abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_32671090
Het lijkt mij geweldig als BB laat zien dat Nathalie al eens op Dido heeft gestemd (enkele weken geleden). Ik denk dat de gemoederen in huis daar aardig verhit door kunnen raken.
Vooral bij Dido en Roel. Het liefst natuurlijk zo in beeld gebracht dat je niet kan zien wanneer deze stemming is geweest, zodat de illusie kan worden gewekt dat het vorige week was ofzo.

Wie heeft er nog meer suggesties voor de Live uitzending?
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:40:22 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32671397
Wanneer heeft Nathalie op Dido gestemd?

[ Bericht 2% gewijzigd door Copycat op 29-11-2005 14:51:27 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32671404
testbeeld uitzenden
pi_32671681
Tijdje geleden toch? Vond ik erg verrassend, of was het andersom?
pi_32671682
De ruksessie van Roel en Linda laten zien in het huis.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32671696
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:40 schreef Copycat het volgende:
Wanneer heeft Nathalue op Dido gestemd?
Daar zit ik nu ook over te piekeren... nog nooit toch?
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_32671724
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:50 schreef Utrecht het volgende:
Tijdje geleden toch? Vond ik erg verrassend, of was het andersom?
Nee andersom ook niet
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:52:41 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32671737
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:51 schreef Fling het volgende:

Daar zit ik nu ook over te piekeren... nog nooit toch?
Volgens mij ook niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32671850
Ik zou die bewoners helemaal bang praten. Dus zeggen dat er iemand in de groep zit die voor zedendelict/ernstige mishandeling/moord heeft vastgezeten. En dat die persoon iemand anders heeft lastiggevallen. Maar dat diegen nog wel een kans moet krijgen, voor de kijkcijfers. En dan lekker laten piekeren die hele zooi.
pi_32671983
Ze moeten de bewoners een gefaked journaal laten zien... Dus met echte nieuwslezers, maar met nieuws wat niet klopt.... Bv Domtoren in Utrecht staat op instorten, Balkenende breekt been tijdens tuinieren, Stagiaire van George W. bush blijkt zwanger van hem, etc etc

Lijkt me wel lachen!
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32672129
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:02 schreef ChantalC het volgende:
Ze moeten de bewoners een gefaked journaal laten zien... Dus met echte nieuwslezers, maar met nieuws wat niet klopt.... Bv Domtoren in Utrecht staat op instorten, Balkenende breekt been tijdens tuinieren, Stagiaire van George W. bush blijkt zwanger van hem, etc etc

Lijkt me wel lachen!
Idd. Dat is ook een super goed idee. Iets met dat half Nederland onder water staat of dat we nu een islamitische rechtstaat hebben. Maar dat zou wel erg opvallen lijkt mij. Als je normaal geen tv/krant hebt en dan ineens wel.
pi_32672221
Ze motten ff een bommetje onder dat hele zootje leggen. Dus: laat Dido de beelden van Roel & Linda zien, laat Nathalie de beelden van Dido zien die over Nathalie aan het roddelen is, laat Joost zien dat Lieske zijn foto van Brenda heeft gejat, etc etc.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_32672327
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:07 schreef Wolter het volgende:

[..]

Idd. Dat is ook een super goed idee. Iets met dat half Nederland onder water staat of dat we nu een islamitische rechtstaat hebben. Maar dat zou wel erg opvallen lijkt mij. Als je normaal geen tv/krant hebt en dan ineens wel.
"maar dit is heel belangrijk nieuws, een uitzondering moet kunnen"
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:20:32 #14
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_32672515
Als verrassing een avondje tv kijken voor de bewoners, bijv. Idols op zaterdagavond en dan ineens een fake RTL-nieuws uitzending erachteraan .
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_32672709
of RTL-nieuws er doorheen knallen met een "speciaal bulletin", vertellen dat extreem-rechts groeperingen de macht hebben gegrepen en tijdens de uitzending de nieuwslezer gegrepen zien worden door een man in KKK-outfit..........

zullen Roel en Rob blij mee zijn
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:29:41 #16
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32672783
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:20 schreef navvy het volgende:
Als verrassing een avondje tv kijken voor de bewoners, bijv. Idols op zaterdagavond en dan ineens een fake RTL-nieuws uitzending erachteraan .
Iets van dat de amerikanen bij scheveningen zijn geland om een VS Militair die verdacht werd van oorlogsmisdaden uit de gevangenis te halen aldaar//
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:34:29 #17
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_32672934
Of ze laten beelden zien van de liquidatie van Linda door haar ex-vriend
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:37:13 #18
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32673004
of gewoon nieuws met ff terloops een melding dat suriname nu na 4 weken volledig onder controle is van de Nederlands/Amerikaanse taskforce en dat Bouterse gearresteerd is. Niet als openings melding maar ergens gemengd bericht achterin.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_32673084
Je laat gewoon journaalbeelden zien dat overal ter wereld BB huizen worden bestormd en vernield.
Vervolgens zeg je dat ze zich geen zorgen hoeven te maken , want er staat een beveiliger voor de deur...
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:41:56 #20
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32673131
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:40 schreef Kanjer het volgende:
Je laat gewoon journaalbeelden zien dat overal ter wereld BB huizen worden bestormd en vernield.
Vervolgens zeg je dat ze zich geen zorgen hoeven te maken , want er staat een beveiliger voor de deur...
Door Naffers in de fik gestoken, en dan beelden laten zien van parijs...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_32673163
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Door Naffers in de fik gestoken, en dan beelden laten zien van parijs...
Zoiets, ja.
pi_32681235
Of ze laten beelden zien dat dit de allerpopulairste BB ooit is, waardoor de BB-bewoners grootheidswaanzin krijgen.

Dom, dom dom dat hebben ze al en ze denken dat ze super beroemd zullen zijn als ze uit huis komen. Hoe staat het trouwens met Joost zijn veiling. Hij wilde toch spullen uit het BB-huis veilen van de bewoner?
pi_32689995
Ik vind dat in plaats van rondrijden met de roelstoel ze de moeder van roel eens door Rob in de reet moeten laten pakken zo van: DIT IS JE STRAF ROEL, DIT IS JE STRAF.

"Oh roel!" (moeroel): "Waarom oh oh doe je me dit toch aan? oh nee oh jaaaaa!!!!"
pi_32698949
De BB-bewoners worden meer verneukt dan ooit te voren, maarja het moet wel anders kijkt er niemand meer en de bewoners hebben er zelf voor gekozen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32699155
quote:
Op woensdag 30 november 2005 09:31 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik vind dat in plaats van rondrijden met de roelstoel ze de moeder van roel eens door Rob in de reet moeten laten pakken zo van: DIT IS JE STRAF ROEL, DIT IS JE STRAF.

"Oh roel!" (moeroel): "Waarom oh oh doe je me dit toch aan? oh nee oh jaaaaa!!!!"
Dat jij nog aan de vrouw bent geraakt zeg. Waar heb je die gevonden penitiarre inrichting ofzo?
Fok! de Roel(s)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')