Het is meer een after-seks blunder:
Is ondertussen alweer een jaar of 7 geleden met mijn toenmalige vriendin, we hadden net verkering en deden het nog netjes met condoom.. ik was net klaargekomen, en we lagen op bed nog wat na te hijgen, totdat ik opeens heel nodig moest plassen.. mijn vriendin leek het wel leuk om dat in het condoom te doen die ik nog om had.. het was een enorme opluchting, mijn vriendin lag in een deuk omdat het er zo grappig uitzag hoe ik dat ding volzeek..
Toen ik klaar was heb ik het ding dichtgeknoopt, zodat er een enorme ranzig soort van waterballon ontstond. Terwijl ik weer even lekker ging liggen begon mijn vriendin met de waterballon te spelen, terwijl ik langzaam weg dutte, hoorde ik af en toe: "ooh wat lekker warm", "ieuw je ziet je kwakje ook nog helemaal drijven". Totdat ik opeens een gegil hoorde gepaard met wat spetters op mijn rug, de ballon was geknapt, mijn vriendin zat helemaal onder mijn pis/sperma, het hele bed zat er onder.. mijn vriendin begon te huilen van ellende en ik lag in een deuk.
We hadden elkaar beloofd het nooit aan iemand te vertellen, het is inmiddels alweer 2 jaar uit, dus ik vind dat het wel vertelt mag worden