abonnement Unibet Coolblue
pi_32637966
hier mag je posten welke film je vandaag of gisteren of enige dagen geleden of zo gezien hebt.
er is 1 verplichting:
schrijf er over wat je er van vond/vindt/hebt gevonden.
of een mening, dat mag ook.
screenshots zijn niet verboden.

Vorige topic:
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXVIII

Oude topics:
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXVII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXVI
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXIV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXI
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXX
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXIX
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXVIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXVII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXVI
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXIV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel LX.
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel LIX
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LVIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LVII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LVI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LV
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LIV
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part L
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part IL
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part XLVIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part XLVII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XLVI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XLV
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XLIV.
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel 43
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XLII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XLI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XL
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXIX
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXVIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXVII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXVI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXV
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXIV
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXX.
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXIX
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXVIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXVII
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXVI.
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXV.
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXIV.
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XXIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XXII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XXI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XX
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XIX
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XVIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XVII
Welke film heb je vandaag gezien? deel XVI
Welke film heb jij vandaag gezien? Deel XV
Welke film heb jij vandaag gezien? Deel XIV
Welke film heb jij vandaag gezien? Part XIII
Welke film heb jij vandaag gezien? Deel XII
Welke film heb jij vandaag gezien? Deel XI
Welke film heb je vandaag gezien? (deel X)
Welke film heb je vandaag gezien? (deel 9)
Welke film heb je vandaag gezien? deel 8
Welke film heb je vandaag gezien? deel 7
Welke film heb je vandaag gezien? deel 6
Welke film heb je vandaag gezien? deel 5
Welke film heb je vandaag gezien? deel 4
Welke film heb je vandaag gezien? deel 3
Welke film heb je vandaag gezien (2) ???
Welke film heb je vandaag gezien?
pi_32638031
Kidzu ritan [Kids Return]



twee jongens zitten op school, vooral om te klooien en klasgenoten af te persen.
als een klasgenoot t zat is en een bokser vraagt de twee een lesje te leren, besluit de grootste om ook te gaan boksen. helaas heeft hij geen talent, maar de ander wel.

toch is t geen boksfilm, maar meer een beschrijving van de karakters van de 2, waarbij duidelijk is dat shinji wel een talent heeft, maar weinig ruggegraat.
heel mooi opgezette film, die duidelijk maakt, welke negatieve invloeden een talentvol mens allemaal zou moeten weerstaan.
pi_32638552
Gisteravond War of the Worlds gezien.
Ondanks de negatieve meldingen over het gezapige eind ben ik de film ingestapt vol goede moed. Spielberg, aliens, klassiek verhaal en grootse special effects: wat kan er in hemelsnaam fout gaan?

Nou, er kan best een hoop fout gaan. Zo heeft het mij werkelijk geen moment kunnen boeien of de mensen wel of niet dood zouden gaan. Erger nog, van mij kon "het zoontje" niet vroeg genoeg doodgaan. Dan de "indrukwekkende special effects en actierijke momenten" -> Boooorrriiiiing!
Misschien twee momenten heb ik verwachtingsvol zitten kijken wat er komen zou, of onder de indruk geweest van wat er op mn muur geprojecteerd werd, verder geen enkel moment. De tripods deden niet overweldigend aan en hadden een vreselijk design.

Voordat ik helemaal op een rant ga en vergeet dat ik op mn werk zit, ik laat het hierbij. Voor mij in ieder geval een enorme tegenvaller.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 28 november 2005 @ 09:45:53 #4
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_32638754
Gisteravond voor de 2e keer Harry Potter 3 gekeken (niet dat ik zo een fan ben maar dacht dat ik deze nog nie gezien had, wel dus. Zijn ook gewoon teveel delen). Was toch wel leuk
:r Patty Brard :r
pi_32638887
Gisteren Battle Royale gekeken. Gaat over Japan ''in de toekomst''. Er is een wet aangenomen, de Battle Royale wet, en deze houdt in dat er een klas kinderen op een eiland worden gejaagd met wapens, en dat er na 3 dagen maar 1 kind mag leven...Dus gewoon een klas vrienden die elkaar uit moeten moorden op een afgelegen eiland. Vrij macaber onderwerp, wel een geinige film
Assumption is the mother of all fuckups
pi_32639014
Gister Harry Potter 4 gekeken in de bios, erg leuke film
pi_32639142
Heb gisteren Mean Machine gekeken met Vinnie Jones
mega flauwe/grappige film
pi_32639568
Gisteravond 2 fast 2 furious, wat een bagger en ongeloofwaardigheden achter mekaar. Moest gewoon lachen om de manier waarop geacteerd werd, om het script, de (nep)dialogen etc etc. Maar het was avondvermaak!
pi_32640122
The Brothers Grimm

Het zal niet mijn favoriete film worden van Gilliam, maar ik vond m zeker niet verkeerd. Ontzettend mooie aankleding van de middeleeuwen in Duitsland, een leuk acteerduo (Damon en Ledger) en een redelijk spannend verhaal. De invloeden van sprookjes en de interpretatie ervan was wel ok, al was het einde van t verhaal niet echt heel netjes. Verder waren de prestaties van sommige personages ook niet je van het, maar als puur vermaak slaagd deze film bij mij wel en daar gaat t uiteindelijk om natuurlijk



The Island

Had eigenlijk niet veel over deze film gehoord en afgezien van het feit dat ik wist wie er in speelde was de rest me nog een raadsel. De film begon erg lekker met een spicy futuristic verhaaltje waar na verloop wat meer duidelijkheid in komt. Echter, als eenmaal bij McGregor de stoppen door beginnen te slaan omdat hij achter de "waarheid" komt wordt bij mij duidelijk dat dit toch een dikke actiefilm is (ondertussen leerde ik ook dat de film van Bay is). De film blijft vermakelijk, afgezien van Djimon Hounsou die gewoon totaal niet bij ze rol past, maar is verder geen memorabel plaatje en ik vrees dat ik m snel weer zal vergeten
Where facts are few, experts are many.
  maandag 28 november 2005 @ 11:21:52 #10
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_32640547
The Aristocrats (Paul Provenza, 2005)
Aan de ene kant is leuk om ook eens een andere kant van een aantal komedianten te zien. Zo is het moment waarop Bob Saget de ranzigste versie van de mop verteld onbetaalbaar, maar uiteindelijk is het niet genoeg om een kleine anderhalf uur mee te vullen. Er mist inhoud om verveling te voorkomen. ***

The Brothers Grimm (Terry Gilliam, 2005)
Wat tegenvallende film van Terry Gilliam. De aankleding is goed verzorgd, maar de film faalt een interessant verhaal te vertellen. Dat komt vooral doordat de personages niet uit de verf komen. Ze zitten allemaal vast achter belachelijke, irritante accenten en flauwe grappen. Toch weet Terry Gilliam genoeg leuke elementen in de film te verwerken om hem de moeite waard te maken, maar het houdt niet over. ***
pi_32640994
Had ik al vermeld dat ik Broken Flowers geweldig vond?
  maandag 28 november 2005 @ 15:23:36 #12
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_32646392
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:41 schreef Morrigun99 het volgende:
Had ik al vermeld dat ik Broken Flowers geweldig vond?
Ja. En hoe was je gratis dvd?

2 Fast 2 Furious (2003)
Schieten, tieten, helikopter en snelle auto's
cijfer: 5

Lord of War (2005)
Zeer degelijke actie-speelfilm over een wapenhandelaar met Nicolas Cage is de hoofdrol. Regisseur Andrew Niccol laat zijn hoofdrolspeler in zijn waarde en wordt nooit te moralistisch over hoe slecht de hij wel niet is. Zo komt de hoofdpersoon heel realistisch over op mij. Het is gewoon een hele "normale" professionele zakenman en niet een wannabe-gangster-wapens-rondslingerend figuur om de film meer aantrekkingskracht te geven bij jonger publiek. Waardoor de film gelukkig serieus genoeg blijft.
Ben nooit zo fan van Nicolas Cage geweest. En al wordt die qua acteerwerk imho makkelijk overtroffen door Jared Leto en Ethan Hawke, doet Cage goed zijn ding.
cijfer: 7.5
pi_32647478
Down with love

Wow, genieten geblazen van erg leuke komedie, tegelijkertijd een satire op en ode aan de bekende jaren vijftig Rock Hudson/ Doris Daykomedies (m.n. Pillow Talk) Prachtige art direction, ook hier veel dubbelzinnige grapjes, maar dan een stuk minder braaf dan in het origineel. Renee Zellweger en Ewan McGregor doen het allebei erg leuk.
A spoonful of sugar...
pi_32651592
Kuolleiden Talvi (2005)
Oftwel 'Winter of the Dead'. Er is een oorlog geweest in finland, er is een bom ergens gedumpt en die was radioactief waardoor mensen in zombies veranderden. Behalve sommigen want die zijn immuun ofzo? Het zombies in de sneeuw idee is best leuk en het lijkt dus ook DotD2004 in de sneeuw doordat de zombies rennen. Verder volgt de film de hoofdrolspeler die je de situatie uitlegt onderwijl de film loopt. Het is een vermakelijk amateurzombiefilmpje die 35 minuten duurt en flink leentjebuur speelt bij Dawn of the Dead 2004. Een leuke voor kinky queen.
pi_32651668
Irriversible

ik had al wat gelezen over deze film, hij zou namelijk schokkend zijn.

Nou ik vond de film echt matig en het camera werk in het eerste stuk van de film zwaar irritant.
Het leukste stuk van de film is ook het begin, wanneer die kerel met die brandblusser er op lost beukt.

Mijn score: 5.0
Nothing to see here, carry on
pi_32652300
quote:
Op maandag 28 november 2005 18:55 schreef Shogo het volgende:
Kuolleiden Talvi (2005)
Een leuke voor kinky queen.
Die m een paar maanden geleden zag, en m leuk vond

pi_32652702
CHOCOLATE

Wat een shite! Dit begint een zwaar teleurstellende serie te worden, mischien dat de episode die door John Carpenter geregisseerd is van hogere kwaliteit is

Nou ben ik toch al niet dol op het werk van MG...
  † In Memoriam † maandag 28 november 2005 @ 20:11:38 #18
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_32653444
quote:
Op maandag 28 november 2005 18:58 schreef RijstNatie het volgende:
Irriversible

Het leukste stuk van de film is ook het begin, wanneer die kerel met die brandblusser er op lost beukt.
Tja, 't is maar wat je leuk vindt.
Sheridana +1
pi_32654575
Ben nou via Sopcast Lord of War te kijken !!Met Nicolas Gage....Met Nederlandse ondertiteling.Wat wil je nog meer.....

[ Bericht 3% gewijzigd door Royal_Flush op 28-11-2005 21:00:27 ]
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_32654728
quote:
Op maandag 28 november 2005 20:50 schreef Royal_Flush het volgende:
Ben nou via Sopcast Man of War te kijken !!Met Nicolas Gage....Met Nederlandse ondertiteling.Wat wil je nog meer.....


Dat je LORD OF WAR ook koopt als je m goed vind
  maandag 28 november 2005 @ 21:31:45 #21
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_32655756
Vanmiddag:

Fargo
Film met een sterk verhaal dat op een prachtige manier is uitgewerkt. Het gegeven dat de basis vormt voor het verhaal is even hard als dat t droevig is en je voelt op een bepaalde manier medelijden met het personage van Macy. De fotografie is prachtig, de sfeer van het kille en koude Minnesota komt goed over. De allstar cast doet wat er van verwacht mag worden en iedereen zet een geweldige rol neer. William H. Macy is geweldig als altijd, net als Steve Buscemi. Zowel Peter Stormare als Frances McDormand zetten super rollen neer. De soundtrack is prachtig en het einde is even mooi als dat t voorspelbaar is.
Wederom een toppertje van de Coen broers, de beste die ik tot nu toe van ze gezien heb


IMDB Cijfer: 8,2/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
pi_32656312
THE CAVE

Errug leuke monsterfilm die natuurlijk schreeuwt om een vergelijking met THE DESCENT van N.Marshall en ik vind hem zeker net zo amusant, al vind ik het einde van THE DESCENT wel wat beter

Cijfer zou een 8,5 zijn

Echt een heerlijke film, jammer dat de dvd pas over 2 maanden komt want ik sta op ploffen om hem op de plank te hebben!!





pi_32657632
Ik heb hem (THE CAVE) vanavond ook gezien in dvdkwaliteit en ik moet ook zeggen dat ik hem net zo goed als The Descent vond, de waterscenes zijn echt mooi gefilmd en de decors zien er fantastische uit.

De film is wel een mix van: The Predator, Alien en the Descent maar ondanks dat is het een vermakelijke film geworden en deze komt zeker ook op mijn plank te staan

[ Bericht 1% gewijzigd door Stallion75 op 28-11-2005 23:06:54 ]
pi_32658147
THE CALL OF CTHULHU

Dat er eindelijk eens een knappe verfilming gekomen is, is geweldig natuurlijk, maar in deze vorm had waarschijnlijk geen enkele H.P.Lovecraft fan kunnen durven dromen.

De film is zeer trouw aan het originele verhaal en de uitvoering is enorm vermakelijk: als een film die gemaakt is in de jaren '20 compleet met intertitles, die irritante haartjes in het celluloid en het expressionistische akteerwerk. (deed me meteen denken aan THE SADDEST MUSIC IN THE WORLD al is 'Cthulhu' een stuk beter)

Aanrader voor de avontuurlijke filmliefhebber





[ Bericht 0% gewijzigd door kinky_queen op 28-11-2005 23:03:46 ]
  dinsdag 29 november 2005 @ 03:12:03 #25
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_32663025
A History of Violence (David Cronenberg, 2005): pfoet. Het mag dan voor Cronenberg's doen een toegankelijke film zijn, makkelijk wegkijken doet het zeker niet. Uitstekende acteerprestaties, uitstekende toonwisselingen en boven wat ik deze maand voor de rest heb gezien uitstekend. Eigenlijk vond ik alleen het 'uitstapje' iets minder, maar dat kwam vooral doordat ik hoopte op een climax binnen het gezin en, laat ik eerlijk zijn, ik Cronenberg's conclusie over de aard van de mens nu wel èrg deprimerend vond. 8,5 met kans op meer als ik hem nog eens zie.
Made (Jon Favreau, 2001): je kunt natuurlijk een film maken met als premisse dat het heel grappig is om een ontiegelijk irritant hoofdpersonage de hele film lang de mongool uit te laten hangen. Je kunt dat natuurlijk ook een verschrikkelijk stom idee vinden. Dat vind ik. 3.
Rio Bravo (Howard Hawks, 1959): Hawks bewijst maar weer eens dat hij garant staat voor topvermaak. Natuurlijk is dit een western met John Wayne en dientegevolge bij vlagen nogal kazig, maar de charismatische cast, de hippe cinematografie en natuurlijk de geweldige regie maken dit een uiterst plezierige twee uur. 8.
Wise Blood (John Huston, 1979): "I'm member and preacher to the Church where the blind don't see and the lame don't walk and what's dead stays that way." Behoorlijk bevreemdend, maar op die manier ook wel weer effectief in zijn beschouwing van religie in The Good Old South. Door de flinke nadruk op psychologie en innerlijke strijd is het erg duidelijk dat dit oorspronkelijk een boek was, maar ik kon me er niet echt aan storen. Ik hou het voorlopig op een 7,5, en ga de geschreven versie maar eens opzoeken.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')