abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 december 2005 @ 09:34:11 #126
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_33095326
Hoe kun je zo'n ding kwijtraken?
Die zit toch zeker strak om je lul?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_33095362
quote:
Op donderdag 15 december 2005 09:34 schreef daNpy het volgende:
Hoe kun je zo'n ding kwijtraken?
Die zit toch zeker strak om je lul?
Inderdaad.. ik voel het echt wel als er opeens een kut om m'n lul zit ipv een fietsband.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33095416
quote:
Op donderdag 15 december 2005 09:34 schreef daNpy het volgende:
Hoe kun je zo'n ding kwijtraken?
Die zit toch zeker strak om je lul?
Durex XL zit iets minder strak. En als je dan ook nog eens glijmiddel gebruikt, dan komt er misschien wat tussen en glijdt 'ie af ofzo. Zoiets moet het geweest zijn. Maar we waren flink aan het rammen (hij dan), dus we hebben echt niets gemerkt.
pi_33095447
quote:
Op donderdag 15 december 2005 09:20 schreef Gripper het volgende: Onderweg, zoals: terwijl hij vanaf de stad met jou op z'n lul gespietst naar huis liep? naar is dat he, als je dan je condoom kwijtraakt...
We waren bezig met de honderd meter snelneuken.
  donderdag 15 december 2005 @ 10:15:46 #130
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_33096028
quote:
Op donderdag 15 december 2005 09:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Durex XL zit iets minder strak. En als je dan ook nog eens glijmiddel gebruikt, dan komt er misschien wat tussen en glijdt 'ie af ofzo. Zoiets moet het geweest zijn. Maar we waren flink aan het rammen (hij dan), dus we hebben echt niets gemerkt.
Dat voelt hij echt wel.

Óf hij koopt XLs terwijl hij ze niet nodig heeft, óf hij zei niets omdat het lekkerder is zonder plastic ertussen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_33096100
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:15 schreef daNpy het volgende:
Dat voelt hij echt wel.

Óf hij koopt XLs terwijl hij ze niet nodig heeft, óf hij zei niets omdat het lekkerder is zonder plastic ertussen.
Zeikerd. Hij koopt ze omdat hij ze prettiger vind zitten.

En zonder condoom IS ook lekkerder, dus daar zijn we ook maar op overgestapt.
  donderdag 15 december 2005 @ 13:32:49 #132
27929 piere
doe mij maar bier
pi_33100531
Glijmiddel zit zover ik weet aan de buitenkant
fok you ja!
pi_33100682
En lezen is een hele kunst.

Nu maar weer gewoon ontopic.
pi_33101497
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En lezen is een hele kunst.

Nu maar weer gewoon ontopic.
Als je het niet kunt winnen roepen "Nu maar weer gewoon ontopic." is wel erg lafjes hoor

Je vriendje heeft grootheidswaanzin en jij kickt er gewoon op om tegen je vriendinnen te zeggen dat je vriendje Durex XL nodig heeft.
Bij mij is zo'n XL nog nooit afgegleden hoor
Age of fruity enlightenment!
pi_33101563
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:10 schreef FlowDesign het volgende:
Als je het niet kunt winnen roepen "Nu maar weer gewoon ontopic." is wel erg lafjes hoor
Ik heb gewoon genoeg van deze bullshitdiscussie. Ik vertel gewoon iets en dat wordt vervolgens aan alle kanten aangevallen en in twijfel getrokken. Waar HEBBEN we het over?
quote:
Je vriendje heeft grootheidswaanzin en jij kickt er gewoon op om tegen je vriendinnen te zeggen dat je vriendje Durex XL nodig heeft.
Yep, dat is het. Ik vertel het aan iedereen die het maar wil horen. Alleen heeft hij gewoon een normale maat, dus ik loop echt gigantisch op te scheppen. Heerlijk vind ik dat.
pi_33101988
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik heb gewoon genoeg van deze bullshitdiscussie. Ik vertel gewoon iets en dat wordt vervolgens aan alle kanten aangevallen en in twijfel getrokken. Waar HEBBEN we het over?
JIJ voelt je aangevallen. Men vraagt zich gewoon af hoe je onopgemerkt tijdens het neuken een condoom af kunt laten schieten zonder het door te hebben. Vind ik ook een beetje vreemd.
Dat er dan reacties komen dat het condoom te groot was of dat hij het expres af heeft gedaan en niks heeft gezegd is dan toch een logisch gevolg lijkt mij.
quote:
Yep, dat is het. Ik vertel het aan iedereen die het maar wil horen. Alleen heeft hij gewoon een normale maat, dus ik loop echt gigantisch op te scheppen. Heerlijk vind ik dat.
Vult dat je gebrek aan aandacht een beetje op?
Age of fruity enlightenment!
pi_33102079
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:30 schreef FlowDesign het volgende:
JIJ voelt je aangevallen. Men vraagt zich gewoon af hoe je onopgemerkt tijdens het neuken een condoom af kunt laten schieten zonder het door te hebben. Vind ik ook een beetje vreemd.
Dat er dan reacties komen dat het condoom te groot was of dat hij het expres af heeft gedaan en niks heeft gezegd is dan toch een logisch gevolg lijkt mij.
Ze roepen maar wat ze niet laten kunnen. Het stoor mij alleen een beetje dat iets wat ik vertel, in twijfel wordt getrokken. We hadden het geen van beide gemerkt, klaar. Ik kan er heel slecht tegen als mensen elkaar gaan betichten van leugens.
quote:
Vult dat je gebrek aan aandacht een beetje op?
Ja, hoor.
pi_33102195
Mijn laatste reactie over dit non-onderwerp trouwens. Verdere verbaggering van dit topic lijkt me niet wenselijk.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:15:05 #139
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_33106893
Ik denk eigenlijk dat het condoom te klein was omdat hij ook al vrij moeilijk om ging. En als je dan een standje hebt waarbij je nogal veel eh.. 'weerstand' hebt en het gaat niet al te zacht.. dan merk het je het niet zo snel zeg maar
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:06:20 #140
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33141743
gister leuk meisje mee naar huis, dus lekker gezellig op de bank en hartstochtelijk zoenen. van een kwam ander en op gegeven moment zat ik der dus te vingeren. op een geven moment kan ik niet verder met mijn vinger erin omdat ik iets hards voel.

ik tast die grot wat beter of om een reden daarvoor te vinden.

opeens voel ik iets duns naar buiten lopen: "hey een touwtje, hey een tampon"

ze bloedde gelukkig niet meer, snap wel waarom ze niet gebeft wou worden
Altijd geil en onverzadigbaar
pi_33145745
ah bah man, hou op wil je

Cooky
pi_33146389
Huh is dat een blunder dan? Voor haar misschien, omdat ze niet eens durft te vertellen dat ze ongesteld is (das zo raar voor vrouwen he)
pi_33146951
dat pis verhaal
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_33151971
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 03:50 schreef Rocho het volgende:
Een huisgenote .... was.

M'n ex vertelde me dit, zodat ik niet in de woonkamer zou gaan vragen "Wat heb jij met je neus gedaan?"
"ohh keukenkasje"
pi_33156704
Ik heb vroeger een keertje een klasgenoot wijs gemaakt dat je eu de cologne kon gebruiken om sommige geurtjes te verwijderen bij de edelen delen.

Hoorde een week later toen ik bij hem thuis was en met zijn moeder aan het praten was (zijn ouders waren gescheiden) een harde gil uit zijn kamer komen, bleek dat hij het nog geprobeerd had ook.

Zal ook nooit vergeten dat hij stond te vloeken dat het brande en dat zijn moeder aanbood om te gaan blazen en hij als reactie gaf: NEE, DADELIJK VLIEGT HIJ NOG ECHT IN DE FIK

Ik heb geloof ik een kwartier op de grond gelegen van het lachen
  zaterdag 17 december 2005 @ 11:43:51 #146
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33157061
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:29 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik heb vroeger een keertje een klasgenoot wijs gemaakt dat je eu de cologne kon gebruiken om sommige geurtjes te verwijderen bij de edelen delen.

Hoorde een week later toen ik bij hem thuis was en met zijn moeder aan het praten was (zijn ouders waren gescheiden) een harde gil uit zijn kamer komen, bleek dat hij het nog geprobeerd had ook.

Zal ook nooit vergeten dat hij stond te vloeken dat het brande en dat zijn moeder aanbood om te gaan blazen en hij als reactie gaf: NEE, DADELIJK VLIEGT HIJ NOG ECHT IN DE FIK

Ik heb geloof ik een kwartier op de grond gelegen van het lachen
LOOOOOOOOOOOOOL
Thanks voor je idee
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33157155
Ongeloofwaardig

Z'n moeder die aanbood te gaan blazen..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33157318
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:47 schreef American_Nightmare het volgende:

Z'n moeder die aanbood te gaan blazen..
Dat vond ik ook al vreemd ja
  zaterdag 17 december 2005 @ 13:44:46 #149
27929 piere
doe mij maar bier
pi_33159647
Was het een Duitse moeder toevallig?
fok you ja!
pi_33163909
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:29 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik heb vroeger een keertje een klasgenoot wijs gemaakt dat je eu de cologne kon gebruiken om sommige geurtjes te verwijderen bij de edelen delen.

Hoorde een week later toen ik bij hem thuis was en met zijn moeder aan het praten was (zijn ouders waren gescheiden) een harde gil uit zijn kamer komen, bleek dat hij het nog geprobeerd had ook.

Zal ook nooit vergeten dat hij stond te vloeken dat het brande en dat zijn moeder aanbood om te gaan blazen en hij als reactie gaf: NEE, DADELIJK VLIEGT HIJ NOG ECHT IN DE FIK

Ik heb geloof ik een kwartier op de grond gelegen van het lachen
Leuk verhaal, maar zeg er voortaan wel even bij dat je het hebt verzonnen...
En nu kan er gereageerd worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')