abonnement Unibet Coolblue
pi_32762263
Ik heb nu al een paar keer mensen horen praten over dat Rob 10.000 euro had achtergelaten bij z'n famillie om te gebruiken voor het SMS'en.
de laatste keer dat ik er iets over las was ergens op de site van BBMenno.

Is hier meer over bekend??

Mocht hij dit gedaan hebben zou het geld dan op geweest zijn afgelopen donderdag?

Of heeft zijn zoon het opgemaakt aan de reparaties van de auto van Rob. (in de internet uitzending maakte Rob een grapje dat hij hoopte dat z'n auto niet in de prak was gereden., waarop z'n zoon wenkte van "daar hebben we het straks wel over"_

[ Bericht 1% gewijzigd door Scan op 02-12-2005 19:19:46 ]
pi_32762781
Wat voor auto heeft rob dan?
pi_32762919
geenidee, maakt dat wat uit dan?
pi_32763144
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:41 schreef Scan het volgende:
geenidee, maakt dat wat uit dan?
Gewoon vind ik interessant
pi_32799303
tienduizend euro?? aha , vandaar die arrogantie die hij had.. van" ik ga winnen "
nu snap ik het ...gemeen spelletje speelde hij dan !
als je uit jezelf niet kunt winnen ben je bij voorbaat al een looser en dat is rob dan ook !
en nu vind ik hem helemaal een flapdrol ( als dit tenminste waar is dan )
dus ben ik blij dat hij er nu uit is , hahaha heeft hem veel geld gekost dus.
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_32799305
ik denk dat die 10.000 bij zijn vrienden zeker op was .
daarom waren er ook geen vrienden bij zijn exit .
het lijkt me ook wel zoon man die zijn vrienden koopt .
volgende keer 15.000 euries geven rob , dan waren al je vrienden je komen halen

morgen komt <-- kadootjes
Doh..
pi_32799624
Alsof die pauper ¤ 10.000,00 heeft en alsof hij vrienden heeft.... Hij zat niet voor niets in het BB-huis Ruud te imiteren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32800200
quote:
Op zondag 4 december 2005 04:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof die pauper ¤ 10.000,00 heeft en alsof hij vrienden heeft.... Hij zat niet voor niets in het BB-huis Ruud te imiteren.
Een pauper schijnt hij echt niet te zijn hoor,hij zou goed in de slappe was zitten en het BB geld niet nodig hebben.
pi_32800426
Kijk Rob heeft te vaak op de bank gezeten...tegen zijn eigen berekeningen in, hij had verwacht er doorheen glibberen iedereen op zijn hand te krijgen niet genomineerd te worden.....helaas ging dat feestje niet door, dus die 10.000 euro die waren zo op.....en ik denk in de uitzending dat men moest kiezen of hij mocht blijven of weg moest gaan.
pi_32800787
quote:
Op zondag 4 december 2005 07:23 schreef teckeltje het volgende:

[..]

Een pauper schijnt hij echt niet te zijn hoor,hij zou goed in de slappe was zitten en het BB geld niet nodig hebben.
Dan heeft hij een chronisch gebrek aan aandacht en vrienden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')