abonnement Unibet Coolblue
pi_32550142
!!! Dacht ik eindelijk van haar af te zijn !
Ze word vast niet meer zo snel genomineerd !
Nathalie verlaat het huis vrijwillig AUB !
Punk !
pi_32550545
Iedereen die niet op Chantal heeft gestemd kan zich HIER melden, dan zal ik effe lekker op jullie knar schijten:

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32550637
ik vind het op zich niet zo heel erg, maar ik had liever Dido of Roel eruit gehad.

Wel stoer dat Ingrid terug mag komen.
ben benieuwd naar de reacties op hun gezicht als ze terugkomt
pi_32550641
Kuthoer.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_32550651
Gelukkig zit dat lekker ding er nog in

Ik lach al jullie jankerds uit! Booh fucking hooh ze heeft d'r voeten afgeveegd aan een bed en nou moet ze maar het huis uit

En ze is ook nog eens niet genomineerd!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32550702
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:32 schreef American_Nightmare het volgende:
Gelukkig zit dat lekker ding er nog in

Ik lach al jullie jankerds uit! Booh fucking hooh ze heeft d'r voeten afgeveegd aan een bed en nou moet ze maar het huis uit

En ze is ook nog eens niet genomineerd!
waar kan ik de nominaties vinden ?
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32550706

Echt stomste bewoner ooit, had zo graag haar lelijke kop willen zien als ze eruit moest
pi_32550712
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:32 schreef Pinball het volgende:
Kuthoer.
Wat ben jij zelf dan; om iemand die je niet kent uit te maken voor kuthoer? Een trieste contactgestoorde onnozelaar, dat ben je dan.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32550734
Archaïsche termen als "onnozelaar" verdienen inderdaad de voorkeur.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32550760
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:34 schreef buzzer het volgende:

[..]

waar kan ik de nominaties vinden ?
In het live-topic.

Genomineerd zijn:
Roel
Dido
Lieske
Rob
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32550841
Onbegrijpelijk dat die oppervlakkige, egoistische, kijk-mij-eens-leuk-zijn wezen er nog in zit!!! Hoop dat Ingrid haar nomineert!
pi_32550856
Chantal's wraak zal zoet zijn

Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_32550863
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:35 schreef soylent het volgende:
Archaïsche termen als "onnozelaar" verdienen inderdaad de voorkeur.
Dat verdien je wel als je bovenstaande termen denkt te moeten bezigen ten opzichte van onbekende mensen.

Tegenover vrienden en bekenden zou hij dat soort bewoordingen ook niet gebruiken, want dan zouden ze 'm uitkotsen. Alleen hier op Fok lekker anoniem denkt ie dat ie stoer is ofzo. Zielig...
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32550892
Achja, ze is wel grappig in het smoelentopic en er zit een mute op je streams
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_32550895
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:34 schreef American_Nightmare het volgende:

Wat ben jij zelf dan; om iemand die je niet kent uit te maken voor kuthoer? Een trieste contactgestoorde onnozelaar, dat ben je dan.
Niet tegen mij gaan huilen omdat je geen streams kan kijken.
Nathalie is gewoon een goedkope platte snol, dat zou je zelfs moeten snappen als je alleen de TV-uitzending kijkt.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_32550937
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:39 schreef Pinball het volgende:

[..]

Niet tegen mij gaan huilen omdat je geen streams kan kijken.
Nathalie is gewoon een goedkope platte snol, dat zou je zelfs moeten snappen als je alleen de TV-uitzending kijkt.
Dan lijkt ze vast op je moeder (om je in je eigen bewoordingen toe te spreken).

En ja ik kan wel streams kijken.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 24 november 2005 @ 22:41:16 #17
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_32550938


. . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 24 november 2005 @ 22:41:40 #18
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_32550948
Van mij mag Calimero dat huisje in i.p.v. Ingrid. Kijk liever de hele dag naar Ingrid op de streams dan dat lelijke kuikentje.
pi_32550970
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:34 schreef shiNinG_staR het volgende:

Echt stomste bewoner ooit, had zo graag haar lelijke kop willen zien als ze eruit moest
idd dan hadden haar lippen nog nooit zo laag gehangen

( op zoek is naar laaghangend nathalie fotootje )
Punk !
pi_32551000
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:39 schreef American_Nightmare het volgende:

Dat verdien je wel als je bovenstaande termen denkt te moeten bezigen ten opzichte van onbekende mensen.

Tegenover vrienden en bekenden zou hij dat soort bewoordingen ook niet gebruiken, want dan zouden ze 'm uitkotsen. Alleen hier op Fok lekker anoniem denkt ie dat ie stoer is ofzo. Zielig...
Blijkbaar heb jij mij ook al 2 maanden 16 uur per dag via 100 camera's gevolgd dat je dergelijke termen wel durft te gebruiken.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_32551015
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:32 schreef American_Nightmare het volgende:
Gelukkig zit dat lekker ding er nog in

Ik lach al jullie jankerds uit! Booh fucking hooh ze heeft d'r voeten afgeveegd aan een bed en nou moet ze maar het huis uit

En ze is ook nog eens niet genomineerd!
Vriendje van Nathalie??
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 november 2005 @ 22:43:48 #22
862 Arcee
Look closer
pi_32551029
Ja, balen. En ze wordt natuurlijk ook niet genomineerd, dus daar zijn we nog lang niet vanaf.
pi_32551089
Maar ja.. janken jullie lekker verder, nog minimaal 2 weken.

Nathalie

* weg is *
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32551107
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:41 schreef American_Nightmare het volgende:

Dan lijkt ze vast op je moeder (om je in je eigen bewoordingen toe te spreken).

En ja ik kan wel streams kijken.
Mijn moeder heeft zelfs na een paar jaar onder de grond meer persoonlijkheid over dan Naat ooit zal hebben.

En ze ziet er waarschijnlijk ook nog beter uit dan die puthoer van je.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 24 november 2005 @ 22:48:16 #25
15600 BB-King
Long live the King!
pi_32551177
Echt een gemiste kans van BB.
Als Dido naar het huisje moest, hadden we meer drama bij de andere bewoners gehad.
En dan was vast Nathalie wel genomineerd en was zij volgende week de pineut geweest.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_32551198
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:45 schreef American_Nightmare het volgende:
* weg is *
*chips weer opzij schuift*
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 24 november 2005 @ 22:49:47 #27
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32551224
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:36 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

In het live-topic.

Genomineerd zijn:
Roel
Dido
Lieske
Rob
tnx
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32551243
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:48 schreef svann het volgende:


*chips weer opzij schuift*
*chips van svann pakt en zelf opeet.*
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_32551261
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:48 schreef BB-King het volgende:
Echt een gemiste kans van BB.
Als Dido naar het huisje moest, hadden we meer drama bij de andere bewoners gehad.
En dan was vast Nathalie wel genomineerd en was zij volgende week de pineut geweest.
idd het wordt nu echt saai in het huis, Roel en dido !! alleen maar zoenen samen. lekker boeiende tv zeg
Punk !
  donderdag 24 november 2005 @ 22:51:44 #30
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_32551283
Ik vind haar wel leuk met die maffe gezichten. Verder is ze net als Dido tenminste eerlijk en niet zo'n roddelfiguur en manipulator als Chantal. Ingrid vind ik persoonlijk ook niks, dus die had er van mij ook wel uitgemogen.
pi_32551314
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:51 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind haar wel leuk met die maffe gezichten. Verder is ze net als Dido tenminste eerlijk en niet zo'n roddelfiguur en manipulator als Chantal. Ingrid vind ik persoonlijk ook niks, dus die had er van mij ook wel uitgemogen.
Nathalie is wel de grootste meeloper anders
Punk !
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 november 2005 @ 22:53:11 #32
862 Arcee
Look closer
pi_32551327
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:51 schreef Clint_Eastwood het volgende:
idd het wordt nu echt saai in het huis, Roel en dido !! alleen maar zoenen samen. lekker boeiende tv zeg
Inderdaad.
pi_32551535
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:53 schreef Arcee het volgende:

[..]

Inderdaad.
wacht ik maak het ff af

Roel en Dido gaan alleen maar zoenen en knuffelen
Nathalie en Dido alleen maar roddelen en ouwehoeren over nix
Lieske en Joost gaan alleen maar huilen dat ze niemand meer hebben
Gelukkig is Rob er nog
Punk !
pi_32551613
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:39 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat verdien je wel als je bovenstaande termen denkt te moeten bezigen ten opzichte van onbekende mensen.

Tegenover vrienden en bekenden zou hij dat soort bewoordingen ook niet gebruiken, want dan zouden ze 'm uitkotsen. Alleen hier op Fok lekker anoniem denkt ie dat ie stoer is ofzo. Zielig...
Tegen onbekende mensen is wel even anders als op de persoon/mede-user spelen. Je hebt dit forum duidelijk niet goed genoeg gevolgd, alle bewoners worden afgezeken, is iedere editie hetzelfde. Ga dus niet opeens de moraalridder uithangen.

Met jouw 'moeder' en zijn 'puthoer' laten we het hierbij.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32552308
Ik heb bij niemand dat ik die totaal positief beschouw. ( komt natuurlijk ook omdat je de slechtste en beste momenten van een persoon steeds uitbelicht ziet ) Maar hoewel ik zie dat Naat wel compassie heeft voor anderen, haat ik haar meepraat houding. Haar schijnheiligheid over de "Menno" actie
Dus SVP eruit met die kindmeid!
I can resist everything except temptation.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 november 2005 @ 00:50:20 #36
862 Arcee
Look closer
pi_32555033
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:59 schreef Clint_Eastwood het volgende:
wacht ik maak het ff af

Roel en Dido gaan alleen maar zoenen en knuffelen
Nathalie en Dido alleen maar roddelen en ouwehoeren over nix
Lieske en Joost gaan alleen maar huilen dat ze niemand meer hebben
Gelukkig is Rob er nog
Rob
pi_32555086
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:38 schreef Foreverblue het volgende:
Chantal's wraak zal zoet zijn

[afbeelding]
Hihihi
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:53:42 #38
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32555116
Ik kan het nauwelijks in woorden uitdrukken hoe erg ik het vind dat die schijnheilige slijmtrut met die zeikstem en irritante bekken er nog in zit.

Pfff.. ik heb een slechte avond. Sorry voor de heftige woorden.
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 25 november 2005 @ 01:29:53 #39
128663 h.henkie
Ik ontken alles
pi_32555857
Het was een bittere teleurstelling dat ze mocht blijven (ach jee gewoon k*t) Nu moet ik me langer irriteren aan dat persoon Had ze maar vrijwillig ja gezegd
"Een kat heeft 40 miljoen haren: 5 miljoen op de rug, 10 miljoen op de
buik, en 25 miljoen op uw bankstel" -- Midas Dekkers
  vrijdag 25 november 2005 @ 02:47:33 #40
6941 APK
Factual, I think.
pi_32556841
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 01:29 schreef h.henkie het volgende:
Het was een bittere teleurstelling dat ze mocht blijven (ach jee gewoon k*t) Nu moet ik me langer irriteren aan dat persoon Had ze maar vrijwillig ja gezegd
Henkie, hou eens op met dat Nathalie taalgebruik!

Het moet 'ergeren' zijn en niet 'irriteren'.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 25 november 2005 @ 08:19:21 #41
135207 Puckie74
Girl Least Likely To
pi_32558112
eerlijk en geen roddelfiguur?
mmmjaneetja eh, janee dat is ook wel weer zo...
most people keep their brains between their legs
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2005 @ 08:30:05 #42
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32558179
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:32 schreef American_Nightmare het volgende:
Gelukkig zit dat lekker ding er nog in
Hebben we het wel over dezelfde?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_32558256
Kutzooi.
pi_32558392
Zelf ruud de wild vond dat ze standaard een rare bek heeft
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2005 @ 08:55:32 #45
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32558450
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 02:47 schreef APK het volgende:
Het moet 'ergeren' zijn en niet 'irriteren'.
Ze irriteert me nog erger dan ik al dacht.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_32558462
Ik vind "mijn Broekie" lief! :-D
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:05:04 #47
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32558587
hyperslanke dames die zichzelf rollade noemen?? soooooooo nouw, janee,

AAAAAAARCH weg ermee

en dan heb ik het nog niet over die irritante stem, dat hoofd, het voorkomen...

ik zit sinds ik dat stukje heb gezien over dido en naat die zichzelf dik vinden te denken wat ik dan ben als zij al rollade zijn. Dan moet ik wel minstens een hele koe zijn
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2005 @ 09:06:09 #48
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32558598
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan moet ik wel minstens een hele koe zijn
Join the club.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:07:13 #49
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32558613
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:06 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Join the club.
moooooooh

Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:21:42 #50
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_32558836
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 02:47 schreef APK het volgende:

[..]

Henkie, hou eens op met dat Nathalie taalgebruik!

Het moet 'ergeren' zijn en niet 'irriteren'.
OK APK, hulde! Men irriteert zich niet (net zomin als dat men zich beseft); men ergert zich. En men is soms geïrriteerd door 't een of ander. Men beseft dan dat onze prachtige Nederlandsche Taal op den correcten wijze gebruikt dient te worden, en mocht U daartoe niet in staat zijn, dan rest slechts het volgende: !
't Is inderdaad Nathaliaans taalgebruik, verwerpelijker bestaat haast niet.
'Beam me up Scotty'
pi_32558935
Ik heb intense haat gevoelens voor die meid
Maar zo te zien delen mensen deze gevoelens
Wat een achterbaks dom kind zeg BLEGH
Zum Kotsen
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:27:30 #52
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_32558949
Hebben jullie dat stemmetje van Naat's zusje (?) gehoord: dat was nog drie keer zo erg als het origineel zèlf! Familietrekje, blijkbaar.
'Beam me up Scotty'
pi_32559147
[quote]Op donderdag 24 november 2005 22:39 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat verdien je wel als je bovenstaande termen denkt te moeten bezigen ten opzichte van onbekende mensen.

Tegenover vrienden en bekenden zou hij dat soort bewoordingen ook niet gebruiken, want dan zouden ze 'm uitkotsen. Alleen hier op Fok lekker anoniem denkt ie dat ie stoer is ofzo. Zielig...
[/quote}

Die stomme kut zal geen vrienden hebben.. maar ik zou bijna gaan denken dat jij Nathalie persoonlijk kent.. Als je haar alleen van Big Brother zou kennen, zou je haar net zo uitkotsen als iedereen hier !!!
Spijt mag je alleen hebben van de dingen die je niet gedaan hebt
pi_32559315
Ik WALG van dat mens !! Wat een verschrikkelijk NEP wijf !!! Als ik haar alleen al zie begin ik al te koken van binnen !! En als dan ook nog haar mond open trekt wil ik gewoon slaan.. ik begin nu alweer te koken als ik aan dat mens denk. Ik had haar zooo graag zien vertrekken. Maar helaas.. het is ons niet gegund. En degenen die denken dat het gaat om het feit dat ze haar voeten afgeveegd heeft aan het bed van Menno: Nee, da's de reden niet.. het is wel een typische kut actie van haar.. maar er zijn tig andere dingen te noemen waardoor ze in de categorie" rot mens" ingedeeld wordt.
Spijt mag je alleen hebben van de dingen die je niet gedaan hebt
pi_32559739
Stukje van de talpa site: Hoe kan Nathalie het haar strot nog uitkrijgen?? Hoe kan ze zichzelf in godsnaam nog een mooi mens noemen?? Het is een verschrikkelijk arrogant achterbaks wezen !!!!
Maar ze komt er wel achter als ze straks uit het huis is..

22:27 Zes heel mooie mensen

Rob zegt: "Zie je dat Bridget het ook helemaal niet begrijpt? Mensen zeggen dingen over elkaar en zijn toch heel verdrietig als iemand gaat. Je hebt helemaal niemand hier, alleen elkaar. Ik ben blij dat jullie dit mee mogen maken. Ik ben 44 en heb zoiets nog nooit beleefd!" Nathalie ziet het helder: "We zijn zes hele mooie mensen." Rob stelt voor om voortaan met z'n zessen op de Herenslaapkamer te slapen. Nathalie complimenteert de groep nog 'ns: "Ik ben zó trots. Zó trots op ons allemaal!"
Spijt mag je alleen hebben van de dingen die je niet gedaan hebt
pi_32559976
Jij bent inderdaad wel een mooi mens ja.

- Je scheldt (weliswaar anoniem, hoe dapper) mensen uit die je niet kent
- Je hebt neigingen om vrouwen te slaan

Maar je zal als vanzelfsprekend wel de mogelijkheid hebben overwogen dat Nathalie een beter mens is dan jij. Of ben je ook nog eens zo arrogant om te bepalen dat jij wel een goed mens bent en zij niet?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:46:57 #57
242 Pinball
Electric Monk
pi_32560386
Wat is dat trouwens met die platte doos? Heeft ze een lobotomie gehad of zou ze zo ontzettend dom zijn geboren? Dat zou ook wel die afwijkingen in haar gezichtsspieren verklaren, waarschijnlijk wat kortsluiting met het gedeelte wat normaal gesproken de spastische darm aanstuurt.
De èchte Calimero heeft nog meer karakter.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:50:14 #58
242 Pinball
Electric Monk
pi_32560465
Balen dat ze er nog in zit, trouwens.



fake van petitdali
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_32560777
Ik heb een dochter van 22 jaar.
Als die zooooo vreselijk kinderachtig zou doen zou ik toch denken, waar heb ik het fout gedaan.
Vreselijk kinderachtig mens vind ik de Naat zeg pffffffffffffff, word er niet goed van.
Groetjessssssss
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:05:15 #60
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_32560825
Zoals ik al in een ander topic vermeldde...

"We have been 'tonnekreek'-ed again. "
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:16:41 #61
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_32561149
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:51 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind haar wel leuk met die maffe gezichten. Verder is ze net als Dido tenminste eerlijk en niet zo'n roddelfiguur en manipulator als Chantal. Ingrid vind ik persoonlijk ook niks, dus die had er van mij ook wel uitgemogen.
Daar heb je een punt: Nathalie trekt inderdaad de MAFSTE gezichten.

Verder is ze absoluut niet eerlijk! Ze roddelt achter ieders rug om en maakt het liefste anderen zwart waar die personen niet bij zijn.

Dat deed ze ten eerste bij Ralph: wel lief zijn als hij erbij staat, maar niet als hij er niet bij staat. Ze kon het ook nergens anders over hebben.

Bij Menno gaat ze op 'groepjestactiek': Menno hoort niet bij het groepje dus daar kan je fijn op afgeven.

Bij Rob probeerde ze laatst hetzelfde: Rob deed een beetje leuk en dan gaat ze met Dido zitten smoezelen dat "Rob er weer bij wil horen" WAAR BIJHOREN NAAT? BIJ JOU ZEKER? DAT ZAL ROB ECHT EEN ROTZORG ZIJN ALS DIE ER NIET "BIJHOORT"

Nathalie is een typisch 'groepjesmens', een complete meeloper zonder enige eigen inbreng, en als ze even bij anderen niet lekker ligt, dan gaat ze huilen omdat ze denkt dat ze er 'niet bij hoort'. Want 'erbij horen' is ALLES voor Nathalie.... eerlijk me reet! Complete manipulator, altijd maar weer nep-aardig doen tegen mensen waar ze niets mee op heeft.

En daarnaast vind ze zichzelf dik. Ja! in d'r hoofd!
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_32590223
pi_32590266
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:47 schreef ThomasBerge het volgende:
Punk !
  zaterdag 26 november 2005 @ 10:59:44 #64
242 Pinball
Electric Monk
pi_32590407
* Pinball is woest.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:22:24 #65
3542 Gia
User under construction
pi_32590827
Iedereen vergeet dat er camera's zijn in dat huis. Iedereen behalve NAAT. Die is zich daar continu van bewust.
  † In Memoriam † zondag 27 november 2005 @ 14:33:02 #66
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32617667
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:59 schreef Pinball het volgende:
* Pinball is woest.
* Cynix ® ook.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_32618204
Boze reacties kunnen overigens ook nog steeds rechtstreeks aan haar gericht worden via de website van de showdansgroep waar ze bij danst. Helaas is het gastenboek van haar eigen fansite weggehaald na de stroom negatieve reacties. jammer, want er zaten bijzonder leuke bij. Maar goed, dit is er dus nog wel:
Showdansgroep Fake gastenboek
  zondag 27 november 2005 @ 16:34:51 #68
3542 Gia
User under construction
pi_32621047
"Fake", hmm, goede naam. Past wel bij Nathalie.
  maandag 28 november 2005 @ 11:12:33 #69
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_32640327
Vooral die opmerking van Naat in de uitzending van afgelopen Vrijdag 25 november toen ze binnen op de tafel lag tegen Roel: " Nee niet met HUN PRATE hoor, NIET MET HUN PRATE"

Nathalie is een enorme intrigante roddelrollade.
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
  maandag 28 november 2005 @ 12:08:43 #70
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_32641570
Ik ben het er niet mee eens. Ik vind Ingrid en Lieske meelopers. Zij hebben zich compleet laten beinvloeden door chantal en de negatieve sfeer is door Chantals vertrek gelukkig volledig weg. Ik vind haar eerlijker en leuker dan die 3 dames.

Dido is de leukste van de dames en Nathalie Roel, Joost en Rob zijn ook Oke.
  maandag 28 november 2005 @ 12:38:49 #71
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32642217
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:22 schreef Gia het volgende:
Iedereen vergeet dat er camera's zijn in dat huis. Iedereen behalve NAAT. Die is zich daar continu van bewust.
behalve als ze in d'r neus peutert en de "vangst" heerlijk opeet..
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 28 november 2005 @ 13:54:16 #72
521 ruby
Hell yeah!
pi_32644109
Ze heeft het niet verdiend om er in te blijven met die maffe kop van 'r.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_32659935
Kennen jullie een varkensstroomstok? Inderdaad, zielig gereedschap, maar o, wat zou ik daar graag Nathalie mee willen prikken.
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:16:27 #74
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_32670814
quote:
Op maandag 28 november 2005 23:49 schreef BB5kijker het volgende:
Kennen jullie een varkensstroomstok? Inderdaad, zielig gereedschap, maar o, wat zou ik daar graag Nathalie mee willen prikken.
Misschien een collectief op starten waarmee we haar gaan opwachten asl ze het huis uit komt...

"Hey Nat... Leuk dat je het huis uit bent...."

*~Zaratzzzzzzzzzzzzzzzzzz~*
pi_32687780
Laten we dat maar niet doen, ik ben niet goed in het beheren van heel veel geld. Immers, de bijdragen zouden gul zijn!
pi_32695783
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

behalve als ze in d'r neus peutert en de "vangst" heerlijk opeet..
Keek ze dr ook nog naar he, vies en kinderachtig mens, sjezus!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_32740547
Echt een geweldige reactie in het gastenboek van Nathalie
quote:
Ik richt mij even tot iedereen die de afgelopen dagen die zo negatief gereageerd heeft op Nathalie. Ik vind het niet zo leuk om in het gastenboek van onze groep al die opmerkingen over haar te lezen. Nathalie is een hele gekke meid en we moeten altijd om haar lachen. Opmerkingen over haar kunnen jullie kwijt bij Talpa TV. Dit is het adres:
Talpa TV
Zevenend 45
1251 RL Laren

Groeten Irma Bolleboom
Nou mensen, pakt allen een briefkaart en stuur deze op. Haha!
  donderdag 1 december 2005 @ 23:28:14 #78
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_32742220
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:40 schreef BB5kijker het volgende:
Echt een geweldige reactie in het gastenboek van Nathalie
[..]

Nou mensen, pakt allen een briefkaart en stuur deze op. Haha!
. . .

Briljant!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 1 december 2005 @ 23:37:54 #79
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32742533
Grr!!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:25:09 #80
242 Pinball
Electric Monk
pi_32744023
* Boos is
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_32744814
Volgende week moet ze er wel uit
Punk !
pi_32752345
I hope so..
pi_32752605
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:00:09 #84
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_32752610
Ik hoop dat Lieske eruit gaat, want daar erger ik me echt aan. Ik laat het feit dat ze er lekker uitziet niet meespelen en wil haar er gewoon uit. Ik denk wel dat Nathalie nu zal gaan..
pi_32754274
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:00 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik hoop dat Lieske eruit gaat, want daar erger ik me echt aan. Ik laat het feit dat ze er lekker uitziet niet meespelen en wil haar er gewoon uit. Ik denk wel dat Nathalie nu zal gaan..
En terecht. En Lieske moet maar winnen, want dat is de minst irritante. Bovendien de eerlijkste, ook niet onbelangrijk.
pi_32754490
Damn, wat is die Natte Alie een ongelooflijk dom wijf. Met dat domme bekje en dr stemmetjes als reactie op een vraag. Héél kinderachtig en bijzonder dom.
It is your friends who make your world!
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:25:11 #87
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_32754682
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:11 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

En terecht. En Lieske moet maar winnen, want dat is de minst irritante. Bovendien de eerlijkste, ook niet onbelangrijk.
Ehm... Ik zeg dat ik LIESKE eruit wil hebben. Die wordt hier als lekker beschouwd. en EERLIIJK?! zij heeft met Chan heel wat af liggen roddelen.Ik vind Lieske inhoudsloos en vervelend. Om Nathalie dr gekke bekken kan ik tenminste nog lachen (niet dat ik haar wil zien winnen)
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:33:36 #88
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_32756714
wie wil je dan nu zien winnen?
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_32877546
Donderdag weg met haar jaaaaaaaaaaaaaaa
Punk !
pi_32879115
Ik hoop het. Het is me al weken gelukt om mijn eten binnen te houden bij het zien van die kop het het horen van het afschuwelijke stemgeluid. Maar of dat nog een week gaat lukken is maar de vraag.
pi_32929502
pi_32929603
Nathalie

Ben stiekum verlieft op haar
Ik ga haar stalken als ze huis uit is en nodig haar daarna uit in mijn villa.
  donderdag 8 december 2005 @ 21:57:34 #93
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_32929626
Tjongejonge... Ja hoor van een paar% naar 3 % boven Dido uit. Was het vorige week niet bewezen (toen het me niet boeide omdat ik Rob liever zag gaan dan Roel of Dido) dan is het deze week helemaal duidelijk geworden. Talpa sprokkeld er stemmen bij om het in het huis wat 'spannender' te maken.
pi_32929922
GDVRDMME!!!
Zit die doost er nog in

*verwijderd door Admin*
  donderdag 8 december 2005 @ 22:11:50 #95
242 Pinball
Electric Monk
pi_32930011
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga haar stalken als ze huis uit is en nodig haar daarna uit in mijn villa.
Dan hoop ik wel dat je je nick eer aan doet!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Moderator donderdag 8 december 2005 @ 22:13:11 #96
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32930052
Volgende week dan maar.....

Maar van mij mogen ze er allemaal uit.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_32930104
Hoe is dit in godsnaam mogelijk! Ze stond op 8 %..................
pi_32930162
Ach dit is ook goed zo
Dido is van het zelfde soort
Punk !
pi_32930168
Ja, dat gebeurt elke week.. verbaast me nu niet meer.
Ik snap niet dat überhaupt mensen zijn die geld uitgeven om op dit $%$^wijf te stemmen, die kunnen gewoon niet 100% zijn.
  donderdag 8 december 2005 @ 22:16:50 #100
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_32930176
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:14 schreef DaveMasteR het volgende:
Hoe is dit in godsnaam mogelijk! Ze stond op 8 %..................
Simpel, talpa sprokkeld bij Joost en Lieske de % af en propt ze er bij Nathalie bij. Wie heeft in godsnaam op haar en Lieske gestemd? Ik snap er niks van. Stelletje
pi_32930470
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:16 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Simpel, talpa sprokkeld bij Joost en Lieske de % af en propt ze er bij Nathalie bij. Wie heeft in godsnaam op haar en Lieske gestemd? Ik snap er niks van. Stelletje
Niemand bb is nep dat weet je nu toch wel
Punk !
pi_32930570
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:11 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dan hoop ik wel dat je je nick eer aan doet!
Jezeker !
pi_32931258
Nathalie eruit was leuk geweest, Dido eruit is véél leuker! Volgende week dan maar. Alhoewel, van mij mag ze naar de finale, want die wint ze toch nooit. En Roel op de valreep eruit zou óók feest zijn.
pi_32931402
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:55 schreef BB5kijker het volgende:
En Roel op de valreep eruit zou óók feest zijn.
Zeg dat nou niet, hij heeft broertjes

En OT: Died is beter dan Naat, Naat had geen verschil gemaakt. Misschien nog meer geklef tussen Died en Ro
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_32931427
quote:
Op donderdag 8 december 2005 23:00 schreef Morwen het volgende:

[..]

Zeg dat nou niet, hij heeft broertjes

En OT: Died is beter dan Naat, Naat had geen verschil gemaakt. Misschien nog meer geklef tussen Died en Ro
ff oftopic

hoi Morwen ik heb je zo gemist
Punk !
pi_32931538
quote:
Op donderdag 8 december 2005 23:01 schreef Clint_Eastwood het volgende:

[..]

ff oftopic

hoi Morwen ik heb je zo gemist
A, schatje toch, ik ben er hoor Meestal in de SC

*virtueel hugje dat je mij miste en naatje er nog inzit
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_32932421
quote:
Op donderdag 8 december 2005 23:00 schreef Morwen het volgende:

[..]

Zeg dat nou niet, hij heeft broertjes
O ja, ik ben genoodzaakt om het terug te nemen, want wellicht komen die broertjes anders op me af. Potverdorie. Ik hoop dat ik vannacht nog kan slapen. Ben nu bijzonder bang. Maar ik neem het terug, ik neem het terug!!!
  vrijdag 9 december 2005 @ 13:15:14 #108
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_32942902
Geen zorgen mensen. Ik kan er eig. wel vrede mee hebben dat Didoos nog vóór Naat het strijdtoneel verlaat, Naat heeft bijv. op de valreep nog effe 50.000 pegels binnengesleept, terwijl Didoos zich nog aan het afvragen was waaraan ze het prijzengeld zou gaan besteden.
Maar het is duidelijk: volgende week mag Naat de gevleugelde woorden spreken: 'Geeft niet hoor, ik had het wel verwacht, hé lieverds maak er het beste van hè!!'
'Beam me up Scotty'
pi_32942936
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 13:15 schreef Blackadder2 het volgende:

Maar het is duidelijk: volgende week mag Naat de gevleugelde woorden spreken: 'Geeft niet hoor, ik had het wel verwacht, hé lieverds maak er het beste van hè!!'
Daar houden we je aan!
pi_32950396
NEE
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:28:54 #111
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_32950698
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 13:15 schreef Blackadder2 het volgende:
Geen zorgen mensen. Ik kan er eig. wel vrede mee hebben dat Didoos nog vóór Naat het strijdtoneel verlaat, Naat heeft bijv. op de valreep nog effe 50.000 pegels binnengesleept, terwijl Didoos zich nog aan het afvragen was waaraan ze het prijzengeld zou gaan besteden.
Maar het is duidelijk: volgende week mag Naat de gevleugelde woorden spreken: 'Geeft niet hoor, ik had het wel verwacht, hé lieverds maak er het beste van hè!!'
Naat had moeten gaan als er gekozen moest worden tussen Dido en haar, want je ziet wat dit stemgedrag opleverd. Namelijk 2 slapende en 3 slap lullende personen. Joost, Dido en Roel hadden vaak goede gesprekken met elkaar, of hier nu het tegendeel word beweerd of niet. Lieske is een inhoudsloze, arrorgante tiener.
pi_32952956
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:28 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Joost, Dido en Roel hadden vaak goede gesprekken met elkaar
Hahahaha, jij hebt humor!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')