Leuke "typische Ton" uitspraken zijn ook welkom !

kan nog geen goede foto van hem vinden
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_32840007
Ik heb een paar maand een interview van hem gelezen in de VI, interessante man die het trainen van de jeugd van tegenwoordig liever aan anderen overlaat.

Geen idee hoe hij het op de televisie doet, maar ik woon dan ook niet in die regio.
That's all folks!
pi_32841914
Geweldige fan ik ben absoluut een fan van hem!!!!

Gister wilde een presentator van TVNH-sport hem een boek cadeau doen van Tonwinst Winston Bogarde, dit weigerde hij en hij vertelde wat hij van Winston vond.

Winston is opgegroeid in een maatschappij waarin je moet presteren om te verdienen en als je alleen maar rondjes loopt om je geld wil verdienen de rit wil uitzitten. Hij krijgt betaalt om niks te presteren.

Na de samenvatting van de wedstrijd Blauw wit Amsterdam - Hilversum kwam scheidsrechter Schouten aan bod deze man gaf een blachelijke penalty aan hilversum en een discutabele rode kaart aan Ab Persijn(ex-Volendam en Dordrecht) van Blauw Wit. Dit zei Ton Ojers gister over Scheidsrechter Schouten:

Scheidsrechter Schouten is 1 van de redenen waarom ik het trainerschap heb doen verlaten. Je heb zelfs scheidsrechters die een polonaise uit de hand laten lopen en daar is hij er 1 van.
volgende wedstrijden:
pi_32841935
volgende wedstrijden:
pi_32841948
Interessante man? Mwah. Ik vind het meer een schreeuwerd die niet echt meer past in de huidige (multiculturele) samenleving. Heeft uitspraken op het randje van racisme en wilde als trainer iets te graag naar de top, wat hem nooit zal lukken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32841972
Ton !

Een paar weken geleden liep hij in de Arena Del Pierro tegemoet ! Hey Allesandro ! Va Bienne ! En Alessandro kende hem natuurlijk ook
Honey ! Take me drunk, i am home !
  maandag 5 december 2005 @ 23:42:27 #7
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32850650
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:49 schreef methodmich het volgende:
Interessante man? Mwah. Ik vind het meer een schreeuwerd die niet echt meer past in de huidige (multiculturele) samenleving. Heeft uitspraken op het randje van racisme en wilde als trainer iets te graag naar de top, wat hem nooit zal lukken.
hij heeft het niet zo op de instelling van de meeste jonge Noord Afrikaanse Middenlandse Zee-ers (zeg ik dat netjes zo ???) en daarom wil hij geen jeugd meer trainen in en om Amsterdam.

Tis ook geen absolute topper, maar wel een redelijke hoofdklasse trainer, toch

Maar goed, wat hebben analysten/kritikasters Derksen en Borst gepresteerd dan ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:03:33 #8
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32863238
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:47 schreef spurs het volgende:
Ton Ojers gister over scheidsrechter Schouten:

Scheidsrechter Schouten is 1 van de redenen waarom ik het trainerschap heb doen verlaten. Je hebt zelfs scheidsrechters die een polonaise uit de hand laten lopen en daar is hij er 1 van.
schitterend inderdaad !

en de kerstboom is ook goed....dan verschuift hij iemand.....1 cm omhoog of omlaag...totaal zinloos dus
***
over de dansjes na de doelpunten van Pienaar en de Jong; Het moet niet gekker worden, straks gaan ze nog na elk doelpunt wat ze scoren een eitje bakken
***
Stukje uit RTVNH Sport Matthijs is de medepresentator:
[Filmpje over Neuro-Psycholoog die beweerd dat Nederland het WK wint]

Matthijs: Nou Ton je hoort het, Nederland wint het WK
Ton: Ja natuurlijk
Matthijs: Oh? Ik dacht dat ik je een paar weken geleden iets heel anders hoorde zeggen.
Ton: Nee hoor. Nederland wint het WK. Absoluut...
Matthijs: .....
Ton: ....Op de playstation. Ja, m'n zoontje wint het WK elke week op de Playstation.
Ton: Maar nee ben jij gek, dat wordt helemaal niets met Nederland op het WK, geen sprake van, kansloos.
(....)
Ton: Ik heb geen verstand van Neuro-psychologie, hij heeft geen verstand van voetbal, laten we het daar op houden.
***

[ Bericht 36% gewijzigd door Bjoro op 06-12-2005 15:14:25 ]
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_32869925
quote:
Op maandag 5 december 2005 23:42 schreef Bjoro het volgende:

[..]

hij heeft het niet zo op de instelling van de meeste jonge Noord Afrikaanse Middenlandse Zee-ers (zeg ik dat netjes zo ???) en daarom wil hij geen jeugd meer trainen in en om Amsterdam.

Tis ook geen absolute topper, maar wel een redelijke hoofdklasse trainer, toch

Maar goed, wat hebben analysten/kritikasters Derksen en Borst gepresteerd dan ?
Daar gaat het niet om.

Meer dat hij te pas en te onpas naar Co wil enzo. En hij is min of meer weggestuurd bij DWV, had ook al iets tegen Surinamers.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32876365
Ton Ojers, the man you love to hate...

Die kerstboom slaat nergens op, ADO´20 staat met 0,0 poen op de 3e plaats in de hoofdklasse A en onze trainer hangt ergens in het midden... Die vent hoort bovenaan te staan, al was het alleen maar omdat Ton ook wel weet dat we helemaal geen geld hebben om een trainer te ontslaan!

Maar goed, je blijft elke week kijken om maar te weten wat voor lulkoek ie nou weer uitkraamt! In dat opzicht is hij wel een verrijking voor NH-sport, stukken amusanter dan die zouteloze Mathijs.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:48:25 #11
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32878342
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:52 schreef Sersjee het volgende:
Ton Ojers, the man you love to hate...

Die kerstboom slaat nergens op, ADO´20 staat met 0,0 poen op de 3e plaats in de hoofdklasse A en onze trainer hangt ergens in het midden... Die vent hoort bovenaan te staan, al was het alleen maar omdat Ton ook wel weet dat we helemaal geen geld hebben om een trainer te ontslaan!

Maar goed, je blijft elke week kijken om maar te weten wat voor lulkoek ie nou weer uitkraamt! In dat opzicht is hij wel een verrijking voor NH-sport, stukken amusanter dan die zouteloze Mathijs.
Maar 2 kapiteins op 1 schip werkt ook niet !

dus MAtthijs is in zijn rol ook prima, beetje voorzetjes geven die Ton heel makkelijk kan inkoppen.
Net ff een keertje extra over Boukhari beginnen enzo, prima toch !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_32903138
Ik bedoel het dan ook in de zin dat het "leuker" is om naar te kijken dan vorig seizoen, toen alleen die Groenewoud (of hoe die goochemerd ook moge heten) er zat met z´n irritante ooggeknipper. "ADO *knipper* 20 *knipper* speelde * knipper, knipper* uit te-*knipper*gen TONEGIDO *knipper* en won *knipperdeknipper* met 0 *knipknipkniperdieknip* 6" Je zou er een epileptische aanval van krijgen!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_32924711
Geen knippers tussen TONEGIDO vind ik dan weer knap.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32924941
Ik dacht dat Ton Ojers een typetje was van michiel romeyn
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 8 december 2005 @ 19:29:57 #15
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32925530
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:07 schreef raptorix het volgende:
Ik dacht dat Ton Ojers een typetje was van michiel romeyn
LOL....ja het zou heel goed mogelijk geweest kunnen zijn.

Ik ken Ton al een jaar of 25...Vroeger op de lagere school 6 jaar gymles van hem gehad.
Tevens was het bijna mijn buurman...(zelfde straat,maar niet direct ernaast ) en trainer van een zaalvoetbal team.
IK moet eerlijk zeggen, hij is weinig veranderd en ik kan er nog steeds met veel plezier naar kijken.
HIj durft alles te zeggen en zegt dat dan typisch op zijn Tonniaans....geweldig...
Ik zie Ton liever dan Yuri Mulder om maar een dwarsstraat te noemen...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:44:53 #16
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32942185
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:29 schreef --HOOLIE-- het volgende:
ik kan er nog steeds met veel plezier naar kijken.
HIj durft alles te zeggen en zegt dat dan typisch op zijn Tonniaans....geweldig...
Ik zie Ton liever dan Yuri Mulder om maar een dwarsstraat te noemen...
en daarom verdient hij ook een fantopic op Fok !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_32942762
Of dan de trainer van Ajax Zaterdag 1 die voor 3 koffie, 2 pindarotsjes en een seizoenskaart hele goede resultaten behaald

Ik vind Ojers echt geweldig. Boukhari is echt geen favoriet van em, en wordt altijd genoemd als het over Ajax gaat.

Ook over Haarlem en Telstart is het lachen geblazen. "Je wilt toch niet op vrijdagavond in die fietsenstalling zitten"
  vrijdag 9 december 2005 @ 13:14:22 #18
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32942881
Ik zap niet snel weg als ie op de TV is, altijd lache met die vent.
pi_32951608
Bob de Klerk is een interessanter figuur vind ik, als de trainer van Ajax Zaterdag dan toch genoemd wordt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 12 december 2005 @ 11:06:29 #20
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33009344
huh

ik post hier net wat....niet terug te vinden
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  maandag 12 december 2005 @ 11:18:27 #21
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33009599
Matthijs: Nou Ton, Nederland wel in de poule des doods he
Ton: nou zeg dat....Als die gasten van Ivoorkust 3x verliezen komen ze hun land niet meer in....Servie kennen we natuurlijk van Mladiz en Milosovic en Argentinie met de dwaze moeders tegen het bewind van Fidela....dat is wel de poule des doods kun je zeggen !
(.....)
Maar niet echt hoor, nederland moet toch fluitend door bij deze Appie Happie loting

*****************

Over de goal van Charisteas:
Die had mij teckel ook nog wel gemaakt als ik mijn rits open had laten staan
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_33010278
"Ja ik ken het me strot niet uitkrijgen maar Boukahri speelde ook". Ton Ojers heeft altijd wel een woordje over voor Boukhari.
  maandag 12 december 2005 @ 14:37:45 #23
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33014489
quote:
Op woensdag 7 december 2005 21:56 schreef Sersjee het volgende:
Ik bedoel het dan ook in de zin dat het "leuker" is om naar te kijken dan vorig seizoen, toen alleen die Groenewoud (of hoe die goochemerd ook moge heten) er zat met z´n irritante ooggeknipper. "ADO *knipper* 20 *knipper* speelde * knipper, knipper* uit te-*knipper*gen TONEGIDO *knipper* en won *knipperdeknipper* met 0 *knipknipkniperdieknip* 6" Je zou er een epileptische aanval van krijgen!
en bedankt Sersjee...heb er vanochtend de hele ochtend op zitten letten en amper geluisterd naar hetgeen ze (lees Ton) te vertellen hadden
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  vrijdag 16 december 2005 @ 10:14:02 #24
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33126424
Over Ajax:

Het lijkt of er nu licht aan het eind van de tunnel is voor Ajax
Nu maar hopen dat het geen trein is !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  vrijdag 16 december 2005 @ 10:15:28 #25
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33126458
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:14 schreef Bjoro het volgende:
Over Ajax:

Het lijkt of er nu licht aan het eind van de tunnel is voor Ajax
Nu maar hopen dat het geen trein is !
Hijs fijn
pi_33129134
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 13:09 schreef Freak187 het volgende:

Ook over Haarlem en Telstart is het lachen geblazen. "Je wilt toch niet op vrijdagavond in die fietsenstalling zitten"
apart dat hij dat heeft gezegd heb em ook al een paar keer horen zeggen dat het bij Telstar knotsgezellig is en hij daar graag heen gaat.
volgende wedstrijden:
pi_33675092
Ik zie dit topic nu pas!
Een heerlijke uitgesproken mening met een Amsterdamse-humor sausje erover. Ik hou dr zo van! Echte volksjongen die ton! Zal binnen 2 jaar op de nationale tv zitten.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_33675860
Moet er nou voor elke boerenlul uit de polder een topic komen?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_33676768
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:31 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik zie dit topic nu pas!
Een heerlijke uitgesproken mening met een Amsterdamse-humor sausje erover. Ik hou dr zo van! Echte volksjongen die ton! Zal binnen 2 jaar op de nationale tv zitten.
Ik hoef niet zo nodig een Amsterdamse komiek, of commentator, met onvervalst accent op de nationale tv.
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
  woensdag 4 januari 2006 @ 07:31:22 #30
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_33684630
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:09 schreef Chiel-Montagne het volgende:

[..]

Ik hoef niet zo nodig een Amsterdamse komiek, of commentator, met onvervalst accent op de nationale tv.
Ton is geen komiek....TON is een Held...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_33685435
Met Ton is er in ieder geval wat beleving op TV!!!
volgende wedstrijden:
pi_33686261
Ik ken Ton persoonlijk en mag hem graag. Zegt altijd wat hij denkt. Heeft nog nooit onder stoelen of banken gestoken dolgraag trainer van Spakenburg te willen worden. Enkele jaren geleden wilde het toenmalige bestuur van Spakenburg hem inlijven. Hij liet doorschemeren dat de club hem alleen hoefde te betalen als de hoofdmacht kampioen zou worden. Uiteindelijk ging men niet met hem in zee, omdat er enkele bestuursleden tegen zijn benoeming waren. Is met zijn bedrijf Alto Sports (sportkleding) ook sponsor van Spakenburg geweest, maar kreeg een zakelijk conflict met het huidige bestuur. Helaas heb ik hem nog nooit bij RTV Noord Holland gezien, want dat kunnen we hier niet ontvangen. Binnenkort ga ik wel een keer op uitnodiging van hem naar een wedstrijd van Fc Omniworld. Kortom, een prachtige man, die Ton Ojers, die altijd goed is voor een leuke uitspraak.
  woensdag 4 januari 2006 @ 13:05:25 #33
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33691194
heb ik door alle kerstbeslommeringen...de kerstboom-uitzending gemist...en ondanks het feit dat RTVNH al hun programma's minimaal 8 keer herhaalt, toch nog steeds niet gezien

Is er iemand die weet of het via internet terug te kijken is ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  maandag 23 januari 2006 @ 10:16:36 #34
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34370403
Nou we zijn weer begonnen......met het vliegtuig ipv de kerstboom!

Wie vliegt eruit en wie blijft bij de incheck-balie

Ton had trouwens weer een mooie uitspraak over het aantal amateurtrainers:

Er zijn meer trainers dan lantaarnpalen !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  maandag 23 januari 2006 @ 10:19:29 #35
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34370461
Mooi onderdeel met die incheck balie
pi_34376167
Ben blij dat m´n tv stuk is, zie ik die rotkop tenminste niet.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  maandag 23 januari 2006 @ 13:51:38 #37
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34376441
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:42 schreef Sersjee het volgende:
Ben blij dat m´n tv stuk is, zie ik die rotkop tenminste niet.
doet het geluid het nog wel
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_34642979
Een jongetje die bij de G-pupillen speel van Zouaven (?) had een mailtje gestuurd, of Ton Ojers eens een keertje wilde komen trainen.

Onze held zegt uiteraard ja wat is het toch een geweldenaar !
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:51:46 #39
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34643027
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
Een jongetje die bij de G-pupillen speel van Zouaven (?) had een mailtje gestuurd, of Ton Ojers eens een keertje wilde komen trainen.

Onze held zegt uiteraard ja wat is het toch een geweldenaar !
wel heel raar dat hij nog nooit van de Zouaven uit Grootebroek heeft gehoord (en Matthijs schijnbaar ook niet !) dat is de club waar Frank en Ronald zijn begonnen !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_34643056
Matthijs wist het wel. Ton wist nog niet eens waar Grootebroek ligt.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:55:29 #41
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34643114
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
Matthijs wist het wel. Ton wist nog niet eens waar Grootebroek ligt.
Matthijs wist alleen te zeggen dat het in Noord Holland ligt....tja gek he, als het een kijker betreft van TV Noord Holland
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_34643153
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:55 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Matthijs wist alleen te zeggen dat het in Noord Holland ligt....tja gek he, als het een kijker betreft van TV Noord Holland
Maar wel goed dat Ton zonder enige aarzeling meteen ja zegt. Alhoewel, bij Ton gaat alles met 250 woorden, maar er zat geen spoortje aarzeling in.

Trouwens wel interessant wat ie over Danny Blind zegt, als hij Danny was zou hij de eer aan zichzelf houden maar daar zijn de belangen te groot voor.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:01:34 #43
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34643277
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:57 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Maar wel goed dat Ton zonder enige aarzeling meteen ja zegt. Alhoewel, bij Ton gaat alles met 250 woorden, maar er zat geen spoortje aarzeling in.

Trouwens wel interessant wat ie over Danny Blind zegt, als hij Danny was zou hij de eer aan zichzelf houden maar daar zijn de belangen te groot voor.
Als Ajax draait, kunnen ze mijn schoonmoeder ook voor die groep zetten
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_34643301
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:01 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Als Ajax draait, kunnen ze mijn schoonmoeder ook voor die groep zetten
Ton ten voeten uit
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:02:59 #45
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34643327
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:02 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ton ten voeten uit
schitterend inderdaad !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_34643350
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:02 schreef Bjoro het volgende:

[..]

schitterend inderdaad !
En ze besteden nog eens wat aandacht aan het amateurvoetbal, wat 9 van de 10 keer leuker is dan het GGD geneuzel.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_34644412
Het is vooral leuk omdat Ton flink wat contacten heeft in het amateurvoetbal. Dus je weet een beetje wat er speelt.

En dan de incheckbalie: "Ja Danny, het doet pijn aan m'n hart, maar je staat boven aan de trap. "
pi_34645214
Ik kijk graag naar 'die nepanalist met geel haar' zoals een briefschrijvert hem ooit eens noemde in de uitzending. Het grote voordeel van het programma vind ik dat ze al het voetbal meepakken. Eredivisie, Eerste divisie en de Hoofdklasse. Prima.
Een groot nadeel vind ik dat ze in een programma dat voor 85% gevuld is met voetbal ze er meestal een item doorheen knallen van synchroonzwemmen of een korfbalkraker ofzo. Doe dat effe lekker in de maandaguitzending.

De zondag moet exclusief voor voetbal, Ton en Matthijs gereserveerd zijn.
pi_34661725
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:25 schreef Eightball het volgende:
Ik kijk graag naar 'die nepanalist met geel haar' zoals een briefschrijvert hem ooit eens noemde in de uitzending. Het grote voordeel van het programma vind ik dat ze al het voetbal meepakken. Eredivisie, Eerste divisie en de Hoofdklasse. Prima.
Een groot nadeel vind ik dat ze in een programma dat voor 85% gevuld is met voetbal ze er meestal een item doorheen knallen van synchroonzwemmen of een korfbalkraker ofzo. Doe dat effe lekker in de maandaguitzending.

De zondag moet exclusief voor voetbal, Ton en Matthijs gereserveerd zijn.
Geheel mee eens!
Over die mathijss gesproken, als hij elke keer een inleidend verhaaltje verteld voor een filmpie knippert ie zo heerlijk met z'n ogen. Viel me ff op

Maar Ton is idd. heerlijk bezig! Over dat gezeik bij Blauw-wit werd ie helemaal geirriteerd.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:20:24 #50
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34672792
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:40 schreef SoA-Holic het volgende:
Over die mathijss gesproken, als hij elke keer een inleidend verhaaltje verteld voor een filmpie knippert ie zo heerlijk met z'n ogen. Viel me ff op
quote:
Op woensdag 7 december 2005 21:56 schreef Sersjee het volgende:
Ik bedoel het dan ook in de zin dat het "leuker" is om naar te kijken dan vorig seizoen, toen alleen die Groenewoud (of hoe die goochemerd ook moge heten) er zat met z´n irritante ooggeknipper. "ADO *knipper* 20 *knipper* speelde * knipper, knipper* uit te-*knipper*gen TONEGIDO *knipper* en won *knipperdeknipper* met 0 *knipknipkniperdieknip* 6" Je zou er een epileptische aanval van krijgen!
de een vindt het dus "heerlijk" en de ander irriteert zich er mateloos aan
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_34677829
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:20 schreef Bjoro het volgende:

[..]


[..]

de een vindt het dus "heerlijk" en de ander irriteert zich er mateloos aan
Tja... Dat hele programma werkt eigenlijk als een soort "love to hate"-principe. Kijk het alleen nog maar als het eerste uit heeft gespeeld en ik niet heen ben geweest (en weet dat de wedstrijd te zien is natuurlijk)
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:40:47 #52
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34678367
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:25 schreef Sersjee het volgende:
Tja... Dat hele programma werkt eigenlijk als een soort "love to hate"-principe. Kijk het alleen nog maar als het eerste uit heeft gespeeld en ik niet heen ben geweest (en weet dat de wedstrijd te zien is natuurlijk)
dat is het knusse van lokale tv
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_34907135
Irritant mannetje die te veel praatjes heeft.
In de media veel dingen kraken, maar als je verhaal komt halen zijn we natuurljik opeens weer vrienden van hem. Rot op.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:49:54 #54
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34933408
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:38 schreef martjin het volgende:
Irritant mannetje die te veel praatjes heeft.
In de media veel dingen kraken, maar als je verhaal komt halen zijn we natuurljik opeens weer vrienden van hem. Rot op.
en wie is "we" ?
Je maakt me nieuwsgierig martijn !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_34936240
Afgelopen maandag had hij weer een goede.

John Kila was ontslagen bij AFC en Ton Ojers ging ervan uit dat Ton zelf geen kandidaat trainer was, want bij AFC zochten ze alleen trainers zonder haar

Ook vind de relletjes tussen Van Gaal en de RTVNH verslaggever wel aandoenlijk. Alsof ze tot elkaar veroordeeld zijn.
pi_34938014
Ton Ojers is wel lache Vooral als ie over Boukhari begint
pi_35016280
Ik ben er eens op gaan letten maar het lijkt alsof Ton slechts in het bezit is van 1 pak, 1 strop en 1 overhemd.
  maandag 13 februari 2006 @ 09:45:58 #58
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_35027617
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:47 schreef Eightball het volgende:
Ik ben er eens op gaan letten maar het lijkt alsof Ton slechts in het bezit is van 1 pak, 1 strop en 1 overhemd.
nou inderdaad, ja !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_35027655
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:47 schreef Eightball het volgende:
Ik ben er eens op gaan letten maar het lijkt alsof Ton slechts in het bezit is van 1 pak, 1 strop en 1 overhemd.
pi_35048624
Haha Ton Ojers deed een training bij AT5 voor AT5 united en iemand ging binnendoor en hij zei zo:

GVD BUITENOM
pi_35275941
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:25 schreef Eightball het volgende:
Een groot nadeel vind ik dat ze in een programma dat voor 85% gevuld is met voetbal ze er meestal een item doorheen knallen van synchroonzwemmen of een korfbalkraker ofzo.
Zucht.
  maandag 20 februari 2006 @ 08:56:25 #62
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_35279134
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:47 schreef Eightball het volgende:
Ik ben er eens op gaan letten maar het lijkt alsof Ton slechts in het bezit is van 1 pak, 1 strop en 1 overhemd.
hij had in ieder geval een andere stropdas
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  maandag 20 februari 2006 @ 08:57:37 #63
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35279149
Vanochtend was ie erweer, na de training van de G-tjes van de Zouaven
  maandag 20 februari 2006 @ 08:58:38 #64
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_35279164
quote:
Op maandag 20 februari 2006 08:57 schreef DeTolk het volgende:
Vanochtend was ie erweer, na de training van de G-tjes van de Zouaven
hij werd er helemaal emotioneel van...prachtig !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_35279173
Ik werd er zelf ook een beetje emotioneel van

Het was zeker leuk om te zien
pi_35280693
Help! Ik ben het met Ton eens over die broeken van Oranje...
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  maandag 20 februari 2006 @ 10:41:00 #67
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_35280891
En weer inderdaad geen woord over ADO'20, heb er na jouw commentaar eens op gelet, de uitslag en de doelpuntenmakers worden vermeld maar de prima 5e plek blijft verder onder belicht !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_35281849
Kan je nagaan, op teletekst stond dat ze Westlandia-Hilversum en TONEGIDO-Blauw Wit zouden laten zien... Dat terwijl ADO thuis speelt tegen grote verrassing Haaglandia (met in het achterhoofd het ongeval van onze speler Jurgen Boon, hadden ze een mooi item over kunnen maken) en AFC thuis een bijna-degradatieduel afwerkt tegen Nieuwenhoorn. Dombo's zijn het.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  maandag 20 februari 2006 @ 11:33:37 #69
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_35282327
quote:
Op maandag 20 februari 2006 11:15 schreef Sersjee het volgende:
Kan je nagaan, op teletekst stond dat ze Westlandia-Hilversum en TONEGIDO-Blauw Wit zouden laten zien... Dat terwijl ADO thuis speelt tegen grote verrassing Haaglandia (met in het achterhoofd het ongeval van onze speler Jurgen Boon, hadden ze een mooi item over kunnen maken) en AFC thuis een bijna-degradatieduel afwerkt tegen Nieuwenhoorn. Dombo's zijn het.
ze kunnen het beter AT5 noemen !

nu moet ik ze wel meegeven (als dat de verklaring zou zijn) dat ADO had ivm dat ongeval wel uitstel aangevraagd voor de wedtrijd (toch ?), dan kun je beter kiezen voor een wedstrijd die zeker doorgaat (dus Tonegido op kunstgras) !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_35285951
Is ook weer zo. Overigens wisten we al heel snel dat er gewoon gevoetbald ging worden, maar dat wisten we eigenlijk al op het moment dat het verzoek de deur uit ging. De KNVB heeft duidelijke richtlijnen op dit gebied.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  maandag 20 februari 2006 @ 13:33:25 #71
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_35286091
wat was er nou eigenlijk precies gebeurt, ik hoorde ook alleen iets over een ongeval, maar hoe en wat weet ik niet...en is het een vaste speler van het 1e ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_35287286
Tikje offtopic, maar het staat hier: wat doet je amateurclub-topic

Mits fit was ie een vaste waarde in het eerste, laatste man om precies te zijn. Heeft alleen niet veel gespeeld vanwege een liesblessure en z'n werk.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_35728605
Ton is een held!
Rotterdam South Side
  maandag 20 maart 2006 @ 10:53:17 #74
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36193859
gisteren ook weer prachtige uitspraken !

"Die gasten spelen gestampte muisje voetbal" !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:32:26 #75
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_36435671
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:47 schreef Eightball het volgende:
Ik ben er eens op gaan letten maar het lijkt alsof Ton slechts in het bezit is van 1 pak, 1 strop en 1 overhemd.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_36465503
Ton
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:30:17 #77
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_36466223
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:49 schreef Bjoro het volgende:

[..]

en wie is "we" ?
Je maakt me nieuwsgierig martijn !
Meerdink...

Ton Ojers is in mijn ogen echt een held, toen hij het G-team van Zouaven ging trainen, echt werelds.
Een paar van dat team wonen bij mij in de straat en die vinden het nog steeds prachtig al zien ze het terugkijken.
'Jemig, hij is nog sneller dan het weerbericht'
'En nog even een tip voor jou: als je dribbelt met de bal, blijf binnen de lijnen he. Want je dribbelde bijna de kantine in'
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_37016392
Nu maar is kijken wat ie over Ajax heeft te vertelle
  maandag 17 april 2006 @ 13:42:33 #79
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_37030756
hij praat daar tenmiste wel reëel over, daarom mag ik hem ook zo erg(als feyenoorder)... hij is gewoon eerlijk en zegt ook dat blind beter ze spullen kan pakken en dat soort dingen... en dat ajax nix heeft aan perez en stam....

'Omdat stam na elke sprintje die hij trekt gebleseers is' -
en dat perez niet de man is die ze zoeken...
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_37031898
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:12 schreef Jasza het volgende:
Nu maar is kijken wat ie over Ajax heeft te vertelle
Hij komt vanavond pas. Ik ben benieuwd wat ie te melden heeft over die rat van een scheringa
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_37032007
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:19 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Hij komt vanavond pas. Ik ben benieuwd wat ie te melden heeft over die rat van een scheringa
Idd, dacht dat het gister was
pi_37089524
Vanavond een etentje voor de shirtsponsors van Telstar(was een mogelijkheid om een shirt van een speler te sponsoren voor een bepaald bedrag) en Ton Ojers is sponsor van het thuisshirt van Geoffrey Galata, dus ben benieuwd of hij er vanavond ook bij is....
volgende wedstrijden:
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:43:21 #83
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_37168946
en was ie er???
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_37235709
"Als je PSV met een verrekijker terug moet vinden op de ranglijst, doe je het als trainer van Ajax niet goed "

Een Ton Ojer classic.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  maandag 24 april 2006 @ 08:54:12 #85
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37235861
ook fantastisch...dat pak dat hij bij dat etentje van Telstar aanhad, had hij gisteravond ook aan !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  maandag 24 april 2006 @ 08:55:45 #86
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37235879
Trouwens iemand het 1e doelpunt gezien van Turkiyemspor ??
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37236076
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:43 schreef satecl het volgende:
en was ie er???
Yep, heb alleen de beelden gister gemist. Edwin Zoetebier(shirtsponsor van 2de keeper Harmen Kuperus) was er ook.
volgende wedstrijden:
pi_37236309
quote:
Op maandag 24 april 2006 08:55 schreef Bjoro het volgende:
Trouwens iemand het 1e doelpunt gezien van Turkiyemspor ??
Arme van der Lugt... Had al eens eerder zo'n soort goal gezien op Eurosport, was in Zuid-Amerika geloof ik.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  maandag 24 april 2006 @ 09:27:00 #89
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37236346
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:25 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Arme van der Lugt... Had al eens eerder zo'n soort goal gezien op Eurosport, was in Zuid-Amerika geloof ik.
Als deze op internet komt, gaat hij heel de wereld over, in allerlei funny-filmpjes !


Jullie ook weer lekker in de blessure tijd....klasse
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  zondag 21 mei 2006 @ 15:24:26 #90
148554 Michiel1992
BENNY RODRIGUES !
pi_38046891
Ton is een held! Stond vorige week nog naast hem bij FC Hilversum. Top kerel!
Get hyped on this !
  zondag 21 mei 2006 @ 23:11:23 #91
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_38067573
Mooie uitspraak over VoH....als je een breekijzer mee wilt nemen kun je toch beter Pieter Storms bellen
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  maandag 22 mei 2006 @ 09:37:11 #92
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_38075277
hoorde net dat Edwin Evers ook fan is !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_38076755
Volgende keer zit Ojers er met een ander kapsel! Er kwamen veel mailtjes binnen over zijn matje

Die gast is gewoon te droog voor woorden. Echt lachen.

Er kijken trouwens iedere keer zo'n 400.000 mensen! Best veel voor een regio zender.
  maandag 22 mei 2006 @ 10:51:27 #94
9713 Eightball
In control.
pi_38077064
Ton heeft een nieuwe stropdas gescoord.
  maandag 22 mei 2006 @ 11:01:35 #95
44144 Vinc
zippediedoodap
pi_38077310
Die twee trainers van die derde klasser waar AZ dit 17jarige spits gescout heeft

ton: ik vind het GEWELDIG!
  maandag 22 mei 2006 @ 11:23:18 #96
9713 Eightball
In control.
pi_38077892
quote:
Op maandag 22 mei 2006 11:01 schreef Vinc het volgende:
Die twee trainers
Okay, ze zagen eruit als Oki en Doki maar Ton doen nu net alsof hij zo'n hippe verschijning is langs de lijn...
En dat valt wel mee heur..

Hij is nu voorzichtig begonnen met het af en toe een andere strop om te doen, misschien is het een idee om die jaren 80 overhemden eens in te ruilen voor een 2006 exemplaar.
  maandag 22 mei 2006 @ 11:33:42 #97
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_38078161
quote:
Op maandag 22 mei 2006 11:23 schreef Eightball het volgende:

[..]

Okay, ze zagen eruit als Oki en Doki maar Ton doen nu net alsof hij zo'n hippe verschijning is langs de lijn...
En dat valt wel mee heur..

Hij is nu voorzichtig begonnen met het af en toe een andere strop om te doen, misschien is het een idee om die jaren 80 overhemden eens in te ruilen voor een 2006 exemplaar.
Ton zou eigenlijk van die "john-de-wolf-armstrong-bloesjes" moeten dragen !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  maandag 22 mei 2006 @ 11:38:50 #98
9713 Eightball
In control.
pi_38078320
quote:
Op maandag 22 mei 2006 11:33 schreef Bjoro het volgende:
Ton zou eigenlijk van die "john-de-wolf-armstrong-bloesjes" moeten dragen !
Dát zou inderdaad het beste passen bij zijn coupe. De 'kamperlook'. Dikke gouden ketting erbij, klaar.
Maar er schijnt iets te gaan gebeuren met zijn haar dus ik ben benieuwd.
Hebben ze trouwens geen stylist bij RTVNH ofzo?
  maandag 22 mei 2006 @ 11:43:59 #99
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_38078460
quote:
Op maandag 22 mei 2006 11:38 schreef Eightball het volgende:

[..]

Dát zou inderdaad het beste passen bij zijn coupe. De 'kamperlook'. Dikke gouden ketting erbij, klaar.
Maar er schijnt iets te gaan gebeuren met zijn haar dus ik ben benieuwd.
Hebben ze trouwens geen stylist bij RTVNH ofzo?
Petra ziet er toch ook altijd leuk uit, evenals Matthijs
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  maandag 22 mei 2006 @ 11:51:17 #100
9713 Eightball
In control.
pi_38078691
quote:
Op maandag 22 mei 2006 11:43 schreef Bjoro het volgende:
Petra ziet er toch ook altijd leuk uit
Absolutely.
Maar dat komt door Petra zelf, niet door een stylist(e).
quote:
evenals Matthijs
Mwoah..
  maandag 22 mei 2006 @ 22:57:46 #101
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_38104902
Wat een randdebiel.. :cheer:
pi_38104980
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef Doezelhaar het volgende:
Wat een randdebiel.. :cheer:
pi_38105232
Ton Ojers bewijst het maar weer: Een boerenlul in een pak blijft een boerenlul.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38105251
Heeft iemand dat stukje op film? Van daarnet bij voetbal insite?

Prachtig!
pi_38105387
Ton hard gekraakt door Ten Cate [lol].
pi_38105514
Maar hij is dus trainer bij een amateurclub? Reserve 6e klasse ofzo?
  maandag 22 mei 2006 @ 23:26:34 #107
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_38106317
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:10 schreef MaxPower het volgende:
Maar hij is dus trainer bij een amateurclub? Reserve 6e klasse ofzo?
nee hij is voormalig hoofdklasse trianer (DWV geloof ik) en doet nu geen club meer !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  maandag 22 mei 2006 @ 23:30:57 #108
148059 Pritt
Atheïst
pi_38106535
Henk ownt Ojers
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_38132824
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:26 schreef Bjoro het volgende:

[..]

nee hij is voormalig hoofdklasse trianer (DWV geloof ik) en doet nu geen club meer !
Opgestapt vanwege de allochtonen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:14:51 #110
9713 Eightball
In control.
pi_38132966
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
Opgestapt vanwege de allochtonen.
Karaktermoord.
pi_38199938
Ton is een toppertje.
pi_38754366
Dinsdag en woensdag zit hij bij Villa BVD op Talpa.
  maandag 12 juni 2006 @ 10:24:47 #113
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_38772433
dan gaan we zeker kijken !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_38773971
Haha... dat wordt genieten. Ojers plat-amsterdams... heel veel mensen gaan er van gruwen, ik vind het prachtig. En toch zegt hij altijd zinnige dingen over voetbal. Hij ziet het spelletje echt wel.
  maandag 12 juni 2006 @ 11:40:14 #115
9713 Eightball
In control.
pi_38774328
  maandag 12 juni 2006 @ 12:17:28 #116
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_38775373
Mick Herren dioe had tochj ook dat nummer met/over de Veerkampjes ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  maandag 12 juni 2006 @ 12:40:29 #117
9713 Eightball
In control.
pi_38775977
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:17 schreef Bjoro het volgende:
Mick Herren dioe had tochj ook dat nummer met/over de Veerkampjes ?
Yup.
Je kan hem ook kennen van de huldiging van Ajax.





En volgens zijn eigen website is hij ook 'heet' in Hong Kong.
Ik had nog nooit van hem gehoord.
pi_38798900
quote:
Op zondag 11 juni 2006 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dinsdag en woensdag zit hij bij Villa BVD op Talpa.
Dat wordt inderdaad genieten

Ton Ojers is briljant
pi_38814413
Ton Ojers lijkt zo weggelopen uit een Jiskefet aflevering. Wat een stumper. Met een foute mat, fout pak en structureel een foute stropdas loopt hij iedere amateurclub langs om openlijk te solliciteren.
Bij ons in Spakenburg is hij ook regelmatig aanwezig om te solliciteren bij IJsselmeervogels en Spakenburg niet wetende dat hij nooit maar dan ook nooit bij deze clubs aan de bak zal komen.
Deze topamateurclubs zitten niet te wachten op een brallende proleet.

Ton jongen het ga je goed bij de televisie maar let op je houdbaarheidsdatum. Die is voor B artiesten en komedianten vaak niet al te lang.
pi_38817377
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:32 schreef ijsselmeervogels het volgende:
Ton Ojers lijkt zo weggelopen uit een Jiskefet aflevering. Wat een stumper. Met een foute mat, fout pak en structureel een foute stropdas loopt hij iedere amateurclub langs om openlijk te solliciteren.
Dat wordt nog wat met Melvin vanavond
pi_38818008
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:32 schreef ijsselmeervogels het volgende:
Bij ons in Spakenburg is hij ook regelmatig aanwezig om te solliciteren bij IJsselmeervogels en Spakenburg niet wetende dat hij nooit maar dan ook nooit bij deze clubs aan de bak zal komen.
Deze topamateurclubs zitten niet te wachten op een brallende proleet.
Oh, ik zou niet raar opkijken als Spakenburg in hun langzamerhand tot moedeloosheid leidende drang naar een titel ineens een keer Ton Ojers vastlegt hoor....

Bij de Vogels komt hij er inderdaad niet in, lijkt me zo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 13 juni 2006 @ 17:21:15 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_38818119
Dat wordt dus lachen vanavond bij Villa BVD.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 juni 2006 @ 18:07:01 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_38819516
Weer zo'n Amsterdamse incrowd gast. Als ie uit Maastricht was gekomen hadden ze hem nooit uitgenodigd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juni 2006 @ 00:38:00 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_38835502
Ik zie hem nu. Wat een walgelijke vent. Ik haat dit soort types.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juni 2006 @ 00:58:08 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_38836038
Het wordt steeds erger gelukkig kan ik die provinciaalse zender niet ontvangen.

Succes met deze malloot.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_38836122
Jiskefet zou zo'n figuur niet eens kunnen bedenken zo'n karikatuur als het is. Je gelooft gewoon niet dat dit soort gasten bestaan.
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juni 2006 @ 01:04:44 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_38836188
Enge man

Zou ook fout zijn in de oorlog. Dat zie je zo

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 14 juni 2006 @ 01:06:33 #128
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_38836232
Wat een pipo,wie pleurt hem de Noordzee in?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 14 juni 2006 @ 01:07:47 #129
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_38836256
Het is een genie. Daarmee uit.
pi_38836624
Wat een loser die vent.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 14 juni 2006 @ 02:01:52 #131
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_38837167
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 01:23 schreef cultheld het volgende:
Wat een loser die vent.
Hij speelt zijn rol prima.

dit voor de mensen die niet doorhebben dat hij een typetje doet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juni 2006 @ 02:03:22 #132
7889 tong80
Spleenheup
pi_38837183
Fuck zijn typetje. Dan is het een on-leuk typetje.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 14 juni 2006 @ 02:12:57 #133
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_38837298
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 02:03 schreef tong80 het volgende:
Fuck zijn typetje. Dan is het een on-leuk typetje.

Mokumse humor wordt niet begrepen buiten de Randstad, zoveel is wel duidelijk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juni 2006 @ 02:14:20 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_38837312
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 02:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Mokumse humor wordt niet begrepen buiten de Randstad, zoveel is wel duidelijk.
Nee slechte Mokumse humor wordt niet begrepen.

Maar goed. Wentel je maar in dat randstedelijke kliekje.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 14 juni 2006 @ 02:15:24 #135
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_38837323
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 02:14 schreef tong80 het volgende:


Nee slechte Mokumse humor wordt niet begrepen.

Maar goed. Wentel je maar in dat randstedelijke kliekje.



Hoor ik hier een boertje oprispen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juni 2006 @ 02:18:33 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_38837368
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 02:15 schreef golfer het volgende:

[..]



Hoor ik hier een boertje oprispen?
Nee een flapdrol mis schijten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_38837472
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 02:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Hij speelt zijn rol prima.

dit voor de mensen die niet doorhebben dat hij een typetje doet.
En hoe kom jij bij die wijsheid dat hij een rol speelt? Dadelijk ga je nog vertellen dat hij eigenlijk heeft gestudeerd, geen proleet is en helemaal niks tegen allochtonen heeft.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 14 juni 2006 @ 02:45:58 #138
82494 livetothegoal
Paolo Di Canio
pi_38837666
Ik heb hier in EHV ook dat rtvnh,nog triester dan at5,wat ik ook op de kabel heb, met hun zweer(ajax sfeer in de rest v. NL)
Hoe krijg je zo'n kleur haar?Werkt die gast overdag in een kaasboerderij als kaasschaafduiker ofzo?bzn volk.
NAAM Paolo Di Canio 'Pallocca' ('Dikkerdje'), 'The Animal'
GEBOREN 9 juli 1968, Rome, Italië
LAND Italië
  woensdag 14 juni 2006 @ 02:50:45 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_38837708
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 02:27 schreef cultheld het volgende:


En hoe kom jij bij die wijsheid dat hij een rol speelt? Dadelijk ga je nog vertellen dat hij eigenlijk heeft gestudeerd, geen proleet is en helemaal niks tegen allochtonen heeft.
En dat is belangrijk allemaal voor het typetje/rol die hij speelt?
Straks ga je mij ook nog wijsmaken dat Melvin echt is?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_38837716
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 02:50 schreef golfer het volgende:

[..]

En dat is belangrijk allemaal voor het typetje/rol die hij speelt?
Straks ga je mij ook nog wijsmaken dat Melvin echt is?
Achter Melvin zit Kees Prins. Wie zit achter Ton Ojers?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 14 juni 2006 @ 02:56:03 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_38837760
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 02:52 schreef cultheld het volgende:


Achter Melvin zit Kees Prins. Wie zit achter Ton Ojers?
Net zo'n cultheld als André Hazes, Bennie Joling, Gordon....

Je weet wel. Je bent toch wel slim genoeg om te zien dat dit een rol is die hij speelt?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_38838076
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 02:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Net zo'n cultheld als André Hazes, Bennie Joling, Gordon....

Je weet wel. Je bent toch wel slim genoeg om te zien dat dit een rol is die hij speelt?
Ongetwijfeld speelt hij op tv (voor een deel) een rol, maar dat betekent niet dat hij geen loser is. Bij DWV opstappen vanwege de allochtonen maakt hem al triest genoeg.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:02:12 #143
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_38839294
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 02:45 schreef livetothegoal het volgende:
Ik heb hier in EHV ook dat rtvnh,nog triester dan at5,wat ik ook op de kabel heb, met hun zweer(ajax sfeer in de rest v. NL)
Hoe krijg je zo'n kleur haar?Werkt die gast overdag in een kaasboerderij als kaasschaafduiker ofzo?bzn volk.
hij heeft een eigen zaak in voetbalkleding e.d.

www.altosportswear.nl

[ Bericht 8% gewijzigd door Bjoro op 14-06-2006 09:18:13 ]
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:04:58 #144
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_38839346
Wel eens gehoord van het fenomeen dat iemand dusdanig slecht is, dat het eigenlijk wel weer leuk is ? ..... tadaaaaa, dan heb je Ton !

Want Ton is natuurlijk één grote karikatuur van zichzelf
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_38842384
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 02:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Net zo'n cultheld als André Hazes, Bennie Joling, Gordon....

Je weet wel. Je bent toch wel slim genoeg om te zien dat dit een rol is die hij speelt?
Ik kom die man al jaren tegen in de hoofdklasse A en geloof me, dat is geen rol die hij speelt. Als het een rol zou zijn had ik 'em ondertussen wel eens bij de Oscaruitreiking gezien.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:51:44 #146
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_38843465
Ton is gewoon een held.
Hij heeft verstand van het spelletje en ventileerd duidelijk en op zijn manier ( met Mokumse humor ) zijn mening.
Dat andere dat niet kunnen waarderen....so be it..
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_38847712
http://media.rtvnh.nl/ram(...)20060514-NH-Sport.rm

Helaas alleen Real Media, maar als je de scroller op 21:30 zet dan krijg je de uitspraken van het jaar van hem te horen over de ME en de huldiging van Ajax.

Hulde!
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:15:38 #148
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38847923
ton is een lul
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:19:20 #149
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_38848065
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:15 schreef WEST het volgende:
ton is een lul
tja, dat is ook een mening natuurlijk

ook nog een motivatie daarvoor
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_38854738
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:17 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Ik kom die man al jaren tegen in de hoofdklasse A en geloof me, dat is geen rol die hij speelt. Als het een rol zou zijn had ik 'em ondertussen wel eens bij de Oscaruitreiking gezien.
Precies. De man is echt zo, dat is het erge.

Dat hij Amsterdammer is, werkt meer tegen hem. Want nu kan hij niet in de "provincie" werken en juist daar past hij, want die hebben geen negers.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38854775
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:27 schreef methodmich het volgende:

[..]

Precies. De man is echt zo, dat is het erge.

Dat hij Amsterdammer is, werkt meer tegen hem. Want nu kan hij niet in de "provincie" werken en juist daar past hij, want die hebben geen negers.
Die pseudo-intellectuele reactie van golfer over Ojers' Amsterdamse typetje is een beetje misplaatst dus.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38855008
Tja, je moet er van houden....

Ik vind het gewoon een verkapte racist, eerlijk gezegd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38855271
Dat straalt van 'm af, terwijl hij het er nog niet eens over had gehad. Enge vent, die zeker bij de NSB zou zitten in de oorlog.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38859715
Gohgohgoh wat draven we weer door zeg. Straks is hij nog de beul van auswitch
  woensdag 14 juni 2006 @ 20:01:25 #155
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_38859807
nou racist zal ie wel niet zijn met 2 alogtonuh kinderen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_38859814
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:01 schreef DAMH het volgende:
nou racist zal ie wel niet zijn met 2 alogtonuh kinderen
bron ?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 14 juni 2006 @ 20:09:15 #157
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_38860045
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

bron ?
Ik woon in Almere, ik weet wie ze zoon en dochter zijn,, en volgens mij zijn dat geen volbloedjes,, kan het mis hebben...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  woensdag 14 juni 2006 @ 20:48:49 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_38861601
Hij heeft intussen ook al wiki-media bereikt:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ton_Ojers
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 14 juni 2006 @ 20:50:49 #159
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_38861705
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:09 schreef DAMH het volgende:

[..]

Ik woon in Almere, ik weet wie ze zoon en dochter zijn,, en volgens mij zijn dat geen volbloedjes,, kan het mis hebben...
Eh...ik heb jaren in een straal van 200mtr bij Ton vandaan gewoond en heb 6 jaar gymles van hem gehad en zijn kinderen waren gewoon blank hoor..netzoals zijn vrouw...misschien dat hij ondertussen hertrouwd is en "nieuwe" kinderen heeft, maar hij heeft ook zeker blanke kindjes (zijn zoon had zelfs rood haar en sproeten en als ik het goed heb speelt die nu bij DWV...)
En van dat gelul dat hij een racist is wordt ik ook een beetje moe.
Hij is gestopt bij DWV omdat de mentaliteit van het merendeel van de spelers hem niet aanstond...SOWHAT!!!

Nog wat TON-Liners gevonden :

‘Ik kan niet meer tegen die slappe-lullen-mentaliteit’

‘Al train je Vaginaveen, dit vak sloopt je lichaam’

‘Ik ben een voorstander van het conflictmodel, ik vervloek het poldermodel’

‘Hoe socialer je bent als trainer, hoe asocialer je wordt behandeld’

‘Ik ben trainer/coach, geen Jomanda’

‘Vreselijk, de patatgeneratie, de PlayStationgeneratie en de waarom-generatie’

‘Menzo moet alleen keepers trainen, ik geef toch ook geen handbaltraining’

‘Als je de docenten in Zeist ziet, dan schiet de tranen in je ogen’

'Wij trainden zoals er echt wordt gevoetbald, veel meer praktijkgericht. Dat deden we vaak op heel slechte velden, waarop varkens in hongerstaking zouden gaan.'

[ Bericht 17% gewijzigd door --HOOLIE-- op 14-06-2006 21:04:16 ]
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  woensdag 14 juni 2006 @ 22:06:54 #160
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_38864774
echt werelds dat deze man op talpa te zien is.... ik keek altijd naar de NOS, sinds gister.... en ik heb net ook weer genoten...

jammer vind ik dat er nog niet echt van die mooie uitspraken uit ze mond zijn gevallen. Gister kwam er een kleintje: 'kroatie zijn van die blokkerige gangsters'.....
hopelijk komt hij vaker op talpa zodat we er meer van kunnen genieten !!!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 15 juni 2006 @ 00:34:40 #161
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_38870942
Zou Ton z'n kleding nu gesponsord worden ???
Ik zie hem nu 2x in een ander pak...dat is in een heel jaar RTVNH nog niet voorgekomen !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  donderdag 15 juni 2006 @ 00:38:59 #162
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_38871033
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef satecl het volgende:
echt werelds dat deze man op talpa te zien is.... ik keek altijd naar de NOS, sinds gister.... en ik heb net ook weer genoten...

jammer vind ik dat er nog niet echt van die mooie uitspraken uit ze mond zijn gevallen. Gister kwam er een kleintje: 'kroatie zijn van die blokkerige gangsters'.....
hopelijk komt hij vaker op talpa zodat we er meer van kunnen genieten !!!
hij moet gewoon nog groeien
en dat blokkerige doelde hij waarschijnlijk opde shirts !

Hij had het gisteren trouwens ook weer even over 'niemendalwedstrijdjes'..die hoor je bij RTVNH ook regelmatig voorbij komen !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_38872339
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:10 schreef nickname18 het volgende:
http://media.rtvnh.nl/ram(...)20060514-NH-Sport.rm

Helaas alleen Real Media, maar als je de scroller op 21:30 zet dan krijg je de uitspraken van het jaar van hem te horen over de ME en de huldiging van Ajax.

Hulde!
Dat is inderdaad echt lache

"Iedereen die een steen pakt, hup, schiet je door zn knieschijven"
  donderdag 15 juni 2006 @ 09:04:54 #164
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_38874362
ik snap al de ophef rondom die gast niet want hij zit nu 2 dagen bij BVD en hij heeft weinig "nieuws" gebracht, ook heeft hij zijn grote verstand van het spel niet echt laten blijken, vind hem ook erg stil en afwezig voor een type hugo borst
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 15 juni 2006 @ 09:07:21 #165
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_38874407
hij komt straks bij Edwin Evers bij Radio 538 !!!
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_38874434
Dat komt door blaaskaak Mulder en anti-ojers Henk van Dorp.

Zo direct is hij bij Edwin Evers in de show op 538
  donderdag 15 juni 2006 @ 09:15:16 #167
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_38874530
ja ik was erg benieuwd naarhem, oa door dit topic met enkele hilarische uitsprakenmaar die moeten bij bvd nog komen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_38878591
Ik vond hem nou niet de deskundige die hij wil zijn, er kwam erg veel onzin uit. Methodmich, het is inderdaad een rare snuiter.
That's all folks!
pi_38881583
Ik vind hem echt top, hij zou eigenlijk bij alle bvd uitzendingen moeten zijn.

Nog een leuke oneliner van Ton: "Robben was zo gretig dat hij zelfs de ballenjongens uit wou spelen."
lollig
pi_38882264
Echt een karikatuur van een analist, geinig figuur.
pi_38882467
Ik hoop dat hij straks een baan aangeboden krijgt van een voetbal praatprogramma.
lollig
pi_38883755
Hopelijk blijft hij bij die provinciezender, want er was niet veel aan.
  Trouwste user 2022 donderdag 15 juni 2006 @ 15:40:36 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_38886393
Dat ie maar snel ergens achter een decoder gaat zitten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 15 juni 2006 @ 15:46:04 #174
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_38886586
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 15:40 schreef tong80 het volgende:
Dat ie maar snel ergens achter een decoder gaat zitten.

tong, geloof mij....hij moet groeien !
en natuurlijk de ruimte krijgen zich te ontwikkelen en etaleren !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_38888389
Bij BvD vond ik hem nou niet zo hilarisch.
  donderdag 15 juni 2006 @ 17:23:49 #176
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_38889787
wacht maar jongens.... hij is miss een beetje zenuwachtig..... als hij ff lekker zit, is ie werelds !!!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 15 juni 2006 @ 17:24:26 #177
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_38889810
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:34 schreef Bjoro het volgende:
Zou Ton z'n kleding nu gesponsord worden ???
Ik zie hem nu 2x in een ander pak...dat is in een heel jaar RTVNH nog niet voorgekomen !
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_38889841
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:01 schreef DAMH het volgende:
nou racist zal ie wel niet zijn met 2 alogtonuh kinderen
Dat zegt me ook niet zoveel. Is Kevin allochtoon dan??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38896612
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 15:40 schreef tong80 het volgende:
Dat ie maar snel ergens achter een decoder gaat zitten.

Nee Piet "sjelsi" De Visser waar jij blijkbaar idolaat van bent, daar zitten we op te wachten
  Trouwste user 2022 donderdag 15 juni 2006 @ 20:56:24 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_38897166
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:42 schreef nickname18 het volgende:

[..]

Nee Piet "sjelsi" De Visser waar jij blijkbaar idolaat van bent, daar zitten we op te wachten
Die heeft tenminste kennis van zaken en speelt geen popie Jopie rolletje.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_38897425
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:37 schreef Urquhart het volgende:
Bij BvD vond ik hem nou niet zo hilarisch.
Hij kreeg ook nauwelijks het woord.
lollig
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:33:48 #182
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38904216
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:19 schreef Bjoro het volgende:

[..]

tja, dat is ook een mening natuurlijk

ook nog een motivatie daarvoor
ik heb wel eens wat stukjes gezien van hem op TV en de onzin die hij uit kraamt en nu van de week bij BVD nee ik mag hem niet.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_38912038
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:02 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Hij kreeg ook nauwelijks het woord.
Dat zal het dan wel zijn.
pi_42905850
Ik zie op bij TVNH zojuist verschrikkelijke beelden van Ton ZONDER mat???
Ton, waar ben je mee bezig??
The word is the word of the sword, Until the wrongs are righted
pi_42912005
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 00:27 schreef Hurricane1 het volgende:
Ik zie op bij TVNH zojuist verschrikkelijke beelden van Ton ZONDER mat???
Ton, waar ben je mee bezig??
Het zag er niet uit!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_42912160
Is de aflevering van gisteren nog ergens terug te zien?
Houd van een lijntje.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:10:16 #187
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_42917391
Oh My F*cking God, wat zag ik maandag nou op TV.....Ton zonder mat....
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:08:04 #188
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_42946917
ha ha ha ha ha ....ik zag het ook !

Hij heeft nu dezelfde kapper als Matthijs knipper knipper !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:26:40 #189
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42984397
PICS?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_43139959
The word is the word of the sword, Until the wrongs are righted
pi_43142507
Hij heeft beloofd dat zn mat er weer aan gaat!
pi_43147689
Hij zal wel gaan solliciteren bij IJsselmeervogels.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43510957
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Hij zal wel gaan solliciteren bij IJsselmeervogels.
Nope.... Hij draagt al een geel/groene stropdas, dus zit binnenkort bij sv Huizen op de bank naast Jurgen Kok.
Geef Kok 2 weken dan rent ie knettergek weg
Het is Geel en Groen en blijft toch mijn cluppie
pi_44450901
The word is the word of the sword, Until the wrongs are righted
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:09:46 #195
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_44454347
quote:
prachtig !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_46459338
Wanneer komt deze man nou eens op landelijke televisie.
lollig
pi_46459654
Ik denk dat er maar weinig stations zijn die het erop willen wagen met hem.
That's all folks!
  maandag 19 februari 2007 @ 16:06:42 #198
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_46460133
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:40 schreef ub40_bboy het volgende:
Wanneer komt deze man nou eens op landelijke televisie.
Hij is tijdens het WK2006 al bij Villa BvD geweest. Alleen werd hij daar niet echt op waarde geschat. Mensen gingen hem tegenspreken en meer van dat soort onzin. Cruijff wordt toch ook nooit tegengesproken
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  maandag 19 februari 2007 @ 16:33:43 #199
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_46460921
Wanneer komen er weer nieuwe filmpjes van Ton op YouTube...
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 19 februari 2007 @ 17:09:16 #200
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_46462039


Regiofenomeen Ton Ojers

De veruit grappigste én foutste voetbalanalist van Nederland is niet op de landelijke omroep te zien. Ton Ojers is volks- en cultheld tegelijk in Noord-Holland.

U kent Ton Ojers niet? Clarence Seedorf ook niet, tot de twee elkaar onlangs na een oefenpotje van Oranje ontmoetten. Ojers analyseerde trefzeker Seedorfs spel. Iets met ' controlerend, goed vanuit zijn positie opererend, zo spelend kan Marco niet om hem heen'. En vroeg erna of Clarence het met hem eens was.

"Ik heb denk ik gebracht wat voor de ploeg nodig was" zei Seedorf. "Nou, dat heb ik je net uitgelegd," antwoordde Ojers en gaf de verbouwereerde Seedorf nog even een bovenhandse handshake. Ton Ojers - Voormalige Schrik Van Sportjournalistiek Nederland: 1-0.

Elke zondagavond stemmen ruim tweehonderdduizend Noord-Hollanders af op RTV Noord-Holland Sport. Bizar veel voor een regionale sportrubriek. En dat terwijl Ojers niet bepaald het prototype prettige tv-verschijning is.

De oud-trainer van diverse landelijke hoofdklassers zou een geloofwaardige woordvoerder bij een Amsterdamse taxioorlog zijn. Breed postuur, lange regenjas, felgekleurde stropdas. Tot een jaar geleden had hij een geelkleurige mat. Die is eraf, maar hij heeft nog wel een vlassnorretje.

Fout en grappig

Ojers volkse voorkomen zorgt bij interviews met (oud-)spelers van Ajax en AZ snel voor een ouwejongenskrentenbrood-sfeertje. "De hakkenbar was weer open hoor, Raf", doet Ton dan tof tegen Van der Vaart, als die wat frivole hakballetjes heeft laten zien. Het zijn de even foute als grappige opmerkingen waar voetbalminnend Noord-Holland geen genoeg van krijgt.

Dat geldt zeker als Ton de pik op spelers heeft, want dan maakt hij gehakt van ze. Charisteas bijvoorbeeld, wanneer die met een intikkertje scoort: "die had ik met m'n teckel ook nog wel gemaakt hoor, als mijn gulp had opengestaan."

Daarbij schroomt Ton niet om zijn politiek incorrecte maatschappijvisie door zijn sportcommentaar te verweven. Hoe de traditionele rellen na een Ajax-huldiging voortaan voorkomen moeten worden? Heel simpel, vindt Ton: "scherpschutters op de daken en de eerste die amok maakt een kogel door zijn knieschijf jagen."

Volks- en cultheld

De volkse kijkers herkennen in Ton Ojers een man die zegt wat zíj denken. De minder volkse voetballiefhebber kijkt vanwege Tons onweerstaanbare foutheid. Het doet denken aan de combinatie van twee soorten aanhangers die André Hazes in zijn laatste jaren een enorme populariteit opleverde. Net als Hazes is Ojers volks- en cultheld tegelijk in Amsterdam en omstreken.

Eén tekortkoming heeft Ton gemeen met collega-voetbalanalisten: zijn voorspellingen zijn matig. "De enige reden dat Ajax nog bij PSV in de buurt kan komen, is als de octopus Gomez geblesseerd raakt" zei Ton vlak voor Kerst. Maar als je hem er nu naar zou vragen, zou hij gewoon een van zijn klassiekers aanhalen: "het gaat niet om de Herbstmeister, maar om de Summermeister"

Zonde dat RTL Sport de oubollige René van der Gijp maar weer eens van stal heeft gehaald. Als de zender toch op de voetbalanalytische lach mikt: Ton Ojers is rijp voor een toptransfer naar een landelijke omroep.

bron: http://www.nu.nl/news/981088/1200/Regiofenomeen_Ton_Ojers.html

Hier zijn de afleveringen met Ton terug te zien: http://www.rtvnh.nl/page.asp?page=240
pi_46462707
HHAHAHAHA. Hij noemt Huntelaar: The Hunter. En hij wil niet over Charisteas praten.
lollig
pi_46464030
Leuke oneliner "Je hebt één zekerheid bij The Hunter: als je hem op de bank zet scoort ie niet."
lollig
pi_46464362
Wat n lolbroek en dan heb ik gelukkig zn stem/accent nog niet hoeven horen
pi_46464577
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:30 schreef Erasmusch het volgende:
Wat n lolbroek en dan heb ik gelukkig zn stem/accent nog niet hoeven horen
Je kan zeggen wat je wil over Ton Ojers maar hij heeft gelijk over Charisteas. Het is een beperkte voetballer die alleen intikkertjes scoort.
lollig
pi_46464663
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:38 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wil over Ton Ojers maar hij heeft gelijk over Charisteas. Het is een beperkte voetballer die alleen intikkertjes scoort.
Ook onzin. Is het een soort Jiskefet-sketch als ik die verhalen zo lees en die foto bekijk?
pi_46464773
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:41 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ook onzin.
Hij heeft nog niet het tegendeel bewezen bij Feyenoord en Ajax.
lollig
pi_46464848
Ja, en Van Nistelrooy maakt ook alleen maar intikkertjes. Maar goed, verder ga ik Charisteas niet lopen verdedigen, voor je het weet heb ik Happel op mn dak
pi_46464937
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:47 schreef Erasmusch het volgende:
Ja, en Van Nistelrooy maakt ook alleen maar intikkertjes. Maar goed, verder ga ik Charisteas niet lopen verdedigen, voor je het weet heb ik Happel op mn dak
HAHA duidelijk niet op de hoogte van het internationale voetbal. Heb je Real Madrid tegen Osasuna gezien waarin Van Nistelrooy 4 keer scoort waaronder 2 erg mooie doelpunten.

Maar waarom haal je Van Nistelrooy erbij als het onderwerp de zeer beperkte voetballer Charisteas is?
lollig
pi_46465172
Datzelfde argument wordt altijd bij Ruud gebruikt
pi_46465343
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:55 schreef Erasmusch het volgende:
Datzelfde argument wordt altijd bij Ruud gebruikt

Door mensen die Erashmus heeten en alleen tv rijnmond (of hoe die zenders daar ook mogen heten) kijken misschien wel ja. Maar door voetbal kenners niet.

Van Nistelrooy is geen Etoo'o maar Charisteas mag ook lang niet de schoenen van Van Nistelrooy poetsen.
lollig
pi_46465455
pi_46465616
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:03 schreef Erasmusch het volgende:
[afbeelding]
Ik heb nog nooit iemand dat argument horen noemen. Alleen iemand die Eraschmus heet en alleen tv rijnmond kijkt.

Maar nu weer over Charisteas: hij kan niet voetballen, hij kan alleen de simpelste goals scoren. Ik ben erg blij dat wij hem voor een paar miljoen aan jullie verkocht hebben.
lollig
  dinsdag 20 februari 2007 @ 09:25:54 #213
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_46482103
Kunnen discussies over Charisteas niet even in een ander topic?! Dit topic gaat over Ton Ojers.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 16:47:59 #214
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_46980140
Ton Ojers afgelopen zondag, op de vraag of hij vind dat de clubs damesvoetbal moeten gaan spelen:

"Damesvoetbal? Hou toch op! Dat vind ik hetzelfde als kunstzwemmen voor mannen!"
  dinsdag 6 maart 2007 @ 23:16:09 #215
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_46997092
FCNH

'Het is dat ik in een goeie bui ben, maar anders is het strik erom en wegwezen'
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_46997312
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef satecl het volgende:
FCNH

'Het is dat ik in een goeie bui ben, maar anders is het strik erom en wegwezen'
pi_46999082
Die ton ook over az tegen newcastle. "ze moeten keihard aanvallen tot in de bussenis club"
lollig
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:48:38 #218
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_47008149
prachtige quotes weer inderdaad
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef satecl het volgende:
FCNH

'Het is dat ik in een goeie bui ben, maar anders is het strik erom en wegwezen'
tegen die gasten die te laat waren !

Op de vraag waarom ze te laat waren..."we hadden file"...Ja, die had ik ook, alleen neem ik altijd een file eerder !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_47306839
pi_47306878
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:10 schreef Eightball het volgende:
[afbeelding]
  donderdag 15 maart 2007 @ 18:54:00 #221
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_47310020
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:10 schreef Eightball het volgende:
[afbeelding]


hoe kom je daar aan???
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_47310568
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 18:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:
hoe kom je daar aan???
Vanaf volgende week verkrijgbaar in de webshop van RTVNH.

(op de foto ben ik niet, ik heb er wel 1, gekregen van iemand bij RTVNH.)
pi_47585109
Check het Ton Ojers Soundboard, super grappig!!

http://www.voetbalnext.nl/index.php?action=toon_cafe_video&video_id=756
  maandag 26 maart 2007 @ 15:34:35 #224
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_47674559
"De enige lichtpunten die ik heb gezien in die wedstrijd, waren de stadionlampen."
  maandag 26 maart 2007 @ 15:47:34 #225
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_47675082
"...scherpschutters op de daken en de eerste die amok maakt een kogel door zijn knieschijf jagen."

"Ze staan daar met naaldhakken en dildo's de supporters weg te slaan."

I would sooner fail than not be among the greatest.
  maandag 26 maart 2007 @ 15:55:45 #226
148059 Pritt
Atheïst
pi_47675378
Best grappig dat FCNH.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 26 maart 2007 @ 18:23:05 #227
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_47680684
Dat huilende jochie van gisteren
I would sooner fail than not be among the greatest.
  maandag 21 mei 2007 @ 11:44:20 #228
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_49600651
Mathijs Groenewoud en Ton Ojers in gesprek over Ryan Babel:

Matthijs: Ryan Babel speelde ook weer geweldig vanmiddag. Nietwaar, Ton?
Ton: Weet jij toevallig of hij een vriendin heeft, die Babel?
Matthijs: Geen idee eigenlijk...
Ton: Nou, hij heeft in ieder geval altijd ontzettend veel dreiging, maar hij scoort nooit!

  zaterdag 26 mei 2007 @ 23:12:44 #229
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_49805013
Ton Ojers heeft de eerste wedstrijd met FC NH op de Copa Amsterdam verloren met 1-0 van Ajax Cape Town.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_49805126
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:44 schreef schaap001 het volgende:
Mathijs Groenewoud en Ton Ojers in gesprek over Ryan Babel:

Matthijs: Ryan Babel speelde ook weer geweldig vanmiddag. Nietwaar, Ton?
Ton: Weet jij toevallig of hij een vriendin heeft, die Babel?
Matthijs: Geen idee eigenlijk...
Ton: Nou, hij heeft in ieder geval altijd ontzettend veel dreiging, maar hij scoort nooit!

  zondag 27 mei 2007 @ 13:54:18 #231
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_49817224
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 23:12 schreef Roflbroek het volgende:
Ton Ojers heeft de eerste wedstrijd met FC NH op de Copa Amsterdam verloren met 1-0 van Ajax Cape Town.
Cape Town kreeg 2 goede kansen en FCNH een stuk of 6 geloof ik.

Maar ter geruststelling van Ton, ik heb vaker een team de 1e wedstrijd met 1-0 zien verliezen en uiteindelijk het toernooi zien winnen !

Al waren de meeste spelers van FC NH toen nog niet geboren !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  maandag 28 mei 2007 @ 11:32:53 #232
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_49846180
Gisteren 1-0 verloren van Cruzeiro en 3-0 gewonnen van Florida nogwat.
En zal vanmiddag spelen om de 5de plek tegen Fenerbahce.
  maandag 28 mei 2007 @ 12:11:11 #233
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_49847236
quote:
Voorafgaand aan die wedstrijd verscheen een streaker op het veld, maar die maakte geen indruk op de presentator van RTV Noord-Holland. “Jammer dat-ie een beetje aan de kleine kant is.”
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_49847465
Hahaha wat een actie .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  maandag 28 mei 2007 @ 15:17:55 #235
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_49853421
quote:
Op maandag 28 mei 2007 11:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gisteren 1-0 verloren van Cruzeiro en 3-0 gewonnen van Florida nogwat.
En zal vanmiddag spelen om de 5de plek tegen Fenerbahce.
volgens mij is Ton er gek op om tegene een turkse tegenstander te spelen
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  dinsdag 29 mei 2007 @ 23:34:50 #236
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_49910779
die ton-ojers immitatie wedstrijd was ook leuk trouwens !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_54552768
Was het nog wat gister bij Studio Voetbal? heb het gemist
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 november 2007 @ 16:11:57 #238
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_54553584
Het was wel grappig
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_54554071
Hij had wel een goede bijdrage aan het programma.
That's all folks!
pi_54554138
Ojers is goed
pi_54623437
Zou je na van zijn schnabbeltje bij RNH goed kunnen leven?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54625334
Lijkt me van niet, maar daarom zit ie dan ook in de sportkledinghandel.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 november 2007 @ 14:58:40 #243
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_54717283
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_54740017
Ton ojers over de interesse van Roma in Emanuelson: "Die is zeker door Andrea Boccelli gescout"
* Schopt
Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys
pi_54740394
lollig
pi_54763633
Oude grap, al zei men vroeger dan Jules de Korte of Stevie Wonder.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54763750
Ik vind het maare een vage gast... beetje een kopie van Derksen aan het worden, en dat is jammer.
Hij is een net-niet figuur in mijn ogen
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 22 november 2007 @ 08:11:09 #248
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_54776213
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:18 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik vind het maare een vage gast... beetje een kopie van Derksen aan het worden, en dat is jammer.
Hij is een net-niet figuur in mijn ogen
en dat maakt hem juist zo leuk !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_54780991
Ton
AFC AJAX
pi_54781087
Wat een dwaas is dat. Schandalig dat zo iemand airtime krijgt.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54781120
Bang voor je positie daaro bij RTL Jantje?
AFC AJAX
pi_54781146
quote:
Op donderdag 22 november 2007 13:15 schreef BonJovi het volgende:
Bang voor je positie daaro bij RTL Jantje?
Hoe vaak moet ik dit nog uitleggen? Ik ben Jan van Halst niet, en jij bent Jon Bon Jovi niet.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  donderdag 22 november 2007 @ 13:41:22 #253
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_54781705
quote:
Op donderdag 22 november 2007 13:13 schreef JanVanHalst het volgende:
Wat een dwaas is dat. Schandalig dat zo iemand airtime krijgt.

De man is geen Dwaas...
Hij geeft gewoon zijn ongezoute mening verpakt in Amsterdamse humor..
Daar moet je van houden of niet...maar hij is geen dwaas...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_56062570
Einde carriere Ton?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:58:05 #255
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_56062586
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:57 schreef El-Salvador het volgende:
Einde carriere Ton?
Ik las het net...zal toch niet
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_56062877
quote:
Op donderdag 22 november 2007 13:16 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Hoe vaak moet ik dit nog uitleggen? Ik ben Jan van Halst niet, en jij bent Jon Bon Jovi niet.
nivootje
pi_56063519
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:57 schreef El-Salvador het volgende:
Einde carriere Ton?
Wat is er met Ton?
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:43:11 #258
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56063578
Ja? Wtf?
pi_56063842
wat is er met ton?
lollig
pi_56063901
quote:
Op donderdag 22 november 2007 13:16 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Hoe vaak moet ik dit nog uitleggen? Ik ben Jan van Halst niet, en jij bent Jon Bon Jovi niet.
WTF hoezo denk je dat ik het niet ben
AFC AJAX
  woensdag 16 januari 2008 @ 07:55:03 #261
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_56065528
Wat is er aan de hand met Ton??
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  woensdag 16 januari 2008 @ 08:27:53 #262
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56065792
quote:
Ton Ojers stapt boos op bij RTV NH

ALKMAAR - Ton Ojers is dinsdagavond per direct opgestapt bij RTV NH. De 'man met de gele manen' die als voetbaldeskundige het zondagse programma Noord-Holland Sport enorm populair maakte, is woedend op de directie van de zender. ,,Het is alsof ze bij Ajax Huntelaar zo weg laten lopen.''


Bij de zender wilden ze gisteravond geen commentaar geven. ,,Niet in dit stadium'', liet een woordvoerder tactisch weten. Ojers, vermaard om zijn gepeperde uitspraken, heeft echter geen enkel probleem om het conflict uit de doeken te doen. ,,Dit is een enorme schok voor Noord-Holland. De oorzaak moet iedereen weten.''

De oorzaak van het conflict ligt volgens Ojers in een tweede serie rond FC NH. Het elftal van Noord-Hollandse jeugdspelers dat onder leiding van Ojers - zelf voormalig trainer in de hoofdklasse - in een reeks van programma's wordt geselecteerd. ,,Samen met Mathijs Groenewoud (presentator, red.) heb ik dat project vorig jaar groot gemaakt. Voor de komende serie heb ik de provincie Noord-Holland als sponsor binnengehaald. Hebben we het over 65.000 euro. Dat bedrag is mooi verdeeld door de hoge heren, Robert Zaal en Dink Binnendijk. Die een projectmanager hebben aangesteld en ons - de bedenkers - nu buitenspel zetten. Dat pik ik niet. Kreeg ik te horen dat RTV NH best zonder Ojers kan. Dan ben ik dus weg.''

Ojers verwacht een storm van protesten. ,,Hier krijgen ze spijt van. Dit pikt het publiek nooit. Ojers ís Noord-Holland Sport. Samen met Mathijs. De Suarez en Huntelaar van RTV NH. Als je die zomaar weg laat lopen, ben je incapabel voor je baan.''

Bron: http://www.nhd.nl/nieuws/sport/article2989010.ece?secId=540
Nieuwe trainer/coach van Ajax dus?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 16 januari 2008 @ 09:23:53 #263
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_56066429
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 08:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nieuwe trainer/coach van Ajax dus?
Lijkt me een geweldige persconferentie worden als hij naast van Gaal zit.....

Maar anyway, NHSport zal niet meer hetzelfde zijn....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_56067196
Slechte zaak dit. Ze waren aan het begin van het seizoen al pissed omdat ze pas ruim drie weken later met het programma mochten beginnen dan de start van de competities. Dat had ook met geld te maken. Vier keer niet uitzenden scheelt een x bedrag. Dat viel slecht.

Verder zijn er het hele seizoen al irritaties met de programmaleiding. Matthijs en Ton willen van dat 'andere' sportitem af in het midden van het programma. Zij willen op zondag een all-voetbal programma en op maandag de rest van de sport. Wil de directie ook niet aan.

Wel jammer hoor, ik keek er graag naar.

Betekent dit nou ook dat Ton 'm smeert bij Sportclub 1890 op zaterdagochtend?
pi_56067445
Opvolger van JD ?
  woensdag 16 januari 2008 @ 10:31:45 #266
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_56067567
Misschien kan ie Van Hanegem vervangen bij Voetbal Insite. Die levert ten eerste geen enkele zinnige bijdrage meer de laatste tijd (alleen maar ontwijken en zinnen als "wat interesseert mij dat nou?"... wel grappig allemaal, maar een beetje vreemd als je analyst bent en je mening/visie moet geven). Daarnaast ben je als coach van een club in de competitie niet meer op je plaats als onpartijdig geachte analyst.

En verder: ik kan RTV-NH gewoon ontvangen, maar een groot deel van Nderland niet. Kunnen die ook eens kennis maken met het fenomeen Ton Ojers.
pi_56067609
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:31 schreef schaap001 het volgende:
Misschien kan ie Van Hanegem vervangen bij Voetbal Insite. Die levert ten eerste geen enkele zinnige bijdrage meer de laatste tijd (alleen maar ontwijken en zinnen als "wat interesseert mij dat nou?"... wel grappig allemaal, maar een beetje vreemd als je analyst bent en je mening/visie moet geven). Daarnaast ben je als coach van een club in de competitie niet meer op je plaats als onpartijdig geachte analyst.
Dat Van Hanegem nog analist is, is mij ook een raadsel. Het zal hem aardig wat knaken opleveren, maar ik snap niet waarom hij daar elke avond met frisse tegenzin gaat zitten om elke keer die zelfde one-liners er uit te flappen. Dat laatste ben ik alleen niet met je eens. Je kunt prima een objectieve mening projecteren, of je nu werkzaam bent bij een betrokken club of niet. Gewoon een kwestie van goed kunnen relativeren.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_56067749
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:31 schreef schaap001 het volgende:


En verder: ik kan RTV-NH gewoon ontvangen, maar een groot deel van Nderland niet. Kunnen die ook eens kennis maken met het fenomeen Ton Ojers.
Ik denk dat ie landelijk alleen niet uit de verf komt. Hij heeft namelijk alleen verstand van Ajax, AZ, de eerstedivisie clubs uit Noord Holland, en het hoofdklasse voetbal uit de omgeving Amsterdam (daar weet ie trouwens wel heel veel vanaf).
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 16 januari 2008 @ 10:47:17 #269
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_56067810
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:33 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Dat Van Hanegem nog analist is, is mij ook een raadsel. Het zal hem aardig wat knaken opleveren, maar ik snap niet waarom hij daar elke avond met frisse tegenzin gaat zitten om elke keer die zelfde one-liners er uit te flappen. Dat laatste ben ik alleen niet met je eens. Je kunt prima een objectieve mening projecteren, of je nu werkzaam bent bij een betrokken club of niet. Gewoon een kwestie van goed kunnen relativeren.
Heb je gelijk in: ik snap ook wel dat het goed is om de visie van een coach (en niet alleen maar journalisten en oud-spelers) te hebben op de competitie, maar neem er dan eentje van buiten de ere divisie, maar wel eentje met ervaring. En iemand die een beetje normaal uit zijn woorden kan komen (Van Hanegem ): Robert Maaskant bijvoorbeeld.
  woensdag 16 januari 2008 @ 10:49:34 #270
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_56067854
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:43 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Ik denk dat ie landelijk alleen niet uit de verf komt. Hij heeft namelijk alleen verstand van Ajax, AZ, de eerstedivisie clubs uit Noord Holland, en het hoofdklasse voetbal uit de omgeving Amsterdam (daar weet ie trouwens wel heel veel vanaf).
Da's ook weer zo, ja: dan kan ie beter bij Studio Voetbal gaan zitten. Kan ie toch minstens 35 minuten over Ajax praten iedere week.
pi_56068006
Schande dat ze Ton zo behandelen. Die man heeft met Matthijs samen heel RTVNH groot gemaakt.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:50:07 #272
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_56069335
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:35:05 #274
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_56070351
toch ook best een leuke site dat www.tonojers.eu !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:49:42 #275
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_56070760
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:35 schreef Bjoro het volgende:
toch ook best een leuke site dat www.tonojers.eu !

Laat ook je ongenoegen blijken....

http://www.rtvnh.nl/reacties/index.asp?forumid=68

directie@rtvnh.nl
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_56071021
quote:
De reacties lijken me duidelijk.

Misschien kan hij naar FC Godenzonen? Maar ja, dat programma staat goed met goede mensen. Dus de directe toevoeging zie ik niet echt.
pi_56071485
Zo, ik heb hem een steunbetuiging gestuurd en RTVNH even een veeg gegeven.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_56074945
Haha, heel amsterdam in rep en roer omdat de plaatselijke zanger niet meer TV verschijnt..
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 16 januari 2008 @ 15:38:41 #279
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56075274
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:57 schreef El-Salvador het volgende:
Einde carriere Ton?
Laten we het hopen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 16 januari 2008 @ 15:54:28 #280
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_56075718
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 15:26 schreef Staanplaats het volgende:
Haha, heel amsterdam in rep en roer omdat de plaatselijke zanger niet meer TV verschijnt..
huh
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_56076008
Voor de niet noordhollanders, de uitzendingen zijn online op de site beschikbaar, jullie weten als hardcore fans dat Ton ook elke zaterdagmorgen van 9 tot 10 op de radio is met Leo Driessen
Helaas is Ton ze item beperkt tot het tafelgesprek de laatste tien minuten
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:25:20 #282
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_56082964
Echt klote dit. Nu mis ik na het uitgaan op zondag avond/nacht Ton Ojers... Het zou me trouwens niets verbazen als hij gewoon weer terug komt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:23:39 #283
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_56104080
Ton
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:32:15 #284
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56104922
Klote dit man, fantastische tv.
lollig
pi_56109470
Ton Ojers for teh analist op NOS! \o/
Grieken op FOK! <-- w00t, eerste reductio ad hitlerum ooit op een forum (behalve SF)
Keiharde porno HIER!
UW ADVERTENTIE HIER? BEL 06-nogwat
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:02:07 #287
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_56110057
Naja dan maar naar studio voetbal of voetbal insite.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_56110385
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:02 schreef Roflbroek het volgende:
Naja dan maar naar studio voetbal of voetbal insite.
Lijkt me meer het type VI. Maar ik denk dat Ton en JD een beetje gelijk aan elkaar zijn. Ojers voegt dat weinig toe.
pi_56127461
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:14 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Lijkt me meer het type VI. Maar ik denk dat Ton en JD een beetje gelijk aan elkaar zijn. Ojers voegt dat weinig toe.
Ojers heeft veel meer kennis op het gebied van echt voetbal, JD lult altijd alleen maar slap over randzaken.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 januari 2008 @ 13:02:30 #290
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56127551
Ton Ojers mag zo af en toe wel eens aanschuiven bij het gesprek ofzo .
Barend heeft hem ook ' groot' (lees bekend) gemaakt in de rest van NL.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56127587
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 13:02 schreef borisz het volgende:
Barend heeft hem ook ' groot' (lees bekend) gemaakt in de rest van NL.
Bedoel je Villa BvD afgelopen WK?
Daar kwam hij juist totaal niet uit de verf.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 januari 2008 @ 13:25:03 #292
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56128122
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 13:04 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Bedoel je Villa BvD afgelopen WK?
Daar kwam hij juist totaal niet uit de verf.
zoiets .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 18 januari 2008 @ 13:53:16 #293
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56128829
Studio voetbal vond ik ook niet echt geslaagd. Hij moet in het middelpunt staan anders is ie stukken minder.
pi_56129521
Kan die man niet gewoon ze eigen programma krijgen? Dat ie het ook presenteert enzo?
Grieken op FOK! <-- w00t, eerste reductio ad hitlerum ooit op een forum (behalve SF)
Keiharde porno HIER!
UW ADVERTENTIE HIER? BEL 06-nogwat
pi_56129801
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 14:20 schreef Waris7 het volgende:
Kan die man niet gewoon ze eigen programma krijgen? Dat ie het ook presenteert enzo?
Dat gaat niet werken. Dat gekibbel tussen Ton en Matthijs is toch wel de charme van het programma. Matthijs zet 'm voor en Ton kopt hem op geheel eigen wijze in.
pi_56129818
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 14:29 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Dat gaat niet werken. Dat gekibbel tussen Ton en Matthijs is toch wel de charme van het programma. Matthijs zet 'm voor en Ton kopt hem op geheel eigen wijze in.
Kan Matthijs dan niet gewoon opstappen bij RTV N-H en samen met Ton ergens anders een nieuw programma beginnen? Op de landelijke tv?
Grieken op FOK! <-- w00t, eerste reductio ad hitlerum ooit op een forum (behalve SF)
Keiharde porno HIER!
UW ADVERTENTIE HIER? BEL 06-nogwat
pi_56147960
http://stream.rtvnh.nl/RadioArchief/2/200801181600.asf

Interessant voor mensen die het volgen, ook interview met Ton bij Edwin Evers.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 januari 2008 @ 10:25:08 #298
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56148935
ton verdiend 500 euro per uitzending. Dat is aardig
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56156771
quote:
Goed verhaal wel van die Binnendijk..
pi_56187774
Vond ik ook, het werpt wel een andere kijk op het verhaal, ik denk dat Ton gewoon een betere aanbieding heeft.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 januari 2008 @ 21:54:05 #301
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56188495
we zullen het zien. Een verhaal heeft natuurlijk twee kanten
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')