abonnement Unibet Coolblue
pi_32745073
Wat heb ik me vanavond weer lopen ergeren zeg. Joost, die wel eens wil laten zien dat hij een echt man is, door alvast zichzelf te nomineren in plaats van dat anderen dit doen.

Roel wou ook graag, zei dit tot 3x toe ongeveer, maar er werd maar niet op ingegaan, want Joost zag zichzelf al in de finale zitten natuurlijk Triest, dat de deelnemers zelfs al niet kunnen discussieren over iets wat meerdere mensen willen, maargoed, wat wil je met al die JA-knikkers daar.

SMS dus LIESKE naar 1010
En joost, go home!
pi_32745171
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:13 schreef VrAnqZ het volgende:
Wat heb ik me vanavond weer lopen ergeren zeg. Joost, die wel eens wil laten zien dat hij een echt man is, door alvast zichzelf te nomineren in plaats van dat anderen dit doen.

Roel wou ook graag, zei dit tot 3x toe ongeveer, maar er werd maar niet op ingegaan, want Joost zag zichzelf al in de finale zitten natuurlijk Triest, dat de deelnemers zelfs al niet kunnen discussieren over iets wat meerdere mensen willen, maargoed, wat wil je met al die JA-knikkers daar.

SMS dus LIESKE naar 1010
En joost, go home!
Die Roel twijfelde gewoon hij zei hardop " hoeveel weken moeten wij nog?" en hij was er zeker nog niet uit .. er was simpelweg geen tijd om lang na te denken en Joost was de enige die resoluut zei dat hij wel op de bank wilde zitten .. gewoon een tactische goede zet want hij overleefd de volgende nominatie wel en de volgende 2 nominatierondes hoeft hij zich geen zorgen te maken

en die Roel is gewoon een sukkel om ook niet direct ja op het aanbod te zeggen! hij heeft al die nominatierondes overleefd dus kon zich redelijk zeker voelen wat dat betreft!!
pi_32745203
Hij zei toch iets in de trant van "Ik wil zo met je ruilen hoor". Nou, als iemand dat zegt, lijkt het me toch meer dan logisch dat niet iemand dat voor zich op kan eisen? Dan maar een muntje opgooien of iets dergelijks
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:22:43 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_32745214
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:19 schreef kavu het volgende:

Die Roel twijfelde gewoon hij zei hardop " hoeveel weken moeten wij nog?" en hij was er zeker nog niet uit .. er was simpelweg geen tijd om lang na te denken en Joost was de enige die resoluut zei dat hij wel op de bank wilde zitten .. gewoon een tactische goede zet want hij overleefd de volgende nominatie wel en de volgende 2 nominatierondes hoeft hij zich geen zorgen te maken
Ik zal het hier ook nog maar een keertje melden:
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef APK het volgende:

Dan vergeet je dat Hummie maar één keertje (tijdens een zeurgesprekje van Joost "Ja, geen idee of ik populair ben of niet") een hint hoeft te geven dat hij zeer populair is.

Tanjalies heeft al eerder aangegeven dat er in de DBK gestuurd wordt en ik heb weer van een andere bron dat Hummie uiterst gecharmeerd is van Joost.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:23:47 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_32745228
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:21 schreef VrAnqZ het volgende:
Hij zei toch iets in de trant van "Ik wil zo met je ruilen hoor". Nou, als iemand dat zegt, lijkt het me toch meer dan logisch dat niet iemand dat voor zich op kan eisen? Dan maar een muntje opgooien of iets dergelijks
Moet je wel de kans krijgen. Joost wilde die envelop, terwijl hij normaal een slijmerige schijtbak is.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:24:03 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32745231
Joost heeft op het juiste moment kracht in de discussie getoond en hij heeft het privilege gewonnen, klaar

Het stond iedereen vrij om er tegenin te gaan, maar als dat een beetje lapzwanserig gebrabbel in de marge is, dan leidt dat nergens toe.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32745242
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:13 schreef VrAnqZ het volgende:
SMS dus LIESKE naar 1010
Waarom is ja-knikker nummer 6, beter dan ja-knikker nummer 1,2,3,4 en 5?
Beetje zinloos topic trouwens. Daar hebben we het slow-chat topic of de fan-topics al voor.
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:29:42 #8
6941 APK
Factual, I think.
pi_32745323
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:24 schreef soylent het volgende:
Joost heeft op het juiste moment kracht in de discussie getoond en hij heeft het privilege gewonnen, klaar
Mijn stelling is dat Joost voorkennis had. Roel wilde tegenstribbelen, maar was de enige en gaf daardoor toe onder druk van de groep.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:32:49 #9
3767 Herald
Come get some
pi_32745364
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:24 schreef soylent het volgende:
Joost heeft op het juiste moment kracht in de discussie getoond en hij heeft het privilege gewonnen, klaar

Het stond iedereen vrij om er tegenin te gaan, maar als dat een beetje lapzwanserig gebrabbel in de marge is, dan leidt dat nergens toe.
ja maar echt tijd om het er eens over te hebben hadden ze niet. Joost bracht een voor hen op dat moment een leuk argument, soldiair zijn met de rest door ook eens op de bank te gaan zitten. Want ach ook Joost wordt genomineerd, hij bofte dat Menno hem een keer van de bank haalde, dus om de rest voor te zijn en genomineerd te worden, nomineert hij zichzelf. Als dank hoeft hij maar één bankronde te overleven, terwijl anderen er misschien nog 3 moeten te winnen.

Mag Joost hierna nog wel nomineren? Want dan wordt hij natuurlijk de persoon om vooral te vriend te houden.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_32745604
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:22 schreef APK het volgende:

Dan vergeet je dat Hummie maar één keertje (tijdens een zeurgesprekje van Joost "Ja, geen idee of ik populair ben of niet") een hint hoeft te geven dat hij zeer populair is.

Tanjalies heeft al eerder aangegeven dat er in de DBK gestuurd wordt en ik heb weer van een andere bron dat Hummie uiterst gecharmeerd is van Joost.
ten eerste is daar helemaal geen bewijs van .. iedereen kan wel zeggen dat ze een bron hebben en ten tweede wordt de macht van die Hummie schromelijk overschat en ten derde is er helemaal geen bewijs dat er met de stemmen wordt gesjoemeld .. een beetje blabla verhaal dus

en wat betreft een muntje opgooien om te bepalen wie op de bank moet zitten .. als Roel echt op het aanbod in wilde gaan had hij dat resoluut moeten zeggen en dan was er gewoon een stemming geweest die Joost overigens dan ook gewonnen zou hebben maar dat terzijde!

Joost heeft het gewoon tactisch goed gespeelt .. dat kan je hem toch moeilijk kwalijk nemen?
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:55:36 #11
6941 APK
Factual, I think.
pi_32745666
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:50 schreef kavu het volgende:

ten eerste is daar helemaal geen bewijs van .. iedereen kan wel zeggen dat ze een bron hebben en ten tweede wordt de macht van die Hummie schromelijk overschat en ten derde is er helemaal geen bewijs dat er met de stemmen wordt gesjoemeld .. een beetje blabla verhaal dus

en wat betreft een muntje opgooien om te bepalen wie op de bank moet zitten .. als Roel echt op het aanbod in wilde gaan had hij dat resoluut moeten zeggen en dan was er gewoon een stemming geweest die Joost overigens dan ook gewonnen zou hebben maar dat terzijde!

Joost heeft het gewoon tactisch goed gespeelt .. dan kan je hem toch moeilijk kwalijk nemen?
Jij begrijpt dus duidelijk mijn verhaal niet. Ik zeg in eerder genoemde post niet dat er met stemmen gesjoemeld wordt. Tanjalies is tot nu toe een betrouwbare bron gebleken en mijn bron ook.

Anyways. Ga morgen je leerlingetjes maar weer indoctruneren dat Joost de leukste persoon is en dat ze hun kostbare beltegoed aan hem moeten besteden.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32745718
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:55 schreef APK het volgende:

[..]

Jij begrijpt dus duidelijk mijn verhaal niet. Ik zeg in eerder genoemde post niet dat er met stemmen gesjoemeld wordt. Tanjalies is tot nu toe een betrouwbare bron gebleken en mijn bron ook.

Anyways. Ga morgen je leerlingetjes maar weer indoctruneren dat Joost de leukste persoon is en dat ze hun kostbare beltegoed aan hem moeten besteden.
jij snapt het niet .. als er niet met de stemmen gesjoemeld wordt hoe kan Joost zich dan zeker voelen? wie is jouw bron dan? iedereen kan met een bron schermen.

btw .. ik heb het zelf nooit over big brother in de klas dus waar lul je over?
  vrijdag 2 december 2005 @ 02:06:28 #13
6941 APK
Factual, I think.
pi_32745805
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:59 schreef kavu het volgende:

jij snapt het niet .. als er niet met de stemmen gesjoemeld wordt hoe kan Joost zich dan zeker voelen? wie is jouw bron dan? iedereen kan met een bron schermen
Hij kan zich zeker voelen als hij in de DBK te horen krijgt dat hij populair is, ondanks dat hij nog nooit op de bank zat.

Daarna kun je de uitzendingen dusdanig manipuleren dat de 499.000 kijkers die niet op fok! en andere Internetfora meelezen (zoals jouw leerlingen) denken dat Joost een clown is met een superieur gevoel voor humor, ipv een glijerige Judas die alles doet om goed in beeld te komen met zijn zielige Sinterklaas-actie.

Mijn bron bescherm ik uiteraard, maar ik lul niet want er zijn meerdere fokkers die dit kunnen bevestigen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 2 december 2005 @ 02:07:42 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_32745821
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:59 schreef kavu het volgende:

btw .. ik heb het zelf nooit over big brother in de klas dus waar lul je over?
Ah, een edit.

Hoe weet je dan dat jouw leerlingen Joost helemaal te gek vinden?
Jij luistert slechts?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32745940
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 02:07 schreef APK het volgende:

[..]

Ah, een edit.

Hoe weet je dan dat jouw leerlingen Joost helemaal te gek vinden?
Jij luistert slechts?
wat een loser opmerking " ah een edit " ja APK een edit dat heb je goed gezien!

wat ik bedoelde te zeggen is dat ik niet in de klas over big brother praat maar na de les bv. spreek ik ook met leerlingen en dan hebben we het wel eens over big brother. Ik ga ze echt niet hersenspoelen of zo om op Joost te stemmen (ik stimuleer juist mijn leerlingen om hun eigen mening te vormen). Het valt mij gewoon op dat Joost en Lieske favoriet zijn bij mijn leerlingen en dat ze vaak stemmen.
  vrijdag 2 december 2005 @ 02:36:47 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32746169
zo wat toonde roel zich oerslap in die keuze zeg. had ik niet van hem verwacht. hij is zoals hij er uitziet een spierloos, ruggegraatweek en fatsig knulletje.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32746239
Even een kanttekening bij het geheel. Bij de montage van de beelden wordt Joostj vaak in bescherming genomen. Neem nou "de film"van gisteren....... hadden ze dus ook gewoon even het stukje in moeten laten zien dat hij wel degelijk met Menno overleg gehad heeft bij die bonenopdracht en daar gelijk achteraan hoe hij als een dolle zijn gelijk ging halen dat hij ECHT GEEN OVERLEG had gehad, dat hij nergens van wist. Dan hadden de andere bewoners duidelijk gezien hoe Joost echt in elkaar steekt. Vraag me dan ook af of hij dan vanavond de kans had gekregen om "vrijwillig" op de bank te gaan zitten. Toen wij hoorden dat die keus aangeboden zou worden door BB was het voor ons al duidelijk dat Joost die kans aan zou grijpen met het idee dat hij (door Hummie gestuurd) van de finale verzekerd zal zijn.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  vrijdag 2 december 2005 @ 02:42:36 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_32746240
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 02:17 schreef kavu het volgende:

wat ik bedoelde te zeggen is dat ik niet in de klas over big brother praat maar na de les bv. spreek ik ook met leerlingen en dan hebben we het wel eens over big brother. Ik ga ze echt niet hersenspoelen of zo om op Joost te stemmen (ik stimuleer juist mijn leerlingen om hun eigen mening te vormen). Het valt mij gewoon op dat Joost en Lieske favoriet zijn bij mijn leerlingen en dat ze vaak stemmen.
Ah, okay. Na de les!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32746520
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:55 schreef APK het volgende:

[..]


Ga morgen je leerlingetjes maar weer indoctruneren
  vrijdag 2 december 2005 @ 03:32:20 #20
3767 Herald
Come get some
pi_32746668
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 02:42 schreef M-en-A het volgende:
Even een kanttekening bij het geheel. Bij de montage van de beelden wordt Joostj vaak in bescherming genomen. Neem nou "de film"van gisteren....... hadden ze dus ook gewoon even het stukje in moeten laten zien dat hij wel degelijk met Menno overleg gehad heeft bij die bonenopdracht en daar gelijk achteraan hoe hij als een dolle zijn gelijk ging halen dat hij ECHT GEEN OVERLEG had gehad, dat hij nergens van wist. Dan hadden de andere bewoners duidelijk gezien hoe Joost echt in elkaar steekt.
saillant detail is dat juist Menno, die daar de dupe van werd, het Joost niet kwalijk nam en hem zelfs van de bank redde door hem te verwisselen met Natalie.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_32746701
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 02:36 schreef zoalshetis het volgende:
zo wat toonde roel zich oerslap in die keuze zeg. had ik niet van hem verwacht. hij is zoals hij er uitziet een spierloos, ruggegraatweek en fatsig knulletje.
Je ken lullen wat je wil,ik vind die beginnende punttietjes wel lekker.
pi_32746906
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 02:42 schreef M-en-A het volgende:
Even een kanttekening bij het geheel. Bij de montage van de beelden wordt Joostj vaak in bescherming genomen. Neem nou "de film"van gisteren....... hadden ze dus ook gewoon even het stukje in moeten laten zien dat hij wel degelijk met Menno overleg gehad heeft bij die bonenopdracht en daar gelijk achteraan hoe hij als een dolle zijn gelijk ging halen dat hij ECHT GEEN OVERLEG had gehad, dat hij nergens van wist. Dan hadden de andere bewoners duidelijk gezien hoe Joost echt in elkaar steekt. Vraag me dan ook af of hij dan vanavond de kans had gekregen om "vrijwillig" op de bank te gaan zitten. Toen wij hoorden dat die keus aangeboden zou worden door BB was het voor ons al duidelijk dat Joost die kans aan zou grijpen met het idee dat hij (door Hummie gestuurd) van de finale verzekerd zal zijn.
Die film is (voor zover ik begreep) samengesteld op basis van vragen van de bewoners. En bedoeld voor de bewoners. Omdat Menno geen bewoner meer is is die bonen-kwestie eigenlijk niet relevant meer, en waarschijnlijk heeft niemand daar naar gevraagd. Verder wordt Joost volgens mij niet speciaal in bescherming genomen, er zijn op tv wel degelijk wat nare fragmenten van Joost uitgezonden. Wat die film voor de bewoners betreft zijn er wel een paar mensen in het bijzonder 'onder de aandacht gebracht', bijvoorbeeld Roel.
Toen de mogelijkheid kwam om vrijwillig op de bank te zitten kende Joost de consequenties daarvan niet (als het eerlijk gespeeld is) toen hij zo spontaan reageeerde. Natuurlijk zijn er altijd mensen (met name hier op het forum ) die allerlei complotten en manipulaties zien, maar ik geloof niet dat Hummie deze mogelijkheid heeft geboden met de voorkennis dat Joost hem aan zou grijpen (waarom zou ze ook?)
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 03:32 schreef Herald het volgende:

[..]

saillant detail is dat juist Menno, die daar de dupe van werd, het Joost niet kwalijk nam en hem zelfs van de bank redde door hem te verwisselen met Natalie.
Menno vertelde op dit forum dat hij er geen punt van maakte omdat hij wist dat het op tv wel duidelijk zou worden. Maar ondanks dat is het idd. wel opvallend dat hij het Joost niet kwalijk nam, en hem van de bank redde. Anderzijds: als je moet kiezen tussen de zelfbescherming van Joost (hoe zielig ook) en de kinderachtige aktie van Nathalie zou ik dezelfde keuze hebben gemaakt.

[ Bericht 17% gewijzigd door doka op 02-12-2005 06:44:48 ]
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32746950
Joost schreeuwde het als eerste, dus hij heeft het wel verdiend
pi_32746953
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 07:03 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Joost schreeuwde het als eerste, dus hij heeft het wel verdiend
Dat lijkt mij ook, maar er heersen hier theorieen dat Joost voorkennis had en daarom direct reageerde
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32748093
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:21 schreef VrAnqZ het volgende:
Hij zei toch iets in de trant van "Ik wil zo met je ruilen hoor". Nou, als iemand dat zegt, lijkt het me toch meer dan logisch dat niet iemand dat voor zich op kan eisen? Dan maar een muntje opgooien of iets dergelijks
Dit werd echt pas gezegd nadat Joost zijn defenitieve beslissing had genomen. Roel durfde niet, twijfelde duidelijk en liet dat merken ook. In de discussie was er ruimte genoeg voor Roel om aan te geven dat ook hij zichzelf wilde nomineren, maar dit heeft hij niet gedaan.

Hilarisch moment: Nathalie die de discussie wilde sluiten, uit wilde leggen waarom Joost het maar moest doen, maar niet helemaal uit haar woorden kwam (gevolgd door voorzichtig gelach vanaf de tribunes)!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')