abonnement Unibet Coolblue
pi_32569432
stoer cuall!
mooi gemaakt!!

chantal... ik hoop dat het niets uitmaakt dat je eruit bent. Ik vond niet dat je moest winnen, vind het ook neit erg dat je eruit bent. maar ik hoop niet dat het nu nog saaier gaat worden. Jij was nog wel eens lekker irritant aan het stoken. (waar ik dan wel een vreselijke hekel aan had, maar daardoor gebeurde er nog wel eens wat in dat huis!)
Babe In Totale Control of Herself
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:41:24 #52
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32570725
Mooi geshopt cuall
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32572953
Ik vind het eigenlijk best wel jammer

Ik had liever Nathalie zien gaan
pi_32573516
Ze lachtte irritant en ze roddelde.. Maar ze bracht wel wat leven in de brouwerij en was wel een gezellige tante. Waarom ging naatje niet?
Niets is wat het lijkt..
pi_32577478
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 18:15 schreef Chica87 het volgende:
Ze lachtte irritant en ze roddelde.. Maar ze bracht wel wat leven in de brouwerij en was wel een gezellige tante. Waarom ging naatje niet?
Omdat Hummy blijkbaar nog plannen met haar heeft.
pi_32581019
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:30 schreef Foreverblue het volgende:
Diep triest dat ze eruit is... heel bb slaat nu dood van de saaiheid
Inderdaad!!!! Weet niet of ik nu nog regelmatig ga kijken naar dat suffe, dooie zooitje Saaihuid troef nu met al die vriendjes
pi_32581204
Ik heb vandaag pas gezien/ gelezen dat Chantal het huis heeft verlaten, jammer..........ik had liever Dildo of Troel wreed het pand uitgeslingerd zien worden.
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')