abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 november 2005 @ 16:43:59 #51
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32540710
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:32 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Mensen die hoog in de poll staan gaan er nooit uit.
Behalve Menno dan.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32540763
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Behalve Menno dan.
Dido scoorde in de tv uitzending ook maar 1% meer dan Menno.

De Talpa poll zegt dus geen drol.
  donderdag 24 november 2005 @ 16:46:06 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32540780
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:31 schreef Gert het volgende:
Ik zou het verschríkkelijk vinden als Dido er uit moet.

Niet om Dido hoor, maar om de zelfingenomen vertiefte smoel van Chantal, en haar babbels, als dat gebeurt. Ik word al misselijk als ik er aan denk.

Nathalie en Chantal moeten weg, en wie er daarna uitgaat interesseert me eigenlijk niet.
Roel mag van mij BB winnen, als het Lieske is kan ik daar mee leven.
De rest moet weg, dood etcetera.
We zijn het redelijk eens. Ik zou zeggen "Lieske mag van mij BB winnen, als het Roel is kan ik daar mee leven"
En Dido mag ook blijven, op voorwaarde dat Nathalie, Ingrid of Chantal eruit gaat
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 24 november 2005 @ 17:01:52 #54
19319 weyden
viruseliminator
pi_32541233
Dido moet nog ff blijven. Rob en Chantal eerst
pi_32541265
Eensch!!

Plus, iedere uitslag waaruit blijkt dat Chantal niet de minste stemmen heeft, is automatisch verdacht. Het is onmogelijk dat er veel mensen te vinden kunnen zijn om voor Chantal te bellen.
Het is het Gesprek waar het om draait
  donderdag 24 november 2005 @ 17:05:03 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32541311
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:03 schreef ART het volgende:
Eensch!!

Plus, iedere uitslag waaruit blijkt dat Chantal niet de minste stemmen heeft, is automatisch verdacht. Het is onmogelijk dat er veel mensen te vinden kunnen zijn om voor Chantal te bellen.
Dat is niet helemaal waar. Nathalie scoort de laatste weken vele malen slechter dan Chantal.
Onze Naat is echt massaal uitgekotst.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 24 november 2005 @ 17:07:32 #57
19319 weyden
viruseliminator
pi_32541382
Als die chantal dan toch blijft dan hoop ik dat Ruud haar vanavond even fijntjes duidelijk maakt dat ze bekend staat als de grootste roddeltante van Nederland. Wil ik haar gezicht wel eens zien.
  donderdag 24 november 2005 @ 17:21:48 #58
134434 Pimtendo
Man of the match
pi_32541802
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:45 schreef schatje het volgende:

[..]

Dido scoorde in de tv uitzending ook maar 1% meer dan Menno.

De Talpa poll zegt dus geen drol.
Volgens mij zijn het allemaal verschillende groepen mensen: mensen die de Talpa poll invullen, mensen die sms'en en bellen om te stemmen, en de mensen hier op het forum die hun sterke voor- en afkeuren te berde brengen, maar volgens mij amper of niet betaald stemmen... Vandaar de grote verschillen tussen poll-standen, forumstemmingen en exituitslagen. Dat maakt de liveuitzendingen wel een stuk interessanter
  donderdag 24 november 2005 @ 17:31:15 #59
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32542055
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef tanjalies het volgende:
Het zou mij niet verbazen als het Dido is die weg moet. Er was veel werk van de nacht van Roel en Dido gemaakt. Het hoeft niet maar het geeft te denken. Voor het programma ook beter. Het geeft veel emotie aan de kant van Roel. We zijn af van de afzondering die die twee er op na houden. In het verleden heeft BB dat nooit weten te waarderen. Volgens mij ging er in het verleden na een romantische nacht ook altijd 1 van de 2 geliefde weg. Maar ik kan mij vergissen.
Voor het eerst hoop ik dat jij nu lekker mee suggereert en dat je mening dus niet gebaseerd is op inside-info. Ik heb niet veel met Dido maar zoals Gert eerder al aangaf: Ik gun Chantal die pret gewoon niet. Kan dat rothoofd dan gewoon niet aanzien.

Dus hopelijk zit je er gigantisch naast en vliegt Ingrid/Chantal er keihard uit. Niet eens nipt want ik wil dat Channie er een werkelijke trauma aan overhoudt.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  donderdag 24 november 2005 @ 17:47:57 #60
134434 Pimtendo
Man of the match
pi_32542467
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

We zijn het redelijk eens. Ik zou zeggen "Lieske mag van mij BB winnen, als het Roel is kan ik daar mee leven"
En Dido mag ook blijven, op voorwaarde dat Nathalie, Ingrid of Chantal eruit gaat
Scanman01, waarom vind je eigenlijk dat Verlieske mag winnen? Ze is huilerig, springerig, brallerig, en verdient straks als Weet-ik-wat waarschijnlijk toch wel een goed salaris, helemaal als ze zo slim is om aan te pappen met een Grote Graaier van de toekomst. Die lopen er genoeg rond op Vindicat, haar studentenclupje.
  donderdag 24 november 2005 @ 17:51:51 #61
134434 Pimtendo
Man of the match
pi_32542570
Roel is een type dat zijn gehele leven waarschijnlijk zoveel bezit als haar op zijn hoofd. Die gun ik het meer, zeker na zijn knusse momenten met Dido. Wat een topmomenten 's nachts achter die streams zeg. Biertje erbij en hoppa! Gaan!
pi_32542788
Papa Roel heeft het niet slecht hoor. Het image van Roel is een duidelijke pose, geen echt doorwrochte levensstijl
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_32542848
Ik ben er overigens uit. Rob is de 'Willem' van BB5.
Kookt veel (ook huishouden), wil met iedereen maatjes zijn, maar zal niet nalaten zijn 'beste vriend' keihard weg te stemmen, wanneer hem dat tactisch uitkomt.
Jammer dat Rob er vanavond niet uit kan.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_32542896
Nathalie, al zal het wel net aan worden met Chantal op de hielen.
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 18:05:45 #65
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32542957
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:58 schreef ART het volgende:
Papa Roel heeft het niet slecht hoor. Het image van Roel is een duidelijke pose, geen echt doorwrochte levensstijl
Ik denk ook niet dat het een pose is.
Hij heeft het jaren naar zijn zin gehad in die scene, maar wil straks als hij klaar is met zijn studie weleens een baan en een huis. Niet zo vreemd, vind ik.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_32542988
Waar blijft de voorspelling van Tanjalies?
pi_32543013
Ik hoooop zo dat Nathalie moved.. maar nooit gaat degene eruit die ik wil, dus zal het wel weer Dido of Roel zijn.
  donderdag 24 november 2005 @ 18:16:13 #68
135585 kitchenbitch
culinaire creatie
pi_32543163
ik hoop dat dido gaat dan zijn we de volgende keer van dat nepkrakertje af
Zij die weinig denken,vergissen zich heel veel.(daVinci)
  donderdag 24 november 2005 @ 18:26:17 #69
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32543410
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:47 schreef Pimtendo het volgende:

[..]

Scanman01, waarom vind je eigenlijk dat Verlieske mag winnen? Ze is huilerig, springerig, brallerig, en verdient straks als Weet-ik-wat waarschijnlijk toch wel een goed salaris, helemaal als ze zo slim is om aan te pappen met een Grote Graaier van de toekomst. Die lopen er genoeg rond op Vindicat, haar studentenclupje.
Nee, Lieske is lief, ze is heel erg oprecht en straalt enorm veel levensvreugde uit. Ze is wat mij betreft een echt mens, iets wat je van die anderen nauwelijks kunt zeggen. Ze heeft schijt aan heel veel dingen, durft mensen aan te spreken op dingen die haar niet aanstaan en leeft lekker haar eigen leventje. Ik kan niet anders dan haar heel leuk vinden .
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32543554
Ik heb op Nathalie gestemd. Als ik alle polls moet geloven gaat ze vanavond ook echt naar huis. Het groepje Roel, Dido, Rob en Nathalie moet opgebroken worden vind ik!
Onderschriftloos
pi_32543597
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:47 schreef Pimtendo het volgende:

[..]

Scanman01, waarom vind je eigenlijk dat Verlieske mag winnen? Ze is huilerig, springerig, brallerig, en verdient straks als Weet-ik-wat waarschijnlijk toch wel een goed salaris, helemaal als ze zo slim is om aan te pappen met een Grote Graaier van de toekomst. Die lopen er genoeg rond op Vindicat, haar studentenclupje.
Huilerig? Ik heb anderen de afgelopen week meer zien huilen dan Lieske. Ik gun haar de winst alleen al omdat ze tegen iedereen moet opboxen. Ze heeft geen vertrouwenspersoon daar. Ze staat in princiepe alleen in de groep. Zij en Joost mogen wat mij betreft winnen. Al was het alleen al om zoete wraak te nemen om de anderen!
Onderschriftloos
  donderdag 24 november 2005 @ 18:36:14 #72
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_32543616
quote:
Op donderdag 24 november 2005 18:06 schreef bloodymary het volgende:
Waar blijft de voorspelling van Tanjalies?
Tanjalies heeft een tijdje geleden al voorspeld dat na Menno, Lieske aan de beurt was om te vertrekken. Daarom heb ik ook op haar gestemd.

Als het Lieske niet is, dan is het plan van Hummie kennelijk veranderd. Zou ook zomaar kunnen hoor. In dat geval denk ik dat Chantal de klos is. Gewoon omdat het plannetje met een man voor haar mislukt is en ze nu dus weinig meer aan haar hebben.

Ben benieuwd.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_32543666
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef tanjalies het volgende:
Het zou mij niet verbazen als het Dido is die weg moet. Er was veel werk van de nacht van Roel en Dido gemaakt. Het hoeft niet maar het geeft te denken. Voor het programma ook beter. Het geeft veel emotie aan de kant van Roel. We zijn af van de afzondering die die twee er op na houden. In het verleden heeft BB dat nooit weten te waarderen. Volgens mij ging er in het verleden na een romantische nacht ook altijd 1 van de 2 geliefde weg. Maar ik kan mij vergissen.
Hopelijk heb je net zoals de andere keren gelijk!
Onderschriftloos
pi_32543706
quote:
Op donderdag 24 november 2005 18:36 schreef Jane het volgende:

[..]

Tanjalies heeft een tijdje geleden al voorspeld dat na Menno, Lieske aan de beurt was om te vertrekken. Daarom heb ik ook op haar gestemd.

Als het Lieske niet is, dan is het plan van Hummie kennelijk veranderd. Zou ook zomaar kunnen hoor. In dat geval denk ik dat Chantal de klos is. Gewoon omdat het plannetje met een man voor haar mislukt is en ze nu dus weinig meer aan haar hebben.

Ben benieuwd.
Als ze Lieske eruit laat gaan gooit ze haar eigen ruiten in met de stemfraude geruchten. Ik denk nog steeds dat de stemmen wel eerlijk verloopt. Wat heeft het nou voor 'n zin om tegen het publiek in iemand uit het huis laten gaan?
Onderschriftloos
pi_32543887
Als dido niet blijft zou ik dat super jammer vinden. Van mij mogen chantal/naatje wel weg! Hope so dat dat gebeurd!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')