abonnement Unibet Coolblue
pi_32721333
Ej, k heb een vraag over t Speco in Tilburg. Zit iemand op deze school en wat zijn/haar ervaringen?
Is t echt helemaal op sport gericht en zo ja, op alle sporten?
Ben wel benieuwd
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  donderdag 1 december 2005 @ 11:37:00 #2
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_32721984
Speco Tilburg:
Sport: Bierglazen heffen
Economie: Iedere maand zoveel mogelijk bier kopen van je studiefinanciering

Heb zelf geen speco gedaan, maar ken wel een hoop mensen die in Tilburg speco hebben gedaan. Het was niet moeilijk, wel erg gezellig.
Maar het is eigenlijk een flut studie. Als ik zie wat voor werk de meesten nu hebben... hebben ze geen reet aan die studie gehad.
Het is niet helemaal op sport gericht. Het is een mix van een sportopleiding met wat economie en zgn management vakken.
Zodat je uiteindelijk bijvoorbeeld baas van een zwembad kunt worden.

Als het jou om de sport gaat kun je beter de ALO gaan doen. Dat is echt veel sport, met een uitzicht op beroepen die wel veel met sport te maken hebben.
Speco is een mix opleiding. En mixopleidingen zorgen er meestal voor dat je van alletwee de componenten net niet genoeg weet.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_32890851
Okee, das dus niks voor mij ! Bedankt voor je verhaal, volgens mij is t helemaal afgestorven dat speco, niemand anders meer ervaringen dr mee??
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')