abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 november 2005 @ 10:28:42 #1
44906 merino
World of Sleepers
pi_32690892
bedoelde Julie niet Lisa. Beidde zijn van Vanatua

Julie is huidige vriendin van master Jeff

I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_32691140
Van wikipedia:
quote:
Survivor 12' is set to start filming on 31st October, and is believed to be returning to the Pearl Islands chain for the third time. This season will air in the spring of 2006. CBS has signed on for two more seasons of Survivor, carrying into 2007. However, Mark Burnett has said that Jeff Probst may not be back for them.
Zonder Jeff Probst zou het erg jammer zijn.

Derde keer Pearl Islands wel kick-ass.
  woensdag 30 november 2005 @ 15:31:42 #3
44906 merino
World of Sleepers
pi_32698057
Jeff Probst moet blijven
anders moet de vervanger eerst weer paar seizoenen leren hoe je zo'n spel leidt. Probst is over de afgelopen jaren heen echt een expert geworden, zonder hem is het spel imo stuk minder leuk.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_32699037
Hehehe relaxed. 2e topic alweer.

Lisa is toch ook van Vanuatu? Maar die was al vrij oud. Die is toen weggestemd omdat ze een of andere opmerking tegen Amy maakte waardoor ze werd weggestemd. Julie is inderdaad lekkerste wijf van heel survivor geschiedenis. Probst heeft het goed voorelkaar.

Zonder Jeff zou het inderdaad stukken minder zijn denk ik. Ik hoop nog altijd dat de survivorseizoenen een keer op nederlandse tv komen. Snap echt niet dat net 5 geen seizoenen meer deed na de eerste delen. Ze konden makkelijk elk voorjaar een seizoen plakken want dan was er toch geen ER en nu helemaal niet meer. Maar wat doen ze, gooien ze zo'n lame programma als Terra Incognita erin.
  woensdag 30 november 2005 @ 16:13:04 #5
44906 merino
World of Sleepers
pi_32699283
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:04 schreef trepper het volgende:
Lisa is toch ook van Vanuatu? Maar die was al vrij oud. Die is toen weggestemd omdat ze een of andere opmerking tegen Amy maakte waardoor ze werd weggestemd. Julie is inderdaad lekkerste wijf van heel survivor geschiedenis. Probst heeft het goed voorelkaar.
klopt ja
en ze is idd vrij oud, haalde haar naam ff door de war met Julie (de uber babe ).

Amy vond ik overigens ook best lekker (haar borsten waren echt tot de max) alleen vond ik haar overkomen als een valse lesbo met een diepe mannenhaat
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_32704805
Ik vond Amy niks. Dat hele seizoen zoog doordat de vrouwen 1 front vormden en de fat 5 alliance alle goede jonge atletische gasten wegstuurden. Uiteindelijk maakte Chris het nog wel een beetje goed, maar had liever Rory zien winnen met z'n uitgesproken meningen elke keer.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:42:47 #7
44906 merino
World of Sleepers
pi_32707651
Rory
ik vond hem dus zo belachelijk slecht. Hij probeerde het wel, dat moet ik hem zeker toegeven en daarmee staat hij boven een hele schare slechte spelers maar hij was echt geen goede survivor imo...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_32712897
Hij was slecht, maar hij zorgde voor wat commotie en dat was ook lachen.
  woensdag 30 november 2005 @ 23:11:41 #9
44906 merino
World of Sleepers
pi_32713076
zekers
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_32730406
Vannacht weer. Morgenvroeg weer downloaden en kijken voor ik naar school ga. Ik hoop dat Lydia vertrekt.
  vrijdag 2 december 2005 @ 17:57:00 #11
44906 merino
World of Sleepers
pi_32760563
ff samengevat in 1 smilie:
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_32779298
Klote dat Judd weggestemd is . Zijn afscheid was daarentegen wel weer briljant. Had ook niks anders van hem verwacht. Verder de traditionele family visit weer. Toch irriteer ik me daar bij Survivor eigenlijk nooit aan in tegenstelling tot ER waar er 3 afleveringen alleen maar over gezeken werd.

Ik had echt gehoopt dat Lydia ging. Stephenie maakt zich ook niet echt populair denk ik, om totaal onnodig nu weer Judd weg te stemmen. Zo was het ook al het geval met Jamie. 2 deelnemers nu al die vrij pissed zijn. Wordt echt een leuke finale eilandraad als Stephenie het zover schopt. Ik verwacht een hoop shit van Judd en Jamie.
pi_32961664
Cindy Wat een domme muts is het ook met een verschrikkelijk accent.

Als je in de final five die 4 anderen een auto kan geven dan verzeker je jezelf van minimaal final three lijkt me en win je 3 votes in de jury bij het stemmen. Echt te achterlijk voor worden. Judd z\n reactie was wel gaaf trouwens

Rafe, Stephanie, Dannie zullen nu wel uit gaan maken wie er gaat winnen, mag toch hopen dat Lydia nu toch echt gaat verdwijnen. Onvoorstelbaar dat die zo ver is gekomen. Bizar.
pi_32966081
Inderdaad. Zo gaat het altijd. Voor de sterke mannen zal het voortaan echt moeilijk zijn om de finale te halen, omdat ze altijd als fysieke dreigingen worden weggestemd. Misschien dat alle sterke gasten een keer een alliance moeten vormen om al die vrouwen weg te stemmen die niks toevoegen. Ik vind de final four wederom tegenvallen. Ik zou geen enkele kandidaat van deze final four de overwinning gunnen. Lydia heeft totaal niks toegevoegd aan heel de serie niet. Danni had mazzel dat ze fysiek minder sterk dan Gary en Brandon was, oftewel dat ze een vrouw is. Stephenie wordt zwaar overschat en Rafe is ook iemand die maar achter andere mensen aanloopt, alhoewel hij deze aflevering meer zelf het initiatief nam.
pi_32996779
Vannacht de finale. Ik verheug me nu al op Judd's jury speech
pi_33027915
Leuke survivor, goede winnaar, nu nog ergens de reunion show vinden.
pi_33028090
Yup.

Judd was fuckin' gaaf in z'n speech
pi_33029877
Sjonge gaat echt mega traag dit keer. Heb de aflevering over ong. driekwartier binnen.
pi_33047704
Nou heb hem eindelijk gezien hoor, vond het wel een aardige finale.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_33069111
Reunion show was ook wel okay. Jamie was wel grappig

Nieuwe Survivor. Tja ben benieuwd. Lijkt me ook erg duidelijk dat de Amerikanen het beter gaan spelen dan een stel Belgen en Nederlanders
pi_33074914
Weet je wat ik trouwens ook erg mooi vind om te zien? Dat iedereen elkaar vergeven heeft en dat ze weer zeer goed met elkaar omgaan na het spel zelf, wat er ook gebeurt is. De kandidaten realizeren zich achteraf dat het maar een spel is en iedereen gaat weer goed met elkaar om. Kijk maar naar Judd met Stephenie en Margaret, maar ik kan nog wel talloze voorbeelden opnoemen uit vorige seizoenen.
pi_33075179
Ja inderdaad. Iedereen ziet dat het een spel is en waar het omdraait. En daarna is het klaar.

Bij Carl/John vs Esther en wat anderen zat er nog zoveel haat tijdens de show bij ER. Misschien was dat ook wel heel extreem gespeeld maar toch. Vind ook wel dat je dat gewoon moet inzien, dat het een spel is en iedereen probeert te winnen. Als je dingen echt persoonlijk gaat nemen, zit er iets fout.
  donderdag 15 december 2005 @ 12:29:06 #23
44906 merino
World of Sleepers
pi_33099024
Super winnares
vond weer een erg fijn seizoen en moet achteraf zeggen dat de keuze om BJ en Stephanie terug te halen mij helemaal niet is bevallen. In het begin vond ik het nog leuk omdat ik nog feeling met hun had maar later vond ik eigenlijk alle nieuwe survivors vele malen interresanter en vond ook dat ze het veel meer verdiende. Denk ook niet dat ze dit ooit nog gaan doen.

Kan niet wachten tot volgend seizoen alhoewel het jammer is dat ze weer naar Panama gaan

en het viel mij idd ook wederom op hoe harmonieus en lief iedereen tegen elkaar is nadat het spel is afgelopen. Je kan veel zeggen over de Amerikanen (en dat doe ik vaak ook) maar het zijn vaak wel hele aardige en sociale mensen

(waar ging overigens in godsnaam die gecooridineerde handbeweging over tussen Jamie en BJ tijdens een van de laatste tribal counsils? )
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_33117224
BJ heeft me nooit geirriteerd, Stephenie daarentegen vond ik dit keer echt zwaar irritant.
pi_33862200
Vandaag wordt de nieuwe cast bekend gemaakt van Survivor 12
pi_33862710
Nu alweer?

Wanneer beginnen ze dan?
pi_33862815
Over een klein maandje beginnen ze alweer gelukkig
Ben ook erg benieuwd hoe het gaat met het exile eiland.
En die nieuwe verdeling van de tribe.

[ Bericht 50% gewijzigd door bob1234 op 09-01-2006 13:35:56 ]
pi_33867247
Website is online

http://www.cbs.com/primetime/survivor12/

Ze hebben niet zo'n jonge cast dit keer als de voorgaande 2/3 edities. Die Terry ziet er in ieder geval uit als de nieuwe Tom/Gary. De rest kan ik zo op het eerste gezicht niet echt plaatsen.

Ook leuk dat ze zo'n ouwe aziaat erbij hebben gezet. Hopelijk doet die het goed.

Voor de rest lijkt het me wel een goeie cast, al kan ik daar nu nog niet veel over zeggen.
pi_33868983
  maandag 9 januari 2006 @ 16:50:54 #30
44906 merino
World of Sleepers
pi_33870235
kan niet wachten

zal zo ff plaatje gaan afspreuren op mijn pre-favoriet
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_33881014
Aras


Austin


Bobby


Bruce


Cirie


Courtney


Dan


Danielle


Melinda


Misty


Nick


Ruth Marie


Sally


Shane


Terry


Tina
pi_33883061
Bruce Moet gewoon winnen, hij ziet er nu al gewoon te cool uit
pi_33885682
Survivor Panama cast split into four tribes

The cast of Survivor Panama was revealed this morning, and for the first time, they’ll be divided into four tribes of four. In addition to the exile island twist, those tribes will be split by sex and age: old men, young men, old women, and young women.

The men are ages 24, 24, 25, 32, 35, 48, 52, and 46, so apparently the 35-year-old gets lumped in with the old guys, which should do wonders for his self-esteem. The women are 24, 24, 27, 31, 32, 35, 45, and 48, so again, being in your early 30s means you’re old.

The cast includes a retired astronaut, a woman who was cast for Survivor Guatemala but pulled out because her teenage child was killed a week before production began, and the author of a novel, Somewhere Beyond Here, that one Amazon reviewer said works as “an expensive coaster or a good way to start a fire.”
pi_33886767
Ben blij dat de cast qua leeftijd wat ouder is. Die jonge kandidaten uit Palau en Guatemala voegden op een aantal na echt totaal niks toe aan de show.

Mijn eerste favoriet is ook Bruce. Echt vet dat ze zo'n ouwe karategast hebben gecast. Doet me ook denken aan mr. Myaghi uit karate kid. Verder zie ik ook Terry als een hele sterke kandidaat gezien zijn achtergrond. Austin ziet eruit als de machogast van dit seizoen.
  maandag 9 januari 2006 @ 23:34:31 #35
44906 merino
World of Sleepers
pi_33887884
ik gok op wederom iemand van het vrouwelijk geslacht.

Danielle of Sally ofzo...

mijn vroege-favo is Bruce
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  maandag 9 januari 2006 @ 23:36:54 #36
44906 merino
World of Sleepers
pi_33887976
Exile island twist gaat er zo om spannen. Het kan imo het hele Survivor concept onderuit halen naar ER niveau of het kan interresant worden. Ik ben eigenlijk purist wbt Survivor. Liever niet teveel (uitgebreide) twists, standaard concept is interresant genoeg.

4 tribes verdeeld van leeftijd en geslacht zal interresant zijn. Werd eens tijd dat die factoren voor eventjes ge-elimineerd zouden worden
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_33888874
a woman who was cast for Survivor Guatemala but pulled out because her teenage child was killed a week before production began,

Wow
pi_33906235
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
a woman who was cast for Survivor Guatemala but pulled out because her teenage child was killed a week before production began,

Wow
Klopt. Dat ging volgens mij over Tina. Die zou eerst in Guatemala zitten, maar door dit tragische incident ging dat niet. Erg netjes van de productie dat ze haar alsnog een plek geven in de nieuwe Survivor.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:23:06 #39
44906 merino
World of Sleepers
pi_34273971
volgende week ff het hele seizoen 11 op mijn nieuwe iPod video zetten

wanneer is de eerste uitzending eik?
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_34275041
2 Februari
pi_34289093
Zwaar relaxed. Al over 2 weken dus. Beter dat ze het twee keer per jaar doen. En de amazing race begint ook weer binnekort. Gelukkig dit keer weer met koppels van 2 en om de wereld.

Deze twee amerikaanse series blijven gewoon de twee beste reality series die er zijn.
pi_34289192
Amazing race ook weer? Tering, en ik dacht dat ik even rustig aan kon doen. The Sopranos, American Idol, Rome, Survivor, The Amazing Race dan .. Plus alle andere series die ik wekelijks volg

Wel cool dat ze zo snel weer doorgaan. Vind het ook niet vervelend dat ze nu alweer beginnen. In Nederland zou het niet zo goed werken denk ik.
pi_34292801
Ja, na de finale van amazing race 8 kreeg je al een korte trailer van de nieuwe amazing race. Daar zag je al een paar van de nieuwe koppels.

Wat betreft survivor vraag ik me af, of ze weer teruggaan naar de standaard 13 episodes nu ze weer met 16 deelnemers spelen.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 22:00:55 #44
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_34293062
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
2 Februari
Dat is al snel! Ik kan niet wachten!

Ik zit er zelfs over te denken om een regiovrije dvdspeler (ja, die heb ik dus nog niet..) aan te schaffen zodat ik de dvd-versies van Survivor kan bestellen
  zondag 22 januari 2006 @ 18:14:56 #45
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_34350365
Ben benieuwd wat de nieuwe Survivor gaat brengen. Palau en Guatemala vond ik beide erg onderhoudend, leuke winnaars ook.
pi_34355948
Ik blijf de eerste 4 seizoenen toch nog steeds de beste vinden.
  zondag 22 januari 2006 @ 21:50:21 #47
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_34359217
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:41 schreef trepper het volgende:
Ik blijf de eerste 4 seizoenen toch nog steeds de beste vinden.
De eerste vier zijn idd erg goed, vooral Australian Outback. En de allereerste natuurlijk, omdat toen alles nog helemaal nieuw was.
pi_34361369
Idd. Australian Outback was echt goed. Afrika vond ik ook vet, vanwege de locatie. En daar zaten ook een hoop goeie kandidaten in. Marquesas was ook top, alleen jammer dat daar een aantal goeie kandidaten al snel werden weggestemd. De eerste is natuurlijk helemaal top. Echt mooi om te zien dat zo iemand als Richard Hatch eigenlijk het hele spel een herkenbare draai heeft gegeven met z'n alliances dat het na 11 seizoenen nog steeds zo wordt gespeeld. Stel je voor dat Richard nooit had meegedaan en dat er nooit alliances waren geweest. Dan hadden we dus 11 andere winnaars gehad dan nu het geval is.
pi_34367571
Enigste die ik nog nooit heb gezien is de Austalian outback, ga ik maar even opzoeken.
Maar africa was ook super seizoen. Maar wie verwacht nou dat een dikke homonudist de eerste survivor zou winnen. die man heeft echt goed gespeeld.
Alleen Johnny fairplay, was echt gek in ze hoofd maar wel leuk om te kijken
En Boston Rob, speelde het in all-stars echt super die had pas vele complotten
pi_34373147
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:43 schreef bob1234 het volgende:
Enigste die ik nog nooit heb gezien is de Austalian outback, ga ik maar even opzoeken.
Dat zou ik maar snel gaan doen, was echt een superseizoen, ontzettend zwaar, maar jammergenoeg heb je allstars al gezien, dus weet je wie de winnaar is.
  maandag 23 januari 2006 @ 12:36:18 #51
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_34374090
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:02 schreef Stranger het volgende:

[..]

Dat zou ik maar snel gaan doen, was echt een superseizoen, ontzettend zwaar, maar jammergenoeg heb je allstars al gezien, dus weet je wie de winnaar is.
Niet per definitie
pi_34377969
Heeft er iemand de nieuwe tribal council gezien? Die ziet er echt vet uit. Is gewoon in een soort van grot



pi_34403144
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:02 schreef Stranger het volgende:

[..]

Dat zou ik maar snel gaan doen, was echt een superseizoen, ontzettend zwaar, maar jammergenoeg heb je allstars al gezien, dus weet je wie de winnaar is.
Jah weet wie er gewonnen heeft, en wat de opdrachten ware, en wat voor schokkende dingen zijn gebeurd.
Maar ga ze vanavond kijken, nu aan het binnenhalen
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:47:25 #54
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_34405055
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:41 schreef trepper het volgende:
Heeft er iemand de nieuwe tribal council gezien? Die ziet er echt vet uit. Is gewoon in een soort van grot

[afbeelding]

Ik hoop weer op mooie onthullingen bij TC dit seizoen. In Guatemala ook een paar mooie gezien
pi_34410112
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:47 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik hoop weer op mooie onthullingen bij TC dit seizoen. In Guatemala ook een paar mooie gezien
Idd, wat betreft de tribal councils was dat een van de betere seizoenen, met name dankzij Judd
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:20:55 #56
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_34428492
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:54 schreef trepper het volgende:

[..]

Idd, wat betreft de tribal councils was dat een van de betere seizoenen, met name dankzij Judd
Judd maakte er een mooie show van elke keer idd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_34687608
Morgen is het weer zover
  woensdag 1 februari 2006 @ 18:43:09 #58
44906 merino
World of Sleepers
pi_34688317
nummertje 12 alweer

het zal me allemaal benieuwen. Had eigenlijk niet zo'n zin in een eiland seizoen (helemaal Panama ) maar het zal vast leuk worden
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_34693474
Baalde in eerste instantie ook dat het weer in Panama was, maar maakt me echt totaal niet meer uit, ik verheug me er gewoon weer op. Hopelijk is het weer een leuke cast.
pi_34724719
Eerste aflevering was een goed begin

Jonge kerels lijken me een stel sukkels bij elkaar, maar dat zou best leuk kunnen worden. De jonge vrouwen lijkt me geen echte survivor tussen zitten, maar een paar zien er wel decent uit

Oudere kerels zijn tot nu toe mijn favoriet. Een astronaut, een F14 piloot, een kerel die tot de dag ervoor zich helemaal suf rookte aan sigaretten en dan nog die andere kerel. Geniaal. De oudere vrouwen zijn strontirritant, en dan sturen ze de minst irritante en meest survivorachterige weg. De rest mag ook gauw naar huis

Verder pakken ze exile island wel goed aan, beter dan in Nederland. Goed van dat meisje, naam even kwijt, dat ze maar gelijk laat weten dat ze de idol heeft. Totdat iemand anders hem vindt, zal ze er wel mee door komen.

Volgende week dus waarschijjnlijk al tribe-changes?
pi_34725049
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
De oudere vrouwen zijn strontirritant, en dan sturen ze de minst irritante en meest survivorachterige weg.
Inderdaad. Het komt er blijkbaar niet op aan of je een goede survivor bent, maar of je goed kunt konkelen.
pi_34725318
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:09 schreef Agrippina het volgende:

[..]

Inderdaad. Het komt er blijkbaar niet op aan of je een goede survivor bent, maar of je goed kunt konkelen.
Nou, uiteindelijk is het veel gemanipuleer en geroddel en pacts, maar in de eerste paar dagen ga je toch niet met een tribe van 4 de meest sterke eraf stemmen. Je hebt nog tijd genoeg om haar er uiteindelijk uit te knikkeren. Hoeveel kans hebben ze nou bij een challenge? Niets toch :')
pi_34725345
Oh, en op het eerste zicht denk ik dat een van de vier oudere kerels gaat winnen.
pi_34726706
Yes yes het is weer begonnen. Best wel leuke 1e aflevering.

Erg jammer van Tina. Zij leek echt heel veel op Kathy (survivor 4). Maar ja, als je mensen als Melinda en Cirie in je tribe hebt zitten die exact het tegenovergestelde zijn, dan is het logisch dat ze haar weg willen hebben. Al gunde ik haar echt om veel verder te komen, ook na alles wat zij had meegemaakt. Denk echter niet dat die andere vrouwen heel ver gaan komen.

Bij de jonge vrouwen zag je al wat spanningen. Er was vooral verschil tussen Courtney en die andere twee, dat was wel te merken bij die schildpad. Hoe Misty daarin past weet ik niet. Wel goeie zet van haar om dat over die idol te zeggen, alleen ik zou daar niet intrappen.

De jonge mannen zijn een beetje nutteloos dit keer. Er zit geen diehard Bobby Jon tussen, ze krijgen echt helemaal niks voor elkaar. Denk dat de meesten wel wat verder gaan komen, maar naarmate de merge vordert zullen ze denk ik 1 voor 1 weggestemd gaan worden. Ik zie Aras nog het verste komen, omdat ie vrij relaxed overkomt. Maar dan moet ie niet allemaal van die wazige meditatieshit gaan doen, want dan gaan mensen zich irriteren.

Dan de oude mannen. Allereerst Shane . Echt geweldig dat ze zo iemand weer bij de cast hebben gegooid. Hij is de komiek van dit nieuwe seizoen. De nieuwe Judd. Hopelijk combineert ie dat met wat backstabbing en leugens, dan wordt het echt lachen met die gast. Verder vond ik het echt mooi om te zien hoe Bruce als een karateman die machete gebruikte. . Terry en Dan mag ik ook wel. Helemaal omdat ze gelijk een alliance vormden. Iets wat ik veel te weinig gezien heb. Met maar vier mensen in een tribe is het natuurlijk heel erg belangrijk dat je sowieso een iemand hebt waarmee je samen kan stemmen. Mijn favorieten zijn tot nu toe de oude mannen.

Volgende week alweer van vier naar twee tribes. Ben benieuwd hoe de indelingen gaan worden. Op dit moment zijn de oudere vrouwen toch echt de underdog.
  zondag 5 februari 2006 @ 21:04:43 #65
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_34773623
Niet te geloven, die tribe met die 'oude vrouwen'. Wat een stel mislukkelingen bij elkaar. En dan die Cirie met haar angst voor blaadjes. Zelfs Jeff Probst dacht tijdens TC: My god...
  maandag 6 februari 2006 @ 01:10:17 #66
44906 merino
World of Sleepers
pi_34782395
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, en op het eerste zicht denk ik dat een van de vier oudere kerels gaat winnen.
mij ook ja
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_34808721
Toenet even Survivor: Pearl Islands besteld
Maar eerste aflevering was wel weer leuk, alleen die oudere vrouwen zijn echt zeikerds.
Ze hadden beter die cherie ofsow naar huis kunnen sturen met dr angst voor blaadjes
Nu alweer zin in 2de aflevering, met gewoon weer 2 tribes
  dinsdag 7 februari 2006 @ 08:15:39 #68
44906 merino
World of Sleepers
pi_34819481
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:27 schreef bob1234 het volgende:
Toenet even Survivor: Pearl Islands besteld
Maar eerste aflevering was wel weer leuk, alleen die oudere vrouwen zijn echt zeikerds.
Ze hadden beter die cherie ofsow naar huis kunnen sturen met dr angst voor blaadjes
Nu alweer zin in 2de aflevering, met gewoon weer 2 tribes
Pearl Islands.... welk seizoen was dat ook alweer?
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_34819879
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 08:15 schreef merino het volgende:

[..]

Pearl Islands.... welk seizoen was dat ook alweer?
Seizoen 7. Het seizoen van Rupert O~) en Jonny Fairplay .
pi_34829962
Johnny Fairplay, was super
pi_34831366
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 04:53 schreef bob1234 het volgende:

[..]


Maar ga ze vanavond kijken, nu aan het binnenhalen
waar haal je dat vandaan? Heb nogal wat seizoenen gemist en zou ze graag eens zien (en heb niet genoeg geld om de DVD's te kopen )

edit: bedankt

[ Bericht 9% gewijzigd door Vitamine_C op 07-02-2006 16:54:39 ]
hmmmm....WAT???
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:55:58 #72
44906 merino
World of Sleepers
pi_34861075
zal snel ff mijn mening over eerste aflevering en verwachtingen over het seizoen posten. Zag gister voor de tweede keer de openingsaflevering en vielen me al aardig wat dingen op. Een van die dingen was bij Tribal council op een vraag van Jeff over de capaciteiten van Tina (vuur maken, water vinden, enz) waarop een van de vrouwen vervolgens antwoord iets in de trand van;

"yes it was definatly nice that Tina had those ability's".

Nou ben ik niet een expert op het gebied van de Engelse taal maar ik vind dat er heel duidelijk een signaal in zit dat die vaardigheden belangrijk waren in het verleden en Tina er daarom uitgestemt gaat worden. Anders had ze volgens mij gezegd;

"yes it is definatly nice that Tina has those ability's"

owh en viel het jullie ook niet op dat Jeff echt al DIRECT in de gaten had dat de vote tussen Tina en Cirie zat. Jeff wordt echt steeds meer de master speler van Survivor. Ik vond hem alleen wel veel invloed hebben tijdens Tribal council. Hij dreef wel erg hard door dat Tina onmisbaar was in de groep...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_34864518
volgens mij zegt ze 'had' omdat ze er vanuit gaat dat Tina eruit ligt na tribal council en dus 'verleden tijd' is
hmmmm....WAT???
pi_34865788
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:55 schreef merino het volgende:
owh en viel het jullie ook niet op dat Jeff echt al DIRECT in de gaten had dat de vote tussen Tina en Cirie zat. Jeff wordt echt steeds meer de master speler van Survivor. Ik vond hem alleen wel veel invloed hebben tijdens Tribal council. Hij dreef wel erg hard door dat Tina onmisbaar was in de groep...
Ik denk dat Jeff veel meer weet omdat de crew hem informeert over alles wat ze horen en zien.
  woensdag 8 februari 2006 @ 15:53:09 #75
44906 merino
World of Sleepers
pi_34866995
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:46 schreef Vitamine_C het volgende:
volgens mij zegt ze 'had' omdat ze er vanuit gaat dat Tina eruit ligt na tribal council en dus 'verleden tijd' is
ja dat dacht ik dus ook. Maar Tina was er toen nog niet uitgestemt dus het was een behoorlijke weggever...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  woensdag 8 februari 2006 @ 15:55:14 #76
44906 merino
World of Sleepers
pi_34867074
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:20 schreef Agrippina het volgende:

[..]

Ik denk dat Jeff veel meer weet omdat de crew hem informeert over alles wat ze horen en zien.
nope, het is bij Survivor live (echt een aanrader, op de cbs site te zien) al meerdere malen besproken. Jeff krijg bijna geen informatie over wat er in het kamp gebeurd. Daar heeft hij zelf bewust voor gekozen. Daarmee is het voor hem ook een beetje een spelletje om erachter te komen wat precies speelt bij Tribal Council en wat de alliances enzo zijn. Natuurlijk zal hij af en toe best wat informatie krijgen van de crew maar het meeste komt hij echt helemaal zelf achter tijdens de challanges en tribal council

Jeff rules
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_34872082
Vergeet niet dat die tribal councils anderhalf uur duren. Dus Jeff krijgt echt veel meer te horen dan wat wij als kijker in die paar minuten zien.
pi_34958502
Nieuwe ep was wel ok. Dat die oude kerel in z'n eentje naar Exile island mocht, was wel een verrassende switch.

Had trouwens liever gezien dat Cirise oid er eerst was uitgegaan.
pi_34964237
Bruce was wel grappig bezig op dat eiland met z'n karatemoves. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij de proef van volgende week, waarbij je in de preview zag, dat ze elkaar duidelijk fysiek moeten aanvallen. Hij kan nog wel voor verrassingen zorgen in die proef.

Verder zijn er wat alliances ontstaan. Denk alleen niet dat die alliance van Shane, Danielle, Courtney en Aras lang bestaat. Aras is een sukkel door gewoon in z'n eentje te beslissen wie er gaat voor de hele groep. En Shane maakte daarna nog een gigantisch domme opmerking dat de andere die niet gaat volgende keer zal gaan.

In de andere tribe kunnen de twee jonge gasten twee kanten op. Met de oude mannen of met de jonge vrouwen. Als ik hen was zou ik een alliance met de twee oude mannen kiezen. Die oude gasten houden meestal hun woord wel ook na de merge. Ik denk dat jonge vrouwen na de merge weer na de andere jonge vrouwen uit de oudere tribe stappen om een alliance te vormen tegen de fysiek sterke gasten.

Melinda trouwens terecht weggestemd en ik denk zelfs dat de overige 2 oude vrouwen nu achter elkaar worden weggestemd mochten beide tribes een keer verliezen.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:22:30 #80
44906 merino
World of Sleepers
pi_34966915
hehe maar goed dat ik vorige week niet mijn favo's heb vermeld want het is wel weer helemaal door elkaar gegooid.

Ik vond het opzich wel vroeg voor een switch. Snap niet waarom ze voor 1 aflevering de kampen op geslach en leeftijd verdeeld hebben. Magoed als ze dat deze week niet hadden gedaan dan hadden ze niet iemand over gehad die naar Exile island mocht gaan (wat opzich mij niks uitgemaakt zou hebben)...

Shane verraste mij door meteen een alliance te maken die er erg sterk uitzag maar bleek daarna te instabiel te zijn waardoor ik niet denk dat dat lang goed gaat. Ook Aras begrijpt niet hoe hij dit spel moet spelen. Wel denk ik dat Aras een goede invloed kan hebben om zijn tribe mates en het daarom nog wel ff uithoudt. Ik denk dat Danielle (1 van mijn favo's vanaf het begin) en Courtney het hier wel goed zullen doen. Die zwarte dude waarvan ik de naam niet eens weet was overigens echt geen seconde in beeld (zelfs niet bij tribal council) beetje vage dude imo...

In die andere tribe kan het idd twee kanten op. Als ik daar zat zou ik ook met de oude gasten zijn gegaan omdat je de jonge vrouwen gewoon niet moet vertrouwen en ze hopelijk in de gaten hebben dat de jonge vrouwen echt te vaak winnen

De oude vrouwen zijn idd beetje de lul. Dat had nog wel anders kunnen wezen als Melinda en Cirise bij de twee oude mannen hadden gezeten in het andere kamp en daarmee een alliance tegen de jongeren hadden gemaakt. Mazzel hebben was weer erg belangrijk in de switch...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_34972250
Ga zo aflevering 2 kijken, dus ik lees het topic nog niet ... maar hier alvast de TVP
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_34974060
Ik vind die NASA gast er maar eng uit zien. Hij zal best aardig zijn, maar met dat melkwitte lichaam en rare hoofd .... hmmja. Mr miyagi vind ik wel vet, en ik kan niet begrijpen dat ze hem niet in hun tribe wilden hebben. Ach ja .... leuk tot nu toe
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_34988704
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 18:27 schreef caradoc het volgende:
Ik vind die NASA gast er maar eng uit zien. Hij zal best aardig zijn, maar met dat melkwitte lichaam en rare hoofd .... hmmja. Mr miyagi vind ik wel vet, en ik kan niet begrijpen dat ze hem niet in hun tribe wilden hebben. Ach ja .... leuk tot nu toe
Die kerel gaat echt vlammen komende challenge waar ze elkaar fysiek aanvallen. Ik verheug me nu al op z'n karatemoves die hij gaat toepassen
pi_35204268
Wat een briljante immunity challenge. Echt een fysiek harde proef, misschien wel de hardste ooit.

Ook onverwacht dat Misty weg moest, had ik nooit verwacht zo vroeg al. Vind het wel relaxed dat de mannen slim genoeg zijn om samen een alliance te maken. Werd een keer tijd, dat er een mannen alliance kwam. Ben wel benieuwd wie er volgende week weggaat. Als La Mina naar tribal council moet is de kans zeer groot, dat er voor de vierde keer achter elkaar een vrouw weg moet.
pi_35210062
Die challenge Erg gaaf. Ging af en toe echt hard

Misty eruit had ik ook niet verwacht. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat. Shaine is trouwens een geniaal figuur zeg
  zaterdag 18 februari 2006 @ 02:27:58 #86
44906 merino
World of Sleepers
pi_35211907
Deze aflevering staat in mijn top10 ooit. En de immunity challenge in mijn top5!!

Was enorm spannend en vond het perfect gemonteerd. Kreeg sowieso in het begin helemaal het eiland survivor gevoel, het klassieke survivor gevoel wat ik met Guatamala toch beetje gemist heb. Ben blij dat tribe van Shane (ff naam kwijt) niet naar tribal hoefte. Mag daar nog wel ff chaos zijn daar
en was tijd dat er in La Mina wat gebeurde. Leuk idd te zien dat de mannen es een keer samenblijven. Maar Terry erbij houden is wel gevaarlijk...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_35214817
ff iets anders. Check dit.

http://video.msn.com/asx/so.aspx?m=ff_615_preview.wmv&csid=3&sd=mbr

Is volgens mij uit Fear Factor Reality stars of zo. Victoria (Van Victoria en Jonathan uit de Amazing Race) verkoopt Johnny Fairplay een stomp in z'n maag waarop de host kwaad wordt. Vervolgens vliegt Jonathan de host aan van Fear Factor. Briljante tv dit.
pi_35218117
Was weer leuke aflevering, lekker fysieke proef
Alleen jammer dat bruce gelijk weer terug moet, nog zo weinig van die gast gezien
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 10:19 schreef trepper het volgende:
ff iets anders. Check dit.

http://video.msn.com/asx/so.aspx?m=ff_615_preview.wmv&csid=3&sd=mbr

Is volgens mij uit Fear Factor Reality stars of zo. Victoria (Van Victoria en Jonathan uit de Amazing Race) verkoopt Johnny Fairplay een stomp in z'n maag waarop de host kwaad wordt. Vervolgens vliegt Jonathan de host aan van Fear Factor. Briljante tv dit.
Dat filmje is echt grappig.
Maar Jonathan en Victoria zijn ook zwaar irritant, vooral in de amazing race, dat kind deed niks anders dan janken
pi_35459780
En weer een vrouw eruit. Ik vind dit nog steeds een vrij aardig seizoen. Grappigste was dat toen Casaya besloot om die plee te gebruiken als opslaghok, Bobby nog ff besloot om er eerst inte gaan zitten schijten. Daarna zorgde Shane weer voor een flinke rel door Danielle aan te vallen op haar werkgedrag, terwijl Bobby gewoon lag te pitte .

Verder kon het natuurlijk niet anders dan dat de "hero" Terry de immuniteitsidol weet te vinden en zich in ieder geval vrijwel zeker weet te plaatsen voor in ieder geval de juryfase. Ik verwacht alleen niet dat ie gaat winnen, kan me niet voorstellen dan de productie na Tom Westman weer zo'n persoon op dezelfde manier gaat editten.
pi_35477089
Terry, typisch amerikaans ( imho ) en wordt inderdaad gezien als een held. Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_35523478
Terry is wel iemand die het wel gun. Shane vind ik ook echt een koning Fantastische kerel.

Challenges waren wel ok. Dat met die WC was inderdaad erg grappig. Verder zullen Shane, Bruce en die andere kerel het echt niet lang nog trekken met Courtney en Daniel. Die donkere totaal niet survivorachtige vrouw vindt het allemaal wel prima, want dit is alleen maar gunstig voor haar.
  maandag 27 februari 2006 @ 02:12:26 #92
44906 merino
World of Sleepers
pi_35532735
Jammerlijk dat iedereen in La Mina zo hopeloos verliefd is op Terry. Met de immuniteitsidol op zak heeft hij nu erg goede kansen en weer een macho winnaar heb ik nog geen behoefte aan. Geef mij maar een dikke homo nudist ofzo
anyway, Shane blijft heerlijk vermakelijk. Ik hoop dat hij tot zijn sense komt en een alliante weet te maken met Bruce en Cirie en eventueel Bobby (ik denk dat die er nog wel tijdje inzit was hij zit nauwelijks in de montages). In ieder geval voordat courtney en danielle dat doen want die beginnen mij beetje de keel uit te komen. Aangezien ze momenteel de nummers hebben zou het ze goed doen een stabiele alliantie aan te leggen.
Terug naar La Mina. Mooi om te zien hoe Austin werkt om Sally erin te houden. Vind Austin echt een top kerel
Ze mogen wel eens stoppen met veel te oude mensen met Survivor mee te laten doen. Ze zijn altijd irritant of te zwak en bijna nooit leuke tv. Of mag ik dit niet zeggen aangezien Tina Survivor 2 heeft gewonnen?
Mooie actie van Bobby in de paar seconde dat ie in beeld was. WC als opslag gebruiken stelletje mental cases?

Nieuw (in reactie op Jenna Morasca's Question of the Week); Merino's future predicting vision:
- reward challenge: La Mina
- exiled: Shane
- immuniteit challenge: La Mina
- eruit: Shane


en tot slot nu ik weer bezig ben met Survivor: Borneo;
- hoe cool was het in de eerste paar afleveringen dat ze geen reward challenge hadden en daarom vet veel beeld materiaal van het kampbouwen, de vis pogingen en de individuele verkenningstochten (Colleen en die dude samen door de jungle is een van de mooiste survivor momenten ooit).
- Waarom krijgen we tegenwoordig zo weinig te zien over het eten/kamp bouwen, oftewel het surviven en zoveel over de drama?
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_35552126
quote:
Op maandag 27 februari 2006 02:12 schreef merino het volgende:
Jammerlijk dat iedereen in La Mina zo hopeloos verliefd is op Terry. Met de immuniteitsidol op zak heeft hij nu erg goede kansen en weer een macho winnaar heb ik nog geen behoefte aan. Geef mij maar een dikke homo nudist ofzo
Daarom denk ik dat Terry niet gaat winnen. Zijn edit is exact gelijk aan die van Tom Westman, het zou te voor de hand liggend zijn als ie zou winnen.
quote:
Op maandag 27 februari 2006 02:12 schreef merino het volgende:
anyway, Shane blijft heerlijk vermakelijk. Ik hoop dat hij tot zijn sense komt en een alliante weet te maken met Bruce en Cirie en eventueel Bobby (ik denk dat die er nog wel tijdje inzit was hij zit nauwelijks in de montages). In ieder geval voordat courtney en danielle dat doen want die beginnen mij beetje de keel uit te komen. Aangezien ze momenteel de nummers hebben zou het ze goed doen een stabiele alliantie aan te leggen.
Terug naar La Mina. Mooi om te zien hoe Austin werkt om Sally erin te houden. Vind Austin echt een top kerel
Ik denk juist dat Bobby er snel uit gaat. Als Casaya verliest is hij de eerste, ook omdat sommigen zich aan hem lopen te irriteren, dat zag je al bij die wc. De alliance van vier zal geen stand houden tot het einde, alleen nu is het nog veel te vroeg om te gaan backstabben.

Austin doet me veel denken aan Brandon van vorig jaar. Als La Mina met minder mensen de merge in gaat vrees ik dat ie er snel uitligt, ook omdat Terry de immuniteits idol gevonden heeft.
quote:
Op maandag 27 februari 2006 02:12 schreef merino het volgende:
Ze mogen wel eens stoppen met veel te oude mensen met Survivor mee te laten doen. Ze zijn altijd irritant of te zwak en bijna nooit leuke tv. Of mag ik dit niet zeggen aangezien Tina Survivor 2 heeft gewonnen?
Niet per se. Er zijn in het verleden wel wat oude mensen geweest die ik wel lache vond. Rudy, Frank en Teresa uit Afrika, Kathy uit Marquesas, Jake uit Thailand. Roger uit Amazon. Dat waren leuke kandidaten. Maar er waren inderdaad ook een hoop oude kandidaten die echt saai waren en het ergste was nog dat deze kandidaten het verst kwamen.
quote:
Op maandag 27 februari 2006 02:12 schreef merino het volgende:
en tot slot nu ik weer bezig ben met Survivor: Borneo;
- hoe cool was het in de eerste paar afleveringen dat ze geen reward challenge hadden en daarom vet veel beeld materiaal van het kampbouwen, de vis pogingen en de individuele verkenningstochten (Colleen en die dude samen door de jungle is een van de mooiste survivor momenten ooit).
- Waarom krijgen we tegenwoordig zo weinig te zien over het eten/kamp bouwen, oftewel het surviven en zoveel over de drama?
De eerste 4 survivorseries vind ik nog altijd het beste. Op één of andere manier mist survivor tegenwoordig gewoon iets. Ik vond de sfeer en vooral ook de muziek uit de eerste series echt veel beter. Survivor blijft een topserie, maar de eerste paar seizoenen waren gewoon heel goed.
pi_35699880
Gave aflevering weer. Best verrassend dat Bobby moest gaan.

Challenges waren weer erg cool. Hoe Bobby die vis slachtte Wat een held. Ook erg gaaf dat de vrouwen de macht namen. Ben benioeuwd hoe het met Cassay gaat tot de merge.
pi_35717640
De vrouwen van Casaya namen de macht, omdat ze zagen hoe de situatie bij La Mina was, waar duidelijk de mannen een alliance vormen. Niet meer dan logisch. De stemming was trouwens geen touw aan vast te knopen. Volgens mij is het al seizoenen geleden dat een stemming zo chaotisch verloop.

Vond het trouwens wel grappig hoe Aras Bruce aanpakte. Dit is volgens mij de eerste keer dat een jonge gast een oudere aanvalt, meestal gebeurt het andersom. Denk dat het voor Shane en Aras binnenkort dan ook gedaan is.

Bobby vond ik wel logisch. Die viel sowieso al buiten de alliance en maakte zich niet echt geliefd bij de rest ondanks dat ie de challenges wel domineerde. Ik hoop trouwens wel dat Courtney binnekort gaat, daar loop ik me echt aan te irriteren.
  zondag 5 maart 2006 @ 02:52:49 #96
44906 merino
World of Sleepers
pi_35731143
Bobby en Bruce aan de wijn in het wc hokje

die gaat in mijn top20 mooiste survivor momenten. 1 van de weinige menselijke kanten die we dit seizoen gezien hebben

morgen meer (en ook nog wat over het heilige Borneo)
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_35731629
Briljant moment. Wat is jouw favoriete survivor moment eigenlijk? Ik moet echt ff nadenken dan. Maar een erg leuk moment vond ik toch wel Ted in Thailand die nooit alcohol drinkt en dan een hele fles wijn opzuipt en stront lazarus raakt. Verder vond ik Robb ook voor hele leuke momenten zorgen in dat seizoen zoals die reactie over Clay. Eigenlijk best grappig, want dit is een van de slechtste seizoenen.
pi_35733801
quote:
Op zondag 5 maart 2006 03:38 schreef trepper het volgende:
Wat is jouw favoriete survivor moment eigenlijk?
R U P E R T
pi_35733815
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:00 schreef Agrippina het volgende:

[..]

R U P E R T
Sorry, ik las "wie is je favoriete survivor".
  zondag 5 maart 2006 @ 11:36:51 #100
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_35734366
Ik heb gisteren de eerste 5 afleveringen achter elkaar gekeken. Briljante momenten weer, waardoor Expeditie Robinson er altijd maar weer magertjes afsteekt. Dat gevecht om die kussens! Die nacht in dat wchokje met Bobby en Bruce! Ik snap trouwens niet dat zowel Bruce als Misty dat van dat 'why' niet eerder doorhadden. Cirie vind ik trouwens helemaal geweldig Ik moet echt lachen om haar... Jeff is natuurlijk weer fantastisch als host. Ik zou echt enorm balen als hij er na dit seizoen inderdaad mee zou stoppen.
pi_35734747
Volgens mij heeft Bruce niet eens lopen zoeken naar dat ding. En Jeff stopt er gelukkig niet mee na dit seizoen. Hij heeft volgens mij voor 2 seizoenen bijgetekend.
  zondag 5 maart 2006 @ 11:58:12 #102
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_35734897
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:51 schreef trepper het volgende:
En Jeff stopt er gelukkig niet mee na dit seizoen. Hij heeft volgens mij voor 2 seizoenen bijgetekend.
Echt waar? Super!
pi_35740459
Cirie vind ik ook de leukste van het stel, maar eigenlijk alleen om haar opmerkingen jegens de camera. In de groep houdt ze zich (slim) gedeisd.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:04:03 #104
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_35755932
quote:
Richard Hatch being held in jail until April 28 sentencing

For 13 weeks and two days, Survivor winner Richard Hatch will be in jail.

After being convicted yesterday “of two counts of tax evasion and one count of filing a false tax return,” the judge ordered him held because he “has the wealth and incentive to flee the country with the Argentinean hotelier he married in a Canadian same-sex ceremony” and because prosecutors allege that “one of Hatch’s passports is missing, he has experience traveling abroad, and his ownership of property in Canada only recently came to light,” according to the Providence Journal.

The judge said that “Hatch’s likely sentence will be in the range of 33 to 41 months in prison,” according to the paper, even though “[t]he maximum penalty he faces is five years in prison and a $250,000 fine.” But the judge’s estimate could increase if prosecutors can prove rich “‘blatantly perjured’ himself during his eight-day trial.”

Rich’s lawyers plan to appeal.
Kan zo snel even niet vinden of dit eerder was gepost, maar dit is er dus met de winnaar van de eerste Survivor gebeurd..
  zondag 5 maart 2006 @ 22:14:49 #105
44906 merino
World of Sleepers
pi_35756432
ja nogal klote
laatste wat we van Hatch hebben gezien was bij de Survivor Live (cbs.com) van Survivor: Vanatau. Was echt geweldige show, Hatch blijft heer en meester Echt elk telefoontje wat ze kregen begon met iemand die Hatch de hemel in prees.
Waarom ie met de belasting heeft gecheat weet ik niet maar ik vind het zeker jammer dat ie in de gevangenis zit
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_35757109
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:14 schreef merino het volgende:
ja nogal klote
laatste wat we van Hatch hebben gezien was bij de Survivor Live (cbs.com) van Survivor: Vanatau. Was echt geweldige show, Hatch blijft heer en meester Echt elk telefoontje wat ze kregen begon met iemand die Hatch de hemel in prees.
Waarom ie met de belasting heeft gecheat weet ik niet maar ik vind het zeker jammer dat ie in de gevangenis zit
Kan hij daar toch gaan survivalen?
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  zondag 5 maart 2006 @ 22:38:19 #107
44906 merino
World of Sleepers
pi_35757490
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:30 schreef caradoc het volgende:

[..]

Kan hij daar toch gaan survivalen?
whehe
ach met het in de kont geneukt worden heeft hij toch geen problemen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_35787210
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:14 schreef merino het volgende:
ja nogal klote
laatste wat we van Hatch hebben gezien was bij de Survivor Live (cbs.com) van Survivor: Vanatau. Was echt geweldige show, Hatch blijft heer en meester Echt elk telefoontje wat ze kregen begon met iemand die Hatch de hemel in prees.
Waarom ie met de belasting heeft gecheat weet ik niet maar ik vind het zeker jammer dat ie in de gevangenis zit
Idd. Toen hij nog survivor live deed keek ik elke keer. Nu heb ik daar echt geen zin in met die domme Morasca.
  donderdag 9 maart 2006 @ 17:22:41 #109
44906 merino
World of Sleepers
pi_35884527
ok nog ff snel voordat de nieuwe komt over afgelopen ep;

Bruce zijn Zen garden en Aras die ff denkt beter te weten wat er moet gebeuren. Aras heeft ook echt iets tegen Bruce. Denkt dat ie alles beter weet ofzo, neerbuigende toontje van hem is echt nasty. Courtney is echter nog irritanter bezig maar dat wisten we al vanaf ep1
Reward Challenge was lekker ranzig met die vissenkoppen Reward was overigens echt groot
Challenge zelf was lekker spannend en arme Sally die het verneukte, Dan zal hebben staan balen daar Stom dat ze Terry naar exile island sturen. Ik zou juist de zwakste meest gevoelige persoon daar heen sturen (even makes better tv )!!
Had wel medelijden met Cassaya toen ze in kamp terug kwamen, damn wat zag dat er ranzig uit zeg. Denk dat regen toch wel mijn grootste ergenis zou zijn als ik daar zou zitten...
Austin en Nick aan de bonen was lekkere domme zet ook hadden ze kunnen weten
Bobby eruit was kwa montage beetje een verrasing, heb echt gevoel dat ik die gast totaal niet heb leren kennen. Wel leuk om te zien dat Aras niet wist wat er aan de hand was. Eindelijk die kut alliance daar kapot en Cirie die volgens mij met de meeste winst daar zal weglopen

Zit nu overigens bij Australian Outback en het blijft fucking heftig om Rupkin down te zien gaan maar oh so touching als hij wegvliegt
Denk dat ik eerlijk kan zeggen dat Rupkin mijn nr1 survivor is

Merino's big future predicting vision of the week:
- reward challenge: Cassaya
- exiled: Dan
- immuniteit challenge: La Mina
- eruit: Courtney
- twist: echt geen idee
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_35891678
Rupkin? Bedoel je Mike Skupin? Inderdaad ook een van mijn favorieten. Vooral omdat die gast gewoon een fucking wild zwijn slachtte
  donderdag 9 maart 2006 @ 21:13:58 #111
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_35892160
Mijn favoriet is nog altijd die kerel (weet bij god z'n naam niet meer) die met een beenprothese vrijwel de gehele survivor uitzat. Je been kwijtraken door kanker en dan aan zo'n show meedoen en nog bijna winnen ook. Hulde!
pi_35896860
Dat was Chad. Vond ik ook een knappe prestatie, alleen vond ik hem verder maar een saaie deelnemer.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 17:28:21 #113
44906 merino
World of Sleepers
pi_35916620
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 20:59 schreef trepper het volgende:
Rupkin? Bedoel je Mike Skupin? Inderdaad ook een van mijn favorieten. Vooral omdat die gast gewoon een fucking wild zwijn slachtte
Skupin idd
die gaast was echt knettergek
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 19:34:54 #114
44906 merino
World of Sleepers
pi_35920100
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_35925115
Wat een aflevering . Deze aflevering bevestigt maar weer eens wat voor topserie Survivor is. Dit is echt één van de mooiste eilandraden ooit. Mannen onder elkaar. Erg jammer dat Dan weg moest, had echt nooit verwacht dat Terry op hem zou stemmen. Maar erg respectvol hoe ze er allemaal mee omgingen.

Als er volgende keer een merge is en Terry het een beetje strategisch speelt, verliest hij opzettelijk waardoor hij alle stemmen tegen krijgt en zijn idol kan gebruiken waardoor één van de casayas wegmoet. Mocht dit niet zo zijn, dan vrees ik dat of Nick of Austin de eerstvolgende is bij een merge.

Shane was weer lekker idioot bezig. Wat een fantastische kandidaat is dat toch. Ik mag hem toch meer dan die Courtney en Danielle. Daar irriteer ik me best wel aan. Erg slimme zet trouwens van Casaya om Sally weg te sturen, die hadden waarschijnlijk al lang in de gaten dat er een mannenalliance was.

Ow en nog iets, hebben we het toevallig over Mike Skupin en dan zie ik in de previews dat er weer iemand geevacueerd gaat worden. . Hopelijk valt het allemaal wel mee, maar vraag me wel af wie dat zou kunnen zijn.

Maar ik denk dat La Mina straks helemaal gepagonged gaat worden, helaas, want ik mag die gasten echt allemaal meer dan die van Casaya. Ik moet er niet aan denken dat de winnaar een van die Casaya vrouwen wordt.
pi_35932596
Daniella is me toch een lekker wijf, van mij mag ze wel winnen hoor!
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_35933624
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 04:47 schreef caradoc het volgende:
Daniella is me toch een lekker wijf, van mij mag ze wel winnen hoor!
Wat een ballen heeft die griet zeg

Maar Cassaya maakt gehakt van Terry, Austin en Nick Echt doodzonde dat Dan moest gaan, maar inderdaad erg mooi de manier waarop het ging. Eerlijk, zonder problemen, straight to the point.

Shane is echt een geniaal figuur Wat een held. Die stapt misschien wel over naar Terry en z'n vriendjes. Op naar de merge!
pi_35937571
Wel klote dat er eerst nog zo'n klote recap komt. En hoorde ik Jeff nou zeggen in 3 weeks? wtf? Wat gebeurt er over 2 weken dan? Moeten we echt 3 weken wachten op een nieuwe aflevering?
pi_35938898
Op woensdag is er inderdaad de recap episode
pi_35939227
Op Woensdag?? Is er donderdag dan een nieuwe aflevering al? Nu snap ik er niks meer van.
pi_35939410
Yup.

Check TV.com maar.
quote:
178. A Closer Look (edit)
First aired: 3/15/2006
Writer:
Director:
Guest star:

A recap of Survivor: Panama - Exile Island and a closer look, filled with never-before-seen footage of the castaways in challenges and at camp
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:25:13 #122
44906 merino
World of Sleepers
pi_36039219
video.google.com

http://video.google.com/videoplay?docid=6054053112916661780&q=survivor

aan het eind ook nog stukje muziek van de mol
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:26:35 #123
44906 merino
World of Sleepers
pi_36039277
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_36103291
Iemand die extra aflevering al gekeken van gisteren? Was het iets?
pi_36104405
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iemand die extra aflevering al gekeken van gisteren? Was het iets?
Het viel me niet tegen, er waren behoorlijk wat scenes die nog niet eerder vertoond waren. Hoewel het dus niet spannend was, had ik deze aflevering niet willen missen.
pi_36108429
Vond het niet zo bijzonder. Die extra scenes waren wel leuk, meer niet. Volgende keer maar weer 18 deelnemers, dan krijg je dit soort afleveringen ook niet. En waarom moeten we nu tot 30 maart wachten eigenlijk?
pi_36534320
Gaaf programma is het toch.

De merge dus eindelijk. Beetje voorspelbare aflevering uiteindelijk. Ik vraag me af hoe Austin en Terry het gaat redden. Terry mag maar 1x zijn immunity idol gebruiken he?

Dat gezicht van Shane trouwens, toen ie gelijk de eerste 4 stemmen kreeg
pi_36540671
Wat een fantastische aflevering weer

Vond het mooi om te zien hoe verbaasd Austin was dat ie niet werd weggestemd en ik gun hem die plek in de jury ook. Maar hij zal wel de volgende zijn. Het zal de komende afleveringen weer wat voorspelbaarder worden, tenzij Terry natuurlijk zijn idol gebruikt.

Nick heeft dus eigenlijk zijn eigen graf gegraven door te lang aan die balk te blijven hangen. Als hij er eerder vanaf was gegaan, zou Austin weggestemd zijn. Wat gooide die trouwens naar de anderen toen ie weggestemd werd? Was een of ander klein zakje en Cirie die ving het op.

Terry vond ik eerlijk gezegd niet al te sterk in het ronselen van de Casaya members. Hij bood ze een plek bij de laatste 6, 5 aan. Maar dat zijn ze sowieso al ook al blijven ze bij Casaya. Lijkt me dus erg logisch om Bruce dan een plek bij de laatste 3 aan te bieden.

Ik ben trouwens benieuwd wie het slachtoffer gaat worden als Terry zijn idol gebruikt. Ik denk dat dat Shane gaat worden. Ben blij dat Shane de jury heeft gehaald. Verwacht van hem wel een mooie jury speech op het eind.
pi_36550535
Ik had zo gehoopt dat Terry eerder van de balk zou vallen. Dan zou hij weggestemd worden, idol tevoorschijn halen en nummer 2 moest eruit. En dat was dan Shane geweest!! Wat heb ik een hekel aan die eikel. Terry had ook nog zijn idol weg kunnen geven.
Maar Terry is natuurlijk veel slimmer: als zo'n idioot als Shane bij de laatste twee terechtkomt, zal die niet gauw de nodige stemmen krijgen om te winnen. Dus hij wil Shane er wel in houden, en sterke gasten als Nick, Austin en Arras zijn kanonnenvoer.
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:47:54 #130
44906 merino
World of Sleepers
pi_36744977
Courtney is zoooo dom en irritant
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  vrijdag 7 april 2006 @ 18:05:54 #131
44906 merino
World of Sleepers
pi_36745507
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:47 schreef merino het volgende:
Courtney is zoooo dom en irritant
maar ze had achteraf wel gelijk
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_36754002
Wauw, dit had ik niet verwacht

Wel een gave aflevering weer. Leuke reward challenge. Ben heel erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Je zit met Danielle die weet van de Idol en met de onzekerheid van Shane en Aras.
pi_36754916
Godver! Klere amerikanen en hun geblur. Je zag eens een tepel van de mooiste vrouw dit jaar, Danielle, en ze blurren gelijk. Maar goed ... ik ben bang dat iemand gaat winnen van de groep van 6/5. En ik mag niemand uit die stam, behalve Danielle en een klein beetjue Bruce.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_36841466
Spannende aflevering. Ik had echt de hele aflevering verwacht dat er geflipt zou worden en dat Aras weg zou worden gestemd. Erg goed ge-edit van de productie. Ik snap echt niet dat heel die Casaya kliek nog steeds bij elkaar is. Ben benieuwd of Sally volgende week zal gaan of dat die idol eindelijk tevoorschijn gaat komen. Die Casaya's houden het echt niet lang meer met elkaar vol.
pi_36953534
Nou Terry, blijven winnen eh jongen?
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_36963938
Terry doet het idd aardig. Er zal sowieso wel een Casaya uitgaan volgende week want hij heeft ook de idol nog.
pi_36973062
Volgende week wordt zo gaaf wanneer Terry wint

Aflevering zelf was erg cool. Maar wat een mongolen bij Casaya. Alle 5 eten.. Hoe dom kan je zijn.
  maandag 17 april 2006 @ 23:12:06 #138
44906 merino
World of Sleepers
pi_37048278
ik blijf het voor het spel nog steeds jammer vinden als er 100% op tribal-lines gevote wordt na de merge

volgende week eindelijk eens interresant

owh en check iedereen janken @ ER topic waar als 3de kandidaat een van de sterkste eruit gestemt is. Niemand kan het begrijpen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_37171312
Gave challenge weer zeg

Precies op het juiste moment, precies met de juiste tribe ook. Shane was ook weer fantastisch. En overal was Courtney de zak

Jammer dat Bruce er zo mee moet stoppen. Zonde. Maar het brengt Terry weer dichterbij de final four.
pi_37188235
Ik vond de beelden van Bruce echt heel mooi. Shane en Courtney ook ineens heel anders dan normaal. Ik snapte het einde alleen niet helemaal denk ik. Heb ik het goed als Jeff zei dat Bruce niet meer terug zou komen als speler. Maar als de doktor het toelaat wel bij de finale aanwezig zal zijn om te stemmen?
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_37188446
Precies, Bruce mag in de jury zitten als hij beter is.
  zondag 23 april 2006 @ 19:51:46 #142
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_37223290
In de pre-show van Survivor een aardig interview met Bruce overigens. En Terry weer een stapje verder.. mooi!
pi_37241870
Mooie aflevering. Ik verheug me nu al op Shanes vertrek. Dat kan niet lang meer duren.

Jammer als iemand zo Survivor moet verlaten. Had Bruce trouwens niet hetzelfde als Jennifer destijds in Expeditie Robinson?
pi_37385925
Flip flop flip flop, dan weer die, dan weer die andere. Leuke aflevering opzich, dat wel
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_37386851
Erg gave aflevering. Wat is Terry sterk zeg. Jesus.

En Shane, dat gezicht Ben benieuwd naar hoe dit zich volgende week ontwikkeld.
pi_37391832
Wie had dat gedacht dat Cirie zo succesvol kon manipuleren! Petje af. Straks wordt ze nog winnaarwaardig. Hopelijk heeft ze een goede uitleg voor Shane en Terry, want die keken behoorlijk op hun neus.

Shane is toch zo'n typisch figuur, zowel letterlijk als figuurlijk. Zoals hij staat, net een klein kind. En volgende keer gaat hij weer ergens om janken. Krijgt hij een video van z'n zoontje te zien of zo?
pi_37421892
Erg mooi om weer is een aflevering te zien waarin iemand totaal wordt geblindside. Die kop van Shane was ook fantastisch om te zien. Ik zou echt niet weten hoe de alliances nu zijn. Iedereen heeft echt met iedereen afspraken. Geen idee wie er zou moeten gaan volgende week.
pi_37444561
Was weer leuke aflevering, Shane met ze blackberry lol
En als het goed is zal Terry nu niet winnen, omdat hij de auto heeft gewonnen.
Jammer dat het over 2 afleveringen al weer over is
pi_37508416
quote:
Op maandag 1 mei 2006 02:50 schreef bob1234 het volgende:
Was weer leuke aflevering, Shane met ze blackberry lol
En als het goed is zal Terry nu niet winnen, omdat hij de auto heeft gewonnen.
Jammer dat het over 2 afleveringen al weer over is
Volgens mij nog drie afleveringen. Ze eindigen volgens mij met de final 3 dit keer. Dit moet ook wel omdat ze drie dagen voor op schema zitten.
pi_37564769
Survivor 13 will be filmed in the Cook Islands, may feature past cast members

The 13th season of Survivor will be filmed in the Cook Islands, a group of islands somewhat nearby previous locations the Marquesas and Vanuatu. It’s the exact same location, perhaps even down to the tribal camps, that has been used for the UK edition and other international versions of the show.

Survivor Maps, which has several pictures of the stunning lagoon and its surrounding islands, reports that “the Survivor production crew [arrived] April 20th and [will be] filming from late June through early August in Aitutaki’s quintessential blue lagoon.” The site also notes that the islands have plenty of history; Captain Bligh visited “just days before the mutiny, although he never laid foot on the atoll.” In addition, “the motu Rapota once held a leper colony,” according to Survivor Maps. And that small island will probably be the location of a tribe’s camp.

And speaking of lepers, in addition to hearing confirmation that the show will be filmed in the Cook Islands, reality blurred has heard unconfirmed reports that either in the 13th or 14th season, past cast members will return in some capacity, not necessarily as competitors. Neither season, however, will be another full-fledged all-star season.

:D
pi_37588953
Weer erg gaaf hoor

Terry blijft echt geweldig. Keer op keer winnen. Fantastisch! Danielle en Ceree spelen het erg slim, zie ze straks nog wel de final 2 halen ook, mocht Terry niet winnen in de laatste challenge.

Maar die Shane
pi_37590101
Whahaha Shane toen ie werd weggestemd . Echt grappig die gast. Hopelijk heeft een leuke juryspeech in petto straks. Vooral als Danielle en/of Cirie de finale haalt.

Als ik zou moet gokken op hoe het spel verder verloopt denk ik dat Aras de volgende is, dan Cirie en de finale tussen Terry en Danielle. Dan geef ik Terry de beste kansen om te winnen.
pi_37645208
Shane weg echt jammer leuk figuur
Ze zouden voor volgend jaar weer zoiemand als Big Tom er in moeten zitten echt super die gast
pi_37646965
Terry verdient het in ieder geval wel het meest om te winnen

Hij zou eigenlijk de volgende challenge express tweede moeten worden, zodat men waarschijnlijk toch op hem zal stemmen (er is nog nooit echt zekerheid dat hij dat imunity idol heeft?!), en hij met zijn stem kan bepalen wie eruit gaat.
pi_37647794
Hij heeft de immunity idol wel 100% zeker, en de rest weet dat ook.

Jammer dat ik voor 99% weet wie er gaat winnen.
Rot online betting
pi_37781397
Mooie aflevering. Dat ging echt hard tegen hard tussen Aras en Terry. Aras was een beetje kinderachtig bezig, maar uiteindelijk maakt ie het altijd weer goed, was toen ook met Bruce. Ben benieuwd wie de vuurproef gaat winnen, ik hoop Cirie.
pi_37782712
Wat een vreemd einde voor een survivor-aflevering! Er gaat altijd iemand naar huis, en nu is 't "to be continued". Gemeen!!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:19:06 #158
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_37784211
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:23 schreef Agrippina het volgende:
Wat een vreemd einde voor een survivor-aflevering! Er gaat altijd iemand naar huis, en nu is 't "to be continued". Gemeen!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_37787466
Die indruk kreeg ik ook.
pi_37790584
Ook voor het dat het een to be continued was in alle seizoen.
Maar ik wacht tot maandag met kijken, dan kijk ik ze gelijk alle 2 en de reunion achter mekaar.
  zondag 14 mei 2006 @ 13:03:57 #161
1585 itsme
Chaoot!
pi_37812587
Ik hoop dat Teri wint maar vrees het ergste. het zal moeilijker worden voor hem als cirie bij de laatste 3 komt.

O en in de voorstukjes van de finale denk je 3 personen te zien maar 1 stukje is van een vorige proef. Dus schijn bedriegt.

[ Bericht 0% gewijzigd door itsme op 14-05-2006 13:12:33 ]
pi_37815646
Naar mijn mening verdienen Teri en Cerie het het meest om te winnen. Teri omdat hij het zo lang uithoud en zich niet ( te ) gek laat maken met dat andere kamp. Cerie omdat ze elke week er wel voor zorgt dat ze er niet uitgestemd wordt. Gelijk in het begin zou ze er eigenlijk uitgestemd worden, maar nu zit ze bij de laatste 4. Ze mag dan wel fysiek niet al te sterk zijn, ze flikt het toch elke keer op mentaal gebied om sterker te zijn dan menig andere.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_37817749
Ik snap eigenlijk niet dat de anderen nog steeds niet door hebben gekregen hoe gevaarlijk Cirie is. Ze denken misschien makkelijk van haar te winnen in de finale omdat zij geen survivor-type is: doet de hele dag niks en verliest alle proeven. Maar ondertussen heeft Cirie nog met totaal niemand ruzie gemaakt, dus als 't erop aan komt zullen de jury-leden haar sympathieker vinden dan haar collega-finalist.

Maar inmiddels ben ik bang dat het vuurmaken haar niet zo makkelijk zal afgaan als Danielle. Jammer!
  zondag 14 mei 2006 @ 17:31:28 #164
44906 merino
World of Sleepers
pi_37819368
ik vind ook dat Terry en Cirie het meest verdienen om te winnen. Vond Terry eerst maar vervelend en een Tom na-aper (hijs eigenlijk nog steeds wel vervelend) maar respect hoe hij zo ver is gekomen hoor. Als het spel ffies anders had gelegen had Terry volgens mij nooit in de gevaren zone gezeten.
Cirie vind ik de grootste vooruit gang hebben meegemaakt van ongeveer alle survivors in de geschiedenis. En ze is gewoon hardstikke tof typje.

Aras wordt ik echt scheit ziek van. Aldoor maar roepen dat je Yoga master bent en compassie probeerd uit te dragen en vervolgens zowel bij Bruce als tegen Terry je gedragen als een kind die het allemaal ff beter weet. Enorm irritant. Vond wel zijn opmerking toen hij met Cirie op zo'n stoeltje voorop die boot zat dat "This is my favorite time of day" erg mooi en uit het hart gesproken.

Danielle is imo een perfecte kandidaat voor Terry om mee te nemen want zij krijg volgens mij geen enkele vote in de finale.

Overigens zit Terry nog best goed kwa stemmen. 2 mensen uit zijn oude kamp, Bruce die vast op hem stemt, heeft ie nog maar 1 stem nodig om te winnen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zondag 14 mei 2006 @ 17:58:50 #165
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_37820221
Terry heeft natuurlijk wel de 'curse of the car' tegen zich In alle vorige 11 seizoenen heeft nog nooit iemand die de auto heeft gewonnen de kans gezien om ook Survivor te winnen.
  zondag 14 mei 2006 @ 18:05:20 #166
44906 merino
World of Sleepers
pi_37820406
maar was het dit jaar niet voor het eerst dat ze die auto challenge 1 of 2 afleveringen eerder gedaan hebben?
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zondag 14 mei 2006 @ 20:58:30 #167
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_37825650
quote:
Op zondag 14 mei 2006 18:05 schreef merino het volgende:
maar was het dit jaar niet voor het eerst dat ze die auto challenge 1 of 2 afleveringen eerder gedaan hebben?
Klopt ja, volgens mij waren er nog 6 over ipv de laatste 4. Kan inderdaad invloed hebben op de stemming. Bij de vorige series zag je duidelijk dat mensen die de auto hadden gewonnen eruit werden gestemd 'omdat ze toch de auto al hadden'. Maar ben toch benieuwd of T-man de 'curse' kan overwinnen
pi_37827839
Ik lees veel in een reality TV forum wat normaliter erg easy going is en daar is momenteel een enorme oorlog tussen twee kampen de Terry lovers en de Terry haters. Grappig dat die man alleen maar extreme gevoelens oproept
pi_37830571
Als Terry de finale haalt heeft hij sowieso al stemmen van Austin, Sally en Bruce. Heeft ie er nog maar 1 nodig om te winnen. En die kans is groot, omdat die stem van één van de bedrogen Casaya-members moet komen.
  zondag 14 mei 2006 @ 23:03:09 #170
44906 merino
World of Sleepers
pi_37830803
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef trepper het volgende:
Als Terry de finale haalt heeft hij sowieso al stemmen van Austin, Sally en Bruce. Heeft ie er nog maar 1 nodig om te winnen. En die kans is groot, omdat die stem van één van de bedrogen Casaya-members moet komen.
dat zeg ik net 4 posts erboven dude
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_37831639
quote:
Op zondag 14 mei 2006 23:03 schreef merino het volgende:

[..]

dat zeg ik net 4 posts erboven dude
whehehe, had ik nog niet eens gelezen. Mooi dat we er hetzelfde over denken.
pi_37850118
Heeft iemand de aflevering al gezien, ik kan hem niet vinden.
Maar weet nu wel al wie de winnaar is jammer gnoeg :(
pi_37850290
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:31 schreef bob1234 het volgende:
Heeft iemand de aflevering al gezien, ik kan hem niet vinden.
Maar weet nu wel al wie de winnaar is jammer gnoeg :(
Same here kon me niet meer beheersen en heb toch gekeken
pi_37859652
Klote man, Als de finale uit is, is het altijd 10 keer zo druk dan normaal. Vrees dat ik hem morgen pas kan kijken.
pi_37860255
Ik heb hem eindelijk gevonden de aflevering
pi_37863593
Yep en hij gaat als een speer misschien dat ik hem vannacht nog wel ga bekijken
pi_37873510
Het was een mooie finale. Ik had er ook vrede mee dat Cirie de vuurproef verloor, want als zij op die drijvende plateautjes had moeten staan, was ze er als eerste vanaf gegaan. En ze heeft nog een mooi cadeautje gekregen tijdens de reunion. Overigens wel aardig dat ze die proef met de laatste drie steeds in een vorm gieten waar iedereen redelijk gelijke kansen heeft. Vaak evenwichts- of uithoudingsvermogenproeven waar kracht en snelheid minder belangrijk zijn.
pi_37898844
Het is weer voorbij, ik heb de finale gezien.

Mooi om te zien dat het toch nog mogelijk is voor een jonge fysiek sterke gast als Aras om dit spel te winnen. Al had ik liever Terry zien winnen. Voor de rest was het wel een standaard finale zoals de voorgaande survivorfinales. Alleen die reward challenge was nieuw.

De final tribal council was een beetje mat. Het ontbreekt de juryleden tegenwoordig wel erg aan originaliteit, want de bekende vragen zoals: Wat ga je doen met een miljoen? Wat heb je geleerd over jezelf? Waarom verdiend de persoon naast je de overwinning? hoor ik elke keer weer voorbij komen. Ook Shane's pick a number is al een paar keer eerder gedaan. Dit vond ik op zich wel jammer. Ik had een gepikeerdere jury verwacht. Uiteindelijk verdiende Aras de overwinning zeker meer dan Danielle.

Volgend seizoen de Cook Islands. Vind ik wel jammer dat ze hier naartoe gaan. In principe hetzelfde weer als Vanuatu, Palau en Panama. Ik had gehoopt dat ze weer eens naar Afrika of Australie gingen. Of echt een compleet nieuwe lokatie als India of China. Ik hoop dat ze weer een briljante cast voor ons hebben, maar dat is de productie van Survivor wel toevertrouwd.
pi_37899459
Jah had ook meer gehoopt voor een leuke tribal council maar nee.
En zou ook leuk zijn geweest als de hidden immunity idol wat meer in het spel werdt betrokken.

En jammer naar de cook islands ook meer gehoopt op een is andere locatie zoals afrika of australie.
pi_37927800
Jammer dat Terry het niet won. De enige die ik het echt gunde. Verder wel weer een leuk en goed seizoen.

Kijk uit naar de volgende serie
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:48:37 #181
44906 merino
World of Sleepers
pi_37929165
Wat kut voor Danielle dat ze toch nooit kon winnen
Jammer dat ze Terry niet mee nam maar ze had verreweg de meeste kans tegen Aras die met final tribal council erg goede antwoorden gaf en op basis daarvan wel gewonnen zal hebben.
Gunde het Cirie en Terry het meest met Aras op nr3.

Volgende keer eindelijk nieuwe locatie. Hoop dat ze niet al teveel nieuwe twists gaan doen want het moet geen ER worden. Denk dat we bij Survivor 14 (13 is komende) weer het land op gaan. Vergeet niet dat we vorig seizoen nog in Guatamala zaten...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_37934362
Eigelijk wil ik weer een all stars editie, dat was echt een super editie.
Met echt superfiguren er in vooral boston Rob.
pi_37935706
Kan je als niet amerikaan eigenlijk opgeven voor survivor?
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_37935766
Doe mee aan Expeditie Robinson.
pi_37935948
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe mee aan Expeditie Robinson.
Hmmja, maar survivor is leuker. Bovendien wordt het spel harder gespeeld dan in NL.

*edit* Niet dat ik me snel op zal geven ... maar als het over een paar jaar nog bestaan ...
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_37938206
Nee kan je jammer genoeg niet voor opgeven daarvoor dan.
En survivor wordt veel harder gespeeld dan ER, vooral de complotten enzo zijn beter in survivor.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:28:12 #187
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_38122506
Mooi, er is een Survivor topic! Ik ben een paar weken geleden begonnen met kijken van serie 1. Ben nu bijna klaar met serie 4. Ik kan niet wachten tot ik alles heb gekeken en kan meepraten in dit topic. Het is echt frustrerend als je het helemaal alleen kijkt. Geen vrienden met wie ik er over kan praten, geen topics of fok zoals met PE en ER....Ok, t klinkt wel erg zielig nou allemaal. Anyway, I'll catch up!

Survivor
Spoilers!
pi_38292717
Hey ik heb ze allemaal gezien dus schiet je opmerkingen deze kant maar op
pi_38409062
quote:
SURVIVOR WINNAAR IS LIEGBEEST

Een voormalig winnaar van het Amerikaanse Expedition Robinson ('Survivor'), heeft tegen zijn baas gelogen om een promotietour voor het programma in Europa te doen afgelopen jaar. Zo wijst een officieel onderzoek uit. De 35-jarige Chris Daugherty (foto), een wegwerker, won een miljoen euro door Survivor te winnen. Maar koos ervoor om daarna gewoon weer in zijn Jan Modaal-job terug te keren.



Daugherty loog tegen zijn baas door te zeggen dat hij stress had en aan een depressie leed. En dat hij een maand medisch verlof nodig had. Dat kreeg hij niet. Al zijn vakantiedagen waren al op. Ook vroeg hij militair verlof, terwij hij nog nooit een geweer van dichtbij had gezien. En dat vindt het Amerikaanse UWV natuurlijk niet zo leuk. Dus dreigen er boetes voor de goed gevulde wegwerker.
pi_38504801
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 14:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooi, er is een Survivor topic! Ik ben een paar weken geleden begonnen met kijken van serie 1. Ben nu bijna klaar met serie 4. Ik kan niet wachten tot ik alles heb gekeken en kan meepraten in dit topic. Het is echt frustrerend als je het helemaal alleen kijkt. Geen vrienden met wie ik er over kan praten, geen topics of fok zoals met PE en ER....Ok, t klinkt wel erg zielig nou allemaal. Anyway, I'll catch up!

Survivor
Ik wil survivor 3 weer is gaan kijken. Dat vind ik nog steeds de leukste survivor tot nu toe.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 16:27:06 #191
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_38505780
quote:
Op zondag 28 mei 2006 04:37 schreef TinyPet het volgende:
Hey ik heb ze allemaal gezien dus schiet je opmerkingen deze kant maar op
Ik ben net klaar met Marquesas. Ik werd echt helemaal gek van dat supergodsdienstige van Neleh en Vecepia. Ik gunde ze het allebei niet, maar toch blij dat Ve gekozen werd uiteindelijk. Neleh verdiende het al helemaal niet. En dat gedoe over al dan niet African american zijn wekte Sean zelf in de hand, werd ook irritant. Eigenlijk al vanaf de eerste aflevering.
Supertof dat het de finale in Central Park werd gehouden! Heel veel minder dat Rosie O'Donnell de host was. Blijft ze dat? Hope not..
Spoilers!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 16:39:30 #192
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_38506120
Ik bedacht van de week nog iets leuks: zowel de eerste ER als Survivor zijn door Richards gewonnen!
Spoilers!
pi_38522521
Richard was in de tweede ER winnaar, volgens mij. De eerste won Karin.
  zondag 4 juni 2006 @ 11:52:01 #194
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_38524604
Ik heb de eerste twee ER's niet gezien, dacht dat Richard de winnaar was van de eerste. Had wel heel toevallig geweest!
Spoilers!
pi_38579672
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ben net klaar met Marquesas. Ik werd echt helemaal gek van dat supergodsdienstige van Neleh en Vecepia. Ik gunde ze het allebei niet, maar toch blij dat Ve gekozen werd uiteindelijk. Neleh verdiende het al helemaal niet. En dat gedoe over al dan niet African american zijn wekte Sean zelf in de hand, werd ook irritant. Eigenlijk al vanaf de eerste aflevering.
Supertof dat het de finale in Central Park werd gehouden! Heel veel minder dat Rosie O'Donnell de host was. Blijft ze dat? Hope not..
Als ik het goed heb doet Jef de finale en reunie vanaf het seizoen daarop
  dinsdag 6 juni 2006 @ 00:59:07 #196
139683 peenenui
peen en ui
pi_38580018
fuck, gemist
met ballen
  dinsdag 6 juni 2006 @ 01:00:33 #197
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_38580051
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 00:41 schreef TinyPet het volgende:

[..]

Als ik het goed heb doet Jef de finale en reunie vanaf het seizoen daarop
Mooi, Jeff's the man!
Spoilers!
pi_38627646
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 01:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mooi, Jeff's the man!
Jeff doet vanaf seizoen 5 alle reunies
  vrijdag 9 juni 2006 @ 20:35:17 #199
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_38705810
Net Thailand afgekeken. De minst spectaculaire tot nu toe maar toch was de finale eilandraad wel even spectaculair. En natuurlijk was ik helemaal blij dat Jeff de Reunion deed. Die gast is echt geknipt voor dit programma.

Op naar de 2e aflevering van The Amazon! Ik ben benieuwd of ze als prijs nog naar de Angel Falls gaan, dat zijn de hoogste watervallen ter wereld en ik ben er geweest. Maar die is in Venezuela, dus het zal wel niet. Technisch gesproken kan het omdat ze in Noord Brazilie zitten. Echt extreem veel enge beesten daar, brrr. Na mijn excursie kwam ik er achter dat in het meer waar we over hebben gevaren echt heel grote anaconda's zitten. Ben ik blij dat ik daar niet heb gezwommen als een van de weinigen! Ik ben echt een veel te groot mietje om aan zulke programma's mee te doen, als denk ik vaak dat het echt iets voor mij zou zijn. I'll keep on dreaming
Spoilers!
pi_38715015
Amazon is GAAAAF let op Rob
  zondag 11 juni 2006 @ 10:40:46 #201
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_38743479
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 03:31 schreef TinyPet het volgende:
Amazon is GAAAAF let op Rob
Wat is dat toch met Rob's in Survivor! Boston Rob was ook al zo'n reller. Hoorde dat hij in All Stars zit, dus ik ben benieuwd. Vond het een onwijze klootzak, maar hij boeit wel! En Robb (double B) uit Thailand was ook al zo'n apart geval. Ik vraag me nog steeds af wat hij nou op Thailand met een skateboard wilde doen. Jammer dat we daar niets over gezien hebben.
Spoilers!
pi_38745769
Hehehe ga nou maar lekker kijken
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:45:42 #203
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_39143616
Ik heb gisterenavond eindelijk de finale van Amazon gekeken! Rob is echt gaaf! Ik hoop dat hij nog eens terugkomt. Wel jammer dat Jenna heeft gewonnen, ik had het Matt meer gegund.
Ik vond Amazon wel echt het beste seizoen tot nu toe trouwens.

Ik vind het wel opvallend dat er tot nu toe nog niemand vroegtijdig heeft opgegeven. Bij ER lijkt het wel of er elk jaar wel iemand is die er tussentijds mee kapt.
Spoilers!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:57:26 #204
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_39144052
dubbel
Spoilers!
pi_39145222
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik vind het wel opvallend dat er tot nu toe nog niemand vroegtijdig heeft opgegeven. Bij ER lijkt het wel of er elk jaar wel iemand is die er tussentijds mee kapt.
Wacht maar

Het volgende seizoen na Amazon is volgens mij Pearl Islands. Daarin ga je de grootste slechterik ooit uit Survivor zien.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:44:58 #206
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_39145617
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:31 schreef trepper het volgende:

[..]

Wacht maar

Het volgende seizoen na Amazon is volgens mij Pearl Islands. Daarin ga je de grootste slechterik ooit uit Survivor zien.
Kan niet wachten! Helaas is dat het seizoen dat echt dramatisch langzaam binnenkomt hier. Ben al meer dan een week bezig met de eerste 4 afleveringen er er is er pas 1 compleet. De rest bij lange na niet...
Spoilers!
pi_39151715
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:31 schreef trepper het volgende:

[..]

Wacht maar

Het volgende seizoen na Amazon is volgens mij Pearl Islands. Daarin ga je de grootste slechterik ooit uit Survivor zien.
Johnny Fairplay die is echt super
  vrijdag 23 juni 2006 @ 17:06:03 #208
44906 merino
World of Sleepers
pi_39154278
ik vond de actie van Rupert bij de eerste aflevering nog steeds de meest brilliante move in de gehele Survivor serie
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_40603108
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:50 schreef bob1234 het volgende:

[..]

Johnny Fairplay die is echt super
OMG, gisteren de 'oma-aflevering' gezien. Ik weet niet of ik hem nou een onwijze klootzak moet vinden of juist ubercool! Mijn vriend zei dat hij dit wist omdat het een tijd terug in het nieuws is geweest, toen begon er bij mij ook wel een lamje te branden, maar wat een actie
Spoilers!
pi_40616071
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

OMG, gisteren de 'oma-aflevering' gezien. Ik weet niet of ik hem nou een onwijze klootzak moet vinden of juist ubercool! Mijn vriend zei dat hij dit wist omdat het een tijd terug in het nieuws is geweest, toen begon er bij mij ook wel een lamje te branden, maar wat een actie
Wat ik van heel de pearl islands nog steeds niet kan bevatten is, hoe het in vredesnaam mogelijk is dat Johnny gewoon 3e geeindigt is.
pi_40616674
Whanheer khomehn dhe niehwe aflhevheringhen vhan het sheizoen ?
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_40618054
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 18:18 schreef trepper het volgende:

[..]

Wat ik van heel de pearl islands nog steeds niet kan bevatten is, hoe het in vredesnaam mogelijk is dat Johnny gewoon 3e geeindigt is.
dat wist ik nog niet....
Spoilers!
pi_40620783
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

dat wist ik nog niet....
Whoops sorry
pi_40623059
Tja, helaas Trepper, ik moet ook niet in een topic gaan zitten waar iedereen meer weet dan ik!
Ik ga er alleen wel voor zorgen dat ik helemaal bij ben met kijken wanneer de nieuwe serie start!

1e aflevering:
Thursday, September 14
8:00-9:00 p.m. Survivor: Cook Islands
Spoilers!
pi_40728227
Volg nu het eerste seizoen van survivor, met de homosexuele Richard en work a holic B.B. Je ziet wel dat het net opgezet is en ( door de deelnemers ) in het begin allemaal een beetje liepen te kloten met wat ze deden. Het intro filmpje is ook minder mooi dan het tegenwoordig is gemaakt, maar ja ... vind je het gek?

Echt cool
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_40731353
Ja, het wordt ook elk seizoen een stapje heftiger is mij opgevallen. Ik vraag me af hoe lang ze dat vol gaan houden. Ik ben ook pas bij All-Stars.
Spoilers!
pi_41098012


Die twist
Kampen worden ingedeeld op etnische achtergrond.
Vier kampen bestaand uit Blanken, Afro-amerikanen, Asian-amerikanen en latino's
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:14:55 #218
44906 merino
World of Sleepers
pi_41099299
interresant
wanneer is 1ste aflevering?
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_41100268
Donderdag 14 september
pi_41123595
Rebecca:


Adam:


Jonathan:


Sundra:


Parvati:


J.P.:


Sekou:


Nathan:


Billy:


Jessica:


Yul:


Jenny:


Stephannie:


Oscar:


Becky:


Candice:


Anh-Tuan:


Brad:


Cecilia:


Cristina:
pi_41135483
Bedankt voor de foto's, Trepper! Ik vind dit een heel leuke twist. En voor mij maakt het het wat makkelijker om de eerste afleveringen de mensen een beetje uit mekaar te houden. Ik ben heel slecht in gezichten onthouden. Overigens zijn er maar twee echt donkere afro-amerikanen bij. De anderen zullen wel heel wat blank bloed in de aderen hebben, schat ik.
pi_41145385
Ik vind het ook wel een vette maar wel gewaagde twist. Misschien was het beter geweest om ze in het begin al te mixen. Omdat de tribes meestal samen stemmen, ook na de samensmelting krijg je straks bijvoorbeeld dat alle Blanken alle Afro-amerikanen eruitstemmen of alle Afro-amerikanen alle Aziaten eruitstemmen. Is natuurlijk geheel volgens hoe het spel gespeeld wordt, maar het geeft wel een heel fout beeld weer.
pi_41145539
Hoe dan ook mijn eerste favoriet is Ahn-Tuan. Bruce type , maar dan nog extremer volgens mij.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 23:17:54 #224
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_41146620
Ik heb er weer zin in! Bedankt voor de updates, trepper!
pi_41752794
Wow, ik ben bezig in seizoen twee, The Outback. Moest wel ff meer dan één keer slikken bij de aflevering van mike. Mooi seizoen ook weer tot nu toe, ben bij aflevering 8. Weet iemand of je ook DVD's van survivor kan kopen ergens in nederland? Mijn vader wil de serie denk ik ook wel zien, maar hij heeft dan ondertiteling nodig, vandaar.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_41752870
Dat is cool zeg

Nog twee daagjes
pi_41752988
Heb er alweer zin in kan weer niet wachten.
In amerika zitten er veel mensen te zeiken omdat het racisme zou zijn
pi_41764419
Morgen weer

Jullie hebben het hier over een 'vette twist', welke twist? Dat ze op etnische achtergrond worden ingedeeld of is er meer?

Ik ga lekker kijken vrijdag. Ik ben nu bijna klaar met 9, Vanuatu. Ik laat series 10 en 11 maar even op de plank liggen. t Wordt een beetje verwarrend met 2 series Survivor, ER en PE anders!
Spoilers!
  woensdag 13 september 2006 @ 22:46:38 #229
44906 merino
World of Sleepers
pi_41786305
Becky
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_41786595
Mooi, morgen begint het weer.
Ben wel erg benieuwd naar hoe het zal gaan met die verschillende etnische groepen. Is voor het eerst ook dat er 20 kandidaten zijn. Echt 20 kandidaten, niet net zoals in Palau dat er gelijk 2 weer weg konden.
pi_41825272
Nu aan het binnenhalen, heb er zin in
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:30:50 #232
44906 merino
World of Sleepers
pi_41839253
we doen niet meer met spoilers toch?

vond het geweldige ep
mooie locatie ook en geweldig4 tribal council decor
en exile island is weer terug

later meer
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_41844011
Mooie intro, felle en volle kleuren met zoals altijd die bekende muziek. En het is weer op de manier waarop de aller eerste survivor begon, vanaf een boot in een kleine tijd spullen bij elkaar pakken en naar het eiland roeien.

Het aziatische kamp wordt leuk, maar misschien komt het omdat ik fan ben van alles wat aziatisch is. Met de andere kampen heb ik nog niet echt een gevoel, het kan nog alle kanten op. Ik vond het wel grappig dat de Afro-amerikanen gelijk over "ghetto" en "representing" hadden en cowboy ( Cao Boi ) met wat truckjes de hoofdpijn weghaald bij iemand anders. Sekou vond zichzelf volgens mij een beetje te goed, op de manier waarop hij sprak over de vrouwen in z'n kamp. Zonder hem zal er geen vuur komen enz. Wel jammer dat hij eruit is, leek me opzich wel een leuk persoon.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  vrijdag 15 september 2006 @ 20:13:14 #234
44906 merino
World of Sleepers
pi_41844265
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 20:04 schreef caradoc het volgende:
Het aziatische kamp wordt leuk, maar misschien komt het omdat ik fan ben van alles wat aziatisch is.
hehe, me2
quote:
Ik vond het wel grappig dat de Afro-amerikanen gelijk over "ghetto" en "representing" hadden
viel mij ook al op ja
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_41854434
We zijn weer begonnen

Hele goeie eerste aflevering. Krijg van de meesten al wel een goed beeld. En heb ook wat favorieten al.

De opening leek me trouwens bijna identiek aan die van de allereerste survivor, alleen dan iets "geavanceerder". Wel mooi om die klassieke opening weer terug te zien. Zoveel mogelijk spullen meenemen binnen een bepaalde tijd. Met die kippen was ook wel lachen.

Mijn favoriete team is het aziatische team, met daarachter het latino team. Vind de aziaten erg sterk overkomen en ook een echt team vormen met z'n allen. Alhoewel Cao Boi er een beetje buiten valt. Maar wat een briljante kandidaat is dat zeg. Om die kop alleen al lig ik echt in een deuk . En dan hoe hij die koppijn bij Brad weghaalt met die rooie vlek op z'n voorhoofd. Brad lijkt trouwens enorm veel op Coby uit Palau. Hij praat ook exact hetzelfde en volgens mij is ie ook hardstikke gay net als Coby. Yul vind ik op het eerste gezicht wel een sterke kandidaat die ver kan komen en die twee vrouwen kan ik nog niet echt plaatsen.

Bij de latino's springt Ozzy eruit. Maar hij lijkt me ook echt een typisch voorbeeld van iemand die met gemak de merge haalt, maar daarna gelijk wordt weggestemd vanwege zijn fysieke kracht. Billy gaat het denk ik niet lang volhouden en die andere 3 kan ik nog niet echt plaatsen.

De blanken zijn ook wel apart. Niet erg handig van Jessica om die kippen te laten ontsnappen, maar denk niet dat het erg veel invloed zal hebben, mochten ze moeten gaan stemmen. Jonathan vind ik ook wel een interessante deelnemer die nog wel voor wat commotie gaat zorgen. Het begon al met die kippen die hij meenam. Verder niet erg handig van Adam en Candice om gelijk zo naar elkaar toe te trekken. Zeker niet met maar 5 kandidaten in 1 tribe. Parvati kan ik nog niet echt plaatsen, maar volgens mij gaat die redelijk ver komen.

De afro amerikanen vind ik niet zo bijzonder. Wat ik niet hoop dat ze volgende keer weer moeten, want dan lijkt Nathan eruit te gaan en dat vind ik de enige interessante kandidaat van dit team. Vind het jammer dat Sekou moest gaan. Had liever 1 van die vrouwen gezien. Eigenlijk ook een beetje oneerlijk, omdat de mannen al eigenlijk begonnen met een minderheid en je ziet dat de vrouwen allemaal samen stemmen.

Al met al een boeiende eerste aflevering en ben blij dat het enige echte overlevings reality programma weer is begonnen
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:02:21 #236
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_41859769
Ik heb 'm ook net gezien. Ben het op zich met de analyse van trepper eens behalve dat ik denk dat het verlies van de kippen (vooral als je honger hebt en de beesten in het bos nog hoort kakelen) wel degelijk gaat uitmaken voor Jessica bij het stemmen. Vraag me af of er eerst nog een wisseling van teams komt voordat ze naar de merge gaan. Ik denk het persoonlijk wel, vooral als het er op gaat lijken dat de 'buitenlandse' (niet discriminerend bedoeld) teams het afleggen tegen het blanke team.
  zaterdag 16 september 2006 @ 16:41:45 #237
152174 fms2754
Wanna be on top ?
pi_41864553
Ik ben zwart en ik wil niet meteen racisme roepen . Ik ben het wel eens met het sentiment dat nu heerst onder de Afro Amerikanen die Survivor volgen. De kandidaten die gekozen zijn voor het 'zwarte' team zijn conditioneel het minst sterk van alle andere groepen. They are the most out of shape. Die zwarte dude die eruit is gestemd was ...........een lachertje qua conditie en de rest is niet veel beter. Ze kunnen mij niet overtuigen dat deze mensen de sterkste en meeste capabele waren uit de duizenden die zich hebben opgegeven...........

Ik vind dat toch niet zo heel eerlijk want veel van Survivor is toch fysiek. I'm just saying.........
YSA Forever
pi_41867041
Ik wil ook niet racistisch doen, maar het valt me wel op dat zwarte Amerikanen sowieso vaak een slechte conditie hebben. Soms zien ze er wel sterk uit, maar zijn ze het totaal niet. Een paar jaar geleden was er zo iemand bij: heel bezorgd over zijn conditie maar hij liet het gelijk afweten bij de proeven. En een van de eerste seizoenen was er een neger die niet eens zwemmen kon, als ik het me goed herinner. Deze zomer konden we bij Treasure hunters wederom constateren dat veel Afro-Amerikanen dik en lui zijn. Desondanks kun je dan toch nog ver komen, kijk maar naar Cirie vorig seizoen. Survivor gaat echt niet alleen over kracht en uithoudingsvermogen, vaak is het belangrijker dat je je goed sociaal gedraagt.
  zaterdag 16 september 2006 @ 19:54:38 #239
44906 merino
World of Sleepers
pi_41868769
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 16:41 schreef fms2754 het volgende:
Ik ben zwart en ik wil niet meteen racisme roepen . Ik ben het wel eens met het sentiment dat nu heerst onder de Afro Amerikanen die Survivor volgen. De kandidaten die gekozen zijn voor het 'zwarte' team zijn conditioneel het minst sterk van alle andere groepen. They are the most out of shape. Die zwarte dude die eruit is gestemd was ...........een lachertje qua conditie en de rest is niet veel beter. Ze kunnen mij niet overtuigen dat deze mensen de sterkste en meeste capabele waren uit de duizenden die zich hebben opgegeven...........

Ik vind dat toch niet zo heel eerlijk want veel van Survivor is toch fysiek. I'm just saying.........
je impliceerd dat ze dit express doen en das echt zooo not done. Ik weet niet of je last heb van het slachtoffer complex maar geloof me, ze hebben echt geen achterliggende gedachtes als het express sterker maken van 1 of meerdere teams.
De mensen die zijn gekozen zijn altijd nog vooral op psychologische/tv-interresant-factor geselecteerd...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_41868979
Grappig dat er over fysiek begonnen wordt, terwijl de reden dat het afro-team verloor was omdat ze veel te lang deden om die puzzelboot in elkaar te krijgen. Ook met die puzzel op het eind hadden ze veel moeite. Sterker nog, bij het enige fysieke deel van de proef, het roeien op en neer, haalden ze heel wat verloren tijd in op het blanke team.
  zondag 17 september 2006 @ 01:16:26 #241
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41877463
Ik ga strax voor t eerst kijken
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_41881752
Leuke aflevering! Leuke tribes, zeker een paar interessante personen ertussen.
pi_41900215
Heb hem maar weer gekeken . Survivor kan ik echt vaker dan 1 keer zien. Ik moet echt al die seizoenen is gaan fikken op dvd. Of misschien ga ik de officiele dvd's wel gewoon bestellen via internet. Mocht het ooit stoppen dan ga ik bij seizoen 1 beginnen en ga ik ze allemaal weer kijken.

Ow ja, voor de geinteresseerde. Vandaag wordt de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van the amazing race uitgezonden.
pi_41900741
Ik wil de DVDhebben van seizoen 2, the outback. Geweldig seizoen, m'n beste tot nu toe.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_41916575
Trepper, wat is The Amazing Race? Ik las op tv.com dat er 12 paren zijn die de wereld rondreizen in sneltempo. Is het een soort Peking Express maar dan door meer landen en toffer?
Spoilers!
  maandag 18 september 2006 @ 13:35:21 #246
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41918284
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Trepper, wat is The Amazing Race? Ik las op tv.com dat er 12 paren zijn die de wereld rondreizen in sneltempo. Is het een soort Peking Express maar dan door meer landen en toffer?
Veel en Veel toffer!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_41921794
Ok, serie 1 staat in de downloadque!
Ik ben toch bijna klaar met alle series van Survivor, ik ben halverwege 10. Dan heb ik gelijk weer iets nieuws
Spoilers!
  maandag 18 september 2006 @ 15:40:44 #248
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41922081
Ik zou niet met serie 1 beginnen
Gewoon lekker met t nieuwe seizoen inspringen
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_41923762
Ik heb nog nooit survivor gekeken, maar het concept is wel leuk hoor
  maandag 18 september 2006 @ 16:53:33 #250
44906 merino
World of Sleepers
pi_41923998
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Veel en Veel toffer!
vind eik van niet. Seizoen 1 van Peking Express was echt wel beter dan het gros van de Amazing Race seizoenen...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_41927493
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Trepper, wat is The Amazing Race? Ik las op tv.com dat er 12 paren zijn die de wereld rondreizen in sneltempo. Is het een soort Peking Express maar dan door meer landen en toffer?
The amazing race is een programma waarin 12 teams van 2 in verschillende etappes om de wereld reizen. Aan het einde van bijna elke etappe valt een team af. Er zijn ook etappes waarin niemand afvalt. De finale tot de finish lijn wordt altijd door de 3 laatste teams gespeeld. Het team dat als eerste de finish over is, wint 1 miljoen dollar.

Ik vind eigenlijk dat je Peking express en the Amazing race totaal niet kan vergelijken. In peking express draait het alleen maar om liften, slaapplek regelen en proeven. In the amazing race krijgt men geld voor taxi, bus of wat voor openbaar vervoer ook. Tevens wordt er veel gevlogen. De teams zijn altijd zeer gedreven om te winnen, meeste gaan ook over lijken, maar dat zijn we al wel gewend van Survivor.

Ik vind het een echte aanrader en geniet ook van deze serie elk seizoen weer (muv seizoen 8 toen ze met families van 4 alleen in amerika gingen reizen. Er waren ook nog kleine kinderen bij.)
  zaterdag 23 september 2006 @ 06:25:46 #252
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_42069656
*bump*

Heeft iemand de tweede aflevering al gezien of is iedereen 'm vergeten? Ik zal nog maar geen spoilers posten.
pi_42070917
Ik heb het gezien
pi_42088080
Gave aflevering.

Opzich wel slim gespeeld van Aitu; het zal het team wel ten goede komen denk ik.
pi_42091551
Hele goeie aflevering weer.

Yul zal nog wel een tijdje blijven met zijn immunity idol. Hij wordt ook een beetje op dezelfde manier neergezet als Terry vorig jaar. Zeer positief. Ben benieuwd hoeveel immuniteitsproeven hij kan winnen na de merge, want die haalt ie denk ik wel. Ik hoop dat die idol dit keer wel gebruikt gaat worden.

Adam is echt een waardeloze gast. Als er iets is wat je niet moet doen is het ruzie maken. En wat doet hij, gaat een beetje ruzie lopen maken over een vloer. Die mag van mij snel weg. Net als die andere twee, Candice en Parvati.

Oscar en JP worden nu een beetje als de twee slechterikken neergezet. Ik zag Oscar eerst nog als een nieuwe Bobby Jon, maar in de tweede aflevering krijgt ie wat Boston Rob trekjes. Hopelijk houd ie het nog ff vol. Ik hou wel van dat soort spelers.
  maandag 25 september 2006 @ 02:44:01 #256
44906 merino
World of Sleepers
pi_42105201
Enorm enorm goede aflevering, vooral door de geweldige Tribal Council. Jeff is zich zelf aan het perfectioneren dit seizoen
Voor het eerst ook echt goed de intro bekeken en hijs weer heel erg mooi. Volgende keer zal ik ff aandachtig naar de soundtrack luisteren.

Yul zit idd erg sterk dankzij zijn immunity idol. Hij staat erg goed in de aziatische groep door zijn rustige, bedachtzame houding en het zeer grote voordeel dat hij op basis van nationaliteit (wat een verassing dat zoiets zou gebeuren dit seizoen ) een alliance heeft met Bekky. En daar de Aziaten voorlopig ruleren zullen ze met veel de merge ingaan. Erg erg sterke positie voor Yul.

Erg jammer in de Asian tribe is wel dat Cao Boi niet begrepen wordt. Hij heeft imo echt enorm gelijk en kan dan zelf ook goed met hem relaten (hippie spirit ). Begrijp aan de andere kant dan ook weer wel dat je van adhd typjes op zo'n eiland niet vrolijk wordt Stom van Cao Boi dat ie dat gewoon niet ff kan down-sizen om beetje het spel te spelen. Waar zijn de die-hard gamers gebleven?

Over 'die-hard gamers' gesproken, Billy
hoe is die gozer in GODSNAAM door de casting heen gekomen. Ik dacht dat ze daar echt uitgebreid aandacht aan besteden. Kansloos vanaf het begin. Letterlijk een zombie en echt prettig om naar te kijken was het niet. En dan dat hele liefdesverhaal Jammer dat hij niet nog 1 aflevering langer erin zat eik
Ozzy en JP spelen lekker classic survivor style. Alhoewel ik dan JP stuk beter vind spelen omdat ie Ozzy veel kogels op laat vangen. Op de tribal council echter zat Ozzy er verbazingwekkend rustig en terughoudend bij
Viel me overigens op hoe Ozzy reageerde op de openbaring dat Christina een politie agent is. Duidelijk niet de braafste jongen

Afrikaanse tribe was deze aflevering nogal
en ik wou ze nog ff heel veel succes wensen met het representen van hun afrikaanse afkomst

en dan de blanken tribe
ik waag me nog niet aan commentaar

overigens:
quote:
Finally, rumor has it that Cao Boi, Stephannie, and Candice are the only three cast mates that were not recruits for this season.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  maandag 25 september 2006 @ 02:50:34 #257
44906 merino
World of Sleepers
pi_42105271
quote:
My chats with John Kirhoffer reveals that the experience of having so many tribes was awesome. It required the biggest crew ever to pull it off. Four tribes plus Exile Island meant more cameras, producers, boats, marine staff, etc. For the record book, Mark Burnett insists that every physical challenge must have a complimentary mental puzzle. What a challenge for John and his Dream Team!
I thought it’d be fun and interesting to share some insights from the amazing crew behind our show, Survivor. Each week I’ll share a juicy tidbit from my chats with John Kirhoffer, the Guru genius who leads the amazing Dream Team of designers, carpenters, and artists who build the sets and challenges. Here’s the first of our Base Camp Gossip:
Survivor 13, is filmed on the island of Aitutaki (eye-2-taki) considered the “Jewel of the Cook Islands. It is your basic lush green tropical paradise with crystal blue ocean. It is an atoll completely surrounded by a very shallow reef. It’s too shallow to surf. The crew is in an Island chain smack in the middle between Tahiti and Fiji…and there is no surf! Bummer!
The climate is perfect. The daily highs rarely exceed 85, but it does get down to a chilly 65-70 some nights…so a long sleeve shirt must occasionally be worn. The general work clothing consists of a variety of “Board shorts”, T-shirts and flip-flops.
The population of the island is at 1800 people. There are few cars, but everyone rides a motorized scooter. Walking in the pitch black at 5:30 a.m. is spectacular…the stars in the South Pacific are amazing! And there is no worry about dogs running out…there are no dogs on the island What happened was several years ago a chief’s child was attacked by a feral dog, and then coincidentally the child contracted leprosy. The chief ordered all of the dogs killed and they have never allowed them to come back. They make up for it in chickens, goats, pigs and cats…everywhere.
As with most Polynesian Islands, the people in Aitutaki are very serious about their traditional dancing, music and customs. The local folks all wear traditional “warrior” and Polynesian grass skirts, floral crowns, coconut bikini tops, and dance sing and play drums and traditional instruments. The best part are the little kids. They are beautiful. Little 2-5 year olds, all dress in their “mini-tribal outfits” and dance, looking to the bigger kids to follow their leads and grinning ear to ear because they know they are a part of something special.
All of the land owners live on the big Island, as most all of the outer islands aren’t inhabited. They are just chock full of trees and bush…so other than a little post card or “drive by” beauty, it hasn’t been usable land…until now. The Survivor crew always tread very lightly about getting permission to cut down some trees and clear fields and cut trails. The land-owners love the crew of Survivor! They simply haven’t had the money, tools, or labor resources to clear little spaces. They are very excited to now have usable land to put up fishing huts, and picnic areas for tourists and new nature trails. The land-owners actually petitioned the crew to use their land, so they could get a little free clearing! The show buys the trees that they cut from the land owner, use them to build the challenge structures, and then give the land owner back the lumber used so they can build their own structures. The show also pays the land owner a location fee! The show is famous for traveling the world making small villages better with chainsaws and machetes.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_42121887
Het seizoen is idd geweldig. Hopelijk blijven interessante kandidaten als Oscar, JP, Cao Boi en Yul lang, dan kan dit het beste seizoen worden van de afgelopen 4 seizoenen.
  maandag 25 september 2006 @ 21:11:45 #259
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_42122173
Ik vond het ook jammer dat Billy niet nog één aflevering langer in de serie zat. Bij die 'liefde op het eerste gezicht' verklaring had ik echt volledige plaatsvervangende schaamte.

Ik vond het trouwens ook opvallend dat Yul nu Becky lijkt te vertrouwen en dat ook hardop uitspreekt, terwijl de geschiedenis hem toch inmiddels wel had moeten leren, dat sinds Survivor 1's Richard niemand meer te vertrouwen is.
pi_42179445
Waar kan ik Survivor afleveringen downloaden?
Ik kijk wel op torrentsites maar er zijn zoveel torrents zonder omschrijving dat ik niet weet welke ik moet hebben.
Ik gebruik het programma Utorrent. Dus graag een site die dat programma ondersteunt.

Bedankt. Ingrid
pi_42203332
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:44 schreef ibrilman37 het volgende:
Waar kan ik Survivor afleveringen downloaden?
Ik kijk wel op torrentsites maar er zijn zoveel torrents zonder omschrijving dat ik niet weet welke ik moet hebben.
Ik gebruik het programma Utorrent. Dus graag een site die dat programma ondersteunt.

Bedankt. Ingrid
Mininova
pi_42234791
Wat een gave episode

Sowieso de mix-up al, ik had eerst gedacht en gehoopt op 4 tribes, twee vrouwen/twee mannen. Maar dit is ook wel prima. En dan natuurlijk het strategisch gekonkel op Aitu Direct na de merge al gelijk alliances, fantastisch Ik hoop dat Yul het ver gaat schoppen, maar z'n aliance met Jonathan is mijn inziens niet bijster slim.

Had ie beter met Ozzy kunnen vormen lijkt me, daar heb je meer aan qua mensen bespelen. Die Jessica is ook wel erg naief trouwens. Voorstukje voor de volgende aflevering was bij mijn release er af geknipt, maar ik ben benieuwd
pi_42235482
Ik vond het een beetje jammer dat ze nu al gemerged zijn. Ik vind eerder die Flicka ook er naief dan Jessica. Wel jammer dat Cecile weg is. Ik zag liever jonathan weg met zijn biertietjes

Zijn de zelfde persoon
pi_42272930
Goeie aflevering weer

Herindelingen vind ik altijd leuk. En bij deze helemaal, je krijgt nu wel hele kleurrijke teams met al die verschillende etnische deelnemers. We zagen deze aflevering ook Jonathan als gamer aan het werk. En blijkbaar doet ie dat goed, want hij kreeg Jessica met hem mee die er volgens mij niet veel van snapt. Yul was ook goed bezig weer en die alliance van 4 kan denk ik best ver komen.
pi_42423698
Dat was weer geweldig

Jammergenoeg had ik al een spoiler gelezen, althans ik was naar een Amerikaanse mediasite gesurfd , dus was het niet helemaal onverwachts dat JP eruit ging. Niet al te slim lijkt me en vooral Brad lijkt me een foute gast om in je alliance te hebben.

Qua challenges was het wel aardig; kijk uit naar volgende week
pi_42493966
JP . Hij heeft zeker nog nooit survivor gezien? Hoe ie iedereen liep rond te commanderen. Toch wel 1 van de eerste regels van survivor om vooral niet lui te gaan doen en zelf iedereen rond te commanderen. Z'n eigen schuld dus.

Hopelijk heeft dat geen nadelige gevolgen voor Nate, want die mag ik wel. Ondanks dat ie strategisch niet heel erg sterk is.
pi_42634496
On-ge-loof-lijk. Wat een dom wicht is die Stephanie.

Voor de tweede keer gaat ze lopen janken dat ze eruit wil; en dan achteraf zeggen dat het een geintje is en ze eigenlijk graag wil blijven Ja, daag. Wat een jankerd. Prima dat ze eruit is. Coi-boy wordt ook met de aflevering vervelender en irritanter Als ik op een eiland met hem had gezeten, had ik mezelf allang de zee in gegooid; tjezis, wat een vervelende kerel, maar hij is wel weer leuk voor het programma.

Tweede challenge was wel weer erg cool zeg Volgende week dus bij ieder iemand eraf. Het lijkt me dat Christina dat wordt en ik denk dat het een grote clash wordt bij Aitu. Jonathan en Yul gaan nog clashen, Sundra kan het heel slim gaan spelen.
pi_42641068
Heerlijke aflevering. Ik zat elke keer op het puntje van mijn stoel. Vooral die tweede challenge was cool ja

Ik weet niet waarom, maar ik hoop ook elke keer dat Aitu wint. Misschien komt het omdat het een beetje een underdog-team is. Dat wekt sympathie. Terwijl het helemaal niet nodig is want ze winnen bijna alle challanges
pi_42657915
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tweede challenge was wel weer erg cool zeg Volgende week dus bij ieder iemand eraf. Het lijkt me dat Christina dat wordt en ik denk dat het een grote clash wordt bij Aitu. Jonathan en Yul gaan nog clashen, Sundra kan het heel slim gaan spelen.
Christina kan ook immuniteit winnen. Het winnende team bij een dubbele eliminatie, doet meestal onderling nog een proef waarin een persoon immuniteit kan winnen. Maar wat mij betreft mag ze eruit, ze voegt weinig toe.

Verder Gaaf seizoen!
Ik moet er erg aan wennen dat ik nu een week moet wachten tot ik een nieuwe ep binnen heb. Ik heb afgelopen maanden echt in sneltreinvaart alle seizoenen gekeken. Als ik ze binnenhad soms 5 of 6 op een avond...Even afkicken

Oh: Terry
Spoilers!
pi_42658314
Stephanie eruit is terecht. Ik vrees voor Cao boi de volgende aflevering. Vindt het uberhaupt al indrukwekkend dat ie er nog steeds in zit, maar hij heeft dan ook wel redelijk geluk gehad bij de proeven. Denk dat het voorspelbare stemrondes gaan worden nu er twee wegmoeten volgende aflevering. Ik gok Cao Boi en Cristina.
  zondag 15 oktober 2006 @ 18:01:53 #271
44906 merino
World of Sleepers
pi_42701418
Vette aflevering weer
Proeven zijn dit jaar weer helemaal top

Merk wel dat ik al redelijk veranderd ben kwa likes en dislikes.
Vind Jonathan echt stuk toffer nu de paranoia van de eerste dagen is verdwenen. Zelfde geld voor Ozzy.
Denk dat ik Cao Boi in het normale leven erg goed zou mogen maar hijs te oblivious van zijn omgeving om ooit dit spel te kunnen winnen en zou er opzich wel uitmogen. Waren het niet dat ik in het Aitu kamp liever een sterke alliancie zie van Cao Boi, Flicka, Ozzy, Jonathan en nog iemand. Kan de rest niet uit staan...

Bij Raro vind ik Nate echt een held aan het worden. Mag ook best het spelletje winnen aan het eind

en volgende week twee mensen naar huis
hou niet van dat soort twists
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_42844907
OOOOOOOOOOOOOH WAT WAS IE GAAF

Een van de betere afleveringen die ik ooit heb gezien denk ik. Qua challenge, qua wending en hoe het gespeeld werd. Het Voodoo plan Geniaal bedacht door Coa Boi zeg. Echt heel sterk; jammer genoeg voor hem was Yul degene met de Idol, dus had het weinig zin. Maar het idee opzich.. Fantastisch.

Dan de challenge Erg cool, erg goed gedaan. Mooi hoe die vrouwen tekeer gingen Viel me nog mee dat het nog vrij rustig gedaan werd. En dan de eerste twist, met beiden naar de stemming . Tactische spel bij Aitu was erg goed, prachtig hoe ze, bij beiden trouwens, al denken aan de merge en dat oude "rassen" weer bij elkaar komen.

Alliance met Yul, Jonathan, Candice en Becky is dus toch sterk genoeg; zou jammer van Jessica zijn though. Ozzy gaat er op deze manier wel weer makkelijk doorheen. Christina er dus toch uit bij Raro; toch niet echt onverwacht.

En dat kidnappen van Nate Dat had ik echt niet verwacht.
pi_42846756
Inderdaad. Survivor is echt een super programma. Het zit zo goed inelkaar wat betreft de twist en een soort van "mind fuck".

Ik vind het wel jammer dat coa boi uit het spel is. Met Jonathan kan ik geen sympathy krijgen. Over hoe gestemd was.. was ook heel pijnlijk. Vrijwel iedereen had hem uitgevote zover ik kon zien. Maar goed

Christina was geen verrassing. Wel verrassend vond ik dat die aziatische man ook op jenny had gevote.

Verder denk ik dat Nate na de kidnapping en de imuunchallenge weer terug naar zijn eigen team moet (gezien de spelers verhouding tot nu toe). In dat geval zou Aitu veel beter Christina moeten hebben gekozen, dan krijg je namelijk dat blijvende wrijving in dat ene team.

Ik wacht met smacht op de volgende aflevering! Iemand krijgt een beating

[ Bericht 1% gewijzigd door AlohaXa op 21-10-2006 21:14:23 ]
pi_42870722
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:12 schreef trepper het volgende:
Stephanie eruit is terecht. Ik vrees voor Cao boi de volgende aflevering. Vindt het uberhaupt al indrukwekkend dat ie er nog steeds in zit, maar hij heeft dan ook wel redelijk geluk gehad bij de proeven. Denk dat het voorspelbare stemrondes gaan worden nu er twee wegmoeten volgende aflevering. Ik gok Cao Boi en Cristina.
Ik heb gelijk gehad dus . Verder wel een aardige aflevering. Ze zijn nu nog met 13 over. Nog 4 moeten er gaan voordat de juryfase begint. Het is voor Raro te hopen dat ze wat proeven gaan winnen, anders worden ze na de merge hoogstwaarschijnlijk "gepagonged" door Aitu.
pi_42917956
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:59 schreef AlohaXa het volgende:
In dat geval zou Aitu veel beter Christina moeten hebben gekozen, dan krijg je namelijk dat blijvende wrijving in dat ene team.
Precies, dat dacht ik ook al. Gewoon fucken met het andere kamp zodat ze niet meer weten op wie ze moeten stemmen
Nog een paar dagen....
Spoilers!
pi_42967936
Mooi programma. Dit is de eerste keer dat ik eens kijk maar het is zeker de moeite waard, wat een complotten. Ik geniet er echt van, al vind ik het jammer dat Cao boi eruit is.

[ Bericht 1% gewijzigd door cora4034 op 28-10-2006 08:48:17 ]
Dat is eens wat anders...
pi_42978723
Bah een recap aflevering
pi_42982398
Er is helemaal niets uitgezonden.. Allemaal door het baseball.
pi_42990600
Dat is eens wat anders...
pi_42996011
Ik haat die recap afleveringen, ik heb er van alle seizoenen misschien 2 gezien...Weer een week wachten
Spoilers!
pi_42998157
Nondeju zeg. Waarom een fokking recap in een seizoen met 20 kandidaten?? Had dan die double boot van vorige week verspreid over 2 weken. Ik snap niet dat ze niet doorhebben dat er echt niemand zit te wachten op zo'n recap.
pi_43000976
MLB playoffs
pi_43189488
Eindelijk weer een nieuwe aflevering
pi_43201661
Verrassend kan ik het niet echt noemen dat Flicka er nu uit is.
Wel bijzonder was dat the winning streak op immunity-challenges verloren werd door de groep waar Ozzy en zo in zit.

Volgens mij kunnen de uitzitters volgende week besluiten bij elke groep ze erbij willen zitten tijdens de challange, want voor het eerst zijn het gelijke groepen. Dat zou wat zijn
pi_43202496
Het is een leuk seizoen!
pi_43228558
Wat is Ozzy sterk zeg

Het was wel te verwachten dat Jessica eruit zou moeten; niet meer dan terecht eigenlijk.
pi_43236024
Wat mij ook opviel was dat Parvati toch niet dat zwakke huppelkutje is wat ik dacht dat ze was. Ze moest deze keer veel zwemmen (omdat ze met 1 man minder waren in de zwemteam).

Nu mag ik haar wat meer
  zondag 5 november 2006 @ 19:47:41 #288
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_43268721
Ik ben echt totally voor Aitu. In Raro zit niemand die ik sympathiek vindt, met als hoogtepunt Parvati.

Vind wel dat Aitu Jonathan eruit had moeten stemmen, die gast is echt geniepig. Helaas niet op een vermakelijke manier.
Spoilers!
  zondag 5 november 2006 @ 20:18:51 #289
44906 merino
World of Sleepers
pi_43269885
ik ben ook groot Aitu fan. En vind Jonathan eigenlijk niet zo vervelend meer. Vind hem zelfs best sympathieke kerel
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_43272670
Ik vind de overgebleven vrouwen dit seizoen nogal nietszeggend. De mannen vind ik er echt bovenuit springen wat betreft persoonlijkheid. Ik hoop dan ook dat een man dit seizoen wint. Mijn favorieten zijn Yul, Ozzy, Jonathan en Nate.

Dat Jessica weg moest was vrij voorspelbaar, maar had voor deze aflevering geen idee wie erna zou kunnen vertrekken. Maar na het zien van de aflevering lijkt het me dat Brad er snel zal uitvliegen nadat ie vrij negatief is neergezet. Nog 3 kandidaten moeten vertrekken voor de jury, ik gok dat Brad er 1 van is. De andere 2 zou ik niet kunnen voorspellen alhoewel ik hoop dat het 2 vrouwen zijn.
pi_43273007
Ehm ik denk brad, ozzy en aangezien aitu 2 van de 3 wedstrijden wint... nog iemand uit raro.. ik gok Jenny
pi_43274355
Ozzy zou kunnen. Als Ozzy gaat zal het denk ik de eerste zijn na de samensmelting. Hoop het alleen niet, want hij verdiend wel een juryplek minimaal.
pi_43274924
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:57 schreef trepper het volgende:
Ozzy zou kunnen. Als Ozzy gaat zal het denk ik de eerste zijn na de samensmelting. Hoop het alleen niet, want hij verdiend wel een juryplek minimaal.
Ozzy kan natuurlijk de challenges winnen na de samensmelting.
pi_43276128
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ozzy kan natuurlijk de challenges winnen na de samensmelting.
Idd, maar een Terry-achtige dominatie zal denk ik niet gebeuren. Wat ik nog wel hoop is dat die immuniteitidol dit keer wel gespeeld gaat worden itt het vorige seizoen en ben wel heel benieuwd wie dan het slachtoffer wordt.
pi_43279735
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ozzy kan natuurlijk de challenges winnen na de samensmelting.
Oh ik las/dacht dat er nog 3 mensen weg moesten voor de samensmelting en de jury ronde...
My bad
pi_43406924
Heb seizoen 1 weer eens zitten kijken. Wat een ongelofelijk verschil zit er tussen survivor van toen en nu. Vond dat er in survivor van vroeger veel meer sfeer zat dan nu. Nu is het echt alleen nog maar proeven, alliances, proeven, tribal council. Toen zat er echt nog veel meer in het spel.
pi_43421619
Wat een super aflevering weer. Toen candice van de mat afstapte was ik niet zo verbaasd en dat jonathan direct daarna ook meeging vond ik wel bijzonder.
Op dat moment kon je zien hoe verslagen Aitu zich voelde. 4 members tegenover een hele groep en dat verstrekte mijn fan-gevoel voor aitu maar.

Ik heb echt in spanning gezeten tijdens de reward en de immuniteit challenge. Nog meer dan normaal hoopte ik vurig dat Aitu zou winnen! En het voelde echt immens goed toen ze ook daadwerkelijk wonnen!!!!! haha

Zowel candice en jonathan zijn verraders, maar bij Jonathan heb ik dat gevoel veel meer. Ik kan niet wachten tot hij weg is.

Een heerlijke aflevering wederom; Where justice is served!
pi_43434508
Wat een krankzinnig goeie aflevering.

Hahaha die Jonathan is echt een mafkees eerste klas, die move van hem gaat zeker de geschiedenis in als 1 van de slechtste survivor moves ooit. Van Candice begreep ik het wel een beetje, omdat ze een goeie band had met Parvati en Adam. Maar ben wel blij dat Jonathan er nog in zit, gaat nog voor leuke afleveringen zorgen.

Mooi van Aitu dat ze alles wonnen, ik ben nu compleet voor Ozzy en Yul en hoop dat 1 van deze 2 gasten wint.

Nog een totale verrassing voor mij was dat Brad ineens de 1e jurymember is. De cast mag dan wel groter zijn, maar met hem als eerste jurymember heb je straks 10 jurymembers, waardoor er een gelijkspel kan ontstaan. Ik mag toch echt hopen dat ze niet het publiek laten kiezen dan, want dat zou de complete serie verneuken.
pi_43438334
Brad eerste jurylid? Hmm dit is de eerste keer dat ik survivor kijk. Hoe zit dat met de juryleden? Wat is hun rol in het verloop van survivor?
pi_43441882
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW

Heel heel heeeeeeeel gaaf zeg! Wat is Jonathan inderdaad echt de grootste mongool ooit Waarom zou je in godsnaam Candice achteraan gaan in zo'n situatie. Brad schatte het wel goed in met z'n no trust . Ozzy en Yul, samen met Nate zijn ook echt met favorieten

De jury bestond meestal uit 9 members dacht ik, na de merge ging er altijd nog 1tje af en vanaf dan begon de jury. Straks heb je de final four en de final three. Winnaar van de laatste challenge wint en mag kiezen tegen wie hij of zij het in de finale wil opnemen. De jury mag dan op de slot tribal council vragen gaan stellen en de twee winnaars mogen dan hun slotpleidooien geven en uitleggen hoe en waarom zij het spel hebben gespeeld. De jury stemt dan uiteindelijk wie Survivor moet winnen, meeste stemmen wint
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')