abonnement Unibet Coolblue
pi_32744265
Nog een keertje

pi_32744409
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 00:34 schreef itsme het volgende:
Nog een keertje

!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Punk !
pi_32744489
eindelijk weg die hoer op stelten
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_32744621
Rob eruit.... dan ga ik weer streams kijken !

Na 3 non-exits van Rob had ik het helemaal gehad met BB, maar nu.... daag Rob


*
pi_32746944
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_32746974
Nep Ruud
Ach ja er moet toch iemand uit Had trouwens liever Nathalie er uit zien gaan
pi_32746977
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 07:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nep Ruud
Ach ja er moet toch iemand uit Had trouwens liever Nathalie er uit zien gaan
Nathalie was enigzins niet genomineerd
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32746979
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 07:13 schreef doka het volgende:

[..]

Nathalie was enigzins niet genomineerd
Nee, maar ze mocht er van mij wel uit
pi_32747194
Nu is het saaiheid ten top in BB
BB5 is de meest oninteressante BB ooit
Waarom?
Omdat de mensen die er inzitten weinig aan persoonlijkheid hebben.
Rob had dat wel....je merkt het ook meteen,in het huis beginnen ze hem nu al te missen.
Zoal Ingrid zegt "Hij heeft me heel erg veel geleerd,ik mis hem nu al",toen was ie net een kwartiertje weg.
Bij de jonge mensen die er nu nog in zitten is echte persoonlijkheid ver te zoeken,enige misschien joost nog een beetje,rest is ontzettend slaapverwekkend.
BB5 was voor mij al afgelopen toen die begon.
Alleen maar mensen die zitten en slapen.....boring
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  vrijdag 2 december 2005 @ 08:03:01 #85
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32747195
Knallende kurken toen hij er ineens uit moest.

Ook al vind ik dus ook dat het met kijkersbedrog is gebeurd. Bridget zei toch heel duideijk dat het tussen Roel en Dido ging.

Maar dat mocht de pret niet drukken. Zeker niet dat de dochter en de zoon zeiden dat er verder niemand was in de studio. Arrogantie ten top, omdat ze dachten dat hij wel zou blijven. .... NOT!!!

Volgende week Natte Lie hoop ik, en dan als laatste Dildo. Joost, Roel, Ingrid en Lieske in de finale.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
  vrijdag 2 december 2005 @ 08:14:59 #86
135207 Puckie74
Girl Least Likely To
pi_32747262
Hij was niet eens zo teleurgesteld, helaas. Dat leek mij het leukste van de Rob-exit, de totale ontgoocheling bij de man die wel even zou gaan winnen.
Zelfs dat plezier gunt hij ons niet eens!
most people keep their brains between their legs
pi_32747496
Eindelijk is hij weg, nu nog de spanning tussen de twee kampen flink opvoeren desnoods door missies tegen elkaar.
Fok! de Roel(s)
pi_32747751
YEAH! Tafkar is eruit!!! FINALY
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:57:48 #89
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32748547
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:41 schreef Terreros85 het volgende:
of er bellen de week door heel en heel weinig mensen
dat denk ik ook inderdaad, anders kunnen die verschillen nooit zo groot zijn...

Maar goed Rob is weg
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32748817
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben zo bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Groetjes Diana:)
pi_32749735
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:54 schreef h.henkie het volgende:
Ik vind het wel jammer dat rob weg is. Hij had toch wel een leuke slag van humor. Eigenlijk had ik liever roel of dido zien gaan. Maar ja helaas
Klopt. Het wordt saaier en saaier in huis. Aan de ene kant lopen mensen te roepen dat ze hem zo irritant vinden, maar dat maakt BB ondertussen wel leuker om naar te kijken. Hetzelfde geldt voor Chantal: Iedereen ergerde zich aan het enorme geroddel en gemanipuleer, maar het was wel de moeite waard om naar te kijken.

Ook bij Tanje was het gewoon genieten om te zien hoe ze vandaag weer het bloed onder de nagels van iedereen vandaan haalde. Totaal gestoord? Ja. Maar dat is m.i. stukken leuker om naar te kijken dan naar Jut en JulDido en Roel die zich na een 'relatie' van een paar weken al gedragen alsof ze 25 jaar getrouwd zijn.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:59:24 #92
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32749779
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ook bij Tanje was het gewoon genieten om te zien hoe ze vandaag weer het bloed onder de nagels van iedereen vandaan haalde.
Tanja? Was dat niet dat spook wat in die achterkamer woonde? Eng was dat he?
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32749852
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:59 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Tanja? Was dat niet dat spook wat in die achterkamer woonde? Eng was dat he?
Ik doelde op toen ze nog 'gewoon' zwanger was .
Dat ze daarna vnl in de babykamer vertoefde schuif ik gewoon af op de volslagen van de pot gerukte regelneukerij van de arbeidsinspectie. Dat reken ik haar niet aan. Hell, dat reken ik Hummie niet eens aan .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_32750044
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 08:02 schreef riri het volgende:
Nu is het saaiheid ten top in BB
BB5 is de meest oninteressante BB ooit
Waarom?
Omdat de mensen die er inzitten weinig aan persoonlijkheid hebben.
Rob had dat wel.
Ik ben het deels met je eens. Rob had inderdaad persoonlijkheid. Sterker nog: hij had (heeft) een gespleten persoonlijkheid.
pi_32750967
Rob had er de vorige keer al uit moeten liggen. Dat gedoe om hem zogenaamd nog een kans te geven was pas kijkersbedrog. Eruit is eruit.
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:22:08 #96
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_32751730
Jammer. Ik had liever Lieske eruit. De enige reden dat erop gestemd werd, is haar lekkere koppie. Maar Liever Rob dan Dido en Roel.
pi_32751920


Jammer, heel jammer dat Rob er uit is.
Ondanks dat hij af en toe wel wat te bemoeizuchtig was, mocht ik hem wel.

Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_32752177
Jammer, jammer, jammer.

Nu moeten we nog minimaal 2 weken naar het Roel-Dido-geëikel kijken.

Rob is trouwens zwaar genaaid door Bridget, die zonder verder een tussenstand te laten zien, riep dat het nu nog tussen Roel en Dido ging. Gevolg: er werd alleen nog voor Roel en Dido gebeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door stiff op 02-12-2005 12:46:41 ]
pi_32756567
Dag Rob

Jammer, ik had je echt een plaats in de finale gegund. En ik heb het al helemaal gehad met dat Roel-Dido verhaal, dus ik had gehoopt dat een van hen eruit ging. Maar helaas

Het ga je goed
pi_32759880
eindelijk is hij eruit....
de vorige keer moest hij eral uit, maar mocht nog van 51% blijven. Hij heeft dus al vette mazzel gehad. Ik vond dat hij in de studio helemaal verschrikkelijk popi jopie deed.. Bah!

Rob weg!!
Babe In Totale Control of Herself
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')