absoluut waar!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:28 schreef TheOneAndOnly het volgende:
quickstep is ook fijne laminaat en ook goeie schijnbaar....
Het eigen merkquote:Op zondag 4 december 2005 10:36 schreef Sjabba het volgende:
Ok, dankje. Ook bekend welk type van de kwantum dat was?
Nee want die was juist de slechtstequote:Op zondag 4 december 2005 11:01 schreef Babbelzz het volgende:
ikea
www.actielaminaat.nlquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:14 schreef Openminded het volgende:
Dus quickstep kwam als beste uit de test? Ben ik nl ook van plan te kopen. WIl 60 m2 gaan 'laminaten' Iemand een idee waar de quickstep een beetje voordelig te krijgen is?
Heb het net 4 weken liggen (de antiek eiken perspective4), ziet er heel goed uit en alles lag in een dag, klikt heerlijk weg.quote:Op maandag 12 december 2005 17:26 schreef Gaitje het volgende:
blij dat ik quickstep gekocht heb![]()
Perspective 4, dat is rondom een kantje eraan..
per 1 febr de sleutel, maar was nu een aanbieding met gratis ondervloer, gelijk maar gekocht hehe![]()
Is het makkelijk zelf te leggen? En hoeveel m2 heb je gelegd in een dag?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:13 schreef Bayswater het volgende:
Heb het net 4 weken liggen (de antiek eiken perspective4), ziet er heel goed uit en alles lag in een dag, klikt heerlijk weg.![]()
Heel eenvoudig inderdaad, zaag- en meetwerk hou je natuurlijk altijd. Zo'n 35 m2 (hal, woonkamer)in 1 dag is met zijn tweeen zonder zweten te doen. Met 4 naden is het iets lastiger werken aangezien je wat beter in de gaten moet houden of het naadje hoort of de plank er niet goed erin is geklikt. Quick Step is wat duurder, maar voor rond de 22 euro per m2 heb je wel wereldspul liggen.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:10 schreef Openminded het volgende:
[..]
Is het makkelijk zelf te leggen? En hoeveel m2 heb je gelegd in een dag?
Het ligt er nog steeds prachtig bijquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:33 schreef k_man het volgende:
Ha, soms is Fok toch erg handig. Ik was benieuwd naar de kwaliteit van Quick Step. Dat zit dus wel goed blijkbaar.
Ben ook benieuwd naar de nieuwequote:Op donderdag 28 februari 2008 17:47 schreef bbtb77 het volgende:
http://members.tripod.com/boschlaanfoto_1/laminaat.pdf
Edit: van 2000
Mijne ook na anderhalf jaar, maar andere soorten zijn echt wel makkelijker te leggen. Ik heb alleen wel een plek waarop ik een egyptisch zwaat beeld met een hoekje op liet vallen... zit echt een putje in de vloer. Nu zag ik bij de bouwmarkt een vuller daarvoor.. heeft iemand dat ooit eens gebrukkt?quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:48 schreef Blik het volgende:
Mijn ikea-laminaat ligt er ook nog perfect bij na ruim 2 jaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |