abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_32667614
Na met telefoon in hand te hebben genoten van een val door opspelende gladheid .. display nokia 3410 kapot !

Ik las ergens dat je die displays voor 10 euro kan kopen, maar weet iemand waar toevallig ?

Tnx Maarten
pi_32668007
De cover is kapot neem ik aan, het display zou iets duurder uitvallen dan 10 euro.

Maar die kan je gewoon halen bij Belcompany e.d., toch? En mochten ze die niet op voorraad hebben, dan kan je die toch wel bestellen bij een willekeurige speciaalzaak in mobiele communicatie.
pi_32668121
Cover is heel , erg wazig maar het display is echt kapot.. In duitsland waar nog concurrentie is op het gebied van electronica iets gevonden voor 10 euro.. Ik ga straks wel kijken wat de GSM-unlock-turk van op de hoek voor me heeft
pi_32668254
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:24 schreef _Maarten_ het volgende:
Cover is heel , erg wazig maar het display is echt kapot.. In duitsland waar nog concurrentie is op het gebied van electronica iets gevonden voor 10 euro.. Ik ga straks wel kijken wat de GSM-unlock-turk van op de hoek voor me heeft
Hoe kan dat nou, je cover is heel en het display daaronder is kapot?

Dan ben ik trouwens ook wel altijd voorgelogen, ik had een verzekering op mijn telefoon met een eigen risico van 23 euro geloof ik en als het display kapot was dan zou dat altijd heel erg veel kosten volgens de medewerkers van BelCompany en ProAssist, dus dan moest ik maar die eigen risico betalen en kreeg ik een nieuwe .

Daar had ik overigens geen problemen mee, maar als het dus ook voor minder kan.

Toch leek het mij wel logisch wat die medewerkers zeiden hoor, dus laat het nog maar even weten of het echt kan voor 10 euro.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')