abonnement Unibet Coolblue
pi_32753960
quote:
Rood streepje voor H&M?
Hoewel onze blauwe plekken nog zichtbaar zijn van de Stella storm, is H&M al bezig om de volgende gastontwerper te strikken. Er wordt gefluisterd dat de fashionoorkaan vanuit Italië komt aanwaaien.

De roddel begon tijdens een Vogue interview. De leading lady van Prada gaf toe dat H&M haar had benaderd over een eenmalige collectie. Miuccia vindt het een interessant concept, alleen heeft ze een eis; ze wilt geen goedkope kopietjes van Prada’s collectie uitbrengen, maar totaal nieuwe designs maken voor het highstreet publiek. We can live with that.

Er is verder nog niets bekend over de mogelijke samenwerking tussen het Italiaanse modehuis en H&M.
bron

Ik blijf dit soort acties van de H&M wel leuk vinden. Alleen de collectie van Elio Fiorucci vond ik niets aan .
pi_32755252
Ik ben benieuwd hoe dat zal uitpakken. Ik vind het wel heel leuk al dit soort acties en ontwerpers die mee willen werken. Alleen heb ik tot nu toe van alle gehouden collecties niks aangeschaft, ze doen mij niet zoveel.
Whatever I want.
pi_32756749
Ik vind het wel een leuk idee, ik vind alleen de "rush" die er op ontstaat een beetje jammer
Dat weerhoudt mij er bij voorbaat al van om naar de winkel te gaan wanneer het uit komt.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_32757764
verneuking van het merk PRADA
It's him......
pi_32774430
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:12 schreef Yakoma het volgende:
verneuking van het merk PRADA
Wat hij zegt. Ik zie de vechtende breezah's en huisvrouwen nu al voor me . Ik hoop dat het niet waar is zeg
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32774462
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:12 schreef Yakoma het volgende:
verneuking van het merk PRADA
Inderdaad. Het worden dan wel geen kopietjes van de Prada-lijn, maar een designer valt niet serieus te nemen als hij/zij gaat designen voor de H&M.

Prada
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32775275
Waarom? Toch juist top? Zo wordt dat soort mode voor de massa bereikbaar.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_32775717
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 10:13 schreef Mastroianni het volgende:
Waarom? Toch juist top? Zo wordt dat soort mode voor de massa bereikbaar.
is het ook alleen 95% van de mensen op dit forum doen alsof ze elite zijn en niet willen dat 'paupers' erin lopen.

maarja, de waarheid is altijd dat ze toch geen haar 'beter' zijn dan de 'paupers' waar ze het over hebben
pi_32776376
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 10:13 schreef Mastroianni het volgende:
Waarom? Toch juist top? Zo wordt dat soort mode voor de massa bereikbaar.
Zo wordt het een paupermerk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32777006
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 11:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Zo wordt het een paupermerk.
Mijn god! Zeg dat het niet waar is! Hoe komt Miuccia Prada de winter door?
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_32785309
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 10:13 schreef Mastroianni het volgende:
Waarom? Toch juist top? Zo wordt dat soort mode voor de massa bereikbaar.
Daar moet je blij mee zijn zeg, als ieder dier in Prada loopt in plaats van in z'n standaard namaak grote logo Prada vodje.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32785857
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 18:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Daar moet je blij mee zijn zeg, als ieder dier in Prada loopt in plaats van in z'n standaard namaak grote logo Prada vodje.
Sowieso is Prada niets speciaals, past perfect bij H&M dus.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
  zaterdag 3 december 2005 @ 18:36:08 #13
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_32785970
leuk wie weet zit er iets leuks bij.. die merknamen doen me niet zoveel
  zaterdag 3 december 2005 @ 21:29:27 #14
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32791062
die rush is overigens nie eens echt nodig....ben tot nu toe elke keer een of twee dagen an de officiele release in de h en m in rotterdam geweest en dan hing het vol met een neiuwe lading.

zelf koop ik er niks van want helaas maken ze de leukste kleiding niet in maat 46
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_32791962
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 18:30 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Sowieso is Prada niets speciaals, past perfect bij H&M dus.
Ik heb er inderdaad ook niets op tegen. Het gaat hier om het werk van een topdesigner voor een ander bedrijf, de lijn die hier neergezet gaat worden heeft überhaupt niets met Prada te maken. In de OP staat toch dat ze er zelf geen Prada-wannebee lijn van gaat maken.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_32792671
Iets dat daar Miuccia Prada is ontworpen zal altijd Prada blijven. Of het merkje er nu op staat of niet
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_32792792
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:25 schreef Mastroianni het volgende:
Iets dat daar Miuccia Prada is ontworpen zal altijd Prada blijven. Of het merkje er nu op staat of niet
Ik zie het probleem nog niet.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_32793237
Ik maak er geen probleem van. Denk dat veel spullen van H&M kwalitatief minstens net zo goed zijn als een aantal goedkopere lijnen van Prada zelf.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_32793457
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef Mastroianni het volgende:
Ik maak er geen probleem van. Denk dat veel spullen van H&M kwalitatief minstens net zo goed zijn als een aantal goedkopere lijnen van Prada zelf.
't is dat H&M geen echte schoenenlijn heeft (toch? )
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_32793685
Ach, Prada maakt 's werelds beste schoenen niet dus dat zou ook passen
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_32793740
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:50 schreef Mastroianni het volgende:
Ach, Prada maakt 's werelds beste schoenen niet dus dat zou ook passen
Zeg maar gerust afgrijselijke gangsterschoenen. Klittebandtroep, Turkijeimport.

Nouja, niet alles natuurlijk
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_32798648
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:51 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Zeg maar gerust afgrijselijke gangsterschoenen. Klittebandtroep, Turkijeimport.

Nouja, niet alles natuurlijk
Je bedoelt zeker de America's sport cup. Die heb ik

[ Bericht 2% gewijzigd door DeFlip op 04-12-2005 02:44:23 ]
pi_32810286
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 18:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Daar moet je blij mee zijn zeg, als ieder dier in Prada loopt in plaats van in z'n standaard namaak grote logo Prada vodje.
De mensen die nep Prada's in Turkije kopen zie ik met deze actie niet zo snel naar de H&M rennen. Die willen iets hebben waaraan je duidelijk kunt zien dat het van Prada is. En dan in het geval van Prada Sport het bekende rode streepje.
pi_32843800
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:24 schreef schatje het volgende:

[..]

De mensen die nep Prada's in Turkije kopen zie ik met deze actie niet zo snel naar de H&M rennen. Die willen iets hebben waaraan je duidelijk kunt zien dat het van Prada is. En dan in het geval van Prada Sport het bekende rode streepje.
Maar nu kunnen ze goedkoop met een "echte" Prada lopen. gezien de gevechten bij andere H&M-uitgaves kan je wel zulk publiek verwachten.

Was laatst overigens bij Didato maar ook daar loopt van alles rond. Alleen hebben de klanten daar nu eenmaal wat meer geld
pi_32843966
quote:
Op zondag 4 december 2005 02:36 schreef DeFlip het volgende:

[..]

Je bedoelt zeker de America's sport cup. Die heb ik
Ff gegoogled. Die bedoel ik ja.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')