abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 november 2005 @ 15:34:23 #1
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32698147


Klein. Mooi. Revolutionair.

Oude topics
[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20]
[21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] | [31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40]
[41] | [42]


[ Bericht 4% gewijzigd door Ruzbeh op 30-11-2005 17:05:09 ]
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32698372
Nog maar een paar maandjes tot de E3
pi_32700055
ownage OP
quote:
De ontwikkeling van de processor voor de Nintendo Revolution is afgerond, tenminste, zo schrijft de Nintendo Revolution-site RevoGaming. Deze processor genaamd ''Broadway'' zou IBM, de ontwikkelaar van de processor, al hebben laten zien aan verscheidene ontwikkelaars.

RevoGaming heeft deze informatie van twee ontwikkelaars in de gamingindustrie die de processor dus al hebben gezien. Op verzoek van deze ontwikkelaars geeft men deze namen echter niet vrij. Één van deze ontwikkelaars gaf aan dat de processor een dual-core processor is
  woensdag 30 november 2005 @ 17:06:30 #4
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32701006
Kleine OP update. Hoezo krijg je dan een vaag blauw randje om plaatjes die gelinkt zijn. Ik had dus een mooie OP maar door dat blauwe randje was het dus helemaal verkloot en dus heb ik maar woorden gekozen van tekst.
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Oud.

Of fake, dat kan ook.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32701606
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:37 schreef Xrenity het volgende:
ownage OP
[..]
Oud
  woensdag 30 november 2005 @ 21:03:26 #6
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32708416
Oh ja, ik denk trouwens dat het mogelijk is dat Nintendo de Nintendo Revolution misschien niet eens Nintendo gaat heten. De Gamecube heet eigelijk Nintendo Gamecube, maar nu bedoel ik dus dat ze mogelijk Nintendo gewoon weglaten. Ik denk dit dus omdat het wel goed zou passen bij de plannen en idee achter de Revolution.
De Revolution ziet er totaal niet uit als speelgoed, het ziet er vrij interessant uit, dus kan het goed non-gamers aantrekken. Ook omdat de controller er niet uitziet als een game controller zullen non-gamers het niet zomaar negeren of afdoen als een ding die spelletjes speelt. Maar als mensen (non-gamers) horen "Nintendo bla bla" dan denken ze mogelijk "oh dat is een ding die spelletjes speelt, dat is niks voor mij". Zoiets wilt Nintendo natuurlijk niet, dus misschien dat het, naast een niet-Nintendo uiterlijk, ook een niet-Nintendo naam krijgt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32708931
Nintendo
Houd van een lijntje.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:36:00 #8
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32709600
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Nintendo
pi_32710028
Ik hoop dat ze pokemon snap voor de revolution ontwikkelen, kan volgens mij erg leuk worden met de revo controller!
pi_32710290
Kunnen ze t beste bij de port van de n64 versie de besturing aanpassen
#winning
pi_32710395
Ja, geweldig..
pi_32710509
Nee gewoon een hele nieuwe versie, dat je moet richten met die controller enzo
pi_32710686
7e generatie alweer.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_32713717
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Oh ja, ik denk trouwens dat het mogelijk is dat Nintendo de Nintendo Revolution misschien niet eens Nintendo gaat heten. De Gamecube heet eigelijk Nintendo Gamecube, maar nu bedoel ik dus dat ze mogelijk Nintendo gewoon weglaten. Ik denk dit dus omdat het wel goed zou passen bij de plannen en idee achter de Revolution.
De Revolution ziet er totaal niet uit als speelgoed, het ziet er vrij interessant uit, dus kan het goed non-gamers aantrekken. Ook omdat de controller er niet uitziet als een game controller zullen non-gamers het niet zomaar negeren of afdoen als een ding die spelletjes speelt. Maar als mensen (non-gamers) horen "Nintendo bla bla" dan denken ze mogelijk "oh dat is een ding die spelletjes speelt, dat is niks voor mij". Zoiets wilt Nintendo natuurlijk niet, dus misschien dat het, naast een niet-Nintendo uiterlijk, ook een niet-Nintendo naam krijgt.
Nee, dr moet gewoon Nintendo opstaan. Nintendo is 1 van de meest gewaardeerde merken op aarde (ook al wil Sony propaganda anders beweren). Nintendo moet gewoon werken aan hun naam.

Vinden jullie trouwens ook dat Nintendo zo'n lekker klinkende naam is? Het is net of die naam altijd al bestaan heeft zoals Coca Cola (ook een topper). Ik vind t een bijzondere naam, maar dat kan natuurlijk ook komen door de associaties die je ermee krijgt.

Ik zou het strak vinden als de REV gewoon NINTENDO zou heten. Meer niet.
Gewoon een statement waaruit blijkt dat:
* De 'REV' generaties van Nintendo-software draait
* Alle expertise tot uiting komt van Nintendo in 1 machine
* Nintendo een nieuwe weg inslaat
* Nintendo weer bij het begin is; het begin van een nieuw tijdperk van entertainment (net als NES)
* Die uitgebreide demografie die de 'REV' wil bereiken, staat voor een nieuwe 'Nintendo' brand
* De 'REV' plain en simple is, gewoon Nintendo klaar

Ik zou het erg vet vinden als ze dat zouden doen ipv mee te gaan met de Playstation-brand. Is toch vreemd dat Nintendo als antwoord op de PS1 ineens overgaat van (Super) Nintendo (64) naar Gamecube (lijkt veel op Play en Station)? Hoewel natuurlijk de Gameboy er eerder was dan de Playstation brand.

Ik vind sowieso Playstation en XBOX geen titel voor een console voor alle leeftijden. Dat vond ik ook niet van de naam Super en 64. Is een beetje een simpele manier om aan te geven dat het product echt super is of een speelstation. Werkt goed bij een specifieke demografie maar als je iedereen wil bereiken moet het zo neutraal als mogelijk.

Maar ja, ik ben geen marketingdeskundige, we zullen wel zien waarmee ze op de proppen komen. Revolution is IMO ook al een beetje hyperig (wordt niet begrepen door oudere doelgroep)
pi_32714105
quote:
Vinden jullie trouwens ook dat Nintendo zo'n lekker klinkende naam is?
Zeker geen slechte naam, maar een Atari vind ik een veel lekker klinkende naam eigenlijk .
quote:
Ik vind sowieso Playstation en XBOX geen titel voor een console voor alle leeftijden.
Laten we eerlijk zijn, de voornaamste doelgroep van de PS(2) en Xbox zijn gewoon mannen tussen 15-30. Alles daarbuiten is mooi meegenomen, maar daar zit niet het meeste geld voor hen. Is gewoon een bewuste keus geweest, onder het mom van, beter het grootste deel van de markt domineren dan van alles wat meepikken.
  donderdag 1 december 2005 @ 00:26:58 #16
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32715391
Ik wilde ook wel dat het gewoon Nintendo heet, maar dat ligt aan je fanboyisme. Het zou misschien toch beter zijn als Nintendo de naam dumpte en voor iets heel anders ging.

Wie weet.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32715485
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wilde ook wel dat het gewoon Nintendo heet, maar dat ligt aan je fanboyisme. Het zou misschien toch beter zijn als Nintendo de naam dumpte en voor iets heel anders ging.

Wie weet.
Dat ligt helemaal niet aan fanboyisme, een console gewoon Nintendo noemen is stoer!
Dat blijft tenminste hangen bij moeders, die noemen alles een Nintendo.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_32715803
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:41 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Zeker geen slechte naam, maar een Atari vind ik een veel lekker klinkende naam eigenlijk .
[..]
Dat meen je niet, ik vind Atari meer een naam voor een Koelkast ofzo:
Buy an Atari refrigerator and get a nice looking magnet free!
quote:
Laten we eerlijk zijn, de voornaamste doelgroep van de PS(2) en Xbox zijn gewoon mannen tussen 15-30. Alles daarbuiten is mooi meegenomen, maar daar zit niet het meeste geld voor hen. Is gewoon een bewuste keus geweest, onder het mom van, beter het grootste deel van de markt domineren dan van alles wat meepikken.
Klopt, vandaar ook mijn opmerking. Ik zeg niet dat het een slechte naam is, maar niet 1 voor een mass-market (hoewel op dit moment = die doelgroep massmarket).
  donderdag 1 december 2005 @ 00:55:31 #19
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32716026
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:29 schreef peristilius het volgende:

[..]

Dat ligt helemaal niet aan fanboyisme, een console gewoon Nintendo noemen is stoer!
Dat blijft tenminste hangen bij moeders, die noemen alles een Nintendo.
Kijk, dat bedoel ik dus. Wat nou stoer? Geef het gewoon een goede naam en je bent klaar. Ik zeg alleen dat het mogelijk is dat Nintendo niet voor een Nintendo naam zal kiezen. Er zitten, IMO, niet veel voordelen aan de naam Nintendo meer, maar wel wat nadelen. Voor heel veel mensen geldt het volgende:

- Zien Nintendo als iets voor kinderen
- Zien Nintendo als iets met spelletjes
- Zien Nintendo als systeem met de minste spellen (Gamecube, N64. Aan de andere kant kan je natuurlijk stellen dat ze de beste spellen hebben, maar ik heb het over mainstream).
- Zien Nintendo als iets dat ze niet intereseert.

Dus, waarom zou je de naam Nintendo niet dumpen?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  donderdag 1 december 2005 @ 06:57:57 #20
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32718222
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]

Laten we eerlijk zijn, de voornaamste doelgroep van de PS(2) en Xbox zijn gewoon mannen tussen 15-30 13-18.
Waarbij 13 de puistigere pubers zijn die zich helemaal tof vinden en 18 de mensen die voor het laatste jaar op een PS / Xbox gaan spelen, omdat ze het licht hebben gezien
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 1 december 2005 @ 07:08:16 #21
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32718253
quote:
Op donderdag 1 december 2005 06:57 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Waarbij 13 de puistigere pubers zijn die zich helemaal tof vinden en 18 de mensen die voor het laatste jaar op een PS / Xbox gaan spelen, omdat ze het licht hebben gezien
Inderdaad, van die kids die heel stoer zijn want ze hebben de nieuwe Killzone
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 1 december 2005 @ 09:17:53 #22
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_32719256
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 1 december 2005 @ 09:50:11 #23
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32719781
Als ze dit jaar nog informatie willen geven (wat wel d bedoeling was toch?), dan mogen ze wel opschieten

Misschien tijdens de Japanse 360 launch dan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_32719875
Dit jaar geen informatie meer.. we krijgen niets meer te horen tot de E3.
pi_32721494
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:55 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Kijk, dat bedoel ik dus. Wat nou stoer? Geef het gewoon een goede naam en je bent klaar. Ik zeg alleen dat het mogelijk is dat Nintendo niet voor een Nintendo naam zal kiezen. Er zitten, IMO, niet veel voordelen aan de naam Nintendo meer, maar wel wat nadelen. Voor heel veel mensen geldt het volgende:

- Zien Nintendo als iets voor kinderen
- Zien Nintendo als iets met spelletjes
- Zien Nintendo als systeem met de minste spellen (Gamecube, N64. Aan de andere kant kan je natuurlijk stellen dat ze de beste spellen hebben, maar ik heb het over mainstream).
- Zien Nintendo als iets dat ze niet intereseert.

Dus, waarom zou je de naam Nintendo niet dumpen?
Zoals ik al aangaf in die perceptie ontstaan door Sony propaganda en de GC en gedeeltelijk N64. Die naam Nintendo zal sowieso wel te zien zijn.

Laatst was een onderzoek in Amerika en daar blijkt nog steeds dat Nintendo na Disney de meest geliefde company is.

Nintendo moet gewoon wat doen aan die perceptie en niet hun (grote) naam verbergen omdat ze de laatste jaren weinig aan marketing gedaan hebben. De mensen die zo denken zoals je opsomt zullen sowieso niet veranderen van die gedachte op korte termijn, het is dus een kwestie van kordaat handelen en die perceptie veranderen.

Geen voordelen aan de naam Nintendo??? Alleen al als een product die naam heeft verkoopt het al bij de vleet, zonder inspanningen. Dat is een droom voor vele andere bedrijven. Nintendo die hun eigen naam 'dumpt' is hetzelfde als Heineken die bang is dat de naam Heineken niet een goede naam is voor een ambachtelijk biertje.
Dan kunnen ze er beter mee stoppen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')