abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 november 2005 @ 18:09:19 #1
134434 Pimtendo
Man of the match
pi_32650584
Dido moet zich niet zo aanstellen, en begrijpen dat Roel als hij niet in een relatie zit, zich 'gewoon' als een promiscue geile bok heeft opgesteld. Gemiddeld genomen denken mannen over sex en relaties nou eenmaal heel anders dan vrouwen.

Topic: Bovenstaande stelling waar, of niet waar? Is er een relatie met je geslacht (m/v)?
pi_32650668
Ik denk wel dat ze van een mug een olifant maakt. Roel had geen relatie met haar, als je dan zelf de boot afhoudt tja dan kan je zoiets verwachten...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  maandag 28 november 2005 @ 18:18:00 #3
134434 Pimtendo
Man of the match
pi_32650773
Precies mijn idee! Toch voorvoel ik ergens dat veel vrouwen meer als Dido denken, en veel mannen meer als Roel.

Ik denk dat Roel dacht (omdat Dido echt afwijzend en stellig was in haar opmerkingen naar Roel in het begin) dat heeft totaal geen zin, ik ga er een lekkere tijd van maken. En terecht volgens mij!
  maandag 28 november 2005 @ 18:20:07 #4
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_32650818
Het komt wel weer goed denk ik. Ik denk idd dat veel vrouwen er wel een issue van maken en Dido is op dat punt gewoon erg onzeker.
pi_32650828
Dat doen mannen... Ikzelf zou dat niet zo gauw doen.

Stel ik zou een jongen leuk vinden, maar laat duidelijk blijken dat ik afstand hou. Vervolgens kom ik een kroeg binnen en hij staat te kussen met een ander meisje. Is hij dan schuldig? Nee dat is mijn eigen schuld. Ik creeër zelf zo'n situatie. Niet hij.
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  maandag 28 november 2005 @ 18:24:14 #6
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_32650909
Dido heeft het er zelf nagemaakt, als zij in eerste instantie niet zo afstandelijk was geweest naar Roel toe had Roel waarschijnlijk niets met Linda gedaan.

En groot gelijk ook van Roel ,als ik zoiets had met een jongen en diegene hield ook afstand had ik ook zoiets van bekijk het maar ik zoek wel een andere.
pi_32650954
waar!
(m)

maar maak dan een poll
pi_32651876
Ik zou het ook niet leuk vinden, maar ik zou ook niet zo afstandelijk doen als Dido. Ze heeft zelf veroorzaakt dat Roel dacht dat het toch niks meer ging worden tussen hen. Ze had op dat moment niets met hem en ze maakte Roel duidelijk dat ze niks van hem wilde. Dan moet ze nu niet zeuren.... Wat doet zij moeilijk zeg!
  maandag 28 november 2005 @ 19:14:53 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32651979
POLL POLL POLL! IK HEB EEN POLL GEMAAKT! MIJN EERSTE OOIT! HOE COOL BEN IK?
ALLEMAAL STEMMEN PLZ!!


Poll: Moet Dido zich zo aanstellen?
  • Ja, ze heeft groot gelijk
  • Nee, ze moet echt opsouten met dat geseik
  • Geen mening/Anders
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier

    [ Bericht 23% gewijzigd door eleusis op 28-11-2005 19:20:19 (Arend Jan weg :'() ]
  • Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_32652020
    * doka Ja stemmen deed

    Dude, die flikkerende plaatjes zijn razend irritant
    Too old to Trick or Treat, too young to die
      maandag 28 november 2005 @ 19:20:34 #11
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_32652116
    Plaatjes weggehaald voor meneer de doka
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_32652151
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 19:20 schreef soylent het volgende:
    Plaatjes weggehaald voor meneer de doka
    Too old to Trick or Treat, too young to die
    pi_32652357
    Is hier nou een apart topic voor nodig?
    pi_32653567
    Volgens mij is Dido stiekum helemaal niet zo ondersteboven van dit geneuzel; ik heb het idee dat ze alleen maar afstand wil van Roel die wel een beetje veel in haar kont kruipt. Dido weet ook wel dat Roel totaal haar type niet is, ik mag toch verwachten dat ze normaal gesproken op mannen valt met iets meer klasse dat dit omhooggevallen pubertje. Het is slechts dit besef en daar tegenover de behoefte aan aandacht en genegenheid dat ze elke keer wel weer een reden heeft voor het aantrekken-afstoten van Roel. Ze zal best gecharmeerd zijn van Roel's aandacht maar veel meer dan dat lijkt het me niet.
    pi_32653719
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 19:29 schreef Frank-NL het volgende:
    Is hier nou een apart topic voor nodig?
    Problemen mee
    Too old to Trick or Treat, too young to die
      maandag 28 november 2005 @ 20:22:39 #16
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_32653763
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 19:29 schreef Frank-NL het volgende:
    Is hier nou een apart topic voor nodig?
    Blijkbaar heeft het bestaansrecht, want er wordt gereageerd...

    Overigens is de reden dat ík persoonlijk vind dat ie open mag blijven de vraag die TS aan het einde van z'n post stelt. Is het nu een vrouwen/mannen issue of is het gewoon iets van Dido en Roel...
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
    pi_32653888
    Die Dido is gewoon een controle-freak
    pi_32653947
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 20:22 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Blijkbaar heeft het bestaansrecht, want er wordt gereageerd...

    Overigens is de reden dat ík persoonlijk vind dat ie open mag blijven de vraag die TS aan het einde van z'n post stelt. Is het nu een vrouwen/mannen issue of is het gewoon iets van Dido en Roel...
    Laat ik ook eens een beetje ontopic reageren dan. Ik denk dat het wel degelijk een verschil tussen mannen en vrouwen is. (Tuurlijk heb je uitzonderingen, maar ik heb het nou even over het overgrote deel.) Mannen denken van: "Ik vind dat meisje leuk, we zijn op weg naar een relatie, maar hebben nog niks, dus mag ik klooien wat ik wil, want ik ben vrijgezel." De vrouw denkt: "Hij vindt mij leuk. Ik wil de speciaalste, leukste en mooiste vrouw voor hem zijn, zodat alle andere vrouwen door hem vergeten worden. Als hij toch klooit met andere vrouwen, betekent het dat ik waarschijnlijk niet speciaal genoeg ben"

    Zoiets?
      maandag 28 november 2005 @ 20:46:50 #19
    134434 Pimtendo
    Man of the match
    pi_32654450
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 18:25 schreef klabbakus het volgende:
    waar!
    (m)

    maar maak dan een poll
    Zal spoedig evalueren of er een verband is
      maandag 28 november 2005 @ 20:48:07 #20
    134434 Pimtendo
    Man of the match
    pi_32654491
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 19:29 schreef Frank-NL het volgende:
    Is hier nou een apart topic voor nodig?
    Ja.
      maandag 28 november 2005 @ 20:51:03 #21
    134434 Pimtendo
    Man of the match
    pi_32654581
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 19:14 schreef soylent het volgende:
    POLL POLL POLL! IK HEB EEN POLL GEMAAKT! MIJN EERSTE OOIT! HOE COOL BEN IK?
    ALLEMAAL STEMMEN PLZ!!
    Soylent, je bent een Keizer!
      maandag 28 november 2005 @ 21:58:39 #22
    119994 aidyl
    bla bla bla
    pi_32656459
    Mee eensch! (v)

    The queen is not amused, wat een kakdoos uit de hoogte is dat zeg
    15 jaar te laat geboren...
      maandag 28 november 2005 @ 22:13:43 #23
    135585 kitchenbitch
    culinaire creatie
    pi_32656924
    O jee, de Diva heeft ontdekt dat het enige lid van haar fanclub ook nog een leven heeft.Hoe triest......
    Zij die weinig denken,vergissen zich heel veel.(daVinci)
      maandag 28 november 2005 @ 22:15:02 #24
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_32656960
    Ik heb trouwens toch "Ja" gestemd op mijn eigen brute poll, want het is mij ook nu pas duidelijk dat hij nog had lopen vozen met Linda een week NAdat hij al sorry-sorry had gezegd voor het zoen-incident. Dus dat is dan gewoon lafjes. Had ie wel kunnen verwachten dat ze dat niet zou trekken (hu hu hu). Dus Roel, eigen schuld maat!
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      maandag 28 november 2005 @ 22:21:35 #25
    134434 Pimtendo
    Man of the match
    pi_32657153
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 22:15 schreef soylent het volgende:
    Ik heb trouwens toch "Ja" gestemd op mijn eigen brute poll, want het is mij ook nu pas duidelijk dat hij nog had lopen vozen met Linda een week NAdat hij al sorry-sorry had gezegd voor het zoen-incident. Dus dat is dan gewoon lafjes. Had ie wel kunnen verwachten dat ze dat niet zou trekken (hu hu hu). Dus Roel, eigen schuld maat!
    Spijtoptant Soylent? Al die handelingen van Roel met Linda zijn in de aandachtluwte van de prinses met de erwt (in haar mooie koppie) gebeurd! 1 handeling staat in zo'n geval gelijk aan een paar dan vind ik.
    pi_32661539
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 20:21 schreef doka het volgende:

    [..]

    Problemen mee
    Neehoor maar er zijn al zo fucking veel topics in dit forum
    pi_32662012
    Ik geef Dido gelijk, ze moet alleen stoppen met dat spelletje. Kwaad en ja je mag me knuffelen, maar je hebt me wel echt echt echt echt echt diep diep heel diep gekwetst. Iemand hoop geven met je lichaamstaal, iemand afwijzen met je woorden. Mindgames heet dat, niet mijn stijl
    Onderschriftloos
    pi_32663316
    quote:
    Op dinsdag 29 november 2005 00:49 schreef Frank-NL het volgende:

    [..]

    Neehoor maar er zijn al zo fucking veel topics in dit forum
    Oke
    Too old to Trick or Treat, too young to die
    pi_32663677
    Nee hoor, ik vind het wel fijn zo, een Roelloze Dido is veel interessanter in het spel. Dit vergroot ook de kansen van de echt leuke mensen (Lieske, Ingrid en Joost)
    you can't free a fish from water
      dinsdag 29 november 2005 @ 09:31:57 #30
    18561 Giggio
    kijk naar jezelf...
    pi_32664456
    misschien is het beter als de bewoners en wij Dildo bevrijden van deze ellende die Roel bij haar veroorzaakt door haar donderdag lekker naar huis te laten gaan

    ik kan er niet meer tegen dat zij zich zo ellendig voelt... GNA GNA GNA GNA GNA

    tja... Chantalleke had er wel raad mee geweten
    ... en huiver mee
    pi_32664651
    Roel is er altijd als de kippen bij om anderen af te vallen als ze iets misdaan hebben. Zelf probeert onze huisprofessor alles goed te praten onder het mom dat hij een psychologische opleiding geniet terwijl hij de meest vreselijke dingen uitvreet en mensen daarmee mentaal tot op het bot beledigt...

    Roel is gewoon een loser met het taalgebruik van een 14-jarige die hard msn-er en volgens mij ook het lachertje van zijn school. In zijn ogen doet iedereen het verkeerd (zelfs Joost mocht niet klagen toen zijn foto van Brenda zoek was, maar toen het kratje bier verdwenen was, was het huis te klein...'er is toch niemand die voor ¤ 5000,- een kratje bier door de gootsteen kapt?' Sure Roel...sukkel!
    It's been a long time since we laughed together
    It's been a long time since we cried
    Raise your glass for the comrades we've lost
    My friend it's been a long, long time
    pi_32664855
    quote:
    Op dinsdag 29 november 2005 08:22 schreef Rammstein68 het volgende:
    Nee hoor, ik vind het wel fijn zo, een Roelloze Dido is veel interessanter in het spel. Dit vergroot ook de kansen van de echt leuke mensen (Lieske, Ingrid en Joost)
    Leuke mensen?

    Joost kan ik nog begrijpen, hou zelf niet van dat flauwe gedoe maarja. Maar de über roddelclub leden leuke mensen noemen. Ik heb zo nu en dan het idee dat Lieske en Ingrid samen anderhalve hersencel delen. Misschien is dit zelf nog een halve teveel.
    Fok! de Roel(s)
    pi_32664948
    quote:
    Op dinsdag 29 november 2005 09:57 schreef rickfcdb1 het volgende:

    [..]

    Leuke mensen?

    Joost kan ik nog begrijpen, hou zelf niet van dat flauwe gedoe maarja. Maar de über roddelclub leden leuke mensen noemen. Ik heb zo nu en dan het idee dat Lieske en Ingrid samen anderhalve hersencel delen. Misschien is dit zelf nog een halve teveel.
    Kan wel zijn, maar in real life ga ik tien keer liever met dat soort mensen om dan met mensen die zich verheven voelen boven de rest en dat ook maar al te graag laten blijken (Roel, Dido...)
    It's been a long time since we laughed together
    It's been a long time since we cried
    Raise your glass for the comrades we've lost
    My friend it's been a long, long time
      dinsdag 29 november 2005 @ 14:11:40 #34
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_32670683
    Dido moet gewoon opzouten zeg.... Ze heeft roel een keer of tig afgewezen voordat Linda hem een handje hielp... iets over billen branden en blaren zitten dus...

    Maar het irriteert me eigenlijk meer dat Roel meegaat in dat gezeik van haar.. In plaats van haar eens duidelijk te maken dat ze niet het middelpunt van het universum is, kwispelt hij weer vrolijk achter haar aan.. loser
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
      dinsdag 29 november 2005 @ 19:56:36 #35
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_32679321
    als dido zich niet aanstelt heeft ze niets meer te doen
    pi_32686743
    Dido is een verschrikkelijke vrouw. Verschrikkelijk.

    Zum kotzen. Wat een attention-whore.
    The gum you like, is coming back in style.
    pi_32687624
    ♀ Dido mag dan een mooi koppie en leuk lijf hebben afgezien van dr borstjes, maar al had ik zo een koppie en zo een lijf met nog mooiere borstjes dan nog zou ik me niet zo aanstellen als die dame? doet!
      woensdag 30 november 2005 @ 01:49:16 #38
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_32687890
    Ze is gewoon een zeikwijf maar wel een lekker zeikwijf
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_32689304
    behalve een afgrijselijke zeiktrut heeft mevrouw ook nog eens de ruggegraat van een weekdier.
    you can't free a fish from water
    pi_32689321
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 08:36 schreef Rammstein68 het volgende:
    behalve een afgrijselijke zeiktrut heeft mevrouw ook nog eens de ruggegraat van een weekdier.
    Een weekdier heeft geen ruggegraat!


    Too old to Trick or Treat, too young to die
      woensdag 30 november 2005 @ 08:42:46 #41
    44359 Zw0rld
    F0k!F00d Master
    pi_32689354
    Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
    © 1982 Sinclair Research Ltd
    pi_32690150
    Ja damn wat liep ze gister te piepen zeg, hij mag zich toch wel ff laten aftrekken door Linda, na dat zij hem liep af te wijzen, ik snap het wel hoor. maar ja, ik snap ook wel van haar dat zij t niet zo leuk vind, maar dan moet je er niet zo over gaan zeuren hoor, die arme schat voelt zich er vet naar door
    xxx
    pi_32690190
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 18:09 schreef Pimtendo het volgende:
    Dido moet zich niet zo aanstellen, en begrijpen dat Roel als hij niet in een relatie zit, zich 'gewoon' als een promiscue geile bok heeft opgesteld. Gemiddeld genomen denken mannen over sex en relaties nou eenmaal heel anders dan vrouwen.

    Topic: Bovenstaande stelling waar, of niet waar? Is er een relatie met je geslacht (m/v)?
    Dido houdt gewoon van die dramah, kan ze lekker zeiken tegen iedereen en lekker interessant doen over het feit dat Roel Stopnaald als een tekkeltje achter haar aan loopt.

    Hij ziet er toch al uit als een tekkel, dus dat schiet wel op eik.
    pi_32690201
    En of ik een relatie met mijn geslacht heb? wtf?
    pi_32690247
    De TS bedoeld, heeft dat te maken met het feit dat dido een vrouw is en dan dus meer zeurt
    pi_32690314
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 09:46 schreef Nastybtch het volgende:
    De TS bedoeld, heeft dat te maken met het feit dat dido een vrouw is en dan dus meer zeurt
    Dat weet ik wel zeker! Wijven zeuren altijd....
    pi_32690347
    Sommige vrouwen kunnen ook heel hard slaan kusje
      woensdag 30 november 2005 @ 10:05:37 #48
    134434 Pimtendo
    Man of the match
    pi_32690525
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 09:42 schreef MiRRoRMaN het volgende:
    En of ik een relatie met mijn geslacht heb? wtf?
    Ik specificeer:

    Is er een verband tussen je geslacht en je mening over de opstelling van Dido jegens Roel...

    (maar zoals meer mannen zul je vast ook een relatie met je geslacht hebben MiRRoRMan)
    pi_32690708
    Haha, ooh, zo!
    Ik denk dat vrouwen zich wel beter kunnen voorstellen hoet het voor Dido is, maar ik vind alsnog dat Dido gewoon overdrijft, maar dat doet zij met alles, ook dat "ze niet gewend is dat mensen niet aardig tegen haar doen", en dat "alle mannen haar altijd willen". Ik vind dat ze zich aanstelt, maar kan me wel voorstellen dat ze het naar vind.
    Mannen zullen waarschijnlijk haar een zeikerd vinden en het niet kunnen voorstellen
    pi_32691602
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 10:05 schreef Pimtendo het volgende:
    Ik specificeer:

    Is er een verband tussen je geslacht en je mening over de opstelling van Dido jegens Roel...

    (maar zoals meer mannen zul je vast ook een relatie met je geslacht hebben MiRRoRMan)
    Hehe mijn MiRRoRZwanze heeft eerder een relatie met het andere geslacht.
      woensdag 30 november 2005 @ 11:43:18 #51
    134434 Pimtendo
    Man of the match
    pi_32692473
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 09:39 schreef Nastybtch het volgende:
    Ja damn wat liep ze gister te piepen zeg, hij mag zich toch wel ff laten aftrekken door Linda, na dat zij hem liep af te wijzen, ik snap het wel hoor. maar ja, ik snap ook wel van haar dat zij t niet zo leuk vind, maar dan moet je er niet zo over gaan zeuren hoor, die arme schat voelt zich er vet naar door
    xxx
    Vet naar inderdaad, maar aan de ene kant doet ze enorm oppervlakkig over haar relatie met Roel, maar aan de andere kant raakt elke gebeurtenis haar tot diep in haar hartje!

    Ik begrijp dat Roel inmiddels al weer toegelaten is tot haar koninkrijkje...
    pi_32696975
    Het is al dagenlang niets anders dan dat gezeur van Dido tegen Roel. Ze kan het gewoon nergens anders over hebben.
    Ik snap dat het steekt als je dat gedoe met Linda te weten komt, maar jezus..
    Heb afentoe nog medelijden met Roel.
    I'm only happy when it rains
    pi_32697335
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 14:55 schreef Chuva het volgende:
    Het is al dagenlang niets anders dan dat gezeur van Dido tegen Roel. Ze kan het gewoon nergens anders over hebben.
    Ik snap dat het steekt als je dat gedoe met Linda te weten komt, maar jezus..
    Heb afentoe nog medelijden met Roel.
    Ik persoonlijk heb altijd al medelijden met Roel gehad. Punt 1 vind ik het stijlloos dat ze een mongooltje in het big brother huis zetten. Punt 2 hadden ze hem nooit in zijn blote doos op de streams moeten laten zien. Tenminste niet totdat de operatie tot man helemaal geslaagd is.
    pi_32714746
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 15:06 schreef MiRRoRMaN het volgende:

    [..]

    Ik persoonlijk heb altijd al medelijden met Roel gehad. Punt 1 vind ik het stijlloos dat ze een mongooltje in het big brother huis zetten. Punt 2 hadden ze hem nooit in zijn blote doos op de streams moeten laten zien. Tenminste niet totdat de operatie tot man helemaal geslaagd is.
    Wat een uitstekende weergave van de feiten. Inderdaad, hij is een mongooltje en hij heeft nauwelijks een piemel, maar ik wil daar graag aan toevoegen dat het zielig is dat hij zich niet kan beheersen en erg agressief kan worden. Wel knap dat hij zich al maanden kan inhouden. Al met al blijft het een bijzonder triest geval. Ook voor zijn ouders. Ze lijken me aardige mensen. Krijg je zo'n 'zoon'...
      donderdag 1 december 2005 @ 10:36:45 #55
    134434 Pimtendo
    Man of the match
    pi_32720752
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 00:02 schreef BB5kijker het volgende:

    [..]

    Wat een uitstekende weergave van de feiten. Inderdaad, hij is een mongooltje en hij heeft nauwelijks een piemel, maar ik wil daar graag aan toevoegen dat het zielig is dat hij zich niet kan beheersen en erg agressief kan worden. Wel knap dat hij zich al maanden kan inhouden. Al met al blijft het een bijzonder triest geval. Ook voor zijn ouders. Ze lijken me aardige mensen. Krijg je zo'n 'zoon'...
    Wel een wat overdreven omschrijving. Het enige dat je Roel wellicht zou kunnen verwijten is dat ie erg primair reageert, maar ja Dido is ook zo'n lekker wijf...
    pi_32720905
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 00:02 schreef BB5kijker het volgende:

    [..]

    Wat een uitstekende weergave van de feiten. Inderdaad, hij is een mongooltje en hij heeft nauwelijks een piemel, maar ik wil daar graag aan toevoegen dat het zielig is dat hij zich niet kan beheersen en erg agressief kan worden. Wel knap dat hij zich al maanden kan inhouden. Al met al blijft het een bijzonder triest geval. Ook voor zijn ouders. Ze lijken me aardige mensen. Krijg je zo'n 'zoon'...
    In tegenstelling tot jullie kan hij schijnbaar een vrouw wel tevreden houden onder de lakens en of dat nu met een kleine pik is zal me worst wezen schijnbaar heeft Dido er geen moeite mee
    Fok! de Roel(s)
      donderdag 1 december 2005 @ 10:49:06 #57
    134434 Pimtendo
    Man of the match
    pi_32721002
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 10:45 schreef rickfcdb1 het volgende:

    [..]

    In tegenstelling tot jullie kan hij schijnbaar een vrouw wel tevreden houden onder de lakens en of dat nu met een kleine pik is zal me worst wezen schijnbaar heeft Dido er geen moeite mee
    Precies! Voor jou een extra handje pepernoten!
    pi_32721999
    Ik vind dido geen lekker wijf,
    en ze zeurt ook een beetje teveel tegen Roel,
    Roel is geen mongooltje, hij is gewoon verliefd.
    maar ja, hij erkent dat het stom is geweest (wat hij goed doet)
    en zij moet gewoon zich er niet zo druk (meer) om maken, tis toch al gebeurt...
    pi_32722871
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 00:02 schreef BB5kijker het volgende:
    Wat een uitstekende weergave van de feiten. Inderdaad, hij is een mongooltje en hij heeft nauwelijks een piemel, maar ik wil daar graag aan toevoegen dat het zielig is dat hij zich niet kan beheersen en erg agressief kan worden. Wel knap dat hij zich al maanden kan inhouden. Al met al blijft het een bijzonder triest geval. Ook voor zijn ouders. Ze lijken me aardige mensen. Krijg je zo'n 'zoon'...
    Mja die pa lijkt er niet zoveel problemen mee te hebben. Volgens mij heeft ie gewoon zijn moeder een paar keer van de trap af gegooid, hoe krijg je anders een gebroken been en even later een gebroken arm?

    Ongeluk mijn reet....
      Moderator donderdag 1 december 2005 @ 12:18:14 #60
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_32722948
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 00:02 schreef BB5kijker het volgende:

    [..]

    Wat een uitstekende weergave van de feiten. Inderdaad, hij is een mongooltje en hij heeft nauwelijks een piemel, maar ik wil daar graag aan toevoegen dat het zielig is dat hij zich niet kan beheersen en erg agressief kan worden. Wel knap dat hij zich al maanden kan inhouden. Al met al blijft het een bijzonder triest geval. Ook voor zijn ouders. Ze lijken me aardige mensen. Krijg je zo'n 'zoon'...
    Ben jij travestiet of zo?
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
    pi_32723036
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 12:18 schreef Gert het volgende:

    [..]

    Ben jij travestiet of zo?
    Ben jij niet goed wijs of zo?

    [ Bericht 4% gewijzigd door BB5kijker op 01-12-2005 15:29:15 ]
    pi_32726178
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 12:18 schreef Gert het volgende:

    [..]

    Ben jij travestiet of zo?

    "Allee Gerteke ik denk dat ik die opmerkingen zo een heel klein beetje niet begrijp he?"
      donderdag 1 december 2005 @ 14:52:44 #63
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_32727010
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 01:49 schreef DaMook het volgende:
    Ze is gewoon een zeikwijf maar wel een lekker zeikwijf
    een zeikwijf is ze zeker, en 'lekker' zit niet alleen in het buitenste schilletje
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
      Moderator donderdag 1 december 2005 @ 14:56:14 #64
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_32727128
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 14:25 schreef MiRRoRMaN het volgende:

    [..]

    [afbeelding]
    "Allee Gerteke ik denk dat ik die opmerkingen zo een heel klein beetje niet begrijp he?"
    Wat een slechte fake!
    Awel ik dacht zo: aangezien bb5-kijkert dag-in-dag-uit in meerdere topics over het pielemoosje van Roel begint... dat-ie misschien zelf hormonen slikt omdat ie omgebouwd wil worden of zo. Daar krijg je ook een klein pikkie van. Dus. Ik probeer alleen maar een verklaring te vinden voor de merkwaardige obsessie van de bb5-kijkert.

    ff Samson uitlaten.
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
      donderdag 1 december 2005 @ 15:21:07 #65
    1464 ART
    FOK!member
    pi_32727311
    Owowowow. ROEL! Mijn god, wat heeft die gozer een slechte antenne. Dido geeft hem net een groot compliment, zegt dat ze heel erg gek op hem is, mar gewoon even rustig aan het idee wil wennen en meer voelt zich beledigd dat er nog enige reserve is.

    Hij heeft keihard gevochten nu wil hij gewoon te hard pushen.

    Niet toegeven Dido!

    (en zout op Rob!)
    Het is het Gesprek waar het om draait
    pi_32727421
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 14:56 schreef Gert het volgende:
    Wat een slechte fake!
    Awel ik dacht zo: aangezien bb5-kijkert dag-in-dag-uit in meerdere topics over het pielemoosje van Roel begint... dat-ie misschien zelf hormonen slikt omdat ie omgebouwd wil worden of zo. Daar krijg je ook een klein pikkie van. Dus. Ik probeer alleen maar een verklaring te vinden voor de merkwaardige obsessie van de bb5-kijkert.

    ff Samson uitlaten.
    lol Mja ik heb het ook wel vaak over de piemelloze Roel gehad. Ergens hoop ik dat ie het na BB allemaal te lezen krijgt en dan een (zo mogelijk) nog groter minderwaardigheid complex krijgt.
      donderdag 1 december 2005 @ 15:26:25 #67
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_32727431
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 15:21 schreef ART het volgende:
    Owowowow. ROEL! Mijn god, wat heeft die gozer een slechte antenne. Dido geeft hem net een groot compliment, zegt dat ze heel erg gek op hem is, mar gewoon even rustig aan het idee wil wennen en meer voelt zich beledigd dat er nog enige reserve is.
    dat is ook een leuke omschrijving van 'frigide'
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_32727585
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 14:56 schreef Gert het volgende:

    [..]

    Wat een slechte fake!
    Awel ik dacht zo: aangezien bb5-kijkert dag-in-dag-uit in meerdere topics over het pielemoosje van Roel begint... dat-ie misschien zelf hormonen slikt omdat ie omgebouwd wil worden of zo. Daar krijg je ook een klein pikkie van. Dus. Ik probeer alleen maar een verklaring te vinden voor de merkwaardige obsessie van de bb5-kijkert.

    ff Samson uitlaten.
    We hebben een forumstalker. Zijn naam is Gert. Jammer. Wel bijzonder, iemand die je volgt in alle forums en dan zichzelf de meest vreemde dingen in het hoofd gaat halen en liegt over wat ik schrijf. Meer mensen ervaringen met die walgelijke Gert?
    Vanzelfsprekend ga ik me niet tot zijn niveau verlagen, dus volg ik hem niet en ga ik al helemaal niet zijn bijdragen lezen.
    pi_32728321
    Dildo moet gewoon niet zo zeiken, ze doet alles voor de aandacht. Ze probeert Roel gewoon aan het lijntje te houden, echt ik kots zo van dat wijf Ik hoop dat ze eruit gaat vanavond
    pi_32728901
    Dido is een vrouw die net zolang doorzeikt en ziekt, totdat iemand zich volledig overgeeft aan d'r. Voor dit soort vrouwen, die gewend zijn in het middelpunt van belangstelling te staan, is dit een obsessie. Met minder neemt ze geen genoegen en is bereid tot het uiterste te gaan. Zwicht Roel voor haar gezeur en gezeik, dan zal ze zich toch weer de overwinnaar voelen en raakt Roel uit de picture. Op naar een nieuwe uitdaging.
    Verschrikkelijke vrouw is het. Niets leuks aan. Ze ziet er misschien wel mooi uit, maar ik vind d'r verre mooi in de zin van seksueel aantrekkelijk.
    The gum you like, is coming back in style.
    pi_32731152
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 16:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
    Dido is een vrouw die net zolang doorzeikt en ziekt, totdat iemand zich volledig overgeeft aan d'r. Voor dit soort vrouwen, die gewend zijn in het middelpunt van belangstelling te staan, is dit een obsessie. Met minder neemt ze geen genoegen en is bereid tot het uiterste te gaan. Zwicht Roel voor haar gezeur en gezeik, dan zal ze zich toch weer de overwinnaar voelen en raakt Roel uit de picture. Op naar een nieuwe uitdaging.
    Verschrikkelijke vrouw is het. Niets leuks aan. Ze ziet er misschien wel mooi uit, maar ik vind d'r verre mooi in de zin van seksueel aantrekkelijk.
    Prima weergave. Ik vind haar ook hoe langer hoe lelijker worden. We kennen haar nu een beetje en dat beetje is genoeg om haar niet meer mooi te vinden.

    [ Bericht 0% gewijzigd door BB5kijker op 01-12-2005 18:55:09 ]
      donderdag 1 december 2005 @ 17:43:04 #72
    134434 Pimtendo
    Man of the match
    pi_32731282
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 16:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
    Dido is een vrouw die net zolang doorzeikt en ziekt, totdat iemand zich volledig overgeeft aan d'r. Voor dit soort vrouwen, die gewend zijn in het middelpunt van belangstelling te staan, is dit een obsessie. Met minder neemt ze geen genoegen en is bereid tot het uiterste te gaan. Zwicht Roel voor haar gezeur en gezeik, dan zal ze zich toch weer de overwinnaar voelen en raakt Roel uit de picture. Op naar een nieuwe uitdaging.
    Verschrikkelijke vrouw is het. Niets leuks aan. Ze ziet er misschien wel mooi uit, maar ik vind d'r verre mooi in de zin van seksueel aantrekkelijk.
    Ik wel. Ik moet schoorvoetend toegeven wel eens een harde plasser te hebben ontwikkeld denkend aan haar. Sorry medeforummers! (ok, 2 keer)
    pi_32731286
    Dido is een vrouw waar geen enkele man het lang bij uithoudt, na het huis wordt het dus helemaal niks tussen Roel & Dido
    Ik wordt sowieso kotsmisselijk van dat kleffe gedoe tussen die 2, het gaat alleen nog maar over het slettengedrag van Dido en het geile hondje Roel die hijgend achter Dido blijft aanhollen
    Weg met Roel & Dido, ze verzieken Big Brother...
    pi_32732291
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 16:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
    Dido is een vrouw die net zolang doorzeikt en ziekt, totdat iemand zich volledig overgeeft aan d'r. Voor dit soort vrouwen, die gewend zijn in het middelpunt van belangstelling te staan, is dit een obsessie. Met minder neemt ze geen genoegen en is bereid tot het uiterste te gaan. Zwicht Roel voor haar gezeur en gezeik, dan zal ze zich toch weer de overwinnaar voelen en raakt Roel uit de picture. Op naar een nieuwe uitdaging.
    Verschrikkelijke vrouw is het. Niets leuks aan. Ze ziet er misschien wel mooi uit, maar ik vind d'r verre mooi in de zin van seksueel aantrekkelijk.
    Ik vind haar dus ook totaal niet aantrekkelijk, zelden zo'n domme kop gezien. Ik zou er echt niet op kunnen vallen maargoed zeg ik al sinds het begin.
      donderdag 1 december 2005 @ 18:41:38 #75
    134434 Pimtendo
    Man of the match
    pi_32732759
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 18:23 schreef MiRRoRMaN het volgende:

    [..]

    Ik vind haar dus ook totaal niet aantrekkelijk, zelden zo'n domme kop gezien. Ik zou er echt niet op kunnen vallen maargoed zeg ik al sinds het begin.
    Maar je zou het er toch wel mee kunnen, MiRRoRMaN?
      vrijdag 2 december 2005 @ 06:32:36 #76
    1464 ART
    FOK!member
    pi_32746901
    Even een vraagje tussendoor. In het streamverslag staat dat Dido in de DBK iets over Roel te horen heeft gekregen dat haar - WEER - van slag heeft gebracht.
    Iemand enig idee wat dat was?
    Heb het idee dat alle Linda-lijken er wel uitgevallen zijn. Of heeft ie nog iets met Lieske gedaan in die eerste weken?
    Het is het Gesprek waar het om draait
    pi_32748752
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 17:43 schreef Pimtendo het volgende:

    [..]

    Ik wel. Ik moet schoorvoetend toegeven wel eens een harde plasser te hebben ontwikkeld denkend aan haar. Sorry medeforummers! (ok, 2 keer)
    Ow...wat erg voor je
    waar is die kutkip??
      vrijdag 2 december 2005 @ 11:00:01 #78
    134434 Pimtendo
    Man of the match
    pi_32749795
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 10:09 schreef kukeleku het volgende:

    [..]

    Ow...wat erg voor je
    Het bloed is reeds teruggekeerd naar het brein, dank je voor het medeleven!
    pi_32749917
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 06:32 schreef ART het volgende:
    Even een vraagje tussendoor. In het streamverslag staat dat Dido in de DBK iets over Roel te horen heeft gekregen dat haar - WEER - van slag heeft gebracht.
    Iemand enig idee wat dat was?
    Heb het idee dat alle Linda-lijken er wel uitgevallen zijn. Of heeft ie nog iets met Lieske gedaan in die eerste weken?
    Volgens mij weet (wist?) Dido nog niets van Roellie's berichtje dat door iemand die het huis uit zou moeten aan z'n ex doorgegeven zou worden.
    Why women still aren't funny.
    Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
    pi_32751813
    Tja snap wel dat Dido het niet leuk vind, maar in feite heeft Roel niks verkeerds gedaan. Maar dat zegt Dido ook niet, ze laat alleen duidelijk merken dat ze het niet leuk vind

    Geloof dat het nu alweer goed is dus waar hebben we het over
    pi_32754329
    Let maar op: als Roel wint, wil Dido Roel ook na het huis. Anders niet natuurlijk!
      vrijdag 2 december 2005 @ 14:18:58 #82
    134434 Pimtendo
    Man of the match
    pi_32754482
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 11:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

    [..]

    Volgens mij weet (wist?) Dido nog niets van Roellie's berichtje dat door iemand die het huis uit zou moeten aan z'n ex doorgegeven zou worden.
    Jawel toch? Daar hebben ze het al eens over gehad. Misschien kende ze de inhoud van dat briefje nog niet maar nu wel?

    Wie het weet mag het zeggen!
    pi_33106992
    Dido is zometeen te gast bij Ruud de Wild op radio 538
    Dubbel, ik zag het Dido uitzwaai topic niet...

    [ Bericht 34% gewijzigd door ilona-scuderia op 15-12-2005 17:31:02 ]
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')