quote:
Op zaterdag 3 december 2005 12:38 schreef partyyboyy het volgende:[..]
Precies en dat bedoel ik nou met toch wat theorie weten, zodat je altijd iets achter de hand hebt.
Ik ga zo eens beginnen met het lezen van dat boek wat Valkyrie bijna in elk topic promoot

Theorie om iets achter de hand te hebben

...
Maja vannacht weer uitgeweest 3 meisjes waren met elkaar aant dansen. Maatje was aant praten met een ander meisje dus ik vroeg of zij me gezelschap wilden houden. 1 meisje vond ik echt helemaal leuk daarom was ik op ze afgestapt. Mooi slank meisje bruin haar, bruine ogen heel mooi gezichtje, kleine neus... Gewoon zo'n mooi klassiek uiterlijk.
Dat meisje en haar blonde vriendin (ook heel mooi meisje) hadden al een vriendje. Het 3e meisje was vrijgezel en probeerden ze dus aan mij te koppelen. Dat meisje was op zich wel leuk maar niet mn type. Verder wilde ik gewoon 'mijn' meisje en ga ik dus ook niet voor iets anders.
Naja hele tijd babbelen met zn allen helemaal leuk met zn 4-en. Toen ging 'mijn meisje' even dr vriendje halen. Had al van dr vriendinnetjes gehoord dat zij hem niet zo mochten... Kwam zij dus weer aan met dr vriendje. Ik me dus netjes voorstellen ff met hm babbelen. Totaal ander type dan ik qua karakter en uiterlijk. Hij ging maar op een krukje zitten bij zn vriendjes (ik denk van kom er gewoon gezellig bij).
Maja 'mijn meisje' ging weer 'onopvallend' verder met mij koppelen aan dr vriendin. Dus op gegeven moment zegt ze dat haar vriendin mij leuk vindt en vroeg wat ik van haar vond. Dus zei ik dat ik dr heel leuk meisje vond maar de reden dat ik op t groepje was afgegaan zij zelf is. Naja wist ze niet goed wat ze erop moest zeggen. Dus ik vertel gewoon dat ik haar leuk vind maar begrijp dat ze een vriendje heeft en ook niets zal proberen. Toen vertelde ze me dat ze mij ook leuk vond maar dr vriendje ook. Geen probleem zei ik. Daarna weer gezellig doorpraten. UIteindelijk vroeg ze mn telefoon en gaf ze dr nummer (vriendje zat op achtergrond).
Psychologie hierachter is dat spontaniteit gewoon het beste werkt. Ik heb gewoon een hele leuke avond met haar en dr vriendinnetjes gehad en dat werkt gewoon. Verder doe ik t niet eens om te scoren (ik heb al een vriendin) maar om een leuke avond te hebben en mensen te ontmoeten...
Ik zeg t gewoon als ik iemand zie zitten, geen hard to get geen macho gedoe gewoon leuk praten.
Je moet jezelf gewoon altijd in t diepe gooien en dan komt er meer uit een avond dan je ooit verwacht hebt...
Ik heb overigens van de andere 2 meisjes ook t telefoon nummer omdat we lol hadden.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."