abonnement Unibet Coolblue
pi_32825819
het is al weer even geleden, maar ooit kreeg ik voor mijn verjaardag een Red Band snoep-doehetzelf paket. Je moest iets van een poeder oplossen, kreeg een deeg wat na uitharden snoep was(Leek veel op die hartjes, maar dan heel zoet).
Nu vraag ik me af: zijn die pakketen nog te krijgen? Googelen leverd niets op, alleen deze link:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?threadid=858508,
niet dat je daar wijzer van word, maar toch.

Weet iemand of, enzoja waar, deze nog te krijgen zijn?
... en zo staat het geschreven!
The man next to you, that's it, all it is
Dwarsliggers zijn moeilijker te begraven
pi_32851066
bij de hema hebben ze wel iets wat er op lijkt: poeder opgelost in warm water koelt af tot soort gelly snoepjes. Dit in een soort piraten snoepbox...
... en zo staat het geschreven!
The man next to you, that's it, all it is
Dwarsliggers zijn moeilijker te begraven
pi_32851892
oja die hebben we hier ooit ook nog gehad. Was dat niet in de richting van "chocolade fabriek, kaarsen fabriek en snoep fabriek?"

Werden extreem smerige snoepjes
pi_32852695
Ja, nou je het zegt, dat heb ik ook ooit gehad Dat werden dan zo'n klei achtige snoepjes (of had ik gewoon geen geduld om te laten uitharden? ), en volgens mij waren ze niet heel erg lekker Maar ik heb ze ook al lang niet meer gezien.
  dinsdag 6 december 2005 @ 08:28:44 #5
95569 Talena
Morgen gratis bier!
pi_32854688
Hahaha, die heb ik ook nog gehad, die waren lekker!
Kan je vast nog wel ergens krijgen
Bewust
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=95569 :O
Never love someone more than you know him
pi_32854849
quote:
Op maandag 5 december 2005 23:57 schreef thomastux het volgende:
bij de hema hebben ze wel iets wat er op lijkt: poeder opgelost in warm water koelt af tot soort gelly snoepjes. Dit in een soort piraten snoepbox...
Die zag ik ook laatst. Leek me wel leuk om een keer met m'n nichtje (4) te doen. Volgens mij hadden ze allerlei zelfmaakdingen (ook koekjes e.d.). Zelf maken is leuk
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_32857153
Oh die waren zooo leuk, ik had daar echt veel van. Uiteindeijk smaakten ze een beetje zoals snoephartjes.
ik moest er laatst weer aan denken, ik mis het wel ja.
maar ik ga dit topic zeker op de hielen volgen ik wil dat ook wel weer halen
pi_32900748
ben vandaag bij de hema geweest, ze hebben er inderdaad zelfmaaksnoep.
Nog een piraten-voedsel-doos meegenomen, ook hadden ze er iets van een princessenbox(zelf sieraden maken?) en dingen als tompoes-maak-pakket.

Maar geen redband
... en zo staat het geschreven!
The man next to you, that's it, all it is
Dwarsliggers zijn moeilijker te begraven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')