abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2005 @ 07:47:08 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32718409
Nou, gefeliciteerd hoor.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 1 december 2005 @ 07:48:11 #27
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32718419
Gefeliciteerd.
Dat je nog maar lang uit het BB huis mag blijven.
  donderdag 1 december 2005 @ 09:10:56 #28
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32719164
Chan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
Je bent een topwijf en ik vind het dan ook oprecht jammer dat je het huis uit bent.
Maar wat is er nu leuker dan je verjaardag te kunnen vieren in je eigen omgeving, met je eigen (echte) vrienden en familie om je heen?

Fijne dag toegewenst en vanavond neem ik wel een borrel om te toosten
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
pi_32719997
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:10 schreef Zwanee het volgende:
Chan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
Je bent een topwijf en ik vind het dan ook oprecht jammer dat je het huis uit bent.
Maar wat is er nu leuker dan je verjaardag te kunnen vieren in je eigen omgeving, met je eigen (echte) vrienden en familie om je heen?

Fijne dag toegewenst en vanavond neem ik wel een borrel om te toosten
Wat oprecht
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32720141
CHANNNNNNNNNNNNIEEEEEEEEEEEEE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG EN IK VINDT JE EEN TOPMENS EN BLIJF LEKKER WIE JE BENT WANT DAT IS GOED ZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OOK ZO GENOTEN VAN DE FILM GISTEREN IN HET BB HUIS....LEKKER OM JE OP DIE FILM WEER TE ZIEN WANT IK MIS JE HEEL ERG OP DE STREAMS.....ZONDER JOU IS HET MAAR EEN SAAIE BEDOELING....BAH....

IK WENS JE EEN HELE FIJNE DAG MET ALLE LIEVE MENSEN OM JE HEEN .....
  donderdag 1 december 2005 @ 11:22:24 #31
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32721686
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:06 schreef BBoon het volgende:
CHANNNNNNNNNNNNIEEEEEEEEEEEEE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG EN IK VINDT JE EEN TOPMENS EN BLIJF LEKKER WIE JE BENT WANT DAT IS GOED ZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OOK ZO GENOTEN VAN DE FILM GISTEREN IN HET BB HUIS....LEKKER OM JE OP DIE FILM WEER TE ZIEN WANT IK MIS JE HEEL ERG OP DE STREAMS.....ZONDER JOU IS HET MAAR EEN SAAIE BEDOELING....BAH....

IK WENS JE EEN HELE FIJNE DAG MET ALLE LIEVE MENSEN OM JE HEEN .....
doe eens wat aan je caps, dit is niet grappig...

OT: Chantal gefeliciteerd
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 1 december 2005 @ 13:37:45 #32
133243 marlene
bb opmerkingen
pi_32724905
Ik wens je een oprechte verjaardag toe zonder geroddel en gestook. Neem lekker een paar flessen rose hoera ermee.Niet te veel ouwehoeren want dan ga je weer boeren. Lekker rustig in het bb huis want zonder jou is het pluis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')