abonnement Unibet Coolblue
pi_32671246
Toen ik beloofde een keer een meeting te organiseren dacht ik bij mezelf, het moet toch mogelijk zijn daar wat meer van te maken dan alleen een parenclub bezoeken.
En dat is gelukt, nu zul je je afvragen, wat is dan gelukt ero, nou dat zal ik je vertellen...

We gaan naar Gogonuts in Lelystad!!!!!!
Deze club heeft de meer dan geweldige toezegging gemaakt om van de meeting een hele leuke avond te maken.
Dit door middel van oa een strip-act en een leuke shop die wat artikelen en lingerie komt verkopen!

Mijn eerste keuze was dan ook gogonuts, dit omdat deze club veel te bieden heeft, oa een zwembad, sauna's, bubbelbad, leuke dansvloer, afsluitbare blokhutjes buiten, ligdouche, kortom een geweldige club met veel leuke randfaciliteiten dus!
Maar daarvoor moet je maar eens op hun site kijken die ik onderaan neer zal zetten samen met de andere gegevens voor de meeting.

Het beloofd dus een heel erg leuke avond te worden, een meer dan geweldige kans om op een hele leuke en ontspannen manier kennis te maken met een parenclub.

Ik zou graag hebben dat iedereen die interresse heeft hier nogmaals even neerzet of ze nu nogsteeds interresse hebben zodat ik een lijst kan maken die ook gaat kloppen

Goed, ik zal de gegevens eens neer gaan zetten.

Waar moeten we ons aanmelden?

Dat kan gewoon in deze topic, maar voor wie het liever niet algemeen bekend heeft, die kan me mailen op erodome@hotmail.com

Waar gaan we feesten?

Gogonuts lelystad
www.gogonuts.nl

Wanneer gaan we feesten?

Zaterdag 25 Februari

Wie mogen er mee?

Stellen en alleenstaande dames, mannen alleen niet toegestaan!

Wat zijn de kosten?

Stellen: 80 euro
Dames: 30 euro

Nuttige info over reizen met openbaar vervoer en overnachtingen

http://www.ovreisinfo.nl/

http://www.bookings.nl/ci(...)47;label=Lelystad-nl
Even een note, kies het mercure hotel, het airport hotel is een stuk verder weg van de club, mercure hotel is zelfs lopend goed te doen.

Wie gaan er mee?

De lijst werk ik bij zodra er veranderingen zijn, sta je erop en wil je dat niet, geef even een gil, sta je er niet op en wil je dat wel, ook gillen.
Nogmaals, wie me mailt voor een inschrijving komt niet op de lijst!

*Erodome + partner
*Shaun81 + partner
*Aventura + partner
*Lupa_solitairis + partner
*Mazzels + partner
*EnniroC
*Kinkycouple + partners
*McReal + partner
*Bar_en_Mar
*Loena-tik- + Five_horizons

p.s.

Als er vragen zijn stel ze dan, ik zal mijn uiterste best doen alles te beantwoorden!

[ Bericht 4% gewijzigd door erodome op 30-11-2005 17:02:46 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32671535
Hierbij geef ik me op samen met me meisje Supergaaf idee
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:47:09 #3
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_32671578
Mannen alleen niet toegestaan en vrouwen wel. Dat riekt naar discriminatie. Dat mag niet.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_32671775
Nope docterB, geen discriminatie, gewoon een PARENclub

Shaun81, top, ik zet je op de lijst!!!!

p.s.
Met de openbare lijst zal ik vanavond beginnen, wie via mail aanmeld komt hier dus niet op, behalve als men zelf anders aangeeft!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32671951
Dan is het carnaval dus mijn balboekje is dan al bezet
"Vrijwel Ongevaarlijk"
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:01:16 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32671964
Wat gaaf dat ze mee willen werken! Super!
***
pi_32672004
Ja lijkt ons gezellig en coconut is al een club die we eens wilde uitproberen dus kan er meteen een gezellige fokmeeting van maken
pi_32672028
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:47 schreef DoctorB het volgende:
Mannen alleen niet toegestaan en vrouwen wel. Dat riekt naar discriminatie. Dat mag niet.
Helemaal gelijk
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:06:09 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32672098
Kwestie van de 'alleenstaande dames-aanmeldingen' in de gaten houden en kijken of je niet een afspraak ervan kan maken?
***
pi_32672180
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
Kwestie van de 'alleenstaande dames-aanmeldingen' in de gaten houden en kijken of je niet een afspraak ervan kan maken?
*mental note*
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_32672247
Nu ik die site eens bekeken heb,
weet ik welke tent het is,leuk!
Me wil ook wel mee,
misschien tegen die tijd wel weer een nieuwe lover gevonden
en anders maar alleen..
pi_32672524
ff een vraagje: die parenclub? Betekent dat dus dat je van vrouwtje kan wisselen en haar mag palen?
Verwijderd door Admin.
pi_32672797
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:20 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
ff een vraagje: die parenclub? Betekent dat dus dat je van vrouwtje kan wisselen en haar mag palen?
Als je met die omschrijving bedoeld of je zomaar alle vrouwen aan hun haren mee naar je hol mag slepen..... dan is het antwoord "'nee"... maar als je toevallig een ander vrouwtje -of mannetje- tegenkomt waarmee het gezellig klikt dan is er de mogelijkheid om daar dingen mee te doen die in een andere uitgaansgelegenheid niet toegestaan zijn...
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_32672830
als je eerst even aan d'r vraagt of zij jou paal wil hebben
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:31:59 #15
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32672847
Je hoeft helemaal niks. Er is een sauna en een zwembad, dus manieren genoeg om je te vermaken. Het vrijblijvende is nou net het leuke van dit initiatief
pi_32672896
hm, hm, hmz. @erodome, kun je foto's hier plaatsen van de vrouwen die naar je parenclub gaan?
Verwijderd door Admin.
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:35:21 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32672955
Voor 'n (hilarisch) kijkje met 'Goor en Geer' oftwel Gordon en Joling in die betreffende club:

http://www.talpa.tv/web/s(...)772/typeofpage=47023
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:36:27 #18
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32672983
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:33 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
hm, hm, hmz. @erodome, kun je foto's hier plaatsen van de vrouwen die naar je parenclub gaan?
Gejengel om foto's is zinloos. Vanaf nu worden die posts verwijderd..
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:41:20 #19
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_32673112
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:11 schreef EnniroC het volgende:
Nu ik die site eens bekeken heb,
weet ik welke tent het is,leuk!
Me wil ook wel mee,
misschien tegen die tijd wel weer een nieuwe lover gevonden
en anders maar alleen..
Pick me, pick me
Ik mag niet in m'n eentje, en jij bent een vrije dame (wat overigens tot niets verplicht hoor )
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:50:49 #20
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_32673344
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:53 schreef erodome het volgende:
Nope docterB, geen discriminatie, gewoon een PARENclub
Er wordt onderscheid gemaakt op basis van geslacht. Dat mag niet.
Dus wel discriminatie.
Als de parenclub zelf dit beleid voert is het nog steeds discriminatie.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:58:28 #21
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_32673504
tvp!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_32673638
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:20 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
ff een vraagje: die parenclub? Betekent dat dus dat je van vrouwtje kan wisselen en haar mag palen?
Als je een stel tegenkomt en het klikt wederzijds en alle 4 zijn daarvoor in, ja waarom niet...

Maar niets moet, wil je gewoon een keer en sfeer van een parenclub proeven en helemaal niet aan seks doen, niet met anderen en zelfs niet met de eigen partner daar, ook prima!!!
It's all good, zolang we maar lol hebben, daar gaat het om in een parenclub, een leuke avond uit in een erotische sfeer!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:05:20 #23
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32673686
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:53 schreef erodome het volgende:
Nope docterB, geen discriminatie, gewoon een PARENclub
Sorry ero, maar dokterB heeft wel gelijk:
quote:
Wie mogen er mee?

Stellen en alleenstaande dames, mannen alleen niet toegestaan!
Er wordt hier een uitzondering gemaakt op geslacht. Dames wel, heren niet. Hoe begrijpelijk ook, het is en blijft discriminatie.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:08:34 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32673742
Ja, het is discriminatie.
Nee, we kunnen er niks aan doen... dat zijn de regels... Jammer voor sommigen maar zo is het nou eenmaal.

Aventura? Mss in het gesloten topic nog een linkje naar deze plakken?
***
pi_32673821
Tja, leuk en aardig, maar zo werkt het nu eenmaal bij PARENclubs, ik vind dit dan ook niet de plek voor die discussie, wil je toch die discussie houden dan vraag ik of je het wil verplaatsen naar het gewone parenclub topic, waar over de ins en outs van parenclubs gediscuzeurt wordt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:14:21 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32673893
Helemaal mee eens, het is nu eenmaal zo, zo werkt het, ben je het er niet mee eens, schik je er in of doe er wat aan (vind 'n date). En als je het er toch over wilt hebben dan niet in dit topic..
pi_32674081
Hahaha kunnen wel discussieren maar feit blijft JIJ komt niet alleen binnen en ik wel :p Dus meer vrouwenvoor mij Hahaha, ff erodrome checken
pi_32674087
inderdaad ophouden met zeuren!
ik zoek ook nog een dame die mee wil!
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:26:29 #29
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32674255
tsss en voor alle vrijgezelle mannen... dan REGEL je toch gewoon een vrouw? kom op he hoe moeilijk kan dat zijn.

me vriendin wil niet
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_32674774
Spijtig, een beetje ver weg. 300 km rijden om een hoop mensen lekker geil zien rond te drentelen.

Het idee bevalt echter wel. We denken er over na.
Love, nothing more than sugarcoated hate
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:58:35 #31
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_32674976
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tsss en voor alle vrijgezelle mannen... dan REGEL je toch gewoon een vrouw? kom op he hoe moeilijk kan dat zijn.

me vriendin wil niet
Moeilijk dus . Ik kan dus ook niet tenzij ik uitgenodigd wordt. En die kans is te verwaarlozen
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_32675850
Er zullen vast wel meer alleenstaande vrouwen heengaan lijkt me
en het is nog geen februari toch.?
pi_32675924
Je kan wel zeggen dat dit niet de plek is om erover de 'discuzeuren', maar mag ik toch vragen waarom in een parenclub alleenstaande vrouwen wél mogen, maar mannen niet?
pi_32676307
Bij hoeveel mensen die die tent runnen moest je onder het bureau om dit voor elkaar te krijgen ero?
Kutkloon.
pi_32676643
omdat als vrijgezelle mannen alleen naar binnenmogen het overgrote deel alleen maar uit mannen bestaat en das niet echt het publiek wat de gemiddelde parenclubbezoeker verwacht :p

En ik mag lekker wel naar binnen (met me meisje)
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:24:10 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32676945
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je kan wel zeggen dat dit niet de plek is om erover de 'discuzeuren', maar mag ik toch vragen waarom in een parenclub alleenstaande vrouwen wél mogen, maar mannen niet?
Omdat ik denk dat parenclubs over de jaren heen de ervaring hebben gehad dat er dan vrij veel single mannen een club binnen gaan in de hoop daar een dame op te kunnen pikken of iig dan toch sex te hebben of gewoon lekker te kunnen gluren.
Ik kan me daar alles bij voorstellen, hoewel het wel jammer is omdat niet iedere man natuurlijk een geil rukkertje is.
Maar ik vrees dat men gewoon door ervaring wijs geworden is.

Anyway... dat was het topic niet hier. Deze discussie hoort idd gewoon in het parenclub topic. Parenclub (2) ? Ervaringen?

En ja, Shaun81... nu weten we wel dat jij wel naar binnen mag.
***
pi_32677042
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tsss en voor alle vrijgezelle mannen... dan REGEL je toch gewoon een vrouw? kom op he hoe moeilijk kan dat zijn.

me vriendin wil niet
Vrouwen achter het station zijn nooit duur, heb ik mij laten vertellen
pi_32677167
quote:
En ja, Shaun81... nu weten we wel dat jij wel naar binnen mag.
Kom jij ook dan
pi_32677270
Zwaar ziek dat dit ook nog gestimuleerd wordt, verwijs ze liever door naar de hulpverlening.
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:45:12 #40
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32677487
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:28 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Vrouwen achter het station zijn nooit duur, heb ik mij laten vertellen
kansloos
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_32678360
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

kansloos
Waarom? Kost je een keer een tientje en dan mag je geile foksters neuken!


ik snap serieus niet wat mensen in een parenclub doen, sorry
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:33:34 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32678752
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:18 schreef kikoooooo het volgende:
ik snap serieus niet wat mensen in een parenclub doen, sorry
Mooi, weten we dat ook weer. Tot in het volgende topic waar je WEL wat mee hebt.

Oh, en Shaun... ik weet nog niet of ik wel ga komen dan...
***
pi_32679292
Erodome..Leuk idee .... je mag ons allen op de lijst zetten

Grtz Osiris
Leef je leven zoals jezelf wil en laat iedereen in zijn waarde,
pi_32679469
Top dat jullie meegaan!!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 29 november 2005 @ 21:09:07 #45
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_32680663
Op de site zelf staat dat mannen alleen kunnen reserveren?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_32680848
Yep, maar dat is niet via de meeting, je kan het proberen zelf, maar denk erom, het gaat om een zeer beperkt aantal en over het algemeen mannen die zich al bewezen hebben in goed gedrag
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 29 november 2005 @ 21:19:29 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_32680959
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:15 schreef erodome het volgende:
Yep, maar dat is niet via de meeting, je kan het proberen zelf, maar denk erom, het gaat om een zeer beperkt aantal en over het algemeen mannen die zich al bewezen hebben in goed gedrag
Whehe ik denk niet dat ik kom hoor maargoed zo ja dan zal ik mijn usernoteslijst gebruiken als bewijs van goed gedrag
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_32681061
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:55 schreef Kinkycouple het volgende:
Erodome..Leuk idee .... je mag ons allen op de lijst zetten

Grtz Osiris
Leuke website!
pi_32682005
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:22 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Leuke website!
Dank je
Leef je leven zoals jezelf wil en laat iedereen in zijn waarde,
pi_32685643
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
Dan is het carnaval dus mijn balboekje is dan al bezet
en als jij niet gaat, zal ik me ook maar afmelden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')